eclectic Bedroom by labzona

اپنے پلنگ کو دنیا کی خوبصورت ترین جگہ بنانے کے 10 طریقے

M Usman M Usman
Loading admin actions …

سونے کا کمرہ (bedroom) گھر میں ایک ایسی جگہ ہے جسے ہم اپنی مرضی سے سجانا سنوارنا چاہتے ہیں، کیونکہ ہمارا سب سے زیادہ وقت اسی کمرے میں ہی گزرتا ہے۔ یہ کمرہ ہماری شخصیت کا آئینہ دار ہوتا ہے اور اس کا مرکزی مقام پلنگ (bed) ہے، جہاں ہم سوتے ہیں۔ پلنگ کا ڈیزائن، اونچائی، رنگ بتاتے ہیں کہ آپ کی روزمرہ زندگی میں کیا پسند نا پسند ہے۔ 

ہومی فائی کا تجربے اور ماہرین کی آرا پر مبنی یہ مضمون اسی سلسلے کی ایک کڑی ہے، یہ 10 تجاویز آپ کے پلنگ کی خوبصورتی اور ضروریات کو مکمل کرنے کے لئے کافی ہیں۔ روشنی سے لے کر غالیچے تک، اور تکیوں سے لے کر چادر تک اس مضمون میں سب کچھ شامل ہے۔

1. لیمپ

پلنگ کے پاس ہی لیمپ کا ہونا ضروری ہے تا کہ آپ کو اٹھنا نہ پڑھے، یہاں پر پینڈولم کی طرح لٹکے یہ بلب اصل میں لیمپ ہی ہیں۔ سفید رنگ کے اس کمرے آپ کو روشنی کی کوئی کمی محسوس نہیں ہو گی۔ 

2. قدرتی انداز

ایک ایسا راز جو کوئی ڈیزائینر آپ کو مفت میں نہیں دے گا، دیوار پر کوئی پینٹنگ لگانے یا کوئی کمرے کے اندر پودے رکھنے کے علاوہ بھی ہم فطرت کے قریب رہ سکتے ہیں۔ اس پلنگ کے پیچھے دیوار پر ایک چھاپے کی مدد سے پرندوں کو پینٹ کی گیا ہے، کتنا خوبصورت ہے! جی ہاں (LABZONA) کے ماہرین کا یہ شاہکار آپ بھی اپنے کمرے میں لگا سکتے ہیں۔

3. جگہ کو محٖفوظ بنائیں

Shinnosuke Iguchi

Royal Oak Sapphire Queen Size Bed with Storage (Honey Brown)

Shinnosuke Iguchi

عموماً جگہ کی کمی کی وجہ سے سامان ادھر اُدھر یا الماریوں میں ضرورت سے زیادہ ٹھونس دیا جاتا ہے۔ اگر آپ بھی ایسے مسئلے کا شکار ہیں تو پلنگ کے نیچے موجود جگہ کو دراز میں بدلیں اور فالتو سامان وہاں رکھیں۔

4. غالیچہ

صبح اٹھتے ہوئے پاؤں کے نیچے نرم و نازک غالیچے کا اثر آپ کے مُوڈ پر نہایت خوشگوار اثر ڈالتا ہے۔ اپنے پسندیدہ رنگ کا قالین یا غالیچہ لیں اور اپنی زندگی میں تبدیلی لائیں۔

5. کم جگہ کا آسان حل

modern Bedroom by Engel & Völkers Bodrum
Engel & Völkers Bodrum

Engel & Völkers Bodrum

Engel & Völkers Bodrum

اگر آپ کا سونے کا کمرہ چھوٹا ہے تو لکڑی کی مدد سے ایسے پردے لٹکا کر کم جگہ میں بھی لطف اندوز ہو سکتے ہیں، خوبصورتی اور سٹائل کو ایک ہی جگہ اکٹھا کر دیا گیا ہے اور اس میں زیادہ خرچ بھی نہیں ہے۔

6. گول پلنگ

گول پلنگ کمرے کی شان و شوکت میں اضافہ کرتا ہے، دیکھنے میں واضح طور پر خوبصورت اور دلکش ہے۔ اس تصویر میں کمرے کی مناسبت سے پلنگ کا رنگ رکھا گیا ہے، گہرا رنگ شاندار ہے۔

7. تکیوں کی تعداد

پلنگ پر کم سے کم چار تکیے ہونے لازمی ہیں، اس سے زیادہ آپ کی مرضی اور آسائش پر منحصر ہے۔ مختلف رنگوں اور ڈیزائن کے تکیے آپ کے کمرے کی رونق میں اضافہ کرتے ہیں۔

8. ہیڈبورڈ

پلنگ کی خوبصورتی میں ہیڈبورڈ کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا، ہیڈبورڈ کی لمبائی اونچائی اور بناوٹ اس کی دلکشی میں اضافہ کرتی ہے۔ موقع اور مُوڈ کے مطابق اپنی پسند کے ہیڈبورڈ کے انتخاب کے لئے یہ 15 تجاویز ضرور دیکھیں۔

9. اشیاء کا بہتر استعمال کرنا سیکھیں

  by Marie Canzano Décoration
Marie Canzano Décoration

Boutique Marie Canzano Décoration Lyon

Marie Canzano Décoration

اگر آپ سلائی سے تھوڑا بہت واقف ہیں تو غسل خانے کے سستے میٹس(mats) کو تکیوں کے غلاف میں بدلا جا سکتا ہے۔ مارکیٹ میں ہر طرح کے میٹس دستیاب ہیں کسی سیل سے بھی اٹھائے جا سکتے ہیں۔ یہ غلاف دیکھ کر آپ کے مہمان حیران رہ جائیں گئے۔

10. سوتی کپڑے کی چادر

  by Le Cocon
Le Cocon

Pearl Silk Bed Linen Set

Le Cocon

اگر آپ نے پلنگ کی چادریں بدلنی ہوں تو کاٹن کے بجائے سوتی کپڑے(linen) کو ترجیح دیں، سوتی کپڑا سردیوں میں گرم اور گرمیوں میں ٹھنڈا ہوتا ہے۔ یہ کاٹن کی طرح سحت نہیں ہوتا اس لئے سوتی کپڑا استعمال میں بھی آرام دہ ہوتا ہے۔

ایسے ہی مزید دلچسپ اور کارآمد تجاویز کے لئے یہ 8 آئیڈیاز دیکھیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!