modern Bathroom by BARASONA Diseño y Comunicacion

باتھ روم رجحانات: زمینی سطح پر 10 غیر معمولی شاور

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

باتھ روم کے حوالے سے حالیہ برسوں میں مقبول ترین رجحانات میں سے ایک اطالوی شاور کی تنصیب ہے، جو عام طور پر چلنے والے شاور کے طور پر جانا جاتا ہے. اس کا خصوصی ڈیزائن اسے ایک خوبصورت وسیلہ بنا دیتا ہے جس کے ساتھ پرانے باتھ ٹب کا مشکل سے ہی مقابلہ ہوسکتا ہے.

اگر ہم اطالوی شاور کے اصل تصور پر سختی کے ساتھ رہیں گے تو، یہ باقی باتھ روم کے ساتھ  فرش کا اشتراک کرتا ہے، تاہم باقی چیزوں کے ساتھ استعمال ہونے والی ٹائلوں کے لحاظ سے دوسرے مواد کے ساتھ شاور کا برتن بھی تلاش کرنا ممکن ہے. بے شک، ہمارے گھر میں اس طرح کے ایک شاور کو انسٹال کرنے کے لئے  ہمیں ایک مکمل جگہ اور فرش سے پانی کو نکالنے کے لئے ایک چینل سسٹم بنانا ہے. ایک ایسا کام جو بہترین ماہرین کے ہاتھوں ہوتا ہے. تاہم، اپنے منہ کو کھولنے کے لئے اور آپ کو ایک یا دوسرے شاور کا فیصلہ کرنے میں مدددینے کے لیے ہم آپ کو غیر معمولی اطالوی شاور دکھاتے ہیں جو ہمیں سمجھنے میں مدد دیں گے کہ وہ حالیہ برسوں میں کیوں مقبول ہو گئے ہیں۔

​1. اچھی سائٹ کا انتخاب کریں

اگر  فائدہ ہوتا ہے تو اس طرح کے شاور کی خاصیت یہ ہے کہ تنصیب کے لئے کونے کا انتخاب کرتے ہوئے اس شاورکے لیے لچک ہے: کمرے یا کونے میں، اطالوی شاور، اس طرح کا ہلکا ڈیزائن ، یہ بلکل مداخلت نہیں کرتے اور وہ وہاں واقع ہوسکتے ہیں، جہاں ہم سب سے زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں. اس کے علاوہ اس کا سائز عام واشاور سے زیادہ بڑا ہے اور 120 سینٹی میٹرسے 200 سینٹی میٹر تک چوڑائی ہو سکتی ہے. 2. گلاس کیوب اس قسم کے شاور کے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ ہمیں اس کو سونے کے کمرے میں ضم کرنے کی اجازت دیتا ہے، جیسا کہ ہم اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں. یہاں انہوں نے ایک گلاس کیبن کو شاور کی ٹرے کی حفاظت کے لئے منتخب کیا ہے، جو کہ دھندلے گلاس کا حصہ ہے، جوسونے کے کمرے، اور ایک اور شفاف گلاس، جو باتھ روم سے منسلک کرتا ہے. یہ شیشہ مکