Glass doors by Anyway Doors

شیشے کے دروازوں

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

شیشے کے دروازے بھی انہی میں سے ایک ہیں جو کہ آج کے جدید دور میں گھر کی خوبصورتی کو بڑھانے میں معاون ثابت ہوتے ہیں اور انکی خوبصورتی اپنے اندر ایک الگ حسن ہےاور بچے ہوں یا بڑے ان میں ایک الگ ہی جوش نظر آتا ہے۔ تو آٰئیے دیکھتے ہیں کہ دروازے لوگوں کے زہنوں میں کون کون سے سوال اٹھاتے ہیں۔

شیشے کے دروازوں

 Glass doors by Work House Collection
Work House Collection

WorkHouse Partitioning

Work House Collection

گھر میں اجالا رکھنے کے لئے شیشے کے دروازے لگائے جاسکتے ہیں۔ جدید دور میں آجکل جو لکڑی کے فلیٹ بنائے جا رہے ہیں ان میں بھی زیادہ تو شیشے کے دروازوں کا استعمال ہو رہا ہے جوکہ اس بات کو ظاہر کر رہے ہیں کہ ہم بھی اب ترقی کی راہ میں پیچھے نہیں ہیں۔

شیشے کے دروازے کے فوائد

 Glass doors by Anyway Doors
Anyway Doors

Glazen taatsdeur met zwart kader en minimalistisch kozijn.

Anyway Doors

شیشے کے دروازے سے باہر کی روشنی کو اندر آنے میں مدد ملتی ہے جس سے شام تک کمروں میں اندھیرہ نہیں آتا اور اندر بیٹھنے والا باہر کے حالات سے باخبر رہتا ہے اور باہر آنے جانے والوں پر پوری طرح نظر رکھی جاسکتی ہے۔ اور گھر پر کھیلنے والے بچوں پر بھی نظر رکھی جاسکتی ہے۔ شیشے کا معیار بھی الگ الگ ہوسکتا ہے جسے لگوانے کے لئے ہم اپنے بجٹ کو بھی سامنے رکھ کر فیصلہ کر سکتے ہیں۔ ضروری نہیں کہ ہم مہنگے اور اعلی ترین شیشوں کا ہی استعمال کریں۔ وقت اور حالات کے مطابق اشیاء کے چناؤ نے زندگی میں کافی سہولتیں اور آسانیاں مہیا کردی ہیں۔ تو کیوں نہ اس سے فائدہ اٹھایا جائے اور ایک باسہولت شیشے کے دروازے استعمال میں لیکر آئیں۔

تبدیل

جی ہاں! اگر ایک دروازہ ٹوٹا ہے تو اسے فوری تبدیل کیا جاسکتا ہے۔ اور اس کے لئے اسکے ماہرین سے رجوع کرنا سب سے پہلا قدم ہوتا ہے۔ جس سے کم سے کم نقصان کا اندیشہ ہے بس یہ خیال رکھنا ضروری ہے کہ اس کے نوکیلے اور ٹوٹے حصوں پر دھیان دیا جائے اور کوشش کریں کہ اسے فوری تبدیل کردیا جائے۔ دوسرے اس میں یہ بھی سہولت ہے کہ اسے دکان سے بنوا کر تیار شدہ حالت میں لاکر اسے گھر میں لگا دیا جائے۔ اس صورت میں گھر میں کوڑا بھی نہیں ہوگا اور اسے ٹکڑوں کی صورت میں سنبھالنے کی فکر نہیں رہتی اور دروازہ تبدیل کرنے کا کام بھی اطمینان بخش طریقے سے ہوجاتا ہے۔

دروازے کے ساتھ آرائشی اشیاء

 Glass doors by Work House Collection
Work House Collection

WorkHouse Partitioning

Work House Collection

جالیوں کے باریک پردوں سے بھی اسکی خوبصورتی بڑھائی جاسکتی ہے۔ چھوٹا سی کونے کی میز رکھ کر اس میں کوئی خوبصورت آرائشی سامان وغیرہ جو کہ نمایاں نظر آتی ہوں وہ بھی بطور سجاوٹ استعمال میں لائی جاسکتی ہیں جس سے اندر اور باہر سے شیشے کے دروازےکی خوبصورتی کونمایاں کیا جا سکتا ہے۔

استعمال

 Glass doors by Lionidas Design GmbH
Lionidas Design GmbH

https://www.badspiegel.org/glastuer-mit-motiv/glas-schiebetuer-gestrahlt/lionidas-schiebetuer-ihsak-softclose/a-989706273/

Lionidas Design GmbH

بظاہر تو ہم یہ کہہ رہے ہیں کہ اس کا فائدہ ہی ہے لیکن سچ تو یہ ہے کہ ہر انسان کا یہ خواب ہوتا ہے کہ ایک اچھا گھر بنے۔ لیکن اگر ہم غور کریں تو ہمیں لگے گا کہ شیشے کے دروازوں میں ہم اپنی مرضی سے ردو بدل کرکے اسکی خوبصورتی میں اضافہ کرسکتے ہٰں۔ جیسے کہ کمروں میں فانوس جلا کر جلتے بلبوں سے جھلکتی روشنی یا کرسٹل موتی کے پردوں سے منعکس ہوتی ہوئی روشنی باہر ایک خوبصورت منظر پیش کرتی ہیں جو کہ دیکھنے والوں کا دل خوش کردیتی ہیں۔ اور تب آپ کو یہ احساس ہوگا کہ شیشے کے دروازوں کا استعمال کتنا فائدہ مند ہے۔

کیا آپ دروازوں کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں؟ تو پڑھیں: ۵ سوال اور سلائڈنگ دروازے آپ کا اگلا انتخاب

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!