مکانات by LUBAAL construcción y arquitectura

انہوں نے اپنے گھر کی تعمیر 56 ملی میٹر میں کی اور بہت خوبصورت تھی.

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Loading admin actions …

ایک گھر کی تعمیر کے اختتام سے شروع ہونے والی ایک ایسا عمل ہے جس میں عمدہ منصوبہ بندی، صبر اور اس منصوبے اور کام کے بجٹ میں منصوبہ بندی کے طور پر کام کرنے کے لئے لازمی مالی وسائل موجود ہیں، شارٹ کٹس کے بغیر، جو اختتام پر کامیاب نتائج کی ضمانت دے گا. اس دلچسپ عمل کی.

سب کچھ ایک خیال سے شروع ہوتا ہے، پہلی انٹرویو کے حامل ہے کہ معمار کو گاہک کے ساتھ ہے، جو ایک تعمیراتی منصوبے میں تیار ہوتا ہے، گھر کی تعمیر کے عمل میں خود ہی تک پہنچنے تک کام کی منصوبہ بندی کرتا ہے. آج ہم آپ کو اس عمل کے ذریعہ، لیوبال تعمیراتی اور آرکیٹیکچر کی تعمیر کے منصوبے میں لے جائیں گے جو کاسا ٹراکوٹا کی تعمیر اور ڈیزائن کرنے کے لئے ذمہ دار تھے. شروع کرتے ہیں

۱۔ تصور

ھر کی تمام تعمیر ایک آرکیٹیکچرل پروجیکٹ سے شروع ہوتی ہے، جس کی شکل، خالی جگہ اور رہائش گاہ کا اندازہ ہوتا ہے. کاسا ٹریراٹا ایک سادہ ڈیزائن کے ذریعے حاملہ تھا، جو کچھ روایتی سٹائل کے ساتھ کچھ جدید لائنوں کو یکجا کرتا ہے، جہاں ٹائل کے ساتھ چھتوں کی چھتوں کو واضح اینٹوں کی بنیاد پر ایک اہم حجم سجانے اور گھومنے کے لۓ. یہاں، کمپیوٹر کی تخلیقی تصویر ہے جو ہمیں تین طول و عرض میں دکھاتا ہے کہ یہ خوبصورت گھر کس طرح نظر آتا ہے.

۲۔ شروع ہوا چاہتا ہے

ایک بار آرکیٹیکچرل پروجیکٹ کی وضاحت کی گئی ہے، یہ ایگزیکٹو منصوبے کے بجٹ مرحلے میں منتقل ہو چکا ہے، جہاں کام کے صحیح عمل کے لئے سرگرمیوں کی تمام تفصیلات پیش کی جاتی ہیں. خاکہ کی طرف سے اور زمین کی صفائی، بنیاد کے کھدائی، پینٹنگ کے فائنل ختم اور اشیاء کی تنصیب کے لئے. یہاں ہمارے پاس سیاہ کام کے مرحلے میں پہلے سے ہی ترقی یافتہ کام کی ایک تصویر ہے.

۳۔ موٹی ختم

تعمیر کرتے وقت ایک اچھا مرکز بنانا، ہمیں کام میں زیادہ سے زیادہ نتائج حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے. سیاہ کام کا تعمیر، کاسٹنگ اور ختم دونوں کے ساتھ ساتھ کھڑکی اور دروازے کے اسپانسرز کی سہولیات، جب آپ کا وقت آتا ہے تو ہمیں ان عناصر کی آسان تنصیب کی ضمانت دیتا ہے. تعمیر کے اس مرحلے میں، ہم موٹی enjarres اور ختم بھی لاگو کرتے ہیں، جو حتمی ختم کرنے کے لئے بنیاد ہیں.

۴۔ زمین کی تیاری

حقیقت یہ ہے کہ تعمیر کے آغاز میں اسی طرح کی جائیداد کی تیاری اور اس کی تیاری کی جاتی ہے، تقریبا کام ختم کرنے کے لئے ایک اور کام کیا جاتا ہے، اس کے لئے گھر کے حصول کے لئے ضروری پہلوؤں اور ریمپوں کو تیار کرنے کے لئے تیار ہے. ، اس کے ساتھ ساتھ زمین کو خوبصورت باغ بنانے کے لئے تیار ہے جو اپنے مالک اور اجنبیوں میں خوش آمدید.

۵۔ داخلہ پر

گھر کے اندر، اس جگہ کے سائز کے باوجود، خالی جگہوں کو تقسیم کیا گیا ہے اور وسیع اور فیاض ہے. یہاں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ یہ گھر ایک بھوری عمارت میں ہے، جہاں سیمنٹ بیس کے ساتھ موٹی اینٹوں کی دیواروں، فرش اور چھتوں میں پھنس جاتی ہے، اور پھر ٹھیک ختم ہوجاتی ہے.

۶۔ اختتام

ٹھیک ختم ہونے والی تعمیر کا حتمی مرحلہ درج کریں. دیواروں اور چھتوں میں پالشٹر پلاسٹر، فرش میں سیرامک ٹائل کی تنصیب اور کھڑکیوں، دروازوں اور زکوز کی جگہ لے کر گھر کے ختم ہونے والے مرحلے کو ختم کردیں. رہائش گاہ کے اندر ایک آخری صفائی اور فرنیچر اور سامان حاصل کرنے کے لئے تیار ہے.

۷۔ بیرونی ختمیاں لاگو کرتے ہیں

اس مرحلے میں، گھر نے پینٹنگ پس منظر موصول کیا ہے، ونڈوز نصب کیے گئے دروازے بھی ہیں، جو بیرونی اور داخلہ کو ختم کرنے کی سرگرمیاں اور ساتھ ساتھ فکسڈ فرنیچر اور لوازمات کی تنصیب کی اجازت دیتا ہے. گھر کے داخلہ تک رسائی کا کنٹرول کنٹرول کیا جاتا ہے. حتمی مصنوعات تک پہنچنے کے لئے ابھی تک ایک راستہ ہے

۸۔ اچھا الوداع کہنا

اندر کے اندر، ماہرین نے واضح طور پر جدید، خوبصورت اور فعال ڈیزائن پیش کیا، سادہ فرنیچر لیکن مختلف رنگوں کے ساتھ، جس میں آپ کو خوشی کا ایک چھوٹا سا موقع ملے گا اور ایک زیادہ متحرک اور آرام دہ ماحول، خاندان اور پیاروں کے ساتھ رہنے کے لئے خاص جو اس خوبصورت رہائش گاہ کے جدید ترین کردار کی طرف اشارہ کرتی ہے، جس کی رہائش گاہوں کی زندگی کی کیفیت کو زیادہ سے زیادہ ہے.

 ایک اور اچھا گھر سے ملیں، یہاں کلک کریں

کیا آپ بھی اپنے گھر کی تعمیر اسی طرح کرنا چاہتے ہیں؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!