Terrace by Arq. Bernardo Hinojosa

بارہ خوبصورت صحن اور ٹیرس کے ڈیزائن

Farheen Farheen
Google+
Loading admin actions …

آپکو لگتا ہے کہ ٹیرس یا صحن کے لیئے سب سے خوبصورت چیز اسکی سجاوٹ ہے --- جیسا کہ اس تصویر میں دیکھ کر آپکو پتا لگ گیا ہوگیا۔ لیکن اس تصویر میں آپکو ایک اور چیز نظر آرہی ہوگی وہ ہے فرش۔ ہومی فائی کی اس آئیڈیا بک میں ہم آپکو مختلف ڈیزائن دکھائیں گے جن کے ذریعے آپکو مختلف صحن کے مختلف ڈیزائن دکھائیں گے، جو آپکے فرش کو مکمل تبدیل کر سکتے ہیں۔

۱۔ ایک فرش جو اسٹائل کی صحیح تعریف ہے

ٹیرس یا صحن بنانے کے لیئے سب سے پہلی شرط یہ ہے کہ آپ فرش بنانے والے میٹریل کو دیکھیں کہ آپکو کس قسم کا چاہیے؟ آپکا بجٹ کتنا ہے؟ آپکو کیسا پسند ہے؟

آپکے پاس لکڑی،قدرتی پتھر، مصنوعی پتھر،سیرامک ٹائلیں-----اسلیئے آپ میٹریلز کے بارے میں جاننا شروع کردیں کہ آپکی پسند کونسی ہے ؟ آپکا بجٹ کتنا ہے اور کسطرح کا میٹریل پسند کرتے ہیں

۲۔ ہر قدم پر: پر اسکوئر میٹر کو ناپیں

پہلی چیز جو آپکو فرش پسند کرنے کے بعد کرنی ہے وہ یہ ہے کہ جگہ کو ناپنا ہے۔ ناپنے کے بعد آپکو اپنے پسندیدہ میٹریل کا جائزہ لینا ہے کہ جو میٹریل آ نے پسند کیا ہے وہ کتنے روپے پر اسکوئر ہے؟ اور ہر میٹریل میں بھی سب سے مہنگا اور سستا بھی آتا ہے اسلیئے آپکو چننا ہوگا کہ آپکو اپنے گھر کے لیئے کونسا میٹریل چاہیے۔ اگر آپ کے علاقے میں کوئی میٹریل مہنگا ہے تو تمام علاقوں کا جائزہ لے لیں کیوںکہ ہر علاقے میں میٹریل میں قیمت مختلف ہوتی ہے

۳۔سیرامک کی ٹائلیں

سیرامک کا میٹریل بہت زیادہ مہنگا نہیں ہوتیں، یہ آرام دہ اور فعال ہوتیں ہیں اور ضروری ہے کہ آپ ان ٹائلوں کا انتخاب کریں جو پھسلتی نہیں ہیں۔

رنگ پسند کرتے وقت ہلکے رنگوں کو ترجیح نہ دیں کیونکہ جب ان پر روشنی پڑتی ہے تو یہ بہت بدنما نظر آتے ہیں۔ رات کو مصنوعی روشنی بھی ان پر بدنما محسوس ہوتی ہے۔ اسلیئے سرمئی یا کالے رنگ کا انتخاب کریں یہ نظروں کو بہت بھلا محسوس ہوتا ہے

۴۔مٹی

مٹی کی بنی ہوئی ٹائلیں آجکل بہت بہت فیشن میں ہیں۔ لوگ اپنے صحنوں کو دیہاتی وضع دینے کے لیئے مٹی کی ٹائلوں کا استعمال کرتے ہیں۔

یہ بہت بڑے بڑے ٹکڑوں میں بھی آتیں ہیں اسلیئے آپ کو اپنے فرش کی صحیح پمائشیں لینی پڑِیں گی کہ آپ کے صحن میں کنتے سینٹی میٹر کا ٹکڑا لگے گا۔

۵۔قدرتی پتھر

صحن میں لگانے کے لیئے سب سے بہترین چیز قدرتی پتھر ہیں۔ آپکو یہ مختلف شکلوں، سائز میں مل جائے گا۔ حتیٰ کہ رنگ بھی آپ اپنی مرضی کے چن سکتے ہیں۔ آپ اپنی مرضی کے امتزاج بھی تیار کر سکتے ہیں۔ یہ وہ میٹریل ہے جو کہ قدرتی طور پر کافی بھاری ہوتا ہے اسلیئے آپکو اسکو لگانے کے لیئے کسی کی مدد درکار ہوگی۔

