eclectic Bedroom by MARION STUDIO

چھوٹی خوابگاہوں کے لئے 14 شاندار تجاویز

زنیرہ رئیس زنیرہ رئیس
Loading admin actions …

ہم سب جانتے ہیں کہ ہمارے ذہنی سکون اور صحت کو برقرار رکھنے کے لئے خوابگاہ کتنا اپم کردار ادا کرتی ہے۔ یہ ہمارے گھر کا وہ حصہ ہے جہاں ہم اپنے دن کا خاطر خواہ حصہ گزارتے ہیں۔ کوئی کتاب پڑھ کر سکون حاصل کرتے ہیں، آرام دہ نیند سوتے ہیں یا پھر اپنے شریک حیات کے ساتھ وقت گزارتے ہیں۔ مگر اکثر اوقات ہمیں تھوڑی مایوسی بھی ہوتے ہے کیونکہ بیشتر خوابگاہیں چھوٹی ہوتی ہیں۔ ہمیں یہ محسوس ہوتا ہے کہ ہم جو چیزیں کرنا چاہتے ہیں یا اپنی خوابگاہ میں رکھنا چاہتے ہیں انکے لئے وافر جگہ دستیاب نہیں؟ واقعی؟ آپکو بالکل بھی فکرمند ہونے کی ضرورت نہیں۔ چھوٹی خوابگاہیں بھی اس انداز سے سجائی اور ترتیب  دی جاسکتی ہے کہ وہ ہمارے لئے ایک محفوظ پناہگاہ بن سکیں۔

ہومی فائی پر آج ہم  آپکے لئے چھوٹی خوابگاہوں کی آرائش کی ایسی 14 مثالیں لائے ہیں جسمیں کمروں کا اصل رقبہ اوراُن میں ذہانت سے کی گئی آرائش کو دیکھایا گیا ہے ۔ آئیے مل کر جائزہ لیتے ہیں۔ 

1۔ سادہ اور صرف سادہ

ہمیں لگتا ہے کہ آج کے موضوع پر بات کرنے کے لئے یہ خوابگاہ ایک بہترین مثال ہے۔ کیونکہ یہ چھوٹی خوابگاہ ہمیں نہایت شاندار طریقے سے یہ بتا رہی ہے کہ کم بھی زیادہ ہوسکتا ہے۔ اس چھوٹی خوابگاہ میں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ بہت بنیادی چیزیں رکھی گئی ہیں، بستر، ٹی وی اور لیمپ۔ اِس کم سے کم سامان والے ڈیزئن سے یہ خوابگاہ ایک ایسی جگہ میں تبدیل ہوگئی ہے کہ جہاں آپ پُر سکون ہو کر آرام کر سکتے ہیں۔ 

2۔ آئینہ ، آئینہ

چھوٹی خوابگاہوں کا حل کمرے میں بڑے بڑے شیشے لگا کر بھی کیا جاسکتا ہے۔ اس سے کمرے میں گہرائی کا تاثر ملتا ہے۔ جتنا بڑا آئینہ ہوگا اتنا ہی کمرہ اسمیں منعکس ہوگا۔ 

3۔ سٹوریج کے ہوشیار حل

چھوٹی خوابگاہ کے لئے بے ترتیبی اور گند سے بُری اور کوئی چیز نہیں ہوسکتی۔ اسلئے یہ بہتر رہتا ہے کہ ہم ہر روز چند منٹ نکال کر اسکی صفائی کرلیں۔ اگر کمرے میں کوئی الماری نہیں جہاں ہم اپنے کپڑے اور سامان رکھ سکیں تو ہم دیوار پر لگے پردے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اسکا فائدہ؟ ہم یہاں اپنی چھوٹی بڑی چیزیں سٹور کرسکتے ہیں۔ 

