eclectic Kitchen by Johnny Grey

باورچی خانہ میں استعمال ھونے والے12 نہائت کا ر آمد ٹوٹکے

usranaz usranaz
Loading admin actions …

جس طرح ہمارا زیادہ تر  ٹائم رہائشی کمرہ اور خواب گاہ میں گزرتا ھے اسی تناسب سے ہم زیادہ تر وقت باورچی خانہ میں کھانا پکانے اور برتنوں کو دھونے میں صرف کرتے ہیں۔ باورچی خانہ ایک ایسی جگہ ھے جہاں گندگی اور بے ترتیبی پھیلنے کے مواقع زیادہ ھوتے ہیں۔ اور اگر ایسے حالات میں غیر متوقع طور پر مہمان آ جائیں تو عموما’ ہمارا سنک گندے برتنوں سے بھرا پڑا ھوتا ھے جس سے مہمانوں کے سامنے کافی خفت اٹھانا پڑ سکتی ہے۔

آج ہم ھومی فائی کے اس مضمون مین ایسے چھوٹے چھوٹے اور مفید ٹوٹکے بتانے جا رہے ہیں جن کی مدد سے آپ باورچی خانہ کو ہر وقت صاف ستھرا اور سلیقے سے سجا ھوا رکھ پایئں گے۔ اس کے علاوہ یہ ٹوٹکے آپ کے روزمرہ کی زندگی میں آنے والی مشکلات کا آسان حل بھی پیش کریں گے۔ 

تو انتظار کس چیز کا!  آیئے ان ٹوٹکوں پر ایک نظر ڈالتے ہیں

1۔ باورچی خانہ کے کاؤنٹر

modern Kitchen by Diane Berry Kitchens
Diane Berry Kitchens

MR & MRS KNOWLES KITCHEN

Diane Berry Kitchens

باورچی خانہ  میں ہر وقت گندگی اور بے ترتیبی پھیلتی ہی رہتی ھے اور کھانا پکانے کے دوران کچھ نہ کچھ کاؤنٹر پر گرتا ہی رہتا ھے۔ اس مسئلے کے حل کے لئے اور جلد اور آسان صفائی کے لئے باورچی خانہ کے کاؤنٹر کی اوپری سطح کو چکنی ماربل یا شیشےسے مزین کریں۔ اس سے کاؤنٹرتھوڑی سی محنت سے جلد صاف ھو کر دوبارہ آسانی سے چمک اُٹھے گا۔

2۔ گرمی سے بچاؤ کے لئے

باورچی خانہ میں کھانا پکانے کے دوران ہر وقت دھواں، گرمی اور تپش بنی رہتی ھے اس مسئلے کے حل کے لئے آپ ایگزاسٹ پنکھے کا استعمال کریں اور تپش اور گرمی بھگانے کے لئے چمنی کو چولہے کے عین اوپر ڈیزائن کریں تا کہ تپش اور گرمی سیدھی چمنی کے ذریعے باہر نکل جائے اور باورچی خانے کی آب و ھوا تازہ اور ٹھنڈی رہے۔

3۔ بے ترتیبی سے بچیں

country Kitchen by Tim Jasper
Tim Jasper

Harbourside kitchen

Tim Jasper

اپنے باورچی خانہ کو صاف ستھرا رکھنے کے لئے ضروری ے کہ باورچی خانہ میں استعمال ھونے والی ہر چیز کی اپنی ایک مقررہ جگہ بنائی جائے اور کوشش کی جائے کہ استعمال کے بعد اسے اسکو اپنی جگہ میں رکھا جائے۔ مثال کے طور پر چمچ اور چھریوں کے لئے علیحدہ علیحدہ خانوں والی درازوں کا استعمال کریں۔

4۔ توٹنے والی چیزوں کو محفوظ کریں۔

eclectic Kitchen by Johnny Grey
Johnny Grey

Edenbridge

Johnny Grey

باورچی خانہ میں استعمال ھونے والے مصالحہ جات اور  شیشے کی بوتلوں کو ٹوٹنے سے بچانے کے لئے ان کے لئے مخصوص جگہیں بنائی۔ جیسا کہ اس ماڈل میں دکھایا گیا ہے کہ کس قدر خوبصورت انداز میں شیشے کی بوتلوں کو محفوظ کرنے کے لئے لکڑی کی الماری استعمال کی گئی ھے۔ واہ شاندار!

