by K&L Wall Art

خوابگاہ کے لئے ۹ بہترین پودے

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

پودے گھر کے ہر کمرے کو تازگی فرہم کرتے ہیں، اور آپ کو خوابگاہ میں پودوں کی اہم برجستگی کو نہیں بھولنا چاہئے۔ یہ آپ کے خوابگاہ میں ہریالی لے کر آتے ہیں اور ساتھ ہی بہترین طور پر ممکنہ حد تک آرام اور کمرے میں قدرتی ماحول کو یقینی بناتے ہیں۔

پودوں کا خوابگاہ میں بری ہوا کا فراہم کرنے کا ڈر بالکل حقیقت نہیں ہوتا۔ کچھ لوگ خوابگاہ میں پودے لگانے سے منع بھی کرتے ہیں کیونکہ وہ رات کے وقت آکسیجن کی نسبت کاربن ڈائی آکسائیڈ زیادہ خارج کرتے ہیں۔ مقدار، البتہ، مکمل طور پر محفوظ اور، قریبی معائنے پر ہے، یہ مشاہدہ بھی کیا جاسکتا ہے کہ پودے خوشگوار اور صحتمند اندرونی آب و ہوا فراہم کرتے ہیں۔ 

اس وجہ سے، آپکو اپنا خوابگاہ قدرتی ہریالی سے سجانے میں بالکل ہچکچانا نہیں چاہئے۔ کون سے پودے خوابگاہ کے لئے خصوصی طور پر مناسب ہیں اور شاندار روانی پھیلاتے ہیں، ہم آپکو ایسی تجاویز فراہم کرینگے۔

۱۔ (نَباتِيات) يُکا کھجورکا پودا

ایک پودا جو کسی بھی گھر کا حصہ ضرور ہونا چاہئے: يُکا کھجورکا پودا! ہم مکمل دہوانے ہیں اس غیر ملکی کھجور کے درخت کے، جو حاری احساس  پیدا کرتا ہے آپ کے اپنے خوابگاہ میں اپنے لمبے، تلوار نما شکل کے پتوں سے۔ یکا کھجور کا درخت پانچ  میٹر کے سائز تک پہنچ سکتا ہے اگر اسکے پاس وسیع جگہ موجود ہو تو۔ جیسا کہ یکا کھجور کا درخت بمشکل قابل برداشت ہے، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا، البتہ، مناسب وقت پر اس کی حمایت کرنی چاہئے۔

اس قسم کا پودا بہت مضبوط ہے اور اسکی بحالی صرف روزوانہ پانی اور بار آوری ہے۔ اگر یکا کھجور کے درخت کو اضافی روشنی دی جائے، یہ آپ کے خوابگاہ کو لمبے عرصے تک تازگی فرہم کرتا رہیگا۔

۲۔ ثعلبِ مصری

  by K&L Wall Art
K&L Wall Art

Alu-Dibond Silbereffekt Orchidee

K&L Wall Art

یہ گھر کے ہر کمرے کے لئے ایک روایتی اعلی درجہ ہوتا ہے: ثعلبِ مصری۔ اسکی ہمیشہ رہنے والی خوبصورتی کی وجہ سے، ثعلبِ مصری عشروں سے جدید گھرانوں میں ضروری عناصر بن چکا ہے۔ خوبصورت حاری کے پھول بہت خاص روانی پھیلاتے ہیں اور سیدھا خوابگاہ میں شوخ رنگ میں ثعلبِ مصری مکمل نظارہ اور آرام قطب بنتا ہے۔

مبتدیوں کے لئے ساتھ ہی ساتھ خوابگاہ کے لئے، پروانہ ثعلبِ مصری بہترین ہے۔ اس قسم کے گرم درجہ حرارت اور کم روشنی کے لئے بہت مضبوط اور عادی ہوتے ہیں۔ اسی وجہ سے، یہ آپکے لئے بالکل ٹھیک ہے جب آپ ثعلبِ مصری کوخوابگاہ میں رکھینگے۔ لیکن یہ بات یاد رکھئیگا کہ یہ کھڑکی کے قریب رکھی جائے تاکہ بہترین روشنی چنی جائے۔