4۔ دن کی روشنی کا زیاد سے زیادہ استعمال

ایک چھوٹی خوابگاہ کے لئے دن کی روشنی بہت فائدہ مند رہتی ہے اسلئے کوشش کریں کہ دن کی روشنیکا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں۔ اسلئے موٹے پردوں یا جھلملیوں (Blinds)سے گریز کریں اور ایسے میٹریل کے پردوں یا بلائنڈز کا انتخاب کریں جو رات کے وقت باہر سے آنے والی روشنی کو روکنے میں آپکی مدد کریں۔

5۔ آفس کا کونہ

modern Kitchen by OUA 오유에이
OUA 오유에이

마이크로하우스 리모델링

OUA 오유에이

خوابگاہ چھوٹی ہو اور ہمیں اسکی منصوبہ بندے کے بارے میں یقینی طور پر کچھ پتا نہ ہو تو ہمیں چاہیئے کہ ماہرین سے اس سلسلے میں مدد لے لیں۔ درست فرنیچر سے ہم اپنے کمرے کو کئی مقاصد کے لئے استعمال کرسکتے ہیں ۔ کیونہ جدید دور کے تقاضے کچھ اِس قسم کے ہیں کہ ہمیں اپنی پام کرنے کی جگہ کو خوابگاہ یا گھر کے کسی اور کمرے میں بنانا پڑ سکتا ہے۔ 

6۔ رنگ

modern Bedroom by Bhavin Taylor Design
Bhavin Taylor Design

Gloucester Road Penthouse

Bhavin Taylor Design

چھوٹے کمروں  کے لئے شوخ رنگ بہترین رہتے ہیں کیونکہ وہ کمرے کو بڑا لگنے میں مدد کرتے ہیں۔یہی اصول چھوٹئ خوابگاہ پر بھی لاگو ہوتا ہے۔ ہم اپنی خوابگاہ میں رنگوں کا استعمال کر سکتے ہیں  مگر اسمیں تھوڑی احتیاط کی ضرورت ہوتی ہے۔ کمرے کو رنگوں سے بھرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ کہیں کہیں رنگوں کا ستعمال کیا جسکتا ہے۔ مثلاً ہلکے رنگ یا سادہ پلنگ پوش کے ساتھ شوخ رنگوں یا مختلف نمونوں والے تکیے اور کشن استعمال کئے جا سکتے ہیں۔ 

7۔ بستر کے نیچے سٹوریج کی جگہ

scandinavian Bedroom by sreda

کمرے میں بڑی الماری کے لئے کوئی جگہ نہیں۔ کوئی مسئلہ نہیں ۔ بس پلنگ کے نیچے کچھ درازیں لگالیں۔ کیونکہ ویسے بھی اگر ہم ایماندرانہ جائزہ لیں تو پلنگ کے نیچے کی جگہ سب سے زیادہ استعمال ہوتی ہے۔ 

8۔ تہہ ہوجانے یا لپیٹے جانے والے بستر

eclectic Bedroom by IF arquitectos
IF arquitectos

Rehabilitación de Piso en el Eixample de Barcelona

IF arquitectos

تصویر میں دکھایا گیا لپیٹے جا سکنے والا یہ بستر چھوٹی خوابگاہوں میں جگہ بنانے کے لئے بہترین ہے۔ اس سے ہم دستیاب جگہ کے ہر مربع کلومیٹر کا فائدہ اُٹھا سکتے ہیں۔ یہ بستر لگایا بھی بہت باترتیب طریقے سے ہے۔ اسکی دیواریں کمرے کو منقسم کرنے کا کام بھی کر رہی ہیں۔ 

9۔ سب سے بڑی الماری

  by My Italian Living
My Italian Living

'Metropolis' 2 sliding door wardrobe by Mobilstella

My Italian Living

اس تصویر میں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ دیوار میں نصب شدہ الماری میں سرمایہ کاری کرنا ایک درست فیصلہ ہوسکتا ہے ۔ خصوصاً اگر اسکو دستیاب جگہ کے زیادہ سے زیادہ استعمال کو مدِ نظر رکھ کر بنایا گیا ہو۔ ہمارے پاس اگر کپڑوں کو لٹکانے، تہہ کرکے رکھنے کے لئے اگر درازیں ، خانے ہوں تو ہم اپنی تمام چیزوں کو ترتیب سے رکھ سکتے ہیں اور اِس سے بہتر اور کیا چیز ہوسکتی ہے۔ 