5۔ ٹوٹے ھوئے کیک کا حل

asian Kitchen by homify
homify

Modular kitchen design

homify

اگر آپ کا کیک ٹوٹ پھوٹ گیا ھے تو اس کو پھینکنے کی بجائے اس کو استعمال میں لے آئیں۔ اس کے لئے آپ اسے ایک کپ میں ڈال کر اوپر کریم ڈال کر مکس کر لیں اور مزے سے کھائیں۔

6۔ مصالحہ جات کو شیشے کے جار میں محفوظ کر لیں

باورچی خانہ میں گندگی کو پھیلنے سے روکنے اور وقت کو بچانے کی خاطر مصالحہ جات کو شیشے کے جار میں محفوظ کر کے ان کے لئے ایک دراز مخصوص کر لیں۔ اس طرح ٹائم کی کمی کی وجہ سے مصالحہ جات کو ڈھونڈنے میں آسانی رہتی ھے۔

7۔ شیلفوں کا استعمال

country Kitchen by Auspicious Furniture
Auspicious Furniture

French farm house blue

Auspicious Furniture

باورچی خانہ میں شیلفیںبہت اہمیت کی حامل ھوتی ہیں۔ کیوں کہ اس میں باورچی خانہ کا بہت سا سامان محفوظ ھو جاتا ہے۔ شیلفوں کے لئے جدید اور دلکش ڈیزائن کا انتخاب کریں۔

8۔ پانی اُبالنے کے لئے نمک کا استعمال

عموما’ جس برتن میں ہم پانی اُبالتے ہیں اس نمکیات جم جاتے ہیں اور اُترتے نہیں۔ جس سے برتن کالے ھو جاتے ہیں۔ اس کا آسان حل یہ ھے کہ پانی میں تھوڑا سا نمک ڈال دیں اس سے نمکیات برتن سے آسانی سے اُتر جاتے ہیں اور برتن خراب بھی نہیں ھوتے۔

9۔ سبزیوں کو چھیلنے کو دوران

scandinavian Kitchen by Schmidt Palmers Green
Schmidt Palmers Green

NEW! 2015 Kitchen: PORTLAND + ARCOS

Schmidt Palmers Green

سبزیوں کو چھیلنے کے لئے آلو کٹر کا استعمال کریں اور ان کے چھلکوں کو اکٹھا کرنے کے لئے ایک باؤل کا استعمال کریں اس سے گندگی نہیں پھیلے گی۔

10۔ چکنائی والے برتنوں کو کیسے صاف کیا جائے

country Kitchen by Cottage Style / コテージスタイル
Cottage Style / コテージスタイル

オリジナルキッチンと薪ストーブを中心にした使いやすいキッチン

Cottage Style / コテージスタイル

ہمیشہ برتنوں کو دھونے کے لئے گرم پانی کے ساتھ لیمن والے صابن کا استعمال کریں اس سے اگر برتنوں میں چکنائی ھو گی تو بآسانی اتر جائے گی اور برتن صاف شفاف ھو جائں گے۔

11۔ لیموں کا رس

country Kitchen by Елена Марченко
Елена Марченко

Кухня Очарование Прованса

Елена Марченко

لیموں کا مکمل رس نکالنے کے لئے اسے تھوڑی دیر کے لئے اوون میں رکھ کر گرم کر لئں پھر نچوڑ لیں اس سے اس کا سارا رس آسانی سے نکل آئے گا۔

12۔ مکھن کی بجائے پنیر کا استعمال

جمے ھوئے مکھن کو کاٹنا اور ڈبل روٹی پر پھیلانا ایک مشکل اور دقت آمیز کام ھے اس سے بچنے کے لئے آپ پنیر کا استعمال کریں جو زیادہ جمتا بھی نہیں اور ڈبل روٹی پر آسانی سے پھیل بھی جاتا ھے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!