Skylights by Clement Windows

روشن دانوں / سکائی لائٹس

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

آجکل چمکدار بند اسکائی لائٹس استعمال میں آ رہے ہیں۔ کیونکہ صنعتی انقلاب نے شیشے کی پیداوار میں اضافہ کیا ہے۔ 20 ویں صدی کے وسط سے بڑے پیمانے پر پیداواری یونٹس نے بہت سے مزید استعمال اور مضامین کو اسکیلائٹس میں متعارف کرائے ہیں. یہ اسکائی لائٹس چھت، کھڑکیوں اسکائی لائٹس کے یونٹ پر مشتعمل ہوتے ہیں۔ آج کل کے دور میں جہاں ہر چیز میں بہتری آئی ہے وہاں اسکائی لائٹس کے ڈیزائن میں بھی بہتری آئی ہے۔ آج کل کے ماڈل/ڈیزائن پچھلے سالوں کے ڈیزائنز کے مقابلے میں زیادہ خوبصورت اور قابل اعتماد ہیں۔ ان کے ڈیزائن میں دلچسپ عناصر کا اضافہ شامل ہو چکا ہے۔ آپ اپنے گھر کے ڈیزائن میں مطابقت کی بدولت اسکائی لائٹس کے ڈیزائنز کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کو اپنے گھر میں سجاوٹ اور ڈیزائںگ میں مشکل ہو رہی ہے تو آپ ہومی فائی کے پیشہ وروں کی خدمات حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کو اپنے گھر میں اسکائی لائٹس کو تعمیر کرنے میں کسی تجویز یا خیالات کی ضرورت ہے تو ہم آپ کے لیے ہومی فائی پر اس مقصد کے لیے کچھ خیالات لائے ہیں۔ آپ ان کو پڑھ کر ان سے حوصلہ افزائی حاصل کر سکتے ہیں۔

کھڑکیاں/ونڈوز

 آپ کو روشنی براہ راست چاہیے یا غیر مستقیم روشنی کی ضرورت ہے؟  کیا غیر جانبدار ساختہ رکاوٹوں کو اسکائلائٹ کی تنصیب سے اس کو  روکنا یا اس کو محدود کر نا ہے؟  کیا آپ سورج کی روشنی سے کمرہ میں تابکاری سے اس کو گرم کرنا چاہتے ہیں؟ اسکائی لائٹس کا انتخاب کرنے سے پہلے ان تمام عوامل کے بارے میں جاننا ضروری ہے تاکہ آپ آنے والے سالوں میں سکینائٹ کے تمام فوائد سے لطف اندوز ہو سکیں۔ گزرتا وقت آپ کی اس بات میں مدد کرے گا کہ آپ کا فیصلہ درست ہے یا نہیں۔ لیکن آپ کی حوصلہ افزائی کے لیے ہم آگے اس کچھ اقسام کے بارے میں بتاتے ہیں۔ یہ عموما تین معیاری قسم کی اسکائلائٹس پر مشتعمل ہوتے ہیں۔  جیسا کہ ، وینٹیلیٹنگ، فکسڈ اور ٹائلر.

اسکیلائٹس کی اقسام

آپ کے اسکائی لائٹس کے ڈیزائن کا انتخاب آپ کے کمرے اور چھت کی قسم پر منحصر ہے۔ اس کی تین قسمیں اہم ہیں : ٹائلر، فکسڈ اور ہینڈل کردہ اسکیلائٹس. اسکرینائٹ کی قسم کے ساتھ ساتھ، آپ اس کے مواد، فلٹر اور خصوصیات جو آپ چاہتے ہیں پر ان پر بھی غور کریں گے۔ سب سے پہلے ہم گنبد ایککیلیل اسکیلائٹس کے بارے میں جاننے کی کوشش کرتی ہیں۔

