industrial Kitchen by miba architects

موجودہ مکانات میں دھات کی ساخت

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

ڈھانچہ مزاحم کنکال ہے جو عمارت یا گھر کی حمایت کرتا ہے، جو فریم ورک کو مستحکم بناتا ہے، جو زمین کو (بنیاد کے ذریعے) جوڑتا ہے. روایتی گھروں میں مناسب کنکال/ڈھانیچے کی کمی نہیں تھی. گھر کی دیوار اور تقسیم کی دیوار بہت  تھی، تیاری، ایڈوب، اینٹوں یا پتھر کی تعمیر، جس کا بھی اثر کام تھا. پرانے عمارتوں میں جو ہمارے زیادہ سے زیادہ شہروں کے تاریخی دوروں کو بنا دیتے ہیں، جب ان کے کئی منزل اور کافی اونچائی تھی، ہم اکثر لکڑی کے ڈھانچے کو ڈھونڈتے ہیں. صنعتی انقلاب اور اسٹیل بوم کے بعد، دھات کے ڈھانچے نے لکڑی والے ڈھانچوں کی جگہ لے لی، کیونکہ ان کی مزاحمت بہت زیادہ تھی اور وہ آگ کے معاملے سے قبل بہتر سلوک کرتے تھے. لیکن بیںسویں صدی میں ساختار مواد کے طور پر کنکریٹ کا استعمال بڑھایا گیا تھا، کیونکہ یہ ایک بہت مزاحم مواد ہے، آگ کو بہتر بناتا ہے، اور بڑی عمارات میں ساخت کا سستا تھا.

آج کل یہ تمام مواد اہم تکنیکی پیش رفتوں سے واقف ہیں اور ان کی کارکردگی میں بہتری آئی ہے تاکہ جب کسی قسم کے ڈھانچے کو منتخب کرنے کے لۓ، بہت سے دوسرے عوامل پر اثر انداز ہو. تو داخلہ ڈیزائن اور سجاوٹ کی اہمیت میں رجحانات تکنیکی اور جمالیاتی وجوہات کی بناء پر دھاتی ڈھانچے کے استعمال میں بھی اہمیت رکھتی ہیں.

دھاتی واپسی

industrial Kitchen by miba architects
miba architects

LARA RIOS HOUSE: Cocina

miba architects

اس وقت لکڑی اور اسٹیل دونوں نئے علاج ہیں جنہوں نے نقصانات کو بہت کم کر دیا ہے کہ ان مواد کے ساتھ تعمیر کردہ ڈھانچے کنکریٹ کے خلاف ہیں.ایک دھات کی ساخت کنکریٹ ایک سے زیادہ کم جگہ پر قبضہ کرتی ہے، ایک اہم فائدہ اس جگہ کے مسائل کو دیا ہے جو ہم موجودہ گھروں میں تلاش کرتے ہیں.

دیگر مواد کے ساتھ مرکب

دھات کے ڈھانچے عمودی معاونات (ستونوں) سے بنا رہے ہیں، جس پر افقی عناصر (بیم) اور فرش اور چھتوں کی بناوٹ، ساختی معاونت کی حمایت کرنے والے چھوٹے اداروں کے دوسرے عناصر کی حمایت کی جاتی ہے.تصویر کے ہاؤسنگ کے طور پر بیم کے ساتھ یا کنکریٹ سلیب کے ساتھ مل کر دھاتی ستونوں کا استعمال کرتے ہوئے، یہ مخلوط ڈھانچے کو تلاش کرنا عام ہے.

اسٹیل اور شیٹ میٹل

روایتی طور پر گوداموں، زراعت یا صنعتی تعمیرات کے ساتھ منسلک اورتیزی سے روایتی جوشوں کے بجائے جعلی، حل کے لئے گھروں میں بھی استعمال کیا جاتا ہے. اس گھر میں دیکھتے ہیں، جس سے آپ خیالات کے اس کتاب میں تمام تفصیلات تلاش کر سکتے ہیں، گھر یا بالائی منزل کی چھت بنانے کے لئے دھاتی شیٹ سٹیل سٹیل پر رکھا جاتا ہے.

