by DESDEDIEGO DECORACIÓN

۸ مختلف بالکنیاں

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

وہ شیشے، کپڑے، نرسر یا لکڑی، نصب شدہ یا ہلنے والی سے بنے ہوتے ہیں، اور کچھ تو ضبط بعید کے ساتھ موجودہ ضروریات کے مطابق ڈھال لیے جاتے ہیں – یہ بات بالکنی کی چھت کی ہو رہی ہے۔

ہم سب ہی گرمیوں میں اپنی بالکنی پسند کرتے ہیں، لیکن موسموں میں ہم اکثر تیزی سے بدلتے موسم کی وجہ سے حیران رہ جاتے ہیں اور شکرگزار ہوتے ہیں اگر ہمیں بالکنی میں بارش کی وجہ سے بھاگنا نہ پڑے۔ اور یہاں تک کہشاندار دوپہر میں، ہم ہمیشہ سایہ دار بالکنی میں لطف اٹھا سکتے ہیں۔ بالکنی کو ڈھکے رکھنے سے زیادہ اور کیا ضروری ہے۔ 

سوال صرف یہ ہے کہ: کون سی بالکنی کی چھت میری ضرورت کے لحاظ سے صحیح ہے؟ ہومیفائی میں، ہمارے پاس بالکنی کی چھتوں کی وسیع رینج موجود ہے، اور ان میں سے کچھ تو مزید تفصیلی ہیں۔ 

اور، ویسے، اگر آپ اپنی بالکنی کے نچلے حصے کے لئے کوئی تجاویز چاہتے ہیں، تو آپ کو ہمارے آئیڈیا گائیڈ میں مل جائیگا۔ بالکنی: کونسا فرش؟ ڈھونڈیں۔

رومانوی چھت والی بالکنی

تصدیق شدہ اور آزمودہ صورت روایتی چھت کی تختیوں کت ساتھ ڈھکا کنج ہے۔ یہ تعمیر کرنے میں جلدی اور آسان ہے کیونکہ ایک حصہ گھر سے براہ راست جڑا ہوا ہوتا ہے اور اسکا استحکام مخالف سمت میں  تعمیر ہوئے لکڑی کے ستونوں سے حاصل کیا جاسکتا ہے۔ تیزی سے بڑھتے ہوئے ثعلب مصری جیسے کہ تلسی کی بیل، جنگلی شراب یا ہفت بند بالکنی کی چھت کو دہاتی اور رومانوی ظہور بھی فراہم کرتی ہے۔ انتباہ: پودے لگاتے وقت، ہمیشہ اس بات کا دھیان رکھیں کہ یہ معمار پر بہت زیادہ حملہ نہ کرے۔

ٹیکسٹائل چھت والی بالکنی

بالکنی کی چھت کی ایک انتہائی لچکدار تبدیل شدہ نقل یہ ہے: اگر آپ سورج کے پورے حصے سے لطف اٹھانا چاہتے ہیں، آپ بس ٹیکسٹائل کو ہٹا دیں۔ اگر، دوسرے طرف، بارش کی پیش گوئی ہے، رنگدار کپڑا تعمیراتی پر واپس کھینچ لیں اور اس لئے ہمیشہ بالکنی پر مطلوبہ آب و ہوا پائیں۔ اور پوسم کے بعد، آپ آسانی سے کپڑے کے ٹکڑوں کو ہٹا سکتے ہیں، دھو کر اور اگلے سال دوبارہ لکڑی کی تعمیر کرسکتے ہیں۔

بانسری چھت کی بالکنی

 Terrace by MFA Architects
MFA Architects

House for Holidays, 2009

MFA Architects

یا بالکنی کی چھت کے لئے خانے کی تعمیر کے بارے میں کیا خیال ہے؟ – یہ بارش نہیں روک سکتی، لیکن اس کے باوجود سورج سے اچھا تحافظ ہے۔ تو اگر آپ ایسے حل کی تلاش میں ہیں جو آسانی سے روشنی کو روک دے اور ماحول کی پائیداری والی بالکنی کی چھت کی اہمیت سے جڑا ہو، تو نرسر چھتی تبدیل شدہ شکل پسند ہے۔ لچکدار صحن کی چھت بھی اس میں شامل ہوسکتی ہے جس میں صحن کی چھت کا مواد استعمال کیا جاتا ہے جو ایسی ہی سہولتیں فرہم کرتی ہیں جیسی بالکنی کی چھت۔

