classic Houses by London Building Renovation

توسیع یا تبدیلی پر میری کتنی لاگت آئے گی؟

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ہم میں سے کون یہ نہیں جانتا، ہم اپنی چار دیواری سے محبت کرتے ہیں اور واقعی یہاں سے دور نہیں جانا چاہتے . لیکن کچھ موقع پر ہمیں لگتا ہے کہ ہمارا گھر بہت چھوٹا ہے – شاید اس وجہ سے کہ ہم نے کچھ بچوں کو حاصل کر لیا ہے، لیکن کمرے کافی نہیں ہیں، شاید  اس وجہ سے کہ ہم اپنے دفتر کو گھر منتقل کرنا چاہتے ہیں، یا شاید  اس وجہ سے کہ ہم نئے شوق اپنانا چاہتے ہیں. تو پھر ایک نیا گھر براہ راست تلاش کرنے کے بجائے توسیع یا تبدیلی ایک اچھا متبادل ہوسکتی ہے. لیکن اس کی قیمت کیا ہے؟ آج ہم  نےآپ کی منصوبہ بندی کے ساتھ مدد کرنے کے لئے  چند مثالیں اکٹھی کی ہیں۔

​1. گراؤنڈ فلور پر سادہ تبدیلی

classic Houses by London Building Renovation
London Building Renovation

Ground Floor Extension, Drury Rd

London Building Renovation

تبدیلی کے تناظر میں ہمیں اب فی مربع میٹر 1،400 اور 1،800 روپےکے درمیان شمار کرنا چاہئے. یہ حالیہ برسوں کی قیمتوں کی عکاسی کرتا ہے. ایک اصول کے طور پر، یہ آپ کے اپنے گھر کے مقام پر بھی منحصر ہے. جبکہ ملک میں گھر کی تعمیر اور ملحقات کی قیمتیں بہت معمولی ہوسکتی ہیں،  مگر بڑے شہروں میں  تمام قیمتیں زیادہ ہیں. اوسط حساب کی صورت میں،4 ضرب  5  میٹر  کی جگہ کے لیے    کم از کم 28،000 – 30،000 روپے  کے علاوہ تعمیراتی اخراجات جیسے کہ آرکیٹیکٹس  کی فیس، شہر کے ساتھ رجسٹریشن، زمین کا رجسٹری اندراج وغیرہ . 

2. ڈبل اسٹوریج توسیع

modern Houses by Adam Knibb Architects
Adam Knibb Architects

The Cube, Winchester

Adam Knibb Architects

اسی حساب سے توسیع کے لیے جو  کئی منزلوں پھیلی ہو،کے لئے بھی حساب لگایا جا سکتا ہے. اسی طرح، دو فلورز کے لیے توسیع یا تبدیلی کی قیمتوں میں 50 فیصد اضافہ ہو گا اور  کم از کم 43،000 روپے، اوراس کے علاوہ اوپر ذکر کردہ اضافی لاگت ہوگی. منصوبہ بندی میں فیصلہ کن سوال یہ ہے کہ آیا ہم نسبتا سادہ تبدیلی کرتے ہیں یا اس سے جو کہ زیادہ پیچیدہ ہے. اگر ساختی حالات دیئے گئے ہوں، بغیر کسی اضافی محنت کے تبدیلی کے لیے:  تو کوئی مسئلہ نہیں. لیکن بعض اوقات اہم ساختی ایڈجسٹمنٹ کرنی پڑتی ہیں. ان میں، مثال کے طور پر، موجودہ کمروں کو ختم کرنے، بھاری وزن کی صورت میں دیواروں کا دخول اور سائٹ پر تیاریاں؎ شامل ہیں.

​3. باورچی خانے یا باتھ روم کے ساتھ توسیع

modern Kitchen by Pyram
Pyram

Bright, clean, contemporary

Pyram

ایک نئے  کمرے میں توسیع کے لئے جیسے کہ نیا باورچی خانہ یا  باتھ روم  نصب کرنے کے لئے   ، ہمیں مزید اخراجات کی منصوبہ بندی کرنا ہے. 8،000 اور 10،000 روپے کے درمیان ایک باتھ روم کے لئے ہم صرف پانی اور بجلی کی لائنوں کے ساتھ سادہ ٹائل اور سینیٹری منصوبوں میں اضافہ کرسکتے ہیں. ایک چھوٹے سے اوسط باورچی خانے کے لئے ہمیں تقریبا 12،000 روپے کی منصوبہ بندی کرنا چاہئے – جو اس پر منحصر ہے کہ ہم باورچی خانے کا سامان  کیسا خریدنا چاہتے ہیں، اور کچھ اور. 

