by press profile homify

گھر میں موم بتی کیسے بنائیں (موم کے بغیر!)

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ایک موم بتی  ایک سادہ چیز ہے، لیکن کسی وجہ سے، اسکی روشنی میں اچانک  ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے ہم عیش و آرام کی گود میں بیٹھے ہیں. شاید یہ اس کی خوشبو کی وجہ سے ہے – یا شاید یہ رومانٹک چمک ہے – لیکن ہم سب ہی ایک اچھی،  زبردست خوشبو والی موم بتی سے مسحور ہوتے ہیں.

اسی وجہ سے’خود سے کریں’ کے ہومیفائی  سیکشن میں ہم آپ کو دکھانے کے لئے جا رہے ہیں کہ موم کےبغیر گھر میں ایک موم بتی کو کیسے بنانا ہے. یہ تقریبا 40 گھنٹوں تک رہتی ہے اور آپ کے اپارٹمنٹ کو حیرت انگیز خوشبوسے بھر دے گی!

آپ کو کیا چاہیے:

• جار

• سبزیوں کی چکنائی

• Crayons (رنگ کرنے کے لیے)

• ٪ 100 خوشبودار لازمی تیل

• کاٹن کا دھاگا

• قینچی

• نٹ (ہارڈویئر)

• چپکنے والی سٹک

​1. موم بتی کو رکھنےکے لئے جار کوصاف اور خشک کریں

اگرچہ یہ ایک آسان منصوبہ ہے، یہ قدم اب بھی بہترین  ہے. اپنی پسند کے مطابق ایک جار تیار کریں اور یقینی بنائیں کہ اندرونی صاف ہو. بس آپ کی موم بتیکو داغ سے بچانے کے لئے ایک کاغذی تولیہ سےاسے صاف کریں، اوریہ ہوجائے گا. اس طرح کے ایک بڑےاور کھلے  جام جارکی انتہائی سفارش کی جاتی ہے!

​2. سبزیوں کی چکنائی کے ساتھ جار بھریں اور اوپر سے تقریبا 1 انچ کی جگہ چھوڑ دیں

سبزیوں کی چکنائی لیں اور جار کو اوپر تک بھریں. پریشان نہ ہوں، یہ پگھل جائے گا اور حجم تھوڑا سا کم ہوجائےگا. اسے دو منٹ کے لئے مائکروویو میں رکھ دیں.

​3. دو منٹ کے لئے مائکروویو میں سبزیوں کی چکنائی کو پگھلانا

جیسا کہ آپ دیکھیں گے، حجم کافی کم ہو جائے گا. تھوڑا سا اور ڈالنے میں ہچکچائیں مت اور مائکروویو میں اسے واپس رکھ دیں. جار کواحتیاط سے باہر نکالیں، یہ بہت گرم ہوگا ! ایک لکڑی کی چھڑی کے ساتھ اسے ہلائیں.

​4. مائکروویو میں crayons کو پگھلانا

 کرایون کے اپنے پسندیدہ رنگ کی درجہ بندی کو منتخب کریں (ہم نے سرخ رنگ لیا کیونکہ یہ زیادہ تہواروں پر چل جاتا ہے!)، انہیں تھوڑا سا توڑ دیں اور انہیں مائکروویو میں پگھلا دیں. ہر موم کرایون کے پگھلنے کے لئے مختلف وقت کی حد کی ضرورت ہے، لہذا ایک وقت میں انہیں 2-3 منٹ گرم کریں اور جانچ پڑتال کریں. یہ نسبتا چھوٹا ہے لہذا اس نے صرف 4 منٹ لیے ہیں. یہ کرایون صرف آپ کی موم بتی رنگنے کے لئے ہیں. آپ اس مرحلے کو چھوڑنے کا بھی انتخاب کرسکتے ہیں.

​5. پگھلا کر کرایون جار میں ڈالیں اور موم بتی میں رنگ شامل کریں

پگھل ہوئے کرایوں کوچکنائی میں ڈالیں، اور پھر اچھے سے ہلائیں.

(اختیاری) خوشبو دار ضروری تیل کی ایک چمچ شامل کریں خوشبوسے ہم بھی محبت کرتے ہیں!

آپ کی پسندیدہ خوشبو کا نصف چائے کا چمچ ڈالیں (ہم نے سیب کا انتخاب کیا ہے). ہم  تیل کا استعمال کرتے ہیں کیونکہ وہ قدرتی ہیں اور صحت کے فوائد میں اضافہ کرتے ہیں.  تمام رنگوں اور تیلوں کو ایک ساتھ ملا کر دوبارہ ہلائیں.

​6. کاٹن کے دھاگے کو تقریبا 1 فٹ کاٹیں اور ایک نٹ پر سٹرنگ کا ایک اختتامی حصہ باندھیں

 آپ کو اس کے لئے کسی خصوصی دھاگہ کی ضرورت نہیں ہے، یہ ٪100 کپاس سے بنا کوئی بھیدھاگا  ہو سکتا ہے. یاد رکھنا ضروری ہے کہ ایک ایسا سوت / تھریڈ منتخب کریں جو 100٪ کپاس سے بنا ہو، دوسری صورت میں، موم بتی مناسب طریقے سے جلائیں. جار کے نچلے حصے پر دھاگے کو درست کرنے کے لئے، آپ اسے  ایک سکریویا ہیک نٹ میں باندھ سکتے ہیں. تاہم، یہ کافی وزن کے ساتھ کچھ بھی ہوسکتا ہے جو دھاگے کو تیرنے سے روک سکتا ہو.

​7. جارکے اندر دھاگے کو ڈالنا اور لوپ سٹرنگ کو نٹ کے ساتھ باندھنا تاکہ یہ وسط میں رہے

لکڑی کی چھڑی کے وسط میں دھاگے کے دوسرے اختتام کو باندھیں (آپ اسی کا استعمال  کرسکتے ہیں جو آپ نے پہلے ہلانے  کے لئے استعمال کیا تھا)دھگے کو سیدھا رکھنے کے لیے جب تک ویکس جم رہی ہے.

​8. ایک گھنٹے کے لئے منجمد کریں

انتظار کریں جب تک یہ جم نہیں جاتا اس کے بعد فریزر میں ایک گھنٹے تک احتیاط سے رکھ دیں.

اس کے بعد، آپ کی موم بتی تقریبا مکمل ہو چکی ہے! بس دھاگے کو مختصر کاٹیں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ یہ آگ کے جلنے کے لئے کافی ہے.

​9. بس باندھیں اور اپنی نئی موم بتی کو سجائیں!

ہم فطرت سے پیار کرتے ہیں، لہذا ہم ایسے مواد  لگاتے ہیں جو  گھرمیں ارد گرد گھومتے ہیں: خاص طور پر باغ! کچھ تازہ پائن کی پتیاں اوردھاگے کے لئے استعمال ہونے والی رول مکمل طور پریہ کام کریں گے. بس باندھیں اور سجاوئیں! خشک پھول، پائن ، یا ایک سادہ ربن بھی خوبصورت ہو گا.

​10. اسے جلائیں اور لطف اندوز ہوں!

اب سب سے اچھا حصہ آتا ہے: آرام دہ اور پرسکون خوشبو. آسانی سے انہیں جلائیں اوریہ آپ کے تھکے ہوئے عضلات کو آرام دہ کریں گے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!