classic Houses by Haacke Haus GmbH Co. KG

گھر کے اگواڑے کے لیے کامل رنگ کی پیلٹ

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

اگواڑا گھر کے لیے بزنس کارڈ جیسا ہے، کیونکہ یہ وہ پہلا تاثر ہے  جو کہ مہمانوں پر پڑتا ہے. لہذا اگواڑے کے لئے صحیح رنگ منتخب کرنا خاص طور پر اہم ہے.

تاہم، آپ کس قسم کی پینٹنگ کا فیصلہ کرتے ہیں،  وہ ذائقہ ہے. امکانات تقریبا ناقابل شمار ہیں. تاہم، آپ کو اگواڑے  کے رنگ کا یقین ہونا چاہئے – سب کے بعد، یہ کئی سالوں سے دہائیوں تک پہنچ جائے گا.

عام طور پر: گرم رنگ جیسے نارنگی مدعو کر رہے ہوتے ہیں، جبکہ سرد رنگ جیسے سبز اور نیلا رنگ کی طرح فاصلہ رکھتے ہیں. دیگر عوامل بھی گھر کے اگواڑے پر  کردار ادا کرتے ہیں. گھر  کا سائز اور پوزیشن ، اس کے ساتھ ساتھ شمسی تابکاری، اگواڑے کی مجموعی شکل میں شراکت کرتی ہے.

لہذا آپ کو اپنے گھر کےاگواڑے کے لئے بہترین رنگ ملتا ہے، ہمارے پاس کچھ تجاویز ہیں.

​روشن اگواڑا – سیاہ چھت

اگواڑوں کے تحت کلاسک. روشن دیواریں اپنے ماحول میں حوصلہ افزائی کے بغیر گم ہیں، گرمی اور گرمی کا اخراج کرتے ہوئے . اکثر استعمال کردہ رنگ جیسے کہ سفید، بیج اور پیلے رنگ کے علاوہ، یہ بنیادی طور پر سنتری ہے.

جو بھی برائٹ اگواڑےکا فیصلہ کرے وہ تھوڑی غلطی کرسکتا ہے اور اسے کم ہی پتا چلتا  ہے. محسوس کیا جائے تو؟ شاید نہیں. یہاں تک کہ بڑے گھروں کے ساتھ، چمکداراگواڑے اور زمین کی تزئین  مداخلت نہیں کرتے جیسے کہ روشن اور سیاہ دیواریں.

یہ رنگ اکثر کمیونٹی کی طرف سے دیا جاتا ہے. شہر کے مجموعی ڈھانچے کو پریشان کرنے سے بچانے کے لئے، گھر کے مالک کو اگواڑے کے لیے کہاجاتاہے. ایک ہی وقت میں برکت اور لعنت. ایک طرف، آپ کو اگواڑے کے رنگ کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن دوسری طرف آپ صرف مخصوص اختیارات کے ساتھ اپنے خاص رنگوں  کا استعمال کرسکتے ہیں.

لیکن آخری مقصد گھر، باغ، چھت اور ماحول کی ہم آہنگ تصویر بھی ہونا چاہئے.  ایک اینتھراسائٹ یا گہرے بھورے رنگ کی   چھت کے ساتھ کوئی بھی ایک خوبصورت وضع دار  گھر کو یاد کرےگا. اور آپ اینٹوں پر  اتنی جلدی  گرد کو نہیں  دیکھ سکتے – شاید اسے بھی دلچسپ  ہونا چاہئے.

​ایک ہی رنگ کی دیواریں اور چھت

mediterranean Houses by Rimini Baustoffe GmbH
Rimini Baustoffe GmbH

Mediterranes Wohnhaus in Deutschland

Rimini Baustoffe GmbH

اس قسم میں رنگ ایک بنیادی  ٹون سے شروع ہوتا ہے اور سکیم کے مطابق  ہلکے اور گہرے  رنگوں کے ساتھ چمکتا ہے. اگر آپ ایک مستقل بیج رنگ کی دیوار کی کوٹنگ کے لئے انتخاب کرتے ہیں تو، چھت بھی بیج میں تصویر میں بالکل فٹ بیٹھتی ہے.

