modern Bathroom by Architekturbüro Hans-Jürgen Lison

چھت کےلیے 10 خیالات: سستے مگرخوبصورت !

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

آپ کا بالا خانہ ایک غیرمکمل چھت سے زیادہ نہیں ہے، نہ ہی کوئی رمبل چیمبر ؟ کون ھے جو  پہلے غیر استعمال کردہ اٹاری کو ایک حقیقی رہنے والے علاقے میں تبدیل کرنا نہیں چاہے گا، اسے اس کا اختیار ہے: کیا ایک زائد بچوں کا کمرہ بنایا جائے؟جوان یا بالغ افراد کے لئے اپارٹمنٹ میں ایکڈپلیکس کمرہ بنایا جائے؟ شاید باورچی خانہ بھی ؟ براہ راست چھت کے نیچے  بیڈروم بلاشبہ کلاسک  ہے،  مگر چھت کے ٹاپ کو ایک لونگ ایریا یا کام کی جگہ بنانے کے بہت سے طریقے ہیں ۔ ماہر افراد کی تجاویز کی طرف سے حوصلہ افزائی حاصل کریں!

​چھت کے نیچے کھانا پکانا

کلاسک سے ایگزاٹک تک: چھت کے نیچے باورچی خانہ. کیوں نہیں؟یہ چھت کی کرسی کے سائز اور حالت پر منحصر ہے، تمام اپارٹمنٹ اس میں نصب کیا جا سکتا ہے. ایسا کرنے  کے لئے یہ ضروری ہے کہ محدود مربع میٹرز کو بہت زیادہ تنگ نہیں ھونا چاہیے، کچن کو گھر کے سامنے والے حصہ میں نصب کیا گیا ھے، اور اسے کشادہ کھڑکیوں سے سجایا گیا ہے . چونکہ  چھت کی سطحیں ھینگر کیبینٹس کی اجازت نہیں دیتی،  نیم اونچی دیواروں کو وارڈروب میں تبدیل کر دیا گیا ہے. برتن بھی اسے بہت بہتربنا دیتے ہیں . دوجزیرہ کچن اضافی سٹوریج کی جگہ اور بجلی کے آلات کی تنصیب فراہم کرتے ہیں. لکڑی کی پہاڑی نما چھت جدید ماحول اور باورچی خانے کے فرنیچر کے وسعت انگیز ماحول کے ساتھ بہت اچھی ہے. کھلے علاقوں میں ونڈوز کھانا پکانے اور بیکنگ سٹوڈیو کے لئے اضافی روشنی فراہم کرتے ہیں. 

​ستاروں کے نیچے

 چھت کے نیچے بیڈروم یقینی طور پر چھت کی تعمیر کے خیالات میں کلاسیکی ہے. پرانی دیواروں کی نرمی اور ایک گھونسلا  نما  خوبصورتی ایک گھریلو بیڈروم کی خاصیت سے ملتے جلتے ہیں. ممکنہ آرام دہ اور پرسکون نخلستان بنانے کے لئے – اور کھلی دیواروں کے ساتھ دستیاب محدود جگہ کی وجہ سے – بڑے علاقوں میں ونڈوز کی تنصیب ضروری ہے. اگر رہائشی حالات کے لئے چھت کا استعمال کرنا ہے تو، اچھی موصلیت کو لینا چاہئے، کیونکہ دوسری صورت میں موسم گرما میں غیر آرام دہ گرمی ہوسکتی ہے. بڑی کھڑکیوں کا استعمال کرتے ہوئے، گرمی مزاحم رولر بلائنڈز اضافی گرمی سے حفاظت پیش کرتے ہیں.