گنبد سکیلائٹس کو غیر معمولی موسم کے اثرات کو کم کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ بارش سے بچنے میں مدد کے ساتھ یہ چھت تک رسائی ، وینٹیلیشن میں مدد دیتا ہے۔ ان کی منفرد شکل کی وجہ سے یہ سیلاب کی صورت میں بھی ممکنہ مسائل سے نبٹنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ ان سے عمارت کے اندر قدرتی روشنی بھی داخل ہوتی ہے جس سے آپ لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ ایک مربع فٹ پر بنے ہوئے اسکیلائٹس سے زیادہ روشنی داخل ہو سکتی ہے۔ جو عمودی ونڈو سے کہیں زیادہ ہوتی ہے۔ کیونکہ یہ براہ راست آسمان کی طرف بنے ہوتے ہیں۔ یہ اسکیلائٹس کمروں کی اندر لگے ہوئے پودوں کو روشنی فراہم کرنے کے لیے بھی لگائے جا سکتے ہیں۔

شیشے کے اسکیلائٹس

 Skylights by homify
homify

Burnfoot Avenue

homify

کسی بھی فلیٹ اسکائیائٹ کے لئے زیادہ سے زیادہ مواد گلاس/ شیشہ ہے. زیادہ سے زیادہ شیشے کی سکیلائٹس معدنی حفاظتی شیشے یا مضبوط حفاظتی گلاس یاان  دونوں کے مجموعہ پر مشتمل ہوں ہوتے ہیں. آپ کےگھر کا ڈیزائن اس بات کا فیصلہ کرتا ہے کہ آپ کو کون سا شیشہ استعمال کرنا چاہیے۔ اس کے استعمال سے نہ صرف آپ روشنی لے سکتے ہیں بلکہ یہ آپ کے گھر کی خوبصورتی میں بھی اضافہ کرتا ہے۔ اس لیے زیادہ تر شیشے کے اسکیلائٹس کا انتخاب کیا جاتا ہے۔

فکسڈ اسکیلائٹس

 Skylights by Humphrey Munson
Humphrey Munson

Barnes Townhouse | Simple, White & Bright Classic Contemporary London Kitchen

Humphrey Munson

فکسڈ اسکیلائٹس ایک وسیع گھر بنانے میں مدد کرتے ہیں  جو قدرتی روشنی سے بھرا ہوا ہے۔ یہ  کمرے کے لئے دن کی بہت زیادہ روشنی فراہم کرتے ہیں، جس میں زیادہ روشنی کی بہت ضرورت ہوتی ہے۔ فکسڈ اسکیلائٹس آسمانی روشنی کو براہ راست آپ کے گھر کے ایسے حصوں میں مہیا کرتے ہیں جو روشنی نہ ہونی کی وجہ سے اندھیرے میں گھِرے ہوتے ہیں جیسا کہ راہداری، سیڑھیوں اس طرح کی دیگر جگہوں میں فل/مکمل روشنی فراہم کرتے ہیں۔ فکسڈ سکیلائٹس وسیع پیمانے پر روشنی فراہم کرنے کا ذریعہ ہیں ۔ ان کو عموما لکڑی کے فریم سے بنایا جاتا ہے۔  

وینچرنگ اسکیلائٹس

ایک وینچرنگاسکیلائٹسکسی بھی گھر کو روشنی کے ساتھ اور بھی بہت سے فائدے دے سکتا ہے۔ یہ گھر کو بہترین تروتازہ ہوا لینے کے قابل بناتا ہے۔  زیادہ سے زیادہ تازہ ہوا کے لئے دستی وینچرنگ اسکائٹائٹ ایک غیر فعال ایئر کنڈیشنر یا چمنی اثر کی تخلیق کرنے کے لئے اس کو بنایا جاتا ہے۔  گھر میں مناسب نمی توازن اور آرام کی سطح میں شراکت ادا کرتا ہے. یہ  بجلی کی ضروریات کو کم کرنے اور گھر میں تازہ ہوا کو گردش کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس اسکیلائٹس کو کنٹرول کرنے کے لیے اس میں بارش سینسر اور ریموٹ کنٹرول کے اختیارات بشمول تیموٹسٹیٹس بھی اسکائائٹ سسٹم میں ضم کر سکتے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!