Corridor & hallway by MeyerCortez arquitetura & design

جدید گھروں کے لئے 6 بہترین فرش

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

فرش کسی بھی منزل کی سجاوٹ میں ایک بنیادی حصہ ہے اور یہ  کہ، اس کی تیاری کے وقت، ہم نہ صرف ڈیزائن بلکہ مواد کے معیار کو بھی دیکھتے ہیں. سب سے زیادہ مطلوبہ خصوصیات میں سے ہمیں مٹی دیکھنا ضروری ہے، اس کی مزاحمت، مسلسل استعمال، اور نمی اور سختی میں اس کے استعمال کے باوجود رنگ کو برقرار رکھنے کے لۓ ہے. مارکیٹ میں ہم بے شمار چمکدار یا میٹ رنگ، بناوٹ یا بغیر ساختہ مٹی، مٹی یا پتھر، سیرامک یا لکڑی، مصنوعی یا سنگ مرمر اور یہاں تک کہ خام یا پالش سیمنٹ سے بے شمار تجاویز تلاش کرسکتے ہیں.

تاہم، جو انتخاب بھی ہم فرش کا کرتے ہیں جو ہمارے گھر کی سجاوٹ کا حصہ بنیں گے اس کا اس کمرے کے  ساتھ براہ راست تعلق ہے جس میں یہ آخر میں بچھایا جائے گا. اگرچہ فرش تعمیرات کی نچلے سطح  کے طور پرآخر میں رکھے جاتے ہیں، لیکن یہ ضروری ہے کہ ان کے پاس ایک اچھی  بنیاد ہو جس میں ہر ٹکڑے کو حل کرنے کے لۓ اسے اچھے سے تشکیل دی جا سکے. اس معنی میں، اس منصوبے کی وضاحت کے مطابق، بنیاد سیمنٹ کا ہونا لازمی ہے، اور اس کے لئے ضروری ہے کہ کمرے میں نالوں کو پانی کی نکاسی کے لئے ایک لازمی سطح کا احترام کرنا چاہیے جس کی انہیں ضرورت ہے جیسے باتھ روم یا باورچی خانے .

​1. داخلہ کے فرش

اعلی ٹریفک کے لیے اس کی حمایت پر غور کرتے ہوئے، داخلے کے دروازے کے فرش پر ایک مزاحم مواد ہونا چاہئے. اس وقت ان کے استحکام میں اضافہ کرنے کے لئے قدرتی مواد حاصل کرنا آسان ہے اوریہ، ایک ہی وقت میں، معیار کی وسیع اقسام پیش کرتے ہیں. تاہم، جب کوریڈور کمرے میں داخل ہوتا ہے تو، دونوں میں  ایک ہی قسم کا فرش استعمال کرنا بہتر ہے. جمالیاتی طور پر یہ تجویز نہیں کیا جا تا ہے کہ رنگوں یا ساختوں کوایک ہی اندازمیں جاری رکھا جائے جس میں دوسرے کی مشابہت ہوتی ہے، جب تک، یہ تصویر کے ڈیزائن اور ایک قالین کے کپڑے کی طرح  ڈیزائن کا حصہ نہیں ہے۔

فرش دیوار کے ساتھ دروازے یا  کھلی جگہ پر پہنچ جاتا ہے،ایک سادہ اور خوبصورت اختیار یہ ہے کہ دیوار کی چوڑائی اور کھلی جگہ کی کل لمبائی، دو مختلف فرشوں میں شمولیت اختیار کرنے سے بچنے کے لئےاپنائیں.

