by Zirador - Meble tworzone z pasją

آپ ایک غیر معمولی ہال چاہتے ہیں؟ یہاں 10 خیالات ہیں!

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ایک ہال وے صرف ایک کوریڈور جس سے مختلف کمرے  منسلک ہیں سے بڑھ کر ہوسکتا ہے. یہ صرف ایک داخلہ راستہ یاجیکٹس یا جوتے کے لئےکے لئے سٹوریج کی جگہ  سے بھی زیادہ ہے. زیادہ تر جدید اپارٹمنٹ میں، یہ وہ پہلی چیز ہے، اور آپ کے مہمانوں کو نظر آئے گا، لہذا یہ ضروری ہے کہ یہ  جگہ استقبالیہ کے لیےافادیت اور خوشگوار ہے.

کچھ جدید اسٹائل کے ساتھ، آنکھوں کو پکڑنے والے رنگوں کے چھینٹے یا یہاں تک  خوبصورت فرنیچر کی خاصیت سے، ایک ہال وے گھر کے مرکزی نقطہ نظر میں تبدیل ہوسکتا ہے. ہمیں 10 بہترین ڈیزائن ملے ہیں جو یہ بتاتے ہیں کہ کتنی لمبی اورتنگ جگہوں کا استعمال کیا جا سکتا ہے.

​1. اس کے مقصد کی وضاحت کریں

اگر آپ اس طرح کے ایک وسیع ہال وے کے لئے کافی خوش قسمت ہیں تو، آپ صرف اسے   ایک چلنے کی جگہسے کہیں زیادہ بنا سکتے ہیں -اسے ایک حقیقی شو  میں تبدیل کر سکتے ہیں! بس کچھ شیلف شامل کریں،  کچھ دراز اور ایک سلائڈنگ دروازہ کے ساتھ اسے پورا کور کر دین. دروازوں کے رنگوں کو ارد گرد کی دیواروں سے ملائیں اور آپ کو اپنے لیے اضافی لینن، ٹاولز یا بیرونی گیئر رکھنے کے لئے ایک شاندار جگہ ملے گی.

اگر آپ اس غیر استعمال کردہ جگہ میں الماری نصب کرنے پر قائم ہیں تو پھر ان پیشہ ور افراد کی طرف سے کچھ عظیم کابینہ کے خیالات کو چیک کریں. 

​2. اندر سے تبدیل کریں

تھوڑے سے صنعتی کنارے آپ کے دالان میں شامل کریں اور بنیادوں کو کھلا چھوڑ دیں. اس کی بے نقاب اینٹیں اس کو رسٹک، منفرد اور ایک واضح بات  بناتی ہے. پائپ  کو کھلا چھوڑ دیا گیا ہے اور روشنی سادہ اور ابتدائی ہے. لوازمات کم سے کم رکھے جاتے ہیں، لیکن دیوار پر تصاویر کے ذریعہ  ذاتی ٹچ شامل ہیں. 

3. کرافٹی بنیں

س سفید ٹوپی اور کوٹ کی طرح دلچسپ تفصیلات ایک عام ہال وے کو قابل ذکر چیز میں بدلتے ہیں. اگر آپ اسی طرح کی نظر چاہتے ہیں، تو دیوار سے مماثل کرنے کے لئے ایک شاخ کو ایک ہی رنگ سے پینٹ کریں. یا اگر آپ واقعی بہت کرافٹی محسوس کر رہے ہیں، تو آپ اپنا ہاتھ Papier-Mâé پر آزمائیں اور ایک منفرد شکل بنائیں. دیوار کو محفوظ کریں اور بس! ایک اپنی ہی قسم کی  لک.

​4. تصاویر کی طاقت کا استعمال کریں

 آپ  ایک ہال وے کی جگہ کو ڈرامہ میں تبدیل کرنے کے متحمل ہوسکتے ہیں. آرٹ کے اپنے پسندیدہ ٹکڑوں کولٹکانے کے لئے بہترین جگہ، اس طرح  داخلی راستے پر توجہ دی جا سکتی ہے. بڑا کریں، بولڈکریں، یا اس تصویر پر جس کا آپ نے انتخاب کیا ہو روشن کریں اور باقی آرٹ ورک  کو خاموش رکھیں. یہاں ایک تنگ کنارے کی میز ہاؤسنگ آرائشی دیواروں، موم بتیوں کے لئے بہترین اونچائی ہے.