ایک میں تمام

تمام کمروں کے لئے ایک کھوکھلی چھت. اس خوبصورت اپارٹمنٹ میں آپ آسانی سے ایک جائزہ دیکھ سکتے ہیں. چھت سازی کا خیال مندرجہ بالا چھت پر مبنی ہے: ایک فالس کی چھت کی بجائے، چھت کی بیم نے اس مکان کے ماحول اور کشیدگی کو نمایاں طور پر ڈھانپ لیا  ہےاور اس میں بہت زیادہ روشنی کی اجازت دی ہے. اگر آپ کچھ ذاتی پسند کرتے ہیں تو، آپ شفاف گلاس کے  بجائے نیند والے علاقہ میں دھندلا شیشے  کو بھی منتخب کرسکتے ہیں. گیلری کے احساس کو اوپر ی منزل تک کھلی رسائی کی طرف سے برقرار رکھا جاسکتا ہے. ایک باورچی خانی جو بالکل دیوان خانہ میں دروازے اور دیوار کے بغیر بالکل فٹ بیٹھتا ہے خود کو کھلی جگہ کے نظریات میں مکمل طور پر پھیلاتا ہے.

​آرام دہ اور پرسکون

 لٹکتی ہوئیچھت یا چھت کے نیچےسوراخ  آپ کی جگہ کو بیڈروم میں بدلنے کے لیے کافی نہیں ہے ۔چھتوں کے لئے آپ کے خیالات میں بیم اور راہداریوں کی طرف سے بھی زیادہ سہولت فراہم کی جاتی ہے.

اس لکڑی کے فریم شدہ گھر کو تبدیل کرنے کے لیے ٹاسک میں، لکڑی، مواد اور والٹ پینٹ ایک دوسرے کے ساتھ اصل کردار کو بچانے کے لئے مل رہے ہیں. اسٹوریج کی جگہ کو عملی طور پر اور اچھے سے استعمال کیا جاتا ہے. زیادہ خوبصورت اور انرجی کے ساتھ دوبارہ بنانے کے لئے، ایک انٹرمیڈیٹ پارکنگ رکاوٹ کو منتخب کیا گیا تھا، جو پتلی موصلیت کے عناصر سے نمٹا ہوا تھا. یہ روشنی زمین اور جھیل کے وسیع منظر کے ساتھ ایک پینورما ونڈو سے آتی ہے. یہاں آپ پوری کہانی دیکھ سکتے ہیں.

​پرانے سے نئے

یہ اپارٹمنٹ اصل میں Freiburg کے وسط میں ایک غیر متوقع چھت کا سٹور تھا. تاریخی عمارتوں کے معاملے میں، عام طور پر ایک یادگارکی وجہ سے سے قانونی  پابندیوں پر اعتماد کرنا پڑتا ہے، اور کبھی کبھی چھت کے لئے ایک یا دوسرے خیال کو مطلوبہ طور پر لاگو نہیں کیا جا سکتا. اس صورت میں، چھت کو مکمل طور پر ہٹا کر اور آلودگی کی وجہ سے مکمل طور پر تعمیر کیا گیا تھا. اور اس کے لئے بھی سخت قواعد و ضوابط تھے. آخر میں، ایک حیرت انگیز کھلی جگہ پیدا کی گئی تھی جس نے بالکل پرانے ڈھانچے اور زندگی کے جدید طریقوں سے مل کرمطابقت پیدا کی. تمام بیموں کو اصل پوزیشن میں نصب کیا گیا ہے، اور اصل ترتیب واحد، نئے انتظام کے ذریعہ، ایک دو منزلہ چھت کے اپارٹمنٹ کو  جو گرجا گھر کی شکل میں تھی، بدل دیا گیا تھا. مشکل پرانی عمارتوں کے ساتھ کامیاب تعمیر کی ایک مثال.

​ہوا اوپر

مثال کے برعکس، کولون میں اس میسونیٹ اپارٹمنٹ کی چھت کی تعمیر کو مکمل طور پر ایک پیچیدہ سٹیل کے ساتھ تعمیر اور بحال کیا گیا تھا. جبکہ جنوب کے اگواڑے کو کشادہ کھڑکیوں کے ساتھ لائن کیا گیا تھا ، باورچی خانے اور کھانے کے علاقہ کو ایک ماحول کی وائٹ واش کیے ہوئے پتھرکی  سطح سے بارڈر بنایا گیا ہے.باہری حصہ   اوپری ہوا کے ساتھ مکمل طور پر نیا احساس پیدا کرتا ہے. منحنی دیواروں میں غیر مستقیم روشنی اور چھت سےلٹکتی  روشنیاں اس خیال کو ایک خاص رابطہ فراہم کرتا ہے. 

