modern Houses by DEZETT Spanndecken

چھت کی ڈیزائن کے ۹ دلچسپ آئیڈیاز

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

کمرے کی چھت کمرے کو انفرادی کردار دیتی ہے۔ ظاہر ہے، ایک اچھا برقرار رکھا گیا اور پیشہ ورانہ ڈیزائن کی گئی چھت کمرے کو مثبت انداز میں متاثر کرسکتی ہے، لیکن اصل چھت کے ڈیزائن سے اثر بمشکل موازنہ کرسکتا ہے۔ اسکے علاوہ، رہنے کی جگہ کا فن تعمیر بھی سادہ چھت کی ڈیزائن میں یقینی طور پر شامل کیا جائیگا۔ یہ خاص طور پر تجویز کیا جاتا ہے اگر آپ خاص خصوصیات کا سامنا کریں جیسے چھت کا سہارا یا لکڑی کے ٹکڑے۔ لیکن کمرے کی چھت کا ڈیزائن اس سے زیادہ کی اجازت دیتا ہے۔ یہ صرف رنگ کا سوال نہیں ہے، بلکہ روشنیاں بھی کمرے کو متاثر کرتی ہیں۔ ظاہر ہے، تمام امکانات بھی آپ کے اپنے چھت کے آئیڈیاز پر منحصر ہے، جب تک جگہ آپ کی اپنی پسند فراہم نہ کرے۔

جبکہ، چھت کے ڈیزائن کے حصے میں، آپ اپنے تصور کو آزاد چھوڑ سکتے ہیں، کیونکہ یہ صرف جگہ کی قسم پر مبنی نہیں ہوتا، ڈیزائن کی قسم بھی پہچاننی چاہئے۔ واضح طور پر، باتھروم میں چھت کو دیگر ضروریات کو پورا کرنے کی ضرورت ہوتی ہے نسبت باورچی خانے کی چھت کے ڈئزاین سے۔ فرش کے کوور کی طرح، آپ چھت کی ڈیزائن کے ساتھ تضادات تخلیق کرسکتے ہیں اور اسی وقت کمرے میں بہت ساری  جداگانگی بھی لا سکتے ہیں۔ متاثر ہو جائیں اور مختلف اسٹائل کے انفرادی امتزاج سے بالکل نہ گھبرائیں۔ کبھی کبھار یہ مختصرا فینسی تخلیقات ہوتی ہیں جو جگہ میں ناقابل مذمت کشش پھیلا دیتے ہین۔

زیادہ روشنی کے لئے فکر شدہ چھت کی ڈیزائن

باورچی خانوں میں، جگہ کی بات ہوتی ہے، جو ممکنہ طور پر روشن کے ساتھ ساتھ وسیع بھی ہونی  چاہئے۔ روشنیوں کے نمونے یا مرکزی کمرے کا لیمپ مطلب کام کرنے والا حصہ محدود ہے اور باورچی خانے کی مقامی صلاحیت مکمل طور پر استحصال نہیں کی جاسکتی۔ ایک بخوبی فکر شدہ چھت کی ڈیزائن کا یہاں مثبت اثر ہوگا۔

مرکزی چھت کے لیمپ کے بغیر تقسیم کے، چھت میں اضافی روشنیاں نصب کی جاسکتی ہیں۔ اگر، چھت کے ڈیزائن کے سیاق و سباق میں، روشنیوں کی تقسیم بعد میں کام کی سطحوں پر مرکوز ہیں، آپ بھرپور روشنی اور کم سایوں سے فائدہ حاصل کرینگے جو باورچی خانے کے بعد کے کاموں پر اثر انداز ہونگے۔

مقامی ساخت استعمال کریں

کبھی کبھار چھت کی ساخت عمارت کے معمار سے پہلے ہی وضاحت کی جا چکی ہوتی ہے۔ یہ برا نہیں ہونا چاہئے اگر دہاتی وضع آپکی پسند کو متاثر نہ کر رہی ہو۔ اس طرح کے خواص اکثر کھیتوں یا نصف لکڑی کے گھروں میں پائے جاتے ہیں۔

سب سے بہترین صورت میں، آپ پائینگے کھلی بیم اور اپنے آئیڈیاز کے مطابق بقیہ حصوں کو ڈیزائن کرسکینگے، جیسے اینٹیک ایسٹین کی مثال میں۔ اگر آپ ان کمبلوں سے خوش ہیں، لیکن آپکے کمرے میں ایسی چھت نہیں ہے، تو تھوڑی محنت سے آپ ایسی چھت کی ڈیزائن حاصل کرسکتے ہیں۔

انفرادی چھت کی ڈیزائن

غیر معمولی چھت کی ڈیزائن نہ صرف غیر معمولی رنگوں سے حاصل کی جاسکتی ہیں۔ مختلف اوزار بھی بالواسطہ جگہ کی تقسیم کی اجازت دیتے ہیں۔ یہ نظری اثرات آسانی سے لکڑی یا پوليسٹرين کے استعمال سے وجہ بن سکتے ہیں۔

آپ صرف ان اجزاء کو انکے مطلوبہ مقامات پر لگا دیں اور پیچ کسیں یا انہیں نصب کریں۔ حصوں کے بندھنے کے بعد آپ اپنے آئیڈیاز کے مطابق انہیں رنگ کرسکتے ہیں۔ مواد منتخب کرتے وقت، تاہم، آپکو توجہ دینی چاہئے کہ کیا آپ مطلوبہ چھت کی ڈیزائن پر اجزاء کو بھرنا چاہتے ہیں۔