بحالی

یہ قسم  دھاتی ڈھانچے پر قابو پانے والی کنکریٹ کی بناوٹ والی ساخت سے ہلکے ہوتے ہیں، اور ان کے عملدرآمد بہت تیز ہے. یہ خصوصیات دھاتی ڈھانچے کو بحالی کے کاموں کے لئے بہت اچھا انتخاب بناتے ہیں. ان کاموں میں یہ عموما معمول ہے کہ  ان دیواروں میں تقسیم کی  صلاحیت ہوتی ہے، لہذا جب ہم ایک پرانے گھر کو بحال کرنا چاہتے ہیں تو ہم ان کو ہلکا پھلکا نہیں بنا سکتے. ان میں لازمی طور پر بیم یا ستونوں کی عارضی تبدیلی کی ضرورت ہوتی ہے، عام طور پر لکڑی کی، جو کہ نئی، سٹیل کی طرف سے خراب حالت میں ہیں.

ساخت کا وزن

بحالی اور ریفریجریشن کے ان کاموں میں، یہ اخراجات کو فروغ دینے یا ہاؤسنگ کی تقسیم کو تبدیل کرنے کے لئے اپنی مرضی کے مطابق نئے استعمال یا زندگی کے نئے شکلوں میں تبدیل کرنے کے لئے ہے. اس قسم کے اعمال میں عمارت کی ساخت میں اضافی وزن کو شامل کرنے سے بچنے کے لئے ضروری ہے اور اس وجہ سے، ہم ڈھانچے کے طور پر ممکن ہو سکے کے طور پر منتخب کرنا چاہئے. بیم اور دھاتی کے ستونوں کے ساتھ حل، ان حالات میں شیٹ میٹل سلیبوں کے ساتھ ساتھ اس کی بھی سفارش کی جاتی ہے، جو مواد، تقسیم، کارپینٹری اور دیگر عناصر کے ساتھ ہوگا جسے ہم ان کے وزن کے مطابق شامل کریں گے.

فاسٹ اسمبلی

چھوٹے گھروں میں اور جہاں اعدام کا وقت محدود ہے، یہ دھاتی ڈھانچے کو استعمال کرنے کے لئے بہت زیادہ معاوضہ دیتا ہے. اگرچہ ساخت کی قیمت کنکریٹ سے کہیں زیادہ زیادہ ہے، اس کی جگہ اور وقت کو بچانے کی طرف سے معاوضہ دیا جاسکتا ہے، جس کو بھی مقدار میں رکھا جانا چاہئے. یہ بہت آسان اور کلینر ہے جس میں بھاری ڈھانچے کے مقابلے میں اسٹیل ڈھانچے کے مقابلے میں ایک چھوٹا سا ہاؤسنگ تعمیر کیا جاسکتا ہے کیونکہ یہ ایک ماڈیولر ساختہ ہے، حصوں کی طرف سے نقل و حمل آسان ہے، اور تقریبا 'مکہ' کی طرح نصب کیا جا سکتا ہے.

اس وجہ سے پنویروں اور خود مختار گھروں میں، جیسا کہ ہم تصویر میں دیکھتے ہیں، ان کی تعمیر کے لئے میٹل ڈھانچے کا استعمال کرنا معمول ہے.

بڑی/زیادہ روشنی کے لئے بھی

صنعتی ٹکڑے ٹکڑے میں شامل ہونے والے ایک ساخت کا نظام، جس کے حصوں (ان ٹکڑوں یا پروفائلوں میں سے ہر ایک کا سائز اور شکل) کو معیاری بناتا ہے ان کے مجموعہ کو مزید پیچیدہ ڈھانچے بنانے کے لئے سہولت فراہم کرتا ہے. اس طرح آپ کو بڑی روشنیوں کا احاطہ کرنے کے لئے، تصویر میں ایک جیسے ٹرافی تشکیل دے سکتے ہیں. اس پر منحصر ہے کہ دو طرفہ کا احاطہ، جیسا کہ اس صورت میں یا فلیٹ، اور ہر ٹکڑے کے درمیان مشترکہ قسم اس پر رکھی جاتی ہے، مختلف قسم کے ٹرانس یا مثلث بیم ڈیزائن کیا جا سکتا ہے.

چھوٹے ڈھانچے

مختلف قسم کے پروفائلز اور سائز پروفائلز اور اس طرح کے علاج جو دھات کے ڈھانچے پر لاگو کیے جا سکتے ہیں، گھروں کے داخلہ میں اس کے عام ڈھانچے سے باہر کے امکانات کی وسیع اقسام پیدا کرتی ہیں. آپ اساتذہ، ڈیزائنر شیلف یا دیگر سجاوٹ کی تجویز بنا سکتے ہیں جو ہم تصور کر سکتے ہیں، اس اصل بیجنگ ڈھانچے کی طرح کہ ہمارے ماہرین ہمیں اس چھتوں کی اونچائی کا فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں جو اس کے اصلاحات کے گھر کی چیز تھی.

نیا علاج

ہم نے معاصر مکانات میں استعمال کیا جاتا ہے جب دھات ڈھانچے، ان کے فوائد اور نقصانات کی تکنیکی خصوصیات کا جائزہ لیا ہے. لیکن ہم اس کی جمالیاتی موجودگی کو بھول نہیں سکیں گے اور اس طرح کی سٹیل کی ساخت اس جگہ کی سجاوٹ کا کردار بن سکتی ہے جس میں یہ واقع ہے. آج، صنعتی جمالیاتیات داخلہ ڈیزائن میں سجاوٹ اور رجحان میں اضافہ بہت فیشن بن چکے ہیں. ہم مختلف دواؤں کے درمیان ایک دھاتی ڈھانچے میں لاگو کرنے کے لۓ منتخب کریں اور اپنے صنعتی فضائی کو بڑھانے کے لئے  چھوڑ دیں اور اس تصویر کے دفتر جیسے avant garde سجاوٹ کی تجویز بنا سکتے ہیں.

دھاتی عمارت کی تعمیر

دھات ایک حیرت انگیز مواد ہے جو بہت مضبوط ہے اور انجینئرز اور آرکیٹیکٹس سے محبت کرتا ہے. یہ بہت واضح ہے کہ یہ مختلف موسمی حالات، جیسے ہوا چل رہی ہے، سخت سورج کی روشنی، برف گرنے کے باعث. اس میں انتہائی لوگ، ٹورنڈوس، طوفان، ایسڈ بارش وغیرہ شامل ہیں. میں آپ کے گھر کی حفاظت کرتا ہے۔

دوہرا مقصد

دھات کی تعمیر کے گھروں کو اس طرح بنایا جاتا ہے کہ وہ رہائش گاہ کے ساتھ ساتھ آپ کے کاروبار کے لئے استعمال کیا جا سکے. اس کی ساخت دونوں کو دونوں طریقے سے استعمال کرنا آسان بناتا ہے. آپ آسانی سے جگہ اور کاروباری علاقوں میں جگہ تقسیم کر سکتے ہیں. یہ آپ کےبہت سارے پیسہ بچائے گا اور آپ کو گھر سے باہر جانے کے لئے کبھی بھی دوبارہ کام نہیں کرنا پڑے گا!

اسٹیل کی استحکام

اسٹیل ایک بہت مضبوط، سخت مواد ہے جو کم دیکھ بھال کی ضرورت ہے. آج، تکنیکی پیش رفت آکسیکرن سے دھات کی حفاظت کے لئے نئے علاج کی اجازت دیتا ہے اور اسے آگ کے معاملے میں مزید مزاحم بناتا ہے. انتہائی صنعتی مواد ہونے کی وجہ سے، ہمیں سادہ ڈھانچے سے آسان ترین بنا دیتا ہے، جس سے یہ ایک لچکدار اور ورسٹائل مواد بناتا ہے، جس میں دوسرے مواد کے ساتھ مل کر آسان ہوتا ہے، جس کے ساتھ ہم اپنے اندرونی تصورات اور آرائشی پروپوزل کی تعمیر کر سکتے ہیں. 

آخر میں، یہ غور کیا جانا چاہئے کہ یہ ایک قابل عمل مواد ہے، جس میں دیگر مواد کے مقابلے میں ماحولیاتی اثرات کو کم کرنے کا مطلب ہے جس کا مقصد خاص طور پر مسمار کرنا ہے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!