صحن کی شیشے کی چھت

شیشے کا سایہ ایک صحیح انتخاب ہے ان لوگوں کے لئے جو بہت سار روشنی چاہتے ہیں، لیکن کم بارش چاہتے ہیں۔ ایک مقررہ نصب شدہ صورت تھوڑا زیادہ مہنگا ہے، لیکن آپ اسکی بالکنی کی چھت کے ساتھ بہت سالوں تک دیکھ بھال کرسکتے ہیں – صرف کسی ایسے کو ڈھونڈنا ہوگا جو کبھی کبھار کھڑکی کے شیشے صاف کردیا کرے۔

سائبان

سورج پال ہلکا اور سمری چھت کی تبدیل صورت ہوتی ہے، جو سائبان کے مقابلے محفوظ بھی ہے کچھ ہوائی علاقوں میں۔ سورج پال کا بالکنی کی چھت کے طور پر استعمال کا اضافی فائدہ اسکا لچکدار معطلی ہے: ضروریات پر منحصر، آپ ہمیشہ اسے مختلف جگہوں پر استعمال کرسکتے ہیں۔ اور مناسب چھت کے مواد کے انتخاب کے ساتھ، سورج پال بارش سے بھی حفاظت فراہم کرتا ہے، کیونکہ یہ پانی مزاحم کی شکل میں بھی پایا جاتا ہے۔

سائبان

  by DESDEDIEGO DECORACIÓN
DESDEDIEGO DECORACIÓN

TOLDO BRAZOS EXTENSIBLES

DESDEDIEGO DECORACIÓN

بالکنی میں ڈھکا سائبان چھت کے حل کے طور پر ایک صحیح انتخاب ہے ان تمام لوگوں کے لئے جو سب کچھ چاہتے ہیں۔ سائبان باہر نکالا جاسکتا ہے جب آپ کو سورج یا بارش سے تحفط چاہئے ہوتا ہے اور بہترین موسم میں آپ بس اسے واپس کھینچ لیں اور اپنے آپ کو بالکنی میں بغیر چھت کے آرامدہ محسوس کریں۔ سائبان کا اضافی فائدہ یہ ہے کہ یہ بہت مختلف رنگوں اور مواد میں موجود ہے اور آپ بالکنی پر سجاوٹی انداز میں خاص روشنی لگا سکتے ہیں!

پردوں کے ساتھ بالکنی

یہ بالکنی انتہائی ہرفن مولا کے تصور میں خاص ہے: نسبتا سادہ لکڑی کی تعمیر نہ صرف اچھی چھت کے حل کے طور پر استعمال ہوتی ہے، بلکہ پردوں کے لئے پردے کے ڈنڈے کے طور پر بھی، جو ہمیں ہوا اور انتہائی متلاشی نگاہوں سے حفاظت فراہم کرتا ہے۔ اسکے علاوہ، شفاف اور مبہم اجزاء کی ملی جلی صورت چھت کے لئے چنی گئی تھی، تو میز کے بالکل اوپر سورج نہین چمکیگا، جو کریم کیک کو پگھلائیگا نہیں اور بیرونی بالکنی بھی کافی روشن ہوگی، تاکہ بیٹھنے والا اندھیرے میں نہ بیٹھے۔

سب بالکنی کے لئے

  by Saxun

اعلی ٹیکنالوجی والی بالکنی کا احاطہ ماہروں کے لئے ہے! ایک الیکٹرانک کنٹرولر، جو ضبط بعید سے قابو کیا جاتا ہے، آپ کو روکھے پن، سائے یا روشن سورج ایک بٹن کے دبانے پر حکم کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ متغیر قاعدہ بھی ان غلو کے درمیان تمام باریکیوں کی اجازت دیتا ہے اور علیحدہ تعمیرات بغیر اضافی گھر توسیعات یا وسیع تعمیر کے تنصیب کی اجازت دیتا ہے۔

بالکنی کے مزید آئیڈیاز جانیں: چھت کی ڈیزائن کے ۹ دلچسپ آئیڈیاز

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!