بیڈروم اور باتھ روم کے طور پر

کیا یہ باتھ روم  تبدیل شدہ مکان میں بالکل ٹھیک نہیں ہے؟ چھت کے لئے بس ایک عظیم خیال! یہ ایک پوشیدہ باتھ روم ہے، کیونکہ آپ نے یقینی طور پر اسے نہیں دیکھا ہے. اس غسل خانہ کو بائیں جانب کھڑکی کے تحت نصب کیا جاتا ہے جسکے ذریعہ آپ ٹوائلٹ تک پہنچنے والے دروازے جاتے ہیں . یہاں کافی رازداری ہے، کیونکہ ماسٹر بیڈروم تک سیڑھیوں کے ذریعہ  رسائی حاصل کی جا سکتی ہے. یہ ممکن ہے کہ یہ دوسری تصویر کی طرح لگ رہا ہو، سب کے بعد، بیڈروم براہ راست چھت کے تحت ہے.

​باتھ روم ، نظاروں کے ساتھ

 غسل کے ساتھ ایک باتھ روم – چاہے کھلی کھڑے ہونے کی جگہ ہو، کلاسک اور زبردست – ہمیشہ ایک ٹھیک چیز ہے. مکمل غسل کے ساتھ ہم آرام، امن اور فلاح و بہبود کو یکجا کرتے ہیں. اور اب تصور کریں کہ  (تقریبا) کھلے آسمان کے تحت ان فلاح و بہبود کے لمحات کا تجربہ کرنا کیسا رہے گا. کتنا اچھا خیال ہے! جیسے ہی آپ گرم پانی میں جاتی ہیں، تو اپنے سر کو باتھ ٹب کے کنارہ سے لگا کر خیالات کو آزاد کردیتے ہیں، آسمان کو دیکھتے ہیں یا موم بتیوں کی روشنی میں بارش دیکھتے ہیں. آپ  کو بس یہ کرنا ہے کہ باتھ روم کی پھسلنے والی چھت میں پینورامک ونڈو نصب کریں.

​چھت کے نیچے ڈھیر لگانا

کسی بھی شخص نے جو ہمیشہ لائبریری کا مالک بننے کا خواب دیکھتا ہے، یا خاص طور پر رہنے کے کمرے میں جگہ بنانا چاہتا ہے، ان خیالات کے لئے چھت کی تعمیر کا استعمال بہت اچھی طرح سے کرسکتا ہے. اس لیے کہ اس مکمل جگہ کو فعال طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے اور بالآخر آپ کوپڑھنے کی دعوت دیتا ہے،  یہ ایک توسیع ہے، جیسا کہ تصویر میں دیکھا جاتسکتا ہے، ایک گیلری، نگارخانہ کے طور پر زیادہ کھلا کیا جا سکتا ہے. 

​فضائی ہائٹس میں کام کرنا

minimalistic Study/office by PLUS ULTRA studio
PLUS ULTRA studio

Studio al livello superiore

PLUS ULTRA studio

کون ہے جو اپنے کام کے علاقے کو رہنے یا کھانے کے کمرے سے منع کرنا چاہتا ہے، اسے خاموش چیمبر میں فرار ہونے کی ضرورت نہیں ہے. کیوں غیرمکمل چھت کو  استعمال نہیں کرتے؟ اگر آپ الگ نہیں ہونا چاہتے ہیں، تو آپ عام رہائشی تعمیرات کے ذریعہ دیگر رہائشی حصوں میں کنکشن بنا سکتے ہیں (جیسا کہ تصویر میں دکھایا گیا ہے). سٹوڈیو ماحول اس میں شامل ہے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!