scandinavian Garden by Atkinsons Fencing Ltd

باغ کی باڑ لگانے کے چند شاندار اور جدید انداز، جن کو دیکھ کر پڑوسی بھی نقل کرنا چاہیں گے

usranaz usranaz
Loading admin actions …

کسی بھی باغ کی مرکزِ نگاہ اس کی منتخب کی گئی باڑ کو تصور کیا جاتا ھے۔ باڑ کسی بھی باغ کی حدود کا تعین کرنے کے ساتھ ساتھ ہماری پرائویسی کو بحال رکھتی ھے۔ باڑ لگانے کا تصور باغ میں خوب صورتی پیدا کرنے کے ساتھ ساتھ اس کو باقی گھر سے علیحدہ رکھنا بھی ھے۔ باڑ کئی اقسام کی ھوتی ھے اور مختلف انداز میں ترتیب دی جا سکتی ھے۔ لیکن سب سے پیارا اور خوب صورت انداز پھولوں اور پودوں کی مدد سے باغ کا محاصرہ کرنا ھے۔ 

باغ کی باڑلگانے کے بہت سے فوائد ہیں۔ اس کا یک فائدہ گھر کے باہر کی طرف سے خوبصورت منظر پیش کرنے کے ساتھ ساتھ گھر کی پرائیویسی قائم کرتا ھے جب کہ گھر کے اندر کی طرف سے باغ کو ایک دلکش اور خوب صورت منظر مہیا کرنا ھے۔ ویسے تو باڑ لگانے کے بہت سے انداز اور دلکش طریقے موجود ہیں لیکن ہم آج کے ھومی فائی کے اس مضمون میں چند شاندار باڑ لگانے کے منصوبوں پر روشنی ڈالیں گے تو پھر انتظار کس بات کا۔ آئیے  ان دلکش اور شاندار تجاویز پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

1۔ کلاسک لکڑی کا استعمال

classic Garden by Deck-linéa
Deck-linéa

Palissade bois PARANA – Deck-linéa

Deck-linéa

اس قسم کی باڑ شاندار انتخابات میں سے ایک کلاسک انتخاب ھے۔ اس باڑ کی خصوصیت یہ ھے کہ جو ہم دیکھ رہے ہیں وہ خوب صورت انداز ھے جب کہ  گھر کے باہر سے کوئی ہم کو نہیں دیکھ پا رہا۔ اور یہ اس وجہ سے ہے کہ ہم نے لکڑی کے تختوں کی مدد سے خوب صورت باڑ کو تشکیل دیا ھے۔ جس کی وجہ سے ہماری پرائیویسی اپنے پڑوسیوں اور محلے والوں کے سامنے برقرار رہتی ھے۔ یہ ایک مضبوط باڑ تصور کی جاتی ھے جو کہ دیوار کا کردار بھی ادا کرتی ھے۔

2 ۔ مرطوب ھوا کے لئے

بانس کی لکڑی کی مدد سے بنائی گئی اس قسم کی باڑ ساحلی علاقوں میں زیادہ پسند کی جاتی ھے۔ جس کا فائدہ یہ ھے کہ ھوا کا آزادانہ بہاؤ جاری رہتا ھے۔بانس کی لکڑی کو عمودی کھڑا کر کے رکاوٹ بنائی گئی ھے۔اس مثال میں اس باڑ کو باقی گھر سے مطابقت رکھنے کے لئے سیاہ رنگ میں ڈھالا گیا ھے جو کہ ایک دلکش منظر پیش کر رہا ھے۔

3۔ ترتیب کو ملحوظِ خاطر رکھیں

modern Garden by Progressive Design London
Progressive Design London

patio with raised sitting area and suspended brick barbecue

Progressive Design London

جب ہم باغ کی باڑ میں استعمال ھونے والے عناصر کی بات کرتے ہیں تو ایک بہت اہم عنصر باڑ کی بناوٹ اور اس کی ترتیب ھے۔ جب ہم باغ کی باڑ کے ساتھ ساتھ چلتے ہیں تو اس کی بناوٹ اور ترتیب میں ایک با قائدہ ربط ھونا چاہئے۔ تا کہ دیکھنے میں اس کی بناوٹ میں توازن اور خوبصورتی نظر آئے۔

4۔ پیچ دار بناوٹ کی باڑ

asian Garden by Lush Garden Design
Lush Garden Design

A curved deck links the seating area to the house

Lush Garden Design

اب تک ہم نے جتنی تجاویز پیش کی ہیں وہ ایک خاص ترتیب اور لائن میں ترتیب دی گئی ہیں۔ اس مثال میں ہم اس رجحان کو تبدیل کر کے ایک منفرد اور شاندار ڈیزائن  پیش کر رہے ہیں۔ لکڑی کی بنی ترتیب وار باڑ کے اوپر  بل کھاتی اور لہراتی شکل کا ڈیزائن ترتیب دیا گیا ھے جو اس باڑ کی خوبصورتی میں بے پناہ اضآفہ اور دلکشی پیدا کر ہرہا ھے۔ یہ سٹائل روایتی باڑ سے زرا ہٹ کے ھے ۔

5۔ مختلف سطحوں پر

لکڑی کی بنی باڑ کا ایک اور شاندار منصوبہ  اس مثال میں پیش کیا گیا ھے۔ ایک مخصوص فاصلے پر لکڑی کی بنی پٹیوں کی مدد سے اس دلکش باڑ کو ترتیب دیا جاتا ھے۔ اس کا سب سے بڑا فائدہ یہ ھوتا ھے کہ یہ زمین کی مختلف سطحوں پر آسانی سے نصب کی جا سکتی ہیں۔ یہ ڈیزائن اپنے دلکش سٹائل کی وجہ سے بہت مشہور ھے اور زیادہ تر لوگ اس قسم کے سٹائل کو  اپناتے ہیں۔

