modern Garden by SUD[D]EN Gärten und Landschaften

انتہائی سنسنی خیز باغ کوہستانی کی ۱۰ تصاویر

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

جب بھی باغ کی بات آتی ہے، تو آپ سوچتے ہونگے فیاض سبز لان، سر سبز خیابان، پرانے پھلوں کے درخت، پودے اور جھاڑیاں؟ خوبصورت اور اچھا، لیکن آج ہم آپکو باغ کی ایسی ترتیب دکھائینگے، جو اس روایتی تصویر سے بالکل مختلف ہوگا  اور پھر بھی ایک طویل صدی کی روایت جیسا احساس دیگا۔ یہ مضبوط اسٹائل کے بارے میں، روایتی باغ کے ایک پرکشش اور آسان خیال متبادل۔ دنیا میں ہمیشہ موجود رہنے والی جگہ ہوتی ہے – انگلینڈ سے جاپان اور فرانس سے میکسیکو۔ آج ہم آپکے لئے لائے ہیں دس شاندار رنگ آمیزی اور آئیڈیاز، جو بہت مختلف تو نہیں ہیں، لیکن اس کے باوجود تمام اس باغیچے کی  بہت ہی خاص کشش کی شعاعیں اخراج کرتی ہیں۔ اب آپکو صرف شاداب ہریالی، ٹھنڈی ناگ پھنی، ٹھںڈے گیلے اور ایک اچھے طرز کے ڈیزائن کا فیصلہ کرنا ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ آپ ہومیفائی کے پیشہ وروں کے ساتھ لظف اندوز ہوجائیں۔

باغ کوہستانی کی تصویر: بحیرہ روم

mediterranean Garden by SOL AG
SOL AG

SOL Ausstellungsgarten Grenchen

SOL AG

بحیرہ روم طرز کے ساتھ، آپ خالص گھر جیسی چھٹیوں کا احساس حاصل کرسکتے ہیں – اور آپ صحت مند بیرونی ماحول سے لطف اٹھا سکتے ہیں۔ بحیرہ روم کے پتھروں کی نوع جرمن کی آب و ہوا میں بھی فروغ پاتے ہیں، زیادہ سے زیادہ ترقی کے حالات پیدا کرنا جنوب کی طرف بہترین واقفیت ہے۔ بحیرہ روم کے باغات میں کیا پیدا ہورہا ہے؟ مثال کے طور پر: جنون توڑ پودا، زہریلے رس والے پودے، خار دار پودا، بونے رنج، تنے، حزام، دانا، سدا بہار پودینہ اور جامنی رنگ کا پھولوں والا جنگلی پودینہ، جو روشن پتھروں کا خصوصی طور پر خوبصورت مجموعہ ترتیب دیتے ہیں۔ محیرہ روپ کے پتھر چینی امتزاجی لوازمات سے ضمیمہ ہورہے ہیں جیسے کہ ڈھالہ ہوا لوہا کے باغ کا فرنیچر، لالٹین، ستون اور سرخ پختہ مٹی کے برتن اور جگ۔

باغ کوہستانی کی تصویر: میکسیکن

بحیرہ روم کی طرح، سبز چراگاہ اور شاداب باغیچے میکسیکو میں تھوڑے غیر معمولی ہیں۔ فولادی قسم بہترین انتخاب ہیں ان کے لئے جو اپنے بیرونی حصوں کو علاقائی پودوں سے سجانا چاہتے ہیں اور اپنے آپ کو گرمی میں پریشان کن باغبانی سے بچانا چاہتے ہیں۔ گرم پوسم میں پودے لگانا انکی اچھی پیداوار کے لئے بہترین حالات فراہم کرتے ہیں، گھاس ممکنہ حد تک دور رہتے ہیں اور چھوٹے پودے جو یہاں اگتے ہیں وہ انتہائی شدید حالات کو اپنا لیتے ہیں۔ خاص طور پر ناگ پھنی اور رسیلے اصل معنوں میں پانی جمع کرنے والے معجزے ہیں اور تیز گرمی اور لمبے خشک دنوں سے کوئی مسئلے کے شکار نہیں ہوتے۔