​2. رہنے کے کمرے

رہنے کے کمرے کے فرش کے ساتھ ہم زیادہ تخلیقی ہوسکتے ہیں اور اس تصور کو اس ساخت کے ساتھ چلاتے ہوئے اپناتے  ہیں جو ہم سب سے زیادہ پسند کرتے ہیں. بیڈروم میں جب غیر جانبدار رنگوں کی موجودگی ہمیں آرام کرنے کے لئے مدعو کرتی ہے تو، کمرے میں رہنے والے  ان رنگوں پر غور کر سکتے ہیں جو دیواروں اور فرنیچر کے ساتھ جمع ہوتے ہیں. اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ اگر منتخب شدہ رنگ واضح یا سیاہ ہے، تو یہ سب اس پر منحصر ہے کہ باقی عناصر کے ساتھ آپ کواس کو اجاگر کرنا یا اس سے نمٹنے کی ضرورت ہے، ہاں، اس بات کو یقینی بنانے کے لئے ضروری ہے کہ آپ جس سٹائل کو منتخب کریں وہ باقی گھرکے ساتھ مطابقت رکھتا ہے.

اگر آپ نے کم سے کم سٹائل کے لئے انتخاب کیا ہے تو جس میں سادگی  زیادہ ہوتی ہے، تو آپ کوضرورت ہو گی کہ دونوں فرش اور دیواریں اور فرنیچر سفید یا غیر جانبدار رنگ کے ہیں. سیاہ، بھورے رنگ، سیاہ اور دھاتی رابطے بھی ایسے وسائل ہیں جن میں آپ اس انداز میں شامل ہو سکتے ہیں.

اس کے برعکس، اگر آپ بحیرہ روم کے ہوائی اڈے کے مطابق اندازاپناتے ہیں تو آپ کو ٹائلیں اور مضبوط رنگوں کی ضرورت ہو گی، جو مختلف مواد جیسے سنگ مرمر، لکڑی یا سیرامکس استعمال کرنے کے قابل ہو. انتخاب آپ کی سرمایہ کاری پر زیادہ تر انحصار کرے گا.

​3. بیڈروم کا فرش

minimalistic Bedroom by grupoarquitectura
grupoarquitectura

Casa Basaltica

grupoarquitectura

اگر آپ کو انتخاب کرنے کی آزادی ہے تو، ہماری مشورہ یہ ہے کہ بیڈروم کے فرش کو لکڑی سے بنایا جاسکتا ہے، جو ایک بہت خوش آمدید رابطہ فراہم کرنے کے علاوہ  گرمی فراہم کرے گا.یہ توجہ کا حصہ ہے.

minimalistic Bedroom by MAD DESIGN
MAD DESIGN

BEDROOM VIEW

MAD DESIGN

مخالف طرف ٹائل کا استعمال کرنا ہے اگرچہ ذہن میں رکھیں کہ موسم سرما میں آپ کو قالین کا استعمال کرنا چاہئے اگر آپ تھرمل جھٹکے کو کم کرنا چاہتے ہیں. اگر آپ اس دوسرے اختیار کو ترجیح دیتے ہیں تو، غیر جانبدار اور ٹھنڈی ٹائل جیسے نرم، ٹھوس، نیلے رنگ یا اسی سلسلے جیسے رنگ منتخب کرنے کے لئے بہتر ہیں اور قالین کے رنگ کو استعمال کرنے کے لۓ اس کو ہم آہنگ کرنے یا اس کے برعکس ڈیزائن کرنے کے لئے بہترین ہے.

​4. بچوں کے کمرے کا فرش

بچوں کے بیڈروم کے لئے سب سے زیادہ قابل اطمینان رجحانات میں سے ایک قالین کا استعمال ہے، لیکن یہ عمل عام طور پر صرف سر درد کی اطلاع دیتا ہے. چھوٹے بچوں کی صحت بہت اہمیت کی حامل ہے اور عام طور پر، قالین، فرش میں جمع ہونے والی دھول سےایلرجی پیدا کرسکتا ہے. ایک اور مسئلہ  جو آپ کو ذہن میں رکھنا چاہئے یہ ہے کہ بچے فرش پر لمبے عرصے تک ہیں، کرال کرنے کے بارے میں سیکھنا وغیرہ۔ 

وقت کے ساتھ، جب وہ بڑے ہوتے ہیں، تو وہ عام طور پر فرش پر اپنے کھلونے  پھینک دیتے ہیں اس کے لیے قالین ہےتاکہ وہ جب وہ کھلونا پھینکیں تو وہ ٹوٹنے سے بچ جائیں ہم آپ کو یقین دہانی کراتے ہیں کہ قالین پر چھوٹے ٹکڑوں یا کھانے کے سکریپوں کے بارے میں کوئی بھی جذباتی نہیں ہے.