یہ ایک بہت ہی مستقل ورژن ہے، اگرچہ کھڑکی کے فریم، ریلنگ اور یہاں تک کہ باغ کی باڑ بھی رنگ میں ملتی ہیں: سفید ونڈوز اور ہلکی براؤن  ریلنگ. یہاں تک کہ گٹر بھی مجموعی طور پربیج رنگ میں فٹ بیٹھتا ہے. لائن سے باہر کچھ بھی نہیں ہے .

جب گھر دوسروں کے درمیان نچوڑ نہیں ہوتا تو گھر کےرنگ کی ٹون بنانے میں سب سے اچھا کام ہوتا ہے، لیکن آزادی سے  یہ اس  جگہ کو کھول سکتا ہے اور اکیلے ہی کھڑا ہوتا ہے. تیز  آنکھیں پکڑنے والے رنگ  بھی ضروری نہیں ہیں.

​گہرے اگواڑے – روشن چھت

  صحیح رنگ کی تلاش کے لئے، کسی کو  بھی اپنے آپ سے بنیادی طور پر 'گھر کیسا  بناناہے'  پوچھنا چاہئے؟ یا کیا یہ ایکٹیرس والا گھر ہو،  الگ گھر، یا نیم  الگ گھر؟

اہم خیالات گھر کے سائز اور روشنی کی نشریات کے بارے میں بھی ہیں. یہ اس پر زیادہ تر انحصار کرتا ہے کہ آیا گہرا اگواڑہ  ارد گرد میں فٹ بیٹھتا ہے.

زیادہ  تر گھریلو مالکان ہلکے اگواڑے اور ایک گہری چھت کے لیے کلاسک رنگ تصور کا انتخاب کرتے ہیں. تاہم، آرکیٹیکٹس کے گھر سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ مختلف طریقے سے مختلف نظر آسکتا ہے. اس دیہاتی  گھر کا آنکھ پکڑنے والا خاکہ کا خاص اثر ہے کیونکہ یہ روشن چھت کی بنیاد سے مماثلت  اور گہری بھوری دیواروں کے لئے ایک فریم بناتا ہے.

ایسے گھر  قدرتی ماحول میں مثالی ، موزوں اور ان کو  بڑے باغ والا ہونا چاہئے. لان  کا سبز رنگ اور براؤن رنگ کا اگواڑا  پوری جائیداد کو ایک مستقل زمینی ٹون دیتے ہیں.

​مرکب مواد – یہ مختلف مواد سے مطابقت رکھتا ہے

گلاس، لکڑی، دھات، پتھر یا کلاسک پلاسٹر کی دیوار؟ آپ کو ہمیشہ فیصلہ کرنا کیوں ہے؟ ظاہر ہے، سب سے آسان قسم شاید پلستر کی دیوار ہے، لیکن یہ سادہ تصور آسانی سے ٹوٹ سکتا ہے.

ایک پلاسٹر بیرونی دیوار کو ایک پتھر کی بنیاد کے ساتھ شامل کرنا بہتر ہے، یا اس کے علاوہ سادہ پتھر کے کالمز کو دوسری صورت میں  سادہ اگواڑے  کے ساتھ جمع کرنا. جو بھی لکڑی کے ساتھ کام کرنے کا فیصلہ کرتا ہے اس کا گھر ایک قدرتی نظر دیتا ہے. دھات کے انفرادی عناصر، مثال کے طور پر بالکنی کی ریلنگ، ایک خاکی نظر آنے والے  گھر کو جدید بناسکتی ہے.

اگر آپ قطعے کے رنگ کے بارے میں کم سوچنا چاہتے ہیں، تو آپ ایک گلیزنگ کا انتخاب کرسکتے ہیں. شیشے کی دیواریں ہلکا بھرا ہوا داخلہ فراہم کرتی ہیں. اس کے بعد آپ کو مناسب بلائنڈ  کے بارے میں بھی سوچنا ہوگا.

عام طور پر، آپ کو مجموعی طور پر ماحول میں آپ کے گھر کی سرایت سے آگاہ ہونا چاہئے. دو یا تین مواد کے لئے خاص طور پر فیصلہ کریں اور زائرین کی آنکھوں کو پریشان نہ کریں.