باغ کوہستانی کی تصویر: جاپانی

جاپان کے زین باغات میں، پتھر ڈیزائن کے سب سے اہم عناصر ہوتے ہیں جیسے اس پتھریلے باغ کی تصاویر میں دیکھیں۔ پودوں کو یہاں ماتحت کردار ادا کرنا ہوتا ہے، جبکہ بجری، مٹی اور پتھر اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ یہ نہ صرف خوبصورتی سے سجائے گئے ہوتے ہیں اور سکون بخش اور محو اثرات مرتب کرتے ہیں، بلکہ اس میں علامتی کردار بھی ہوتے ہیں۔ یہ زندگی کے دائرے، خدا، پہاڑ، پانی اور جانوروں، توانائی اور ہم آہنگی کے لئے ہوتے ہیں۔ انکی اہمیت پر زور دینے کے لئے اور باغ میں استحکام اور طمانیت فراہم کرنے کے لئے، خاص لکڑی کے کام والی بل دار لکیریں صرف بجری اورمٹی میں۔ یہ بہت اہم ہے کہ لکیروں کی نہ شروعات اور نہ اختتام واضح ہوں۔ معمولی سی منتقلی درکار ہے، جس میں باغ کے بڑے کنکر اور پتھر بھی شامل ہیں۔ کیا یہ ہم آہنگ رنگ آمیزیاں آپ کو دیکھ رہی ہیں؟

باغ کوہستانی کی تصویر: جدید

اگر آپ کو جدید مختصر تبدیلیاں اور نرم ڈیزائن پسند ہیں، تو آپ اس سواری کے ساتھ اپنے لئے صحیح جگہ حاصل کرسکتے ہیں، جو کریفیلڈ میں سڈ ڈی این باغ اور زمین کی تزئین نے بنایا تھا۔ کیسا ہو، مثال کے طور پر، اسٹائلش صحن کے ساتھ، جو بغیر لان کے انتظام کرے اور پھر بھی اچھا اثر مرتب کرے؟ واضح بجری، واضح لکیریں، کونے، کنارے اور چکور شکل یہاں توجہ مرکوز ہیں۔ تازے ہرے الگ لحن بخش اور انڈے کے عناصر ساتھ ہی افادیت باغ کا علاقہ بلند کیاری اور پودے لگانے کے آسرے کے ساتھ ۔ ہے نا جدید پتھریلا باغ؟

باغ کوہستانی کی تصویر: انگریزی

modern Garden by Karena Batstone Design
Karena Batstone Design

Bristol city garden in May

Karena Batstone Design

کیا آپ صاف، لیکن ہمیشہ سبز اور رنگین پھول نہیں چاہتے؟ پھر انگریزی ترجمانی بالکل صحیح چیز ہے، کیونکہ باقی جگہوں کی نسبت برطانوی جزیرے پر زیادہ دلکش کوہستانی تصاویر پائی جاتی ہیں ۔ یہاں، ترتیب وار پتھر اور کیاری میں جنگلی رومانوی پودے لگانے کے فائدے ملتے ہیں تاکہ کھلے آسمان کے نیچے دلکش اور قدرتی بہبود نخلستان بنائیں۔ ویسے: انگلینڈ میں، زیادہ مختصراََ لندن میں چیلسی فیزک گارڈن، بھی بہت قدیم ہے، ابھی بھی یورپی باغ کوہستانی کے طور پر استعمال ہوتا ہے، جو ۱۷۷۳ میں بنا اور اب یادگار تحفظ کے تحت ہے۔ اسکی تعمیر کے لئے انہدام کام کے پتھر بھی لندن کے ٹاور میں استعمال ہوئے تھے۔

باغ کوہستانی کی تصویر: پانی کے ساتھ

پتھر اور پانی کا مجموعہ ہمیشہ سے ہی پتھریلے باغ کے آئیڈیاز اور ڈیزائن کے ساتھ مخصوص طور پر مقبول رہا ہے۔ چاہے کوئی اسے انکی اصل حالت میں چھوڑ دے، یا انکی واضح اور جدید انداز میں ترجمانی کرے، اپنی ذاتی پسند پر ہے۔ نتائج مختلف، منفرد، منفرد رنگ آمیزی ہیں۔ یہاں ایک تالاب پتھر کی دیوار، آبشار اور ہندسی وضاحت کے ساتھ پانی کی جگہ کے اوپر سے گزرتا ایک راستے کے شمول کے ساتھ ہے اور سیدھی تشکیل زبان بنائی گئی ہے۔

باغ کوہستانی کی تصویر: لکڑی کے ساتھ

modern Garden by Earth Designs
Earth Designs

Party garden in Sevenoaks, Kent

Earth Designs

باغ میں لکڑی بھی پتھر کا مقبول ساتھی ہے۔ اس مخصوص قسم کی جڑ کے مخصوص حصے میں کینٹ بجری اور پتھرکی کیاری میں یہ لکڑی کے راستے کے دائیں اور بائیں طرف میں رکھے گئے ہیں اور نرسری میں لگائے گئے ہیں۔ پورا لکڑی کے چھجے اور رنگین لکڑیوں کے بہتر ڈھانچے اور پلیکسی گالس کے پیمائش پرکار سے گھرا ہوا ہے۔ جب اندھیرا ہوتا ہے، نفیس روشنیاں خوشگوار ماحول بناتی ہیں۔ ایک شاندار باغبانی کا آئیڈیا ان تمام لوگوں کے لئے جو خاص اور شاندار باغ کوہستانی کی تصاویر پسند کرتے ہیں۔

باغ کوہستانی کی تصویر: لان اور سدا بہار کے ساتھ

ہماری انگریزی ترازو کی تصاویر ثابت کرتی ہیں: جو باغ میں پتھروں کے لئے فیصلہ کرے وہ بغیر لان کے نہیں کرسکتا۔ اس کے برعکس، چٹان سرمئی اور رسیلا ہرا آپس میں بخوبی ہم آہنگ ہے اور دلکش امتزاج بناتا ہے۔ یہاں، بڑے پیمانے پر بھر بھرے پتھر آرامدہ بیٹھنے والے کشنز کے ساتھ ساتھ رکھے گئے ہیں اور شاندار بیٹھک فراہم کر رہے ہیں۔ جڑی بوٹی کی کیاری بھی بلاک کے درمیان رکھی گئی ہے۔ نتیجہ ایک مکمل وسیع پتھریلے باغ کی تصویر ہے، جو جدید اور دہاتی، فعال اور بروقت قدرتی ہے۔

باغ کوہستانی کی تصویر: اونچائی پر

کاشت اور ڈھلان پر باغ کی کاشتکاری اکثر ایک بڑا مسئلہ ہوتا ہے۔ ہم تجویز کرتے ہیں کہ اسے پتھر پر قائم کیا جائے۔ پہاڑی عمارت کے لئے، پتھر کے باغ بہت شاندار ہوتے ہیں، خاص طور پر خشک، بھیدی مٹی اور سورج کی طرف۔ مطلوبہ پانی کے نکاس کی صورت حال یہاں بہترین ہیں۔ گھاس ڈھلان پر ہریالی کے لئے استعمال ہوسکتی ہیں، جیسے کہ یہ پتھر کے کھردرے کنارے کو کم کرتا ہے۔ اہم بات: پودوں کے جڑ کا نظام ممکنہ حد تک بڑا اور مضبوط ہونا چاہئے، تاکہ ڈھلان پر پتھریلے  باغ کی حالت مضبوط سہارا حاصل کرسکے۔

باغ کوہستانی کی تصویر: جانور دوستوں کے لئے

  by Kersten Gartenprojekte GmbH
Kersten Gartenprojekte GmbH

Einzug in den Schildkrötengarten

Kersten Gartenprojekte GmbH

ہماری مختلف ملی ہوئی میڈیا کی تصاویر اور آئیڈیاز کے آخر میں ہم آپکو بہت خاص منصوبہ دکھاتے ہیں، جو ثابت کرتا ہے کہ جانور بھی پتھریلے باغ میں اچھا محسوس کرتے ہیں۔ یہ کچھوے کا باغ ہے، جو کرسٹین سے ہمارے ماہرین نے کیلوی میں خاندان اور انکے محبوب رینگنے والے جانوروں کے لئے باغ کے منصوبوں کی منصوبہ بندی اور انہیں تخلیق کیا ہے۔ اس دلکش احاطے، پتھر کے برابر ، دیگر قدرتی مواد غلبہ، خصوصی طور پر جانوروں کی ضروریات کے مطابق ڈھالا ہے اور اشتیاق اور احتیاط سے مکمل کیا ہے۔

تو، کیا اب آپ کوہستانی کا نظریہ حاصل کرچکے؟ تصاویر، آئیڈیاز اور ہدایات کثرت سے آپ کے پسندیدہ تغیر باغ کے ان نوع کے لئے متعلقہ ماہرین کے ساتھ ہیں۔ پتھریلے باغ کی تصویر کی گیلری میں صرف اپنی من چاہی تصویر پر نچلے دائیں کونے پر کلک کریں اور آپ اپنے مضموں کے لئے اور بھی حاصل کرینگے۔ 

مزید جاننے کے لئے دیکھیں: باغیچے کی صفائی کی ۵ کارآمد تجاویز

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!