Wooden doors by Conely

لکڑی کے دروازے

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

ایسے تو عمومی معلومات تو آپ کو ایک اچھا بڑھئی بھی دے دیگا لیکن ایک ماہرین سے مشورہ اور مباحثے کے بعد جو معلومات سامنے آتی ہے اس کی اہمیت الگ ہی ہوتی ہے۔ اور اگر آپ میں سے کچھ لوگ اگر خود سے بنائے گئے سامان یا فرنیچر کی تخلیق میں دلچسپی رکھتے ہیں تو وہ اس مراسلے میں بتائی گئی تجاویز اور آئیڈیاز کو لازمی عمل کرنے کی کوشش کریگا اور ہم یقین سے کہہ سکتے ہیں کہ وہ ضرور کامیاب ہوگا! تو کیا آپ تیار ہیں اس پرلطف اور مزے دار معلومات کے حصول کے لئے؟ تو آج ہومیفائی پر ہم اس مراسلے میں اسی بات کا تذکرہ لے کر آپ کے سامنے حاضر ہوئے ہیں، تو آئیں دیکھیں اور جانیں اس بارے میں آپ کی کیا رائے ہے!

دروازے پائیداری

 Wooden doors by Pierre Bernard Création
Pierre Bernard Création

Porte d'entrée façade extérieure

Pierre Bernard Création

ویسے بھی اگر ہم فرنیچر کی مثال لیں تو زیادہ تر لوگ لکڑی کا فرنیچر بنوانا یا خریدنا زیادہ پسند رکتے ہیں اور اسکی وجہ لکڑی کی مضبوطی اور پائیداری ہے جو لوگوں کو قائل کرلیتی ہے کہ اس سے بنی کوئی بھی چیز لمبے عرصے کا ساتھ اور پائیداری فراہم کرے گی۔

لکڑی کے دروازے پائیداری کی ضمانت

 Wooden doors by Conely
Conely

Puerta de madera

Conely

اس کے علاوہ لکڑی کے دروازوں کے بہت فائدے دیکھنے میں آتے ہیں جیسے لکڑی کے دروازے باقی تمام دروازوں کی نسبت سستے ہوتے ہیں اس کے علاوہ لکڑی کے دروازے صاف کرنے میں بھی آسان ثابت ہوتے ہیں۔ اور اسٹیل اور ایلمونیم کی طرح ان میں زنگ لگنے کا بھی خطرہ نہیں ہوتا۔

لکڑی کے دروازوں پر ڈیزائن

 Wooden doors by Conely
Conely

Puerta de entrada de madera

Conely

جی ہاں اور لکڑی کے دروازوں پر ڈیزائن بہت عرصے پہلے سے ہی ہوتا آیا ہے جسکی وجہ سے اس تخلیقی عمل کو جدید اور روایتی انداز دونوں ہی میسر ہیں۔ ان لکڑی کے دروازوں پر کبھی پالش سے جدیدیت دی جاتی ہے تو کبھی لکڑی پر ہی کاریگری کرکے اسے خوبصورت بنایا جاتا ہے۔

الماریوں

الماریوں کے دروازوں کے طور پر استعمال ہوتے ہیں بلکہ گھر کے مرکزی دروازے کو بھی لکڑی کا بنایا جا سکتا ہے جو پائیداری اور مضبوطی کی شاندار مثال ہے۔ اسکے علاوہ دیوان خانے، باتھ روم، باورچی خانے، کھانے کے کمرے، گودام، چھت، ٹی وی لاؤنج، گیراج میں بھی لکڑی کا دروازہ ایک بہترین انتخاب ثابت ہوتا ہے۔

لکڑی کے دروازوں پر ڈیزائن

 جیسا کہ ہم نے آپ کو بتایا کہ لکڑی کے دروازوں پر کافی عرصے سے ڈیزائن ہوتی آئی ہے اس لئے یہ ایک قدیم طرز کے ساتھ ساتھ جدید طرز کا عمل بھی ہے۔ ان دروازوں پر کبھی مختلف رنگ اور پالش کے ذریعے ڈیزائن کیا جاتا ہے تو کبھی لکڑی کی کاریگری کرکے اسے نئی وضع فراہم کی جاتی ہے۔

لکڑی کے دروازوں کی اقسام

 لکڑی کی کچھ اقسام  ٹمبر، چپ بورڈ اور چوب صنوبر ہیں جو ان دروازوں کے بنانے میں استعمال کیے جاتے ہیں۔ کمرے کی مناسبت اور وہاں کے ماحول اور موسم کو مدد نظر رکھتے ہوئے دروازے کی لکڑی کا انتخاب کیا جاتا ہے۔

آرائشی مقصد کے لئے

 Wooden doors by Conely
Conely

Puerta de madera

Conely

 کچھ بڑے اور وسیع گھروں یا بنگلوں میں ان دروازوں کا انتخاب بہت بڑے پیمانے پر کیا جاتا ہے جس سے اس وسیع گھر کی بڑی دیواریں انتہائی خوبصورت اور انوکھی نظر آتی ہیں۔ 

مزید معلومات کے لئے پڑھیں: شیشے کے دروازوں کی معلومات ۵ جوابات میں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!