​اگواڑے کے رنگ کے مطابق گھر کی طرز کا انتخاب

عام طور پر، اگواڑے کے رنگ رنگا رنگ ہیں: بہترین انتخاب سرمئی ٹونز ہیں، غیرواضح، روشن رنگ ہے. کیوں؟ اگواڑے کا ڈیزائن طویل مدتی ہے، یہ بیرونی اثرات جیسے گندگی اور موسم کے تابع ہے.

اس کے علاوہ، زمین کی ٹون کے برعکس، luminescent رنگوں میں عام طور پر صرف نامیاتی پگمنٹس  موجود ہے جو معدنی  پگمنٹس کےمقابلے میں راشنی کے کم مزاحم ہیں.

لیکن اگر چمکتا  ہوا  سبز یا نیلا رنگ درحقیقت وہی  رنگ ہیں جو میں چاہتا ہوں؟ تو پھر اسے گھر میں فٹ ہونا چاہئے. روشن گلابی پینٹ کے ساتھ ایک لکڑی کےاگواڑے کے ساتھ ایک دیہاتی گھر؟ اچھا خیال نہیں۔ تاہم، ایک گہرا سبز پینٹ میں سبزہ کے درمیان ایک گھر ایک شاندار مجموعی تصویر میں اضافہ کرتا ہے. اسی طرح بڑے بڑے گھروں میں روشن سرخ اکثر غالب آتا ہے. اگر آپ کے گھر میں ایک سرخ دیوار یا سرخ عنصر ہے تو، آپ مختلف رنگ کے دلچسپ تلفظ ڈال سکتے ہیں.

اگر گھر کی طرز مدعو کرنے والی  اور خاص ہے، تو اس کا اگواڑہ نہیں ہونا چاہئے. اور یہاں تک  اگر ایک قطار میں گھر ہیں تو کسی کو غیر ضروری طور پر؎ قطار سے باہر جانا چاہیے اور مجموعی طور پر تصویر کو خراب کرنا چاہئے.

​کلاسک گھر

جرمنی میں کوئی بھی   زیادہ کلاسیکی اور غیر جانبدار ہونا پسند کر سکتا ہے، لیکن سب کچھ اس سے اوپر ہے.  زیادہ تر کیسز میں گھروں کو روشن رنگوں کے ساتھ  ڈیزائن کیا گیا ہے. اس کے بعد سفید، بیج، پیلا یا نارنجی. چھت لال یا بھوری ہے.

اس کا مطلب یہ نہیں کہ یہ بورنگ ہے ، اس سے اس کی گنجائش ظاہر ہوتی ہے. ان لوگوں کے لئے جو چھوٹے تجربات پر رضامند ہیں، ان کے گھر کو روشن سرخ کی طرح  بنانے کی ضرورت نہیں ہے. آپ اپنے سفید اگواڑے  کو صرف ایک ہی نمایاں  رنگ میں ونڈو  اور باغ کی باڑ کو پینٹ کر سکتے ہیں – یا شاید سبز؟

جدید گھروں میں آپ اکثر فلیٹ چھتوں یا بڑے شیشے کے اگواڑے ڈھونڈتے ہیں – ان لوگوں کے لئے جو خودتخلیقی  بننا چاہتے ہیں. کلاسک جرمن پوشیدہ  چھت دیتا ہے – اگر آپ چاہیں – اضافی رنگ اس کے ساتھ سرخ، بھوری یا اینٹھرائٹ رنگ کی اینٹوں کے ساتھ.

​بیرک گھر

بیرک عمر کو بحال کرنے کے لئے،آپ  کو فن تعمیر پر نظر ڈالنا چاہیے، کیونکہ بیرک آرٹ میں اس کا مضبوط اظہار پایا جاتا ہے. لچکدار، منحنی شکلیں، زیورات، کیبلز، کالم اور روشنی اور سائے کے ساتھ کھیل. اس کے علاوہ، بیرک فن تعمیر جان بوجھ کر برم پر مبنی ہے. مواد کا انصاف؟ کوئی نہیں. اگر کوئی سنگ مرمر نہیں ہے، تو لکڑی ماربلڈ ہے. اگر آپ سونے کو افورڈ نہیں کر سکتے ہیں،  توجپسم کو گلاب کیا جاتا ہے.