10۔ مختلدف ڈیزائن والی دیوار

  by Goodvinilos
Goodvinilos

Vinilo decorativo Árbol con pájaros

Goodvinilos

توجہ کا بانٹنا ایک اچھی چہز ہوسکتی ہے ۔ اگر ہم اپنی خوابگاہ کی ایک دیوار کو باقی دیواروں سے مختلف اور شوخ رنگ میں روغن کرلیں یا والی پیپر یا دیواروں میں لگائے جانے والے سٹیکر میں سے کسی ایک کا انتخاب کرلیں تو اس سے یہ دیوار باقی دیواروں کے مقابلے میں نمایاں لگے گی اور کمرہ بڑا ہونے کا تاثر دے گا۔ مگر! ایسا کرنے کے لئے صرف ایک دیوار کا انتخاب کریں کیونکہ اگر آپ نے ایسا تمام دیواروں پر کیا تو اسکے منفی اثرات ہونگے کمرہ تاریک اور چھوٹا لگے گا۔ 

11۔ بہت ہی صنعتی تاژر

سادہ اینٹوں سے بنی دیوار سے بھی بالکل ایسا ہی تاثر قائم ہوتا ہے جسکا تذکرہ ہم نے اُوپر کیا ہے۔ اسکے ساتھ کمرے میں الگ تھلگ سا صنعتی ڈیزائن ٹھیک لگے گا۔ 

12۔ روشنی، روشنی اور پھر روشنی

 Hotels by Inuk Home Studio
Inuk Home Studio

Después de Reforma

Inuk Home Studio

ہم کمرے میں روشنی کر موضوع پر پھر واپس آگئے ہیں۔ قدرتی روشنی ہر کمرے کے لئے بہترین ہوتی ہے مگر بعض اوقات گرمیوں کی دوپہر تک بھی روشنی نہیں ہوتی۔ اس صورت میں روشنیوں کے اچھے انتظام میں سرمایہ کاری کریں۔ رات کے وقت کے لئے بنی روشنیاں، موم بتیاں اور مدہم روشنیاں وغیرہ۔ ان سے آپکے کمرے مکے آرام دہ اور پُرسکون ہونے کا احساس پیدا ہوگا۔ 

13۔ عملی اور خوابصورت۔۔۔سیڑھی بھی سامان رکھنے کا خانہ بھی

ہم سب جانتے ہیں کہ کمرے میں تولئے ادھر اُدھر بکھرے رہتے ہیں اور یوں لگتا ہے کہ انکی کوئی جگہ ہی نہیں۔ ایک چھوٹی سیڑھی اسمیں ہماری مدد کرسکتی ہے۔ ۔ اس پر آپ تولئے سکھانے کے لئے لٹکاسکتے ہیں۔ اسکا بہت فائدہ ہوگا خصوصاً سرد موسم میں جب ہوا بہت خشک ہوتی ہے ۔ گیلے تولئے آپ کے کمرے میں نمی لانے کا کسی حد تک باعث بن سکتے ہیں جس سے کمرے میں سونے کے دوران مجموعی طور پر ہماری صحت متاثر ہوسکتی ہے۔ 

14۔ سوچ سمجھ کر بنایا گیا فرنیچر

اگر ہمارے پاس اپنی کوئی تجاویز یا منصوبے نہ ہوں تو اس صورت میں ہمیں چاہئے کہ درست فرنیچر کے انتخاب پر اپنی تمام تر توجہ مرکوز کردیں۔ اس مثال میں لکڑی کا کام کرنے والے پیشہ ور افراد کو ایک چھوٹی جگہ کو ڈیزائن کرنا تھا اسلئے انہوں نے عمودی رخ پر ایک اکائی کی صورت میں بستر، سیڑھیاں، دراز اور کپڑے رکھنے کی جگہ بنا ڈالی۔ 

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!