Windows  by James Rossell

کھڑکیوں کے شیشے صاف کرنے کے ۷ آسان طریقے

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

ایک اچھے گھر کو بنانا ہی کافی نہیں ہوتا بلکہ اس کی دیکھ بھال بھی بہت اہمیت رکھتی ہے خواہ وہ گھر کا کوئی سا بھی حصہ ہو تاکہ گھر کی خوبصقرتی بھی بڑھے اور صاحب خانہ کا سلیقہ بھی بولتا نظر آئے۔ گھر اندر اور باہر سے صاف ستھرا دکھے گا تو آنے والے مہمانوں پر بھی اچھا اثر پڑیگا۔ اور اگر مہمان با شعور ہوئے تو آپ کے گھر کی تعریف اور توصیف میں کسی بخل سے کام نہیں لینگے۔ گھر کی سجاوٹ میں شیشوں کا استعمال نہ صرف فیشن بن گیا ہے بلکہ اس سے کافی سہولت ہوگئی ہے۔ شیشے کی بنی ہوئی کھڑکیاں گھر کو ایک نئی شکل ہی نہیں دیتی ہیں بلکہ اس سے گھر کے اندر کافی روشنی بھی نظر آتی ہے۔ مسئلہ یہ ہے کہ شیشے کی کھڑکیوں کو صاف رکھنے کے لئے کیا کیا جائے؟ تو آئیے دیکھتے ہیں کہ ہم اس سلسے میں کیا کرسکتے ہیں!

۱۔ مٹی جھاڑنا

 Windows  by Green Home Solution
Green Home Solution

Elegant Sliding Door

Green Home Solution

شیشے پر جو مٹی بھر جاتی ہیں اسے کپڑوں سے صاف کرلیا جائے۔ ایک سوکھا کپڑا لے کر جو کہ نرم ہو مٹی کو صاف کرلیں تو شیشہ صاف ہوجاتا ہے۔ دھول اور مٹی ہٹ جاتی ہے اور یہ جلد صاف ہوجاتا ہے۔ کسی بھی جگہ پر پہلے مٹی ہٹانا بے حد ضروری ہوتا ہے تاکہ کسی بھی قسم کی پریشانی اور مزید گندگی سے بچا جائے۔ اس بات کی مثال باآسانی اس بات سے سمجھی جسکتی ہے کہ ہم روزانہ کے معمول میں ہونے والی صفائی میں سب سے پہلے جھاڑوں نکالتے ہیں اور اس کے بعد پونچھا مارتے ہیں تا کہ جب بھی پانی اس جگہ پر لگے تب تک مٹی کا جھڑنا یقینی بن چکا ہو۔ اگر مٹی کے ہوتے ہوئے میں ہی پونچھا لگا لیا جائیگا تب مٹی اس جگہ یا چیز سے چپک جائیگی جس سے صفائی کا مقصد فوت ہوجائیگا ۔

۲۔ گیلے کپڑوں سے صفائی

ایک لان یا ململ کے گیلے کپڑوں کو لے کر ہلکے ہاتھوں سے شیشے کو صاف کیا جائے تو اس سے بھی شیشہ چمک جاتا ہے اور صفائی اچھی ہوجاتی ہے بشرطیکہ کپڑا پہلے سے صاف ہو ورنہ اس میں دھبے پڑ سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو ہمارے پیشہ وروں سے بھی مشاورت کرسکتے ہیں۔

۳۔ لمبو کے چند قطرے

پانی میں چند قطرے لمبو کا عرق ڈال کر اس سے شیشے کو صاف کیا جائے تو نہ صرف یہ کہ شیشہ صاف ہوجاتا ہے بلکہ شیشہ کھل کر چمک جاتا ہے اور دوسری طرف کا منظر بھی نمایاں ہوجاتا ہے۔ اور اس کے دیکھنے والے کو بے حد بھلا لگتا ہے۔ چمکدار شیشے کی کھڑکیاں گھر کی خوبصورتی کو اور نامایاں کردیتی ہیں۔

۴۔ بیکنگ سوڈا سے صفائی

 Windows  by Maxlight
Maxlight

Winchmore Hill, London

Maxlight

شیشے پر لگے ہوئے داغ اور دھبے صاف کرنے کے لئے بیکنگ سوڈا پانی میں ایک چمچ حل کرکے اس سے اگر شیشوں کو صاف کای جائے تو اس سے بھی بہت فرق پڑتا ہے اور داغ دھبے آسانی سے صاف ہوجاتے ہیں اور شیشے بالکل نئے نظر آنے لگتے ہیں اور ایسا محسوس ہوتا ہے کہ ابھی بازار سے نئے شیشے لا کر لگوائے گئے ہیں۔ ہے نا تھوڑی سی محنت سے جادوئی اثر؟

۵۔ شیمپو کے چند قطروں کا کمال

شیمپو کے چند قطرے شیشوں پر لگا کر اسے پانی والے کپڑے سے پھیلا دیا جائے اور بعد میں خشک ململ کے کپڑے سے صاف کردیا جائے تو آپ یہ دیکھ کر حیران رہ جائینگے کہ آپ کا شیشہ کیسا چمک رہا ہے۔ اور بہت اچھی وضع فراہم کر رہا ہے کہ دیکھنے والے کی آنکھیں کھلی رہ گئی ہیں۔ ان کے لئے یہ فیصلہ کرنا مشکل ہوجائیگا کہ یہ صاف کیا گیا ہے یا نیا لگوایا ہے۔

۶۔ گلنٹ سے صفائی

 Windows  by IQ Glass UK
IQ Glass UK

Winter Hill

IQ Glass UK

یہ ایک کیمیائی اسپرے ہے جو کہ بازار میں عام دستیاب ہے اس سے شیشوں پر ہلکا سا اسپرے کرنے کے بعد ٹشو یا رنم کپڑے سے رگڑ لیا جائے تو شیشہ صاف ہوجاتا ہے اور اس میں چمک آجاتی ہے اور آپ کا شیشہ نئے سرے سے چمک جاتا ہے مگر اس کا بار بار استعمال کرکے بجٹ کو ہلا کر رکھ دیتا ہے۔ اس لئے ہم اور آپ کوشش یہی کرتے ہیں کہ زیادہ سے زیادہ گھریلو سستتے ٹوٹکوں اور تجاویز سے حل نکالیں جس سے وقت اور محنت دونوں بچے۔

۷۔ کھلے پانی سے صفائی

 Windows  by James Rossell
James Rossell

Ventana doble Gótica con base,columna y capitel.

James Rossell

اگر آپ کا گھر اس طرح بنا ہوا ہے کہ اس میں سے پانی کی نکاسی کا کوئی آسان راستہ ہے تو آپ اپنی کھڑکیوں پر پائپ سے پانی کی بوچھار ڈالیں اور پھر اسے فوراََ کپڑے سے پونچ ڈالیں تو یہ بھی شیشے کی صفائی کا بہترین اور سستا طریقہ ہے کہ کھڑکیاں آئے دن صفائی مانگتی ہیں تو خاتون خانہ اپنے محدود بجٹ کو مدد نظر رکھتے ہوئے ان کی صفائی کے وہ طریقے استعمال کرتی ہیں تاکہ صفائی بھی نظر آئے اورمہنگا بھی نہ پڑے!

کیا آپ کھڑکیوں کے بارے میں اپنی معلومات بڑھانا چاہتے ہیں؟ تو پڑھیں: تازی ہوا اور روشنی کے داخلے کے لئے ۱۰ وسیع کھڑکیاں

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!