modern Bathroom by MALMENDIER Innenarchitektur

کھڑکیوں کے بغیر ایک کمرے کے لئے بہترین چالیں

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

بغیر ونڈو کے جگہ غیر معمولی نہیں ہیں. اکثر یہ باتھ روم، ڈریسنگ روم یا تبدیل شدہ سیلر ہوتا ہے. اگر داخلہ کا سامان مناسب طریقے سے سیٹ کیا گیا ہو تو یہ بھی ایک اہم مسئلہ نہیں ہے. فرنیچر، فرش اور دیواروں کوکھڑکی کی اس کمی کو پورا کرنا ہوگا. اگر آپ یہ سوچتے ہیں کہ صرف روشن رنگ استعمال کیے جا سکتے ہیں تو آپ خود کو دھوکہ دے رہے ہیں.گہرے رنگوں  کے ساتھ یہ کام کافی ممکن  اور یہاں تک کہ بہت پرکشش ہے. داخلہ کے علاوہ، مختلف منظم روشنی کی تکنیک بھی دن کی روشنی کی نقل کرنے کا امکان پیش کرتی ہیں. ونڈو کے بغیر کمرے کسی اور کمرےکی طرح تقریبا تخلیقی اور انفرادی طور پر ہوسکتے ہیں. تاہم،  منصوبہ شروع کرنے سے پہلے، آپ کو کافی حوصلہ افزائی  چاہئے.

کھڑکی کے بغیر باتھ روم

دیوار کا رنگ ایک کمرے کی روشنی میں اہم کردار ادا کرتا ہے. خاص طور پر ونڈوز کے بغیر باتھ روم میں، اکثرہلکے رنگوں کے ٹائل فرش اور دیواروں میں استعمال ہوتے ہیں. تاہم، باتھ روم بھی کھڑکیوں کی کمی کو پورا کرنا بہت آسان بناتا ہے، کیونکہ زیادہ تر باتھ روم میں بہت بڑے آئینے نصب ہوتے ہیں، جو روشنی کی عکاسی کرتے ہیں. تاہم، زیادہ سے زیادہ روشنی کے حالات پیدا کرنے کے لئے چھت کا ڈیزائن بھی باتھ روم میں ایک اہم کردار ادا کرتا ہے. اس صورت میں، فالس کی تنصیب  کے لۓ یہ احساس ہو گا. اس ساخت کی پیمائش  کے ذریعہ، روشنی کو کمرے میں زیادہ آسانی سے تقسیم کیا جا سکتا ہے اور ایک ہی وقت میں کیبلوں کی بچت اور کام کو رکنے سے بچا یاجا سکتا ہے. منفرد کنٹراسٹ پیدا کیا جا سکتا ہے اگر  اصل روشنی کے  رنگ  مختلف شیڈزمیں، مختلف مقامات پر ذائقہ پر زور دیا گیا ہے. . روشنی کی تقسیم، ونڈو کے بغیر ایک باتھ روم میں فیصلہ کن کردار بھی ادا کرتی ہےاور یہ ڈیزائن اور احساس کا عنصر ہوتی ہے.

پرکشش فرش کا ڈیزائن اور فرنیچر

کھڑکیوں کے بغیر کمرہ میں ایک خوشگوار فرش ڈیزائن پورے کمرے کے بہاؤ میں حصہ لے سکتا ہے. رنگوں کا انتخاب  کر تے ہوئے پیسٹل رنگوں یا روشن رنگ کے استعمال کو کم کیا جانا چاہئے تاکہ کمرہ  کسی اور چمک سے محروم نہ ہو. ایک خوشگوار روشنی  روشن رنگوں کے ساتھ فرنیچرکی جگہ لے سکتی ہے. فرنیچر کو کسی بھی صورت میں لائٹ رنگ میں منتخب کیا جانا چاہئے، جیسے فرش کے لیےمطلوب ہو.

فرش کے تھوڑے سے گہرے سایہ کی وجہ سے، ایک اپیل کرتا ہوا عکس خود بخود پیدا ہوتا ہے. ناظر کھڑکی کی غیر موجودگی میں  فرنیچر اور فرش کی ہم آہنی نظر پر مزید توجہ مرکوز کرتا ہے.  اس کے علاوہ جگہ اور اپنے ذائقہ کے مقصد کے لیے خاص طور پر ڈریسنگ کمروں میں، نرم قالین کی سفارش کی جاتی ہے، کیونکہ اس کمرہ میں ہم  اکثر ننگے پاؤں پائے جاتے ہیں

​بہترین نظم روشنی

ونڈو کے بغیر ایک کمرہ کو قدرتی روشنی کے بغیررہنا پڑتا ہے.  رنگ کی رعایت کے بغیر گہرےرنگوں کے استعمال سے بچا جاسکتا ہے، لہذا اس  کمرے میں اب بھی ایک اپیل کرتی فیلنگ ہے. کمرے، جیسے ڈریسنگ روم،میں دن کی روشنی کی ضرورت نہیں ہے. دن کی روشنی کے معیار کو حاصل کرنے کے لئے یہاں کافی اور اچھی طرح سے سوچنے والی روشنی کی انتہائی سفارش کی جاتی ہے. اس کے علاوہ، فرنیچر کے انتخاب خاص توجہ دینا چاہئے.