دوسرے ممالک کے مقابلے میں جرمنی میں رنگ کچھ محفوظ رہا. اگرچہ دور کے اختتام کی طرف سے، لال اور پیسہ انعقاد پر زیادہ سے زیادہ کیا گیا تھا. ان گھروں کے اگواڑے پر روشنی اور سایہ کے شعور کھیل کے ذریعہ،آپ کو گھر کے مجموعی طور پرماحولیاتی ماحول کے ساتھ زیادہ محتاط اندازہ کرنا چاہئے. اگر اگواڑہ وسیع زیورات کے رنگ کے ساتھ بنایا جا ئے تو، ان کو رنگنے سے بچنے کی ترجیح دی جاسکتی ہے۔

​ریناسنس کے اگواڑے کے پیچھے رہنا

  by podpod design
podpod design

Vienna State Opera

podpod design

شاندار ریناسینس کے گھر ان کے مالکان کو براہ راست قدیم دنیا میں واپس لاتے ہیں، کیونکہ کسی اور نے رینسانس فن تعمیر نہیں کیا. یہ عناصر جیسے کالم، مثلث، اور طویل عرصے تک کے کاپیٹلز، اور انہیں زیادہ سخت فن تعمیر میں منتقل کر دیا گیا. سادہ ہندسی شکلیں جیسے حلقے اور کوبائڈزکے اگواڑوں پر غلبہ نے انہیں شاندار شکل دی ہے۔

ریناسینس کی عمارات اکثر تین مختلف ورژنوں میں پائی جاتی ہیں: قدرتی پتھر، پسماندہ اگواڑے کے ساتھ یا ایک پلاسٹرکی شکل میں. اس وقت بھورے رنگ اور مختلف رنگوں کا  رجحان تھا. اگر اگواڑے کا پلاسٹر کیا جاتا ہے اور ریناسنیس حالتوں کے لئے صرف تھوڑا سا سجایا جاتا ہے تو رنگ  قابل قدر ہے. ریناسینس میں، مثال کے طور پر، گہرے گرے رنگ، بھورے اور سرخ رنگوں کی ترجیح ایک سفید دیوار پر غالب ہوئی ہے.

آدھی لکڑی کے گھروں کے معاملے میں کمپارٹمنٹ  عام طور پر سفید تھے. اٹلی کو جنوبی جرمنی میں ایک حقیقی رنگ شور کا سامنا کرنا پڑا، جبکہ رنگ شمالی جرمنی میں زیادہ محافظ طور پر استعمال کیا گیا تھا. لیکن انہوں نے کئی تفصیلات اور زیورات استعمال کیے . اس کے استحکام کی وجہ سے، ایک ریناسینس اگواڑہ رنگوں کے ڈیزائن کے لئے واضح قواعد فراہم نہیں کرتا ہے. اس کے برعکس، کسی کو ایک  اگواڑہ پر قریبی نظر رکھنا چاہئے اور پھر 'نمایاں' یا 'ناقابل اعتماد' کا فیصلہ کرنا چاہئے.

​رومنسیک اگواڑے

کم جواہرات اور چھوٹی ونڈوز کے ساتھ، ایک دوسرے کے اوپررکھی گئی جیومیٹرک  مربع  شکل کے  صاف  پتھروں نے ، رومنسیک فن تعمیر کو ایک بڑے پیمانے پر، بھاری اور بلاکس سے بنا دیا ہے.

کوئی تعجب نہیں کہ ررومنسیک دور کے اگواڑے اور داخلہ کی جگہوں نے استحکام میں خاص خوشی کا لطف اٹھایا. اکثر، رنگائی کے طریقے سے پاک قدرتی پتھر سجایا گیا تھا.

آج موٹی دیواروں کو گھروں میں ایک مطلوبہ خصوصیت کے طور پر سمجھا جاتا ہے. بحال شدہ زیورات اس زمانے کے کلاسیکی انداز میں صحیح ہیں اور اگواڑے کے رنگ کے لئے زیادہ گنجائش پیش کرتے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!