6۔ ھوا کے آزادانہ بہاؤ کے ساتھ

اس دفعہ ہم آپ دلکش باڑ دکھانے کے لئے باغ میں نہیں لے کے جا رہے بلکہ یہ ایک بالکونی کی خوبصورت باڑ ھے۔ اس موقع پر ھوا کے بہاؤ کو مد نظر رکھتے ھوئے بالکونی پر لکڑی کی بنی سلاخوں کو ایک مناسب فاصلے پر نصب کر کے باڑ کو ترتیب دیا گیا ھے۔ جس کی وجہ سے اس باڑ کی مدد سے پرائویسی کو قائم کرنے کے ساتھ ساتھ قدرتی ھوا کے کے بہاؤ کو آسان بنایا گیا ھے۔ یہ ایک خوبصورت سٹائل کا شاندار ڈیزائن ھے جو کہ بالکونی اور چھت پر نصب کرنے کے لئے بہترین ھے۔

7۔ باڑ سے کی گئی علیحدگی کے اندر

اس قسم کی باڑ میں یہ ہمیں اپنے پڑوسیوں سے ہی علیحدہ نہیں کرتی بلکہ اپنے باغ کے اندر ہی مختصر جگہ کے لئے علیحدہ جگہ مہیا کرتی ھے۔ بید کی چھڑیوں سے بنی یہ بل کھاتی باڑ آپ کے مخصوص جگہ کو پرائویسی کے ساتھ نہائت دلکشی فراہم کرتی ھے۔ 

8۔ دیوار میں اضافے کے لئے باڑ کا استعمال

industrial Garden by Robert Hughes Garden Design
Robert Hughes Garden Design

Black granite and concrete shutter board wall

Robert Hughes Garden Design

باڑ کا ایک اور فائدہ آپ اسے اپنی چھوٹی دیوار میں اضافے کے لئے بھی استعمال کر سکتے ہیں جیسا کہ آپ اس ماڈل میں دیکھ سکتے ہیں کہ اس گھر کی پتھریلی دیوار گھر کی پرایویسی کو قائم کرنے کے لئے کافی نہیں ھے ۔ اس دیوار کی بلندی کو بڑھانے کے لئے لکڑی کی بنی دلکش باڑ کا استعمال کیا گیا ھے ۔جس سے گھر کی دلکشی بڑھنے کے ساتھ ساتھ اس کی پرائویسی بھی قائم ھو چکی ھے۔ 

9۔ خوبصورت رنگ سے مزین باڑ

minimalistic Garden by Bolans Architects
Bolans Architects

Narbonne Avenue Clapham

Bolans Architects

اس باغ کی باڑ کو دلکش بنانے کے لئے بھورے اور ہلکے سفید رنگ سے رنگا گیا ھے جس سے آپ کے باغ میں دلکشی اور خوب صورتی کے ساتھ ساتھ نفاست بھی قائم ھو جائے گی۔ باڑ کے خوبصورت رنگ دینے کے لئے ہلکے رنگوں کا استعمال نہائت مفید ثابت ھوتا ھے۔

10۔ دیوار پر سپورٹ کے لئے باڑ کا استعمال

minimalistic Garden by Aralia
Aralia

Bowden House

Aralia

کبھی کبھی گھروں میں علیحدگی قائم کرنے کے لئے دیواروں کا استعمال کیا جاتا ھے۔ ان دیواروں کو وسیع کرنے کے لئے بھی باڑ کا استعمال کیا جا سکتا ھے۔ آپ ماڈل میں دیکھ سکتے ہیں کہ چھوٹی دیواروں میں وسعت لانے کے لئے لکڑی کی پٹیوں سے بنی باڑ کا استعمال کیا گیا ھے جو کہ ایک آسان اور کم لاگت سے تیار کی جا سکتی ھے۔ 

11. انوکھی اور دلکش باڑ

modern Garden by Will Eckersley
Will Eckersley

Claremont Road

Will Eckersley

اس باغ کی سب سے خوبصورت اور رومانٹک چیز اس کی دلکش باڑ ھے جو نہائت نفاست اور خوبصورتی سے منفرد اور انوکھے ڈیزائن میں ترتیب دی گئی ھے۔ لوھے کے فریم اور لکڑی کے استعمال یہ سٹائل متاثر کُن سٹائل کا روپ دھار لیتی ھے۔ یہ شام کے اوقات میں چائے پینے کے لئے بہترین جگہ فراہم کرتی ھے۔

12. سر سبز دیوار

modern Garden by Nash Baker Architects Ltd
Nash Baker Architects Ltd

​Back garden at Bedford Gardens House.

Nash Baker Architects Ltd

آپ اپنے باغ کی باڑ کے لئے سر سبز پودوں کا بھی انتخاب کر سکتے ہیں۔ دیوار کی جگہ ایک مخصوص اقسام کے پودے باڑ کا کردار ادا کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کے گھر میں بہت زیادہ دیواریں ہیں تو ان میں خوب صورتی لانے کے لئے سر سبز پودوں والی باڑ کا انتخاب کریں۔ یہ نہ صرف باغ کی خوب صورتی میں اضافہ کرتی ھے بلکہ پرائیویسی کو بھی قائم کرتا ھے۔

13۔ خوبصورت سادگی

پودوں کو اس طرح ترتیب دیں کہ یہ مختلف خوبصورت شکل اور ڈیزائن اختیار کر جائیں۔ خوبصورت پودوں کا انتخاب کرتے وقت ان کی دلکشی اور تازگی کو مدِ نظر رکھیں۔ پھولوں اور پودوں کی بنی باڑ باغ کی دلکشی اور نفاست میں اضافہ کرتی ھے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!