کمرے کی چھت آرامدہ روشنی کے لئے نمایاں

فن تعمیر کے اسٹائل اور سجاوٹ کے اسٹائل پر انحصار کرتے ہوئے، معقول چھت کے ڈیزائن استعمال کرتے ہوئے آپ بلواسطہ روشنیاں عمل درآمد کرسکتے ہیں۔ اسکے لئے آپ کو چھت لٹکانے کی ضرورت ہے۔ اس تکنیک کی محنت قابل انتظام ہیں اور متاثر کن نتائج حاصل کرسکتی ہیں۔

معطل چھت کے ساتھ آپ نہ صرف انتہائی انفرادی چھت کی ڈیزائن حاصل کرسکتے ہیں، بلکہ چھت اور معطل چھت کے درمیان جگہ بھی۔ آپ اس جگہ کو روشنیوں کے نظام نصب کرنے کے لئے بھی استعمال کرسکتے ہیں، جو بلواسطہ پورے کمرے کو روشنی سے بھر دیگا۔

کمروں کی رنگین چھت اقسام فراہم کرتی ہیں

نام نہاد مسلسل چھت کے ساتھ آپ یکساں اثرات حاصل کرسکتے ہیں، جیسے آپ نارمل معطل چھت سے حاصل کرسکتے ہیں۔ جبکہ، اس قسم کی چھت کے ڈیزائن کے ساتھ، کہیں زیادہ کئی طرح کے امکانات موجود ہیں، روشنی کے مطابق، جیسے ڈیزیٹ اسپانڈیکین کی مثال میں بہت موثر انداز میں ظاہر کیا گیا ہے۔

مختلف رنگوں میں مختلف مواد کے ساتھ، روشنیوں سے چھت اندر سے معطل اور روشن ہے۔ کمرہ صرف چھت کے اس ڈیزائن میں بلواسطہ روشن ہی نہیں کیا جا سکتا، بلکہ آپ کمرے کو مختلف رنگوں میں بھی ڈبو سکتے ہیں۔

خوبصورت چھت کی ڈیزائن کے لئے آرائشی اشیاء

قدامت طور پر ڈیزائن کیے گئے کمرے، ایک مخصوص چھت کا ڈیزائن کمرے میں مزید جداگانگی فرہم کرتا ہے۔ یہ مختلف رنگوں یا مختلف ڈیزائن میں زیبائش نصب کرکے حاصل کیا جاسکتا ہے۔

زیبائش کمرے کے درمیان میں لگائے جا سکتے ہیں، یا دیواروں کو اتصال۔ آپ دونوں متغیرات ایک وقت میں استعمال کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کو اپنی چھت کی ڈیزائن زیادہ منفرد بنانی ہے، تو آپ زیبائش کو رنگ کرنے کے لئے آزاد ہیں۔

بخوبی تصوراتی چھت کے ساتھ بالواسطہ روشنیاں

خوابگاہ اکثر رومانوی نہیں ہوتا۔ اس ترتیب کو موڑنے کے لئے، رومانوی روشنیاں ہم آہنگ ماحول تخلیق کرسکتی ہیں۔ مدھم رات کے لیمپ علاوہ، بلواسطہ روشنیوں کے ساتھ چھت کی ڈیزائن بھی مناسب ہے۔

اس کے لئے، آپکو صرف محتاط پیراگراف کے لئے فراہم کیا گیا ہے، جو روشنیاں نصب کرنے کے لئے مطلقہ جگہ فراہم کرتا ہے۔ اگر روشنیاں بجھی ہوئی ہوں، نہ لیمپ یا اس جیسا واضح ہو۔ یہ صرف تب ہے جب نظام کھلا ہو، تب روشنیاں اپنا رومانوی انداز ظاہر کرتی ہے۔

چھت کی ساحلی ڈیزائن آرام کو یقینی بناتی ہیں

  by homify
homify

Ванная

homify

باتھروم میں آپ کو آرامدہ محسوس کرنے چاہئے۔ یہ تمام کمروں میں سے ایک ہے، جو آرام فراہم کرنے میں شراکت کرتا ہے۔ جیسا کہ باتھروم آپ کو آرام کرنے کے لئے دعوت دیتا ہے، یہ ظاہر ہے کہ اس کمرے کو چھت کے ساحلی ڈیزائن میں تبدیل کیا جائے۔

ظاہر ہے، آپ دیواروں اور فرش پر ساحلی عناصر بھی تخلیق کرسکتے ہیں، دلکش چھت کے ڈیزائن کے ساتھ، تاکہ پورا کمرہ کیریبین روانی فراہم کرے۔ اسکے علاوہ، آپ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے فرنیچر کا انتخاب مناسب کمرے کی ڈیزائن کو خاطر میں لاتا ہے۔

خوبصورت ڈیزائن کے لئے اسٹائلش چھت کا کوور

اگر انکے عظیم اور جدید ڈیزائن ترجیحی ہے، ایک قدامت چھت کی ڈیزائن تسبتاََ بے رنگ ہیں۔ لیکن چند ہاتھ کی گرفت کے ساتھ آپ چھت پر پلیٹفارم جیسا تخلیق کرسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر پلیٹ کے ساتھ ، جو آپکی پسند کے مطابق آرائش سے سجائی گئی ہے۔

اس پلیٹ کے ذریعے، آپکی چھت کا ڈیزائن اہم اثر حاصل کرلیگا اور فوری طور پر ناظرین کی توجہ کے مرکز کو ہدایت دیتے ہیں آپ کی چھت کے اضافی عناصر کو۔ بڑھنے پر منحصر، عناصر بھی بڑھایا جا سکتا ہے، تاکہ آپ اپنے کمرے کے لیمپ کو نصب کرسکیں۔

مزید جاننے کے لئے پڑھیں: چھت کے فرش کے لئے ۹ شاندار آئیڈیاز

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!