۳۔ شیٹ بھنگ

یہ غیر پیچیدہ، دلچسپ لگتا ہے اور خوبیوں سے بھر پور ہے – بانگ رکوع ہماری فہرست میں دوسری پسندیدہ ہے۔ تازہ سبز رنگ بھرپور ہریالی سے خوابگاہ میں منتقل ہوتا ہے، اور جیسا کہ بانگ رکوع بہت مضبوط اور صفائی مین آسان ہے، اس پودے کے لئے آپکو زیادہ کام نہیں کرنا پڑیگا۔

بانگ رکوع اصل میں افریقہ اور ایشیا سے آتے ہیں۔ یہ پودا اسی وجہ سے بہت سوکھا اور خشک ہوتا ہے۔ ایک پتے کے  برعکس، بانگ رکوع پورے سورج کی نمایش کو ترجیح دیتے ہیں اور اسی وجہ سے خواباگہ میں کھڑکی کے قریب کی جگہ ایک بہترین انتخاب ہے۔

۴۔ ایک شیٹ

سدا بہار جو فوری گھر کے تمام باشندوں کے دل جیت لیتا ہے: ایک پتہ ہر کمرے میں رنگین، تازہ اور سادہ لگتا ہے۔ اصل میں یہ پودا بحر الکاہل کے ارد گرد کے علاقوں سے ہے۔ اس لئے، یہ بمشکل حیران کن ہے کہ یہ بہت مرطوب ہوسکتا ہے۔ ایک پتی بہترین محسوس کرتی ہے جب اس پر روزانہ آب رسانی ہوتی ہے۔ خشک سالی کے بھی بہت کم وقت میں مہلک نتائج ہوسکتے ہیں۔

اچھے خیال کے ساتھ، آپ بہار اور کرمیوں کے مہینوں میں میں رنگین پھولوں سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ اس وقت کے دوران، پھولوں کی کھاد استعمال کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے تاکہ بہتر پودے کی فراہمی ہوسکے۔ ایک پتی اندھیرے والی ہر گرم جگہ کو ترجیع دیتی ہے، خوابگاہ اس پودے کے لئے بہترین ہے۔

۵۔ جیسمین، کَندھراج اور تاج کی طرح کا پھول

  by Pflanzenfreude.de
Pflanzenfreude.de

DIY Dekoratives Hängeelement mit Seilen und weißblühenden Pflanzen.

Pflanzenfreude.de

جیسمین، کَندھراج اور تاج کی طرح کا پھول شاندار پودے ہیں، جو گھریلو خوابگاہ میں رکھنے کے لئے شاندار ہیں۔ سفید پتیاں پورے کمرے میں شاندار روانی چھڑکتے ہیں اور اوپر مووجد تصویر کی طرح ترتیب دیے جاسکتے ہیں، خوابگاہ میں تازگی اور قدرتی لمحات فراہم کرنے کے لئے۔

پودے درمیانے سایہ دار پسند کرتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ یہ مناسب نمی حاصل کریں اور خصوصی طور پر گرمیوں کے دنوں میں پتوں پر بھی تھوڑا پانی چھڑکنا چاہئے۔

۶۔ سفيد سوسن

سفید سوسن ثعلبِ مصری ایک مکمل روایتی کی طرح ہے کمرے کے پودوں میں سے۔ خوبصورت پودے بھی دراچینورز کے نام کے تحت جانے جاتے ہیں اور مختلف رنگوں میں پھولوں کے ساتھ گرویدہ ہوتے ہیں۔ سفید سوسن کی  رنگین سوسن کی پتی سفید، پیلے یا لال رنگ کی ہوسکتی ہے اور انفرادی طور پر خوابگاہ کی ڈیزائن کے مطابق سجائی جاسکتی ہے۔

سفید سوسن تقریباََ جنوری سے اپریل کے وقت میں کھلتے ہیں اور گرمیوں کے مہینوں میں پودا اپنے آپ کو آرام کی حالت سے باہر لے آتا ہے۔۔ سفید سوسن بہت خشک اور ٹھنڈا ہے۔ اگر کمرے میں مناسب روشنی ہوتے ہے، تو آپ آپنے خوابگاہ میں بہت سال تک خوبصورت سفید سوسن کے پھولوں سے لطف اندوز ہوسکینگے۔