اگر آپ فرنیچر کے انتخاب میں روشن رنگ پر غور کرتے ہیں، تو یہ روشنی کے اثر کو فروغ دینا ہوگا. اگر آپ ایک باضابطہ اثر سے بچنا  چاہتے ہیں تو، متنوع اور عظیم اثر ،مٹی کے ڈیزائن کے فریم ورک کے اندر پیدا کیا جاسکتا ہے. روشنی کو پورے کمرے میں زیادہ سے زیادہ حد تک بڑھانا چاہئے تاکہ اس کمرے کو مثالی طور پر روشن کیا جا سکے. مینوفیکچررز  مختلف تراکیب پیش کرتے ہیں جن کو تھوڑی کوششوں کے ساتھ نصب کیا جا سکتا ہے.

قدرتی سجاوٹ

  by homify
homify

plant+ Betonkübel

homify

پودوںسے ہمیشہ کمرے کی آب و ہوا پر مثبت اثر پڑتا ہے. یہ خاص طور پر مفید ہیں جب ایک کمرے میں کوئی ونڈو نہیں ہے. اس طرح کے پلانٹ پر کھلی جگہ میں قدرتی اثر پڑتا ہے، جو کھڑکی کی کمی سے خارج کردیا گیا ہے. ایک یا زیادہ گملوں کے پودوں کے ساتھ پورے کمرے کو سجانے کے لیے یہ کمرے کی افزائش میں مدد کرتا ہے .
آپ کے کمرے پر ایک قدرتی اور زراعت کا اثر آپ کو نہ صرف گھر کے پودے  بلکہ ایک تازہ گلدستے بھی دے  سکتا ہے، جنہیں آپ میز پر ایک پرکشش گلابی گلدان میں رکھ سکتے ہیں.یہ فطرت میں ایک نظر  مشغول کرنے کے لئے بہت سے قدرتی لوازمات کا استعمال کرتا ہے. اس جگہ کو اس طرح کی دلچسپی سے ڈیزائن کیا جاسکتا ہے کہ ایک  ونڈو کی کمی کو بالکل نہیں دیکھا جاتا ہے. اگر آپ کو صرف قدرتی سجاوٹ پر نہیں چاہیے تو، قدرتی فرنیچر کی مدد سے جگہ کے اثر کو بھی نمایاں طور پر فروغ دیا جا سکتا ہے.

سجیل اشیاء

mediterranean Living room by Design by Torsten Müller
Design by Torsten Müller

Ideen-Manufaktur mit Raum und Licht-Design für die Sinne

Design by Torsten Müller

لوازمات چمک کے ساتھ ایک کمرے میں سیلاب لا سکتے ہیں. جب وہ مختلف عناصر کی ساخت کا حصہ ہیں تو وہ ایک حقیقی آنکھیں پکڑ سکتے ہیں. اس سلسلے میں آئینے کا اثر کم نہیں ہونا چاہئے، کیونکہ وہ روشنی کی عکاسی کرتے ہیں. یہ خاص طور پر مفید ہے جب  کمرے میں کوئی ونڈو نہیں ہے.

یہاں تک کہ اگر کافی روشنی  کمرے میں دستیاب ہے اور اس کے علاوہ پختہ روشنی ذرائع کی حمایت کی جاتی ہے، مختلف اشیاء کا اثر نمایاں طور پر بہتر ہوتا ہے. یہ بھی، آرائشی اشیاء کے ڈیزائن پر منحصر ہے. شاندار اور روشن مواد بہت زیادہ مؤثر طریقے سے ظاہر کئے جا سکتے ہیں. وہ نہ صرف انفرادی آنکھیں پکڑتے ہیں، بلکہ مختلف مقامات پر روشنی کی عکاسی کرتے ہیں. یہ کمرےکو وہ قسم دیتا ہے، جس میں نمایاں طور پر  فائدہ ہوتا ہے.

​مختلف قسم کی تصاویر

  by Bimago
Bimago

Bimago Wandbild

Bimago

تصاویر صرف ثقافتی تفہیم کا اظہار نہیں ہیں، بلکہ ان میں  دلچسپ چیزیں بھی شامل ہیں جو ناظرین کی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں. یہ سب سے زیادہ اہم ہے اگر کھلی فطرت کو ایک کھڑکی کی کمی سے روکا جاتا ہے. تصاویر کے ساتھ، حقیقی نتائج حاصل کئے جا سکتے ہیں، اگر یہ اندرونی حصے  اور لوازمات کے ساتھ ذائقہ اور برقرار رکھتے ہوئے بہتر ہیں.

جب تصاویر صحیح طریقے سے رکھی جاتی ہیں، تو وہ اپنے پورے اثر کو اپنے دائرے سے باہر نکال سکتی ہیں اور پوری جگہ پر قبضہ کر سکتی ہیں. وہ اس بات کا یقین دلاتی ہیں کہ ناظرین نہ صرف مستقل طور پر تصویر پر توجہ مرکوز کرتا ہے، بلکہ فن اس کام کے طور پر بھی اسے نظر آتا ہے. کافی روشنی کے ساتھ، تصاویر سے نکلنے والے اثرات کو مزید فروغ دیا جا سکتا ہے. ایک تصویر کے ساتھ، آپ کو ایک کھڑکی کی کمی  سے مشغول کرنے کا امکان ہے جبکہ ایک ہی وقت میں کمرے کی طرز اعلی سطح پر ہے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!