لہذا، اس قسم کے بیڈرومز میں ہم ایک بہت دھونے کے قابل فرش کی سفارش کرتے ہیں اور، یقینا مزاحم دار نہ صرف کھلونے گرنے بلکہ میزیں اور کرسیاں بھی ڈالنے کے لئےبہترین ہے یہاں تک کہ اس میں ٹراسک سائیکل اور سکیٹس بھی ہیں.

​5. باتھ روم کا فرش

 مارکیٹ پر دستیاب اختیارات کی وسیع رینج میں، ونائل فلور باتھ روم کے فرش کے لئے مثالی انتخاب بن جاتا ہے. اس میں سیرامکس، سیرامک ٹائل یا پتھر پسندیدہ مواد میں شامل ہیں. اس جگہ میں یہ سب سے بہتر ہے کہ اینٹی نمی مواد کا استعمال کریں جو نمی مٹی کے خلاف مدد کرنے کے لئے کام کرتا ہے،اور پانی کے فلو سے گزرتا ہے. ہم کہہ سکتے ہیں کہ پانی کے مزاحم  کا استعمال تقریبا لازمی ہے.

بات یہ ہے کہ باتھ روم کے فرش کو منتخب کرتے وقت آپ کو ذہن میں رکھنا ضروری ہے کہ یہ دیوار کو ڈھکنے کے ساتھ مل کر ہونا چاہئے، اس جگہ کی سجاوٹ جس کی مستحق ہے. رنگوں کو مکس کرکے آپ واش بیسن کے اوپر کے رنگ کے ساتھ فرش کو یکجا کر سکتے ہیں؛ غیر جانبدار ٹونوں کا استعمال کریں اگر یہ وسیع پیمانے پر بڑے باتھ روم ہے اور یہاں تک کہ شاور یا غسل ٹب کے فرش پر قالین کے رنگ اور سائز کے ساتھ کھیلنادرست ہوگا. یہ ڈیزائن، ٹیوڈڈینجینج کا کام، ہماری تجزیہ کردہ سفارشات کی ایک اچھی مثال ہے.

​6. باورچی خانے کا فرش

باورچی خانے کی فرش کی کلید مضبوط، پانی مزاحم مٹی اور سرکہ یا نیبو سےاسکے داغ صاف کیے جا سکتے ہیں. جہاں تک ڈیزائن کا تعلق ہے، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ یہ رنگیں فرنیچر کے ساتھ ایڈجسٹ ہوجائے ۔؎آپ  ہماری خیال کتاب میں باورچی خانے کے مثالی فرش کو منتخب کرنے کے لئے مزید خیالات تلاش کر سکتے ہیں: باورچی خانے کے لئے منزل کا انتخاب.

کسی بھی صورت میںجو ہم آپ کو فراہم کر سکتے ہیں سب سے بہتر مشورہ یہ ہے کہ آپ کو گھر کے لیے پرامن طریقے سے انتخابی مہم کا انتخاب کرنا ہے. نمونےکو دیکھنے کے لۓ اپنا وقت لیں، فرنیچر کے پاس ان کی جگہ رکھیں، ایک ماڈل منتخب کریں جو آپ گھر کے مختلف کمرے میں استعمال کرسکتے ہیں (یہ ہر کمرے  میں مختلف ڈیزائن یا رنگ رکھنے کے لئے مشورہ نہیں ہے)… مختلف مواد جمع کریں، ماڈل بالکل مختلف نظر آتا ہے. یہ وسائل مٹی کے لئے آپ کے آرائشی منصوبے کے لیےموٹو بن سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، بیڈروم، باغ اور رہنے والے علاقوں کے لئے لکڑی اور ہال، باورچی خانے اور باتھ رومز میں سیرامک ٹائلیں بہترین ہیں.یہ آپ کے  گھر کسی کارنیول کی طرح بنا دےگا.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!