4. تبادلوں کے فریم ورک کے اندر تفصیلات

modern Bathroom by Pixers
Pixers

Pebbles

Pixers

اگر آپ گھر کی  توسیع میں سرمایہ کاری کرتے ہیں، تو آپ اسے ایک خاص طور پر خوبصورت ڈیزائن کے بغیر نہیں کرنا چاہیں گے. سب کے ساتھ، فرش کا احاطہ ، الیکٹرک اشیا اور روشنی نے اس منظر کو بہت تیز رفتار سے بنایا ہے اور اگر ہم ایک خوبصورت انداز کو حاصل کرنا چاہتے ہیں تو یہ لازمی ہے. اور اس کے علاوہ  کچن میں  اعلی معیار کا کام ، کچن یا ایک چھوٹی سی بار کے ساتھ ساتھ کم سے کم سلائڈنگ دروازوں یا اعلی معیار کے باورچی خانے کےسامنے کے حصے  کےلئے بھی کام کرنا چاہیے.

​5. مشکل حالات میں کیا ہوتا ہے؟

  by ArchitectureLIVE
ArchitectureLIVE

Existing 1900s Family Home in Hindhead, Surrey

ArchitectureLIVE

بدقسمتی سے، ہر تبدیلی کا احساس اتنا  آسان نہیں ہے. کبھی کبھی ہمارے پاس ایسے فریم ورک  آتے ہیں کہ ہمیں یقینی طور پر وقت اور مالی منصوبہ بندی میں بھی شامل ہونا چاہئے:

ہر توسیع میں ایک مضبوط بنیاد کی ضرورت ہوتی ہے. مٹی کی قسم اور حالات پر منحصر، ان کا زیادہ آسانی سے یا پیچیدہ طور پر احساس کیا جا سکتا ہے.

- تعمیراتی سائٹ تک رسائی آسان یا پیچیدہ ہے؟ خاص طور پر تیار شدہ عمارتوں میں تیار شدہ بیرونی تنصیب کے ساتھ، زیادہ پیچیدہ اقدامات کئے جاتے ہیں، تاکہ کاریگروں کو تعمیراتی سائٹ تک پہنچ سکیں.

کیا ساختی حالات یا دیواریں، چھت کے علاقوں یا ونڈوز کو تبدیل کرنا ہوگا؟

کن پائپ لائنز اور نکاسی کے نظام کو پودوں کے دوران نظر ثانی کرنا ضروری ہے؟  

6. مقام، مقام اور دوبارہ مقام

ہمارے گھر کا مقام اس سے بڑا کردار ادا کرتا ہے جتنا کہ ہم سوچتے ہیں. اگر ہمارے خاندان کا گھر اعلی معیار کی جگہ میں ہے، مثال کے طور پر، بڑے شہر یا ضلع میں ایک اچھے ڈھانچے کے ساتھ، یہ ایک توسیع میں تھوڑا سرمایہ کاری کے قابل ہے. 

7. سامان اور تعمیر

ہماری تخلیقاتی تعمیر اور استعمال ہونے والا مواد  ایک دوسرے سے واضح طور پر مختلف ہوسکتا ہے. توسیع  کوبھی بہت مختلف مواد کے ساتھ نافذ کیا جا سکتا ہے. اس طرح تیارشدہ دیوار کی تنصیب صرف ایک توسیع کے طور پر قابل ذکر ہے، پتھروں کو ایک دوسرے  پر رکھ دیا جاتا ہے. یہ بھی پیسے کا ایک سوال ہے.

8. میں منصوبے کے اخراجات کو کس طرح منظم کروں؟

modern Conservatory by ROCOCO
ROCOCO

Modern Garden Room

ROCOCO

منصوبے کو  بہترین ممکنہ راستے   میں منظم کرنے کے لئے وقت کے فریم ورک اور پیشہ ورانہ عملدرآمد اور اخراجات کے اندر ، آغاز سے پیشہ وارانہ معمار کو شامل کرنے کا دانشمند ہو سکتاہے. کیونکہ اس کےپاس صرف ڈیزائن اور عمل میں بہت تجربہ نہیں ہے. وہ مختلف تجارتوں اور مشوروں کو ساتھ لاتا ہے کہپوشیدہ اخراجات کہاںہے سکتے ہیں. مثال کے طور پر ایک آرکیٹیکٹ، مختلف فنکاروں سے 3 سے 5 سودے کا معاوضہ اور متبادل منصوبوں اور اخراجات کا موازنہ کرتا ہے. لہذا اصل تعمیر کے شروع ہونے سے قبل ہم گھریلو مالکان کو سیکیورٹی لاگت کا پتا ہوتا ہے. ناخوشگوار حیرت سے بچنے کے لئے، یہ دستکاروں اور بلڈروں کے درمیان عمارت کے معاہدے کو قائم کرنے کے لئے بہترین ہے.  آرکیٹیکٹ ساس کے علاوہ مدداور مشورہ دیتے ہیں-جس میں اس عمل کے اختتام پر عمارت کی منظوری بھی شامل ہے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!