۶۔پتھر اور لان

modern Garden by Terra
Terra

Jardin de Flores

Terra

قدرتی پتھر کافی مہنگا ہوتا ہے اگر آپ کے لیئے اسکو برداشت نہیں کرسکتے تو آپ اسکے ساتھ کوئی اور میٹریل ملا کر اپنے صحن کو خوبصورت بنا سکتے ہیں جیسے کہ اس تصویر میں دکھایا گیا ہے کہ قدرتی گھاس کے ساتھ امتزج بنا کر اپنے صحن کی شبہ بڑھا سکتے ہیں۔ یہ بلا شبہ ایک سستا لیکن کارآمد منصوبہ ہے۔ اگر آپکو سمجھ نہیں آرہی تو آپ ہمارے لینڈ اسکیپ آرکیٹکٹ سے مشورہ کرسکتے ہیں

۷۔ بجری

کنکر اور بجری میں بہت ہلکا سا فرق ہے لیکن یہ دونوں ریت سے مختلف ہوتیں ہیں۔ بجری اپنے گھر کو نئی وضع دینے کا سب سے آسان اور سب سے سستا طریقہ ہے اسکو برقرار رکھنے کے لیئے بھی آپکو زیادہ محنت نہیں کرنی پڑتی۔ لیکن اگر آپکو اس پر چلنے میں مشکلات کا سامنا ہے تو آپ اس تصویر کی طرح اس میں لکڑی کی سلیٹس لگا سکتے ہیں۔

۸۔ پتھروں کی اقسام

پتھروں کی بہت ساری قسمیں ہوتیں ہیں جو وزن کے لحاظ سے ہوتیں ہیں۔

ماربل جو کہ ۲۰ کلو کی بوری میں ہوتا ہے وہ 0.25 اسکوئر میٹر کی جگہ گھیرتا ہے اور کنکر ۱ اسکوئر میٹر کی۔

سمندری پتھر کی ۲۰ کلو کی بوری 0.50  یا0.75  اسکوئر میٹر کی جگہ گھیرتی ہے یہ اسکے سائز پر منحصر ہے۔

دریائی پتھر جو کہ ۶۰ کلو کی بوری میں آتا ہے وہ3.5’’ 0.50 اسکوئر میٹر کی جگہ گھیرتا ہے۔1.5’’1.4اسکوئر میٹر کی جگہ کو گھیرتا ہے اور ۱/۲1.5 اسکوئر میٹر کی جگہ کو گھیرتا ہے۔

۹۔شاندار لکڑی

لکڑی اندرونی اور بیرونی سجاوٹوں کے لیئے ایک شاندار میٹریل ہے۔ اسلیئے اپنے صحن یا ٹیرس میں لگاتے ہوئے ججکیں نہیں۔ آپ یقینا موسمی تبدیلوں سے گھبراتے ہوں گے ہمیں معلوم ہے اسکو سنھبلنا دوسرے میٹریل کی نسبت مشکل ہے لیکن اس تصویر کو دیکھ کر آپکو اندازہ ہوگیا ہوگا کہ اگر آپ ایسا کرتے بھی ہیں تو یہ اسکا فائدہ ہے۔

۱۰۔ مصنوعی گھاس

  by Cesped Artificial Eurotuft
Cesped Artificial Eurotuft

Césped Artificial Eurotuft – Importadores y distribuidores de césped artificial

Cesped Artificial Eurotuft

قدرت اور قدرتی اشیا ہر کسی کو بھاتی ہیں لیکن گھاس کو برقرار رکھنا بہت مشکل ہے کیونکہ اس پر موسمی اثرات بہت مرتب ہوتے ہیں اسلیئے ہم آپ کے لیئے ایک شاندار آپشن کے کر آئے ہیں جس میں آپ بلکل اصل جیسی ہری بھری گھاس لگا سکتے ہیں اور اسکو برقرار رکھنا بھی اتنا مشکل نہیں ہے۔  جب بھی آپ قدرتی چیزوں کے لیئے سوچیں تو مصنوعی گھاس اسکا بہترین حل ہے

۱۱۔ لکڑی ، کنکر اور گھاس کا ملاپ

مختلف اشیا کا ملاپ ہمیشہ سے ہومی فائی کا پسندیدہ مشغلہ رہا ہے اسلیئے یہ ڈیزائن پیش کرتے ہیں جس میں ہم نے مختلف اشیا کو ملا کر ایک شاندار صحن بنایا ہے۔ اس میں لکڑی ، کنکر اور گھاس کو ملا کر ایک شاندار ڈیزائن تیار کیا گیا ہے ۔

۱۲۔ ایک خوبصورت کمرے کی شکل

country Garden by Perfect Plants Ltd
Perfect Plants Ltd

Make the most of your garden. It can act as an outdoor room.

Perfect Plants Ltd

آخر میں ہم اپنی آئیڈیا بک کا اختتام ایک شاندر ڈیزائن سے کرتے ہیں جس میں بےشمار پھول اور موسمی پودے لگا کر اپنے ٹیرس یا صحن کو ایک شاندار شکل فراہم کرسکتے ہیں۔ یہ ڈیزائن صحن اور ٹیرس دونوں کے لیئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!