Baby room by D.I. Pilar Román

چھوٹے بچوں کے کمرے

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

بچے کے کمرہ سجاوٹ کی  مختلف قسمیں موجود ہیں، لہذا یہ سب ضروریات پر غور کرنے کے لئے لازمی ہے اور اس پر فیصلہ کرنا ضروری ہے کہ کام کو آسان بنانے کے لۓ آپ کو سب سے اچھا کرنا چاہیے. اپنے نوزائیدہ بچہ کے لئے پُرسکون اور محفوظ بیڈروم بناتے وقت  ضروری چیزوں کے ساتھ ساتھ  آرام دہ پُرسکون اور محفوظ ماحول فراہم کرنےکے بارے میں مت بھولیں۔ اور اگر آپ اپنے بچے کے کمرے کی ترتیب اور سجاوٹ کو لے کر پریشان ہیں تو اب آپ کو پریشان ہونے کی زرا بھی ضرورت نہیں ہمارے ڈیزائنرز آپ کی خدمت کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ خود سے بھی اپنے بچوں کے کمرے بنانا چاہتے ہیں تو آج ہم ہومی فائی پر بچوں کے کمروں کے کچھ خیالات لائے ہیں جن سے آپ حوصلہ افزائی حاصل کر سکتے ہیں۔ تو آئیے دیکھتے ہیں۔

بچوں کے کمروں کی سجاوٹ

 مثال کے طور پر دیواروں اور پردوں کے رنگ میں مطابقت ہونی چاہیے۔ اس کے علاوہ اس بات کا خیال رکھیں کہ رنگ ایسا کریں جس کے کوئی نقصانات نہ ہوں کیونکہ آج کل رنگوں کے کچھ قسمیں ایسی ہیں جو صحت کے لیے ٹھیک نہیں اور خطرناک ہوتی ہیں تو اس بات سے بچنا ضروری ہے۔ اس سلسلے میں اگر آپ کو کسی سے مشورے می ضرورت ہے تو ہمارے نمائندے آپ کہ خدمت کے لیے تیار ہیں۔

فرش

 فرش کو اس طرح کا ہونا چاہیے کہ آسانی سے صاف کیا جا سکے۔ اس کے علاوہ اس پر اگر قالین بچھالیا جائے تو اس سے فرش نرم ہو جاتا ہے۔  قالین کے انتخاب میں بھی دھیان رکھنا چاہیے قالین ایسا ہو کہ جلدی گندا نہ ہو اس کے رنگوں میں ایسا انتخاب ہو کہ اگر وہ کچھ گندا بھی ہو تو زیادہ آسانی سے نظر نہ آئے۔

فرنیچر کے انتخاب

فرنیچر اس طرح کا ہو جو بچے کے لیے استعمال کرنے میں آسان ہو ۔ اور جس کو بچا آسانی سے استعمال کرنے کے قابل ہو جائے۔ تو آپ اُسی فرنیچر کو خریدیں۔ مثال کے طور پر کُرسیوں، درازیں، الماریوں اور میز اس طرح کے ہو کہ بچے آسانی سے اس کو استعمال کر سکیں یہ نہ ہو کہ آپ اس طرح کا فرنیچر کمرے میں رکھ دیں جو وہ آسانی سے استعمال نہ کر سکیں اور الٹا کمرے میں مشکل پیداکرتا رہے۔

بستر

 Baby room by Funique Furniture
Funique Furniture

Grey Baby Furniture

Funique Furniture

 چھوٹے بچے دن بھر کی شرارتوں کی بعد تھکان محسوس کرتے ہیں اس لیے جب وہ بستر پر سونے کے لیے آتے ہیں تو ان کی کوشش ہوتی ہے کہ جب وہ سوئیں تو ان کو کوئی پریشان نہ کرے اور وہ سکون سے سو جائیں لیکن اگر ایسا نہ ہو تو ان میں چڑچڑا پن آجاتا ہے اور وہ لڑنے جھگرنے لگ جاتے ہیں اس لیے اس بات کا دھیان رکھنا چاہیے کہ بستر کی جگہ ایسی ہو کہ جب وہ سوئیں تو ان کو شور شرابے سے پریشانی نہ ہو اور وہ اپنی پرسکون نیند کر سکیں۔

دیوار

 Baby room by worldmural
worldmural

Child's bedroom

worldmural

 بچے دیواروں پر رنگوں سے بنی ہوئی تصویریں یا اشکال کو پسند کرتے ہیں۔ اس لیے دیواروں کی سجاوٹ میں یہ بات اہم ہوتی ہے کہ اس کو رنگوں سے سجایا جائے جس سے آپ کے بچے خوشی محسوس کر سکیں۔  

مزید تجاویز کے لیے اس کو دیکھیں۔ بچوں کے لیے محفوظ: اپنے گھر کو بچوں کے لیے تیار کریں اور بچوں کے کمرےمختصرعلاقہ میں بنانے کے دانشمندانہ طریقے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!