۷۔ بونسائی

  by Genki-Bonsai
Genki-Bonsai

Bonsai chinesische Ulme

Genki-Bonsai

یہ سکون اور توازن کی نشانی ہے اور اس لئے آرامدہ خوابگاہ کے لئے بہترین پودا۔ بونسائی کا درخت ہر خوابگاہ کے ڈیزائن میں فٹ ہوجاتا ہے جیسے اپنے خود سے، اور اپنی نازک اور بہت ہلکی پتیوں اور ترتیب سے، یہ انتہائی سکون بخش ہے۔

بونسائی کے درخت ایشیا کے باغوں کی فن تعمیر سے شروع ہوتے ہیں، اور گزشتہ دہائیوں کے دوران، جب سے جرمنی کے پودوں کے چاہنے والوں کے دل فتح کیے ہیں۔ چھوٹی جھاڑیاں اور درخت، البتہ، بہت احتیاط مانگتی ہیں اور صرف تب ہی خریدے جائیں جب آپ کے پاس اتنا وقت ہو جتنا اس درخت کو درکار ہے۔ اس میں روزانہ پانی کی فراہمی، بہتر بار آوری اور ساتھ ہی بہترین روشنی شامل ہے۔ کیونکہ جتنی زیادہ روشنی بونسائی کا پودا حاصل کریگا، اتنی تیزی سے یہ بڑھیگا بھی۔

۸۔ حُزام

حُزام مقبول پودوں کے نوع میں سے ایک ہے اور اگر آپ خوابگاہ میں حُزام کا پودا لگانے کا فیصلہ کر رہے ہیں، تو اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ مناسب روشنی حاصل کریں۔ یہ روشن اور خوشبو دار حُزام کے پودوں میں پھول لگانے میں سب سے اہم بنیاد ہوتی ہے۔

اصل میں، پودے بیرونی ماحول میں رہنا زیادہ پسند کرتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے پاس بہتر، روشن اور نم ماحول ہے، تو آپ کے خوابگاہ میں  حُزام کے پودے تازگی پیدا کردینگے۔

۹۔ رنگا رنگ گلدستہ

اگر آپ روزانہ تازگی اور پھول پسند کرتے ہیں، تو آپ کو اپنے خوابگاہ کے لئے رومانوی چنچل گلدستہ لگانا چاہئے۔ یہاں، ظاہر ہے، آپ کے خیال کی کوئی حد نہیں، اور جنگل اور سبزہ زار پھول ساتھ ساتھ دوسرے پھولوں کی نوع بھی جیسے کہ گلاب، گلابی پھول یا گل لالہ آپ کے خوابگاہ کی پوری آب و ہوا کو بدل سکتے ہیں۔

واضح فائدہ ہے، ظاہر ہے، مکمل تازگی اور قدرتی، جو خوابگاہ میں ہر نیا گلدستہ یقینی بناتا ہے۔ اسکے علاوہ، آپ ہمیشہ مختلف رنگ استعمال کرسکتے ہیں اور اس لئے دلچسپ رنگوں کے نشان خوابگاہ میں فراہم کرسکتے ہیں۔ تو اگر آپ اپنے خوابگاہ کے لئے پھولوں کا نیا گلدستہ تخلیق کرنا چاہتے ہیں تو، آپ بس کام پر لگ جائیں! 

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، یہاں متعدد پودوں کے نوع ہیں جو آپ کے خوابگاہ میں پوخر محسوس کرتے ہیں جب آپ صحیح بنیادیں تخلیق کرتے ہیں۔ سوچیں آپ اپنے پودوں کی دیکھ بھال میں کتنا وقت صرف کرسکتے ہیں اور اپنے خوابگاہ میں صحیح ہریالی کا فیصلہ کرسکتے ہیں۔ ماہرین سے بات کرتے وقت، آپ صحیح انتخاب کرسکتے ہیں اپنے خوابگاہوں کے لئے حتمی خاص ہرے رنگ منتخب کرنے کے لئے۔ 

مزید جانیں: خود مادی سے بنے ٹھوس پودے لگائیں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!