​5. الیوژن کے ماسٹر بنیں

جہاں بھی آپ کو ایک بڑا آئینے ملتا ہے، خاص طور پر جو اس ستون کی طرح پوری سطح کو بھرتا ہے، آپ اسے فوری طور پر کمرے میں دوگنا کردیں . اس جگہ الیوژن پیدا کرنے کے لئے عکاسی سطحوں کو انسٹال کریں اور کورس کے آخری منٹ  بالو ں کو سیٹ کرنے کےلیے استعمال کریں. دانت دروازے کے راستے پر چیک کریں! 

​6. ایک لوڈ آف کریں

 نہ صرف یہ ہال کی طویل، بورنگ  جگہ کو توڑتا ہے، یہ پاؤں کا سٹول ایک کثیر استعمال کی سطح ہے. یا پھر آپ کو دروازے میں چلتے وقت میل یا چابیاں رکھنے کے لئے، یا آپ کے سانس لینے اور اپنے جوتوں کوراستے پر ڈالنے کی جگہ کے طور پر بھی استعمال کیا جا سکتا ہے. یہ خاص طور پر اس کے نیچے اسٹوریج کی جگہ بھی ہے 

​7. رنگ کے ساتھ فلرٹ

 Corridor & hallway by unikat:lab
unikat:lab

miniszyk

unikat:lab

 آپ کو اس کھیل کو محفوظ کھیلنے کی ضرورت نہیں ہے جب یہ ایک ہال وے کی سجاوٹ کے لۓ آتا ہے. غیر متوقع رنگ، شکلیں، ساخت بنانے کی کوشش کریں. اس میں مختلف تازہ اور گرم،  گلابی کمبو کی طرح مختلف سٹائلز کو ملائیں اور تجربہ کریں. کوٹ کے ہکس، پاؤں کے سٹول، کلیدی بکس اوررگ اس دروازے کو عملی طور پر برقرار رکھتی ہے.

​8. رکیے، دیکھیں، پھر مزید شامل کریں

سٹائل کے پیمانے کے دوسرے اختتام پر، آپ  وسیع پیمانے پر  رنگوں اور  شکلوں کے ساتھ مل کر اسے خوبصورت بناتے ہیں. یہ دالان کچھ حیرت انگیز ٹائلز کے ساتھ جدید ترین رنگ کو جوڑتا ہے، دو مختلف پیٹرن میں کوئی بھی کم نہیں. تقریبا تمام کمروں میں یہ بہت زیادہ ہو گا، لیکن یہ سب کچھ ختم کرنے اور اس پر منحصر کرنے کا موقع آپ کو لینا پڑے گا! 

​9. پھول تازہ رکھیں

 یہ سجیلا، کم سے کم راہداری میں تمام اہم عوامل ہیں جو ایک مؤثر جگہ بناتے ہیں لمبے مرر، گرم روشنی اور اعلی معیار کا فرنیچر. چیک کریں. اس کے بعد شاندار پھولوں سے بھرا ہوا گلدستہ اسے ایک قدم آگے لے جاتا ہے. رنگ، اور ایک مستقل خوشبو چھوڑنے میں کوئی شک نہیں، تازہ پھول آپ کے شاندار ذائقہ اور رومانٹک طرف کو دکھانے کے لئے ایک آسان طریقہ ہے. 

​10. اسے روشن کریں

 شاید کسی بھی جگہ میں بہترین خصوصیت قدرتی روشنی ہے. اگر آپ اسے حاصل کر سکتے ہیں، تو اس کے ساتھ  جانے دیں. گلاس کے پینل کے ساتھ دروازے کا استعمال کریں، یا اگر آپ رازداری سے متعلق ہیں، تو اس کے بجائےدھندلے گلاس کا استعمال کریں. وہاں ایسے بھی ہیں جنہیں آپ استعمال کر سکتے ہیں اور وہ قدرتی روشنی کم نہیں کریں گے. یا ایک مکمل طور پر اصل اور فنکارانہ لک کے لئے، گلاس پینل کی کوشش کریں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!