modern Houses by NOEM

ایک معیاری ماڈیولر گھر کی تعمیر میں یاد رکھنے والی باتیں

usranaz usranaz
Loading admin actions …

ماڈیولر گھر کی تعریف ہم اس طرح کر سکتے ہیں کہ یہ ایک تیزی سے بڑھتا ھوا فیشن ھے۔ ماڈیولر گھر کا مطلب یہ ھے کہ ایک گھر کو مختلف ماڈیول یا مختلف حصوں میں تقسیم کر دیا جائے۔ ماڈیولر گھر کی تعمیر کا طریقہ کار یہ ھے کہ بنے بنائے گھر کے مختلف حصوں کا انتخاب، ان حصوں کی آپ کے مقررہ جگہ پر ترسیل، ان اجزاء کو ترتیب دینا اور پھر آخر میں ان اجزاء کو ٹیکنکل طریقے سے جوڑ کر گھر کو تعمیر کرنا شامل ہیں۔ ماڈیولر گھر اپنے کم اخراجات ،آسان بناوٹ اور جدید طرز کی بنیاد پر بہت مقبول ھوتے جا رہے ہیں۔ اگر ہم چاہتے ہیں کہ ہمارا منصوبہ کامیاب ھو تو ہمیں اس میں اس کے رجحانات اور اس کی تفصیلات پر خصوصی توجہ دینا پڑے گی۔

اگر آپ ماڈیولر گھروں کے بارے میں تجسس میں مبتلا ہیں کہ ان گھروں کے کیا نقصانات اور فوائد کیا ہیں تو آج کا ھومی فائی کا یہ مضمون آپ کی رہنمائی کرے گا۔تو پھر ایک نظر ان ماڈیولر گھروں پر ڈالتے ہیں۔

پُر فضا مقام کا انتخاب

 Prefabricated home by Casas Cube
Casas Cube

Cube Basic de 50 m2

Casas Cube

ماڈیولر گھر بنانے کے لئے سب سے اہم اس کی جگہ کا تعین ھے۔ آ پکو اس مقصد کے لئے ایک پُرفضا مقم کا انتخاب کرنا ھو گا ۔ اس کےبعد ماڈیولر کمپنی سے رابطہ کر کے گھر کے مختلف حصوں کا انتخاب کرنا ھو گا۔ جب بھی آپ کا ماڈیولر گھر بنانے کا ٹھان لیں تو ایک سر سبز اور دلکش جگہ کا انتخاب آپ کی اولین ترجیح ھونی چاہیئے۔

دلکش ڈیزائن کا انتخاب

جب آپ اپنے لئے ماڈیولر گھر بنانے کا فیصلہ کر لیں تو سب سے پہلے اس کے دلکش ڈیزائن کا انتخاب کریں، اس کے ڈیزائن کا انتخاب آپ کی سوچ پسند اور شخصیت پر منحصر ھے۔  اپنے ماڈیولر گھر کے مختلف حصوں اور اجزاء کا انتخاب آپ پر منحصر ھے۔

ماڈیولر گھر کے اجزاء

مادیولر گھر کی جگہ اور اس کے ڈیزائن کا انتخاب کرنے کے بعد اس کے اجزاء کا انتخاب کریں۔ جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ ماڈیولر گھر کو مختلف حصوں کو آپس میں جوڑ کر بنایا جاتا ھے۔اس لئے اس کے مختلف کمروں اور حصوں کو تخلیق کریں۔ ان تیار شدہ حصوں کو اپنی پسند کے مطابق ترتیب دیں۔ ماڈیلور گھر کے ایک ایک حصے کو خصوصی توجہ اور لگن سے تخلیق کریں۔

ماڈیولر گھر کے لئے صحیح رنگ کا انتخاب

ماڈیولر گھر کو دلکش اور خوب صورت بنانے کا بنیادی عُنصر اس کے رنگ کا انتخاب ھے۔  اپنی پسند اور سوچ کے عین مطابق اپنے گھر کے رنگ کا انتخاب کریں۔ کیونکہ آپ کے گھر کا خوب صورت اور دلکش رنگ آپ کی شخصیت کی عکاس ھوتا ھے۔اس لئے اس کے انتخاب پر خصوصی احتیاط برتنی چاہئے۔ ہلکے اور شوخ رنگوں کے حسین امتزاج کے ساتھ آپ اپنے ماڈیولر گھر کو خوبصورت اور دلکش بنا سکتے ہیں۔

ماڈیولر گھر کے لئے دیگر لوازمات

ماڈیولر گھر کی تعمیر میں صرف لکڑی اور فائبر کا ہی استعال نہیں ھوتا، اس کی تعمیر میں دلکشی اور مضبوطی لانے کے لئے آپ دوسرے عمارتی مواد کا بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ جیسے اینٹوں اور پتھروں کا استعمال۔ آپ پتھر کی مدد سے بنائی گئی بنیاد کے ساتھ اور اینٹوں کی دیوار کے اوپر بھی ماڈیولر گھر کی تعمیر کر سکتے ہیں۔ یہ ایک منفرد اور مضبوط ماڈیولر گھر بن سکتا ھے۔

مختلف حصوں کو جوڑ دیں

modern Houses by NOEM

جب ماڈیولر گھر کے مختلف حصے پایہ تکمیل کو پہنچ جائیں تو ان کو آپس میں جوڑنے کا عمل شروع ھو جاتا ھے۔ ان منتخب شدہ حصوں کو جوڑنے کے لئے کسی ماہر پیشہ ور کارگر کی ضرورت ھوتی ھے۔ اس شعبے کا ماہر کاریگر ان حصوں کو خؤب صورتی اور دلکشی کے ساتھ ٹیکنیکل طریقے سے آپس میں جوڑ کر اسے ایک شاہکار بنا دے گا جس کو دیکھنے کے لئے آپ کا دل بار بار کرے گا۔

ماڈیولر گھر کا اندرونی حصہ

modern Houses by Casas Cube
Casas Cube

Casa piloto Cube. Salón Comedor.

Casas Cube

ماڈیولر گھر کے اندرونی حصوں کو بھی خوب صورت اور دلکش بنانے کے لئے آپ اس کے اندر لکڑی اور فائبر کا استعمال کرٰیں۔ لکڑی کا فرش اور شیشے کے سرکنے والے دروازے اس گھر کی خوب صورتی اور نفاست میں بے پناہ اضافہ کر دیں گے۔ لکڑی کی کُرسیاں اور میز کو بھی اس کے رہائشی کمرے کا حصہ بنائیں۔

روشنی کا انتظام

جس یہ ماڈیلور گھر اندر اور باہر سے خوبصورت منظر پیش کر رہا ھے اسی طرح اس کی نفاست اور خوبصورتی کو قائم رکھتے ھوئے اس کے روشنی کے لئے منفرد اور جدید بتیوں کا انتخاب کریں۔ عام طور پر ماڈیولر گھر کسی فارم ھاؤس پُر فضا مقام پر بنائے جاتے ہیں جہاں بجلی کا خاطر خواہ نظام موجود نہیں ھوتا۔ اس کے لئے ہم آپ کو اس کی بجلی کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے سولر سسٹم لگانے کا مشوہ دیں گے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!