classic Houses by Barra&Barra SRL

تیار مصنوعی گھر: آرام دہ اور پرسکون اور 5 ماہ میں تیار

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

عادت ہمیں جلدی گھروں کے مواد کو تسلیم کرتی ہے جب وہ لکڑی، تیار مصنوعی، پتھر یا روایتی تعمیر کی جاتی ہیں. لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ پلاسٹر فائبر کیا ہے؟ میں مدد کر سکتا ہوں یہ ایک نیا نیا ہے. جس گھر سے ہم ملنے کے لئے تیار ہوتے ہیں وہ روایتی مواد سے تیار ہوتے ہیں، لیکن پلاسٹر فائبر بھی شامل ہیں.

جپسم ریشہ لکڑی کا کالم کوٹ کرنے کے لئے استعمال کیا گیا تھا اور اس گھر کی مرکزی دیواروں کا سیٹ بنانا تھا. جپسم فائیبر نے اس طرح کی مدد کی ہے کہ عمارتوں میں زلزلے سے پہلے کافی لچکدار ہے، اس طرح اس طرح سے اعلی مخالف زلزلے کی حالت میں اضافہ ہوتا ہے. جمالیاتی طور پر، یہ drywall کے مال کی طرح ہے، لیکن، ان کے برعکس، دس پاؤنڈ تک کی حمایت کرتے ہیں، وسیع پلاسٹر ریشہ 60 پونڈ کی مدد کر سکتے ہیں.

جدید فن تعمیر کے شعبوں کے بعد، ہم اس کام میں آپ کے خیالات کے اس کتاب میں دکھائے جائیں گے، بیررا ی بررا، ایک ماحولیاتی عمارات کی تعمیر اور اعلی توانائی کی کارکردگی کی تعمیر میں ایک کمپنی.

تو ہم اس گھر کو جاننا چاہتے ہیں.

۱۔ چہرہ/اگواڑ

ہم سینڈلو میں ہیں، پائیڈمون میں، Cuneo سے دس منٹ کے ایک چھوٹا سا اطالوی گاؤں. ہم اپنے آپ کو ایک ایسے علاقے میں تلاش کرتے ہیں جس کے ساتھ جاری ایک روایتی فن تعمیر ہے جو جاری رکھنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، اور یہ گھر اس جگہ کی خصوصیات پر مبنی تھا تاکہ یہ زمین کی تزئین میں بہتر ہو.

اگرچہ یہ بہت زیادہ دوسروں کی طرح ایک گھر لگتا ہے، اگرچہ یہ کم توانائی کی کھپت اور اچھی تھرمل اور دونک موصلیت کا گھر ہے، جو ہر سال صرف 16 KWh / mq کی توانائی کی کھپت ہوتی ہے، توانائی کی کارکردگی کلاس A + میں گر جاتا ہے.

۲۔ داخلہ

یہ گھر تین فرش، جو تہھانے میں ان میں سے ایک، پر قیاس کنکریٹ سے بنا ہوا ہے، جس میں ایک شراب سیلار، ایک گیراج اور ایک افادیت کا کمرہ ہے. ولا کے کل علاقے 240 میٹر² ہے.

زمین کے فرش پر، گھر کے سماجی نفاذ کو نجی شخص کی طرح تیار کیا جاتا ہے. سطح کا علاقہ 180 میٹر ہے اور اس میں رہنے والے کمرہ، ایک باورچی خانے، ایک پینٹیری، دو بیڈروم، ایک باتھ روم اور ایک لانڈری روم شامل ہے. سماجی زون کا حصہ ڈبل دائیں پاؤں ہے، اس کے باوجود، توانائی کا نقصان نہیں ہوتا. تھرمل سطح پر، گرم منزل سے گرم منزل اور بجلی کی نقطہ نظر سے لیس ہے، گھر ایک رہائشی آٹومیشن سسٹم کو یکجا کرتا ہے جسے ہموار ایچ ڈی ایل ایل کے ساتھ مل کر انتظامیہ رومانٹک کمانڈ یا گولی یا اسمارٹ فون سے انتظام کرتا ہے. آخر میں، اس ہاؤسنگ کے تمام ماحولیات کنٹرول میکانی وینٹیلیشن اور مرکزی اطمینان سے لیس ہیں

۳۔ تفصیلات کے لئے محبت

اس منصوبے میں لکڑی کے اثر پیویسی دروازوں اور کھڑکیوں کو بھی ملا ہے جو اندر اندر کم اخراج شیشے اور آرکون گیس رکھتا ہے. پورے گھر کو بیرونی دیواروں اور چھت کے درمیان ایک مسلسل موصلیت کی ٹوپ کے طور پر ڈیزائن کیا گیا ہے، جو کسی قسم کے تھرمل پل سے گریز ہے، لہذا اسے ماحولیاتی تعمیر کا حقیقی زیور سمجھا جا سکتا ہے.

۴۔ سب سے اوپر کی سطح سے

یہاں ہم ہیں، اوپری سطح پر، – ایک میزینین ساخت میں – 60 ملی میٹر ہے جہاں ہم سونے کے کمرے، ایک باتھ روم اور ایک دفتر سے بنا سونے کے علاقے کا دوسرا حصہ تلاش کرتے ہیں. یہاں، چھت کی اونچائی پہلے اعداد و شمار کے مقابلے میں زیادہ واضح ہے. سپروس کی لکڑی کی بیم 22 ملی میٹر کی موٹائی کے ساتھ ایک سلپنگ چھت کی حمایت کرتا ہے. رات کے زون کی طرح، فرش تیل کی اونک فرش کے ساتھ اہتمام کیا گیا تھا.

۵۔ باورچی خانے

مجموعی طور پر، داخلہ کی طرز سابر اور جدید ہے، ایک سادہ اور آرام دہ ڈیزائن کے ساتھ جو جدید عنصر متبادل روایتی سٹائل کے ٹکڑوں کے ساتھ متبادل کرتا ہے. بہت قائل نتیجہ کے لئے بہت کامیاب مرکب.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!