7 تراکیب 5 منٹ میں گھر صاف کرنے کے لئے!

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

7 تراکیب 5 منٹ میں گھر صاف کرنے کے لئے!

NM's NM's
Wimbledon by Gregory Phillips Architects Modern
Loading admin actions …

جیسے ہی آپ اسے پڑھتے ہیں. کسی کو بھی گھر کی صفائی میں وقت ضائع کرنا  پسند نہیں ہے، لہذا خوش آمدید ایسے تمام خیالات ہیں جو اس دورانیے کو کم کرتے ہیں جو ہم اسے وقف کرتے ہیں. جیسا کہ ہم ہمیشہ آپ کی مدد کرنا چاہتے ہیں اور آپ کو نئے خیالات دیتے ہیں، ہم نے اس آئیڈیا بک میں آپ کے گھر کو منٹوں میں صاف  کرنے کے لۓ ایک دوسرے کے ساتھ تراکیب رکھی ہیں. ظاہر ہے کہہر چیز کو پچھلی اور مسلسل کوشش کی ضرورت ہے، لیکن اگر آپ ان تجاویز پر عمل کریں تو آپ کو اپنے گھر کی صفائی میں گھنٹے  ضائع کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی.

​1. اپنی چیزوں کو منظم رکھیں

ہم نے آپ کو صفائی کی ABC کے بارے میں یاد دہانی کی طرف سے شروع کیا. صرف آپ کے سامان کو باقاعدگی سے  منظم کرنے سے، آپ کے گھر کے کناروں میں ا ور ارد گردان کا ڈھیر لگانے کی بجائے، منٹوں میں آپ کو  اسے سمیٹ لینے میں مدد ملے گی. چاہے یہ گھر پرسکون رکھتا ہے  یا کشیدگی میں جو جلدی سب کچھ آرڈر اورکسی مہمان کی آمد پر  سب کچھ تیزی سے سمیٹنے کی بات ہو. اسے عملی طور پر رکھیں اور آپ دیکھیں گے کہ یہ کس قدر قابل ہے.

​2. ونڈوز کے لئے

classic  by Plantation Shutters Ltd, Classic
Plantation Shutters Ltd

Cafe Style Shutters for Bay Windows

Plantation Shutters Ltd

کھڑکیاں، اگر وہ اس سائزکی ہیں جو آپ تصویر میں دیکھ رہے ہیں، تو یہ صاف کرنے کے لئے آسان ہیں. آپ کو بس  ضرورت ہے گلاس کلینر اور کپڑے کا ایک ٹکڑا، چاہے یہ ایک قمیض ہے یا ایک رگ، اور آپ کے ونڈوز ایک پیٹن کی طرح پر صاف ہو جائیں گی. 

Light and bright! by CC Construction Classic
CC Construction

Light and bright!

CC Construction

اگر وہ بہت گندی ہیں، تو آپ سب سے پہلے کچھ گرم پانی اور صابن کو منتقل کر سکتے ہیں. اس طرح آپ جلدی سے زیادہ گندگی صاف  کرسکیں گے، آپ کے وقت اور کوشش کو بچانے کےلیے یہ بہترین ہے. 

​3. چمڑے کو صاف کریں

ایک صوفہ یا چمڑے کے کوچ کی صفائی بہت پیچیدہ ہوسکتی ہے. آجکل صوفے اور آرمی چیئر کو عام طور پر ناپا نامی پتلی پرت کے ساتھ احاطہ کیا جاتا ہے اور اس لیے خاص توجہ کی ضرورت ہوتی ہے. نم مائکروفائبرکے کپڑے سے اسے  صاف کرنا ضروری ہے.

چمڑے کو صاف کرنے کا ایک اور اختیار یہ ہے کہ سطح سے اوپر مائع صابن کے چند قطرے ڈال کر  نم کپڑا کے ساتھ صاف کریں. بے شک، چمڑے کو کبھی نگلنا نہیں (زیادہ پانی سے مت بھگوئیں)، کیونکہ پانی سے رابطہ اسے خراب کر دیتا ہے. رگ کو اچھی طرح سے نچوڑکر استعمال کریں اور اس طرح چمک زیادہ دیر تک ہو جائے گی.

4. باورچی خانے میں

سینک کو بوسے بچانے کے طریقے by lancerisb Asian
lancerisb

سینک کو بوسے بچانے کے طریقے

lancerisb

 زہریلے اور آلودگی کے صفائی ایجنٹوں کے بغیر ریفریجریٹر کی صفائی بھی ممکن ہے. ان مصنوعات  سے کیسے بچا جائے جوماحول کو نقصان پہنچاتی ہیں؟ آپ کو چکنائی اور گندگی کے خلاف گھریلو صفائی کی مصنوعات بنانی چاہییں. ایسا کرنے کے لئے آپ کو نصف لیموں کے ساتھ بیکنگ سوڈا کے دو چمچ کو ملا کرنا اورضروری تیل کے 5 قطروں کو شامل کرنا ہوگا. صرف ریفریجریٹر کی سطح پر سپنج کے ساتھ مصنوعات کو لاگو کریں اور آپ  اس کو منٹوں  میں صاف کرسکتے ہیں.

​5. گلاس کی سطحوں کے لئے

ایک پائیدار یا داخلہ باغ کے ساتھ گھروں میں بڑی سلائڈنگ ونڈوز بھی شامل ہیں جو گھر کے اندرونی اور بیرونی حصوں میں رابطہ قائم کرتے ہیں. لیکن ان کے سائز کی وجہ سے، ان کی صفائی اکثر ایک مشکل کام ہے. لیکن حقیقت یہ ہے کہ آپ کو یہ باقاعدگی سے کرنا ہے.

اگر آپ ونڈو کلینر سے بچنا چاہتے ہیں یا اگر آپ سستے اور زیادہ ماحول دوست  اختیارات تلاش کر رہے ہیں تو، ایک بہت مؤثر گھر کا علاج ہوتا ہے جو پانی اور سرکے کا مجموعہ بنانا ہے، اس سے کرسٹل بہت صاف ہوسکتے ہیں اوریہ ایک اقتصادی بھی ہے.

​6. باتھ روم میں

 گھر میں دو جگہیں ہیں جنہیں ہمیشہ صاف رکھا جانا چاہئے، کیونکہ یہ وہ جگہیں ہیں جہاں اکثر بیکٹیریا عام طور پر ہوتے ہیں. ان میں سے ایک باورچی خانہ ہےاور دوسرا، باتھ روم. شاور صاف کرنا، مثال کے طور پر، بہت آسان ہے. 

ہر استعمال کے بعد، پانی کے قطروں کودیوار پر جمع ہونے اور خشک ہونے  ، خاص طور پر گلاس شاور کی اسکرینوں پر پانی کی بوندوں کو روکنے کے لئے ایک برش یا سپنج استعمال کریں. جب پانی کے قطرے خشک ہوتے ہیں تو وہ ایک سفید نشان چھوڑ دیتے ہیں جو گندگی کا احساس بناتا ہے، اگرچہ حقیقت میں یہ صرف چونا ہے.

​7. گلاس سیڑھی

ایک ایسا لگتا ہے کہ گلاس سیڑھی کی صفائی لکڑی کے مقابلے میں زیادہ پیچیدہ ہوسکتی ہے. لیکن اس کے مقابلے میں یہ آسان ہے.

کم دھول کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے علاوہ، گلاس سیڑھی کو کپڑے یا ویکیوم کلینر کے ساتھ صاف کیا جا سکتا ہے. اور اگرایسے داغ موجود ہیں جوہٹانے میں مشکل ہیں، صرف تھوڑا گلاس کلینر لگائیں اور سیکنڈز میں یہ غائب ہوجائے گا. لیکن ہوشیار رہیں! شیشے پر آگے بڑھنے سے پہلے اسےاچھی طرح  خشک  ک لیں، کیونکہ یہ بہت زیا دہ پھسلن والا ہوسکتا ہے.

Modern houses by Casas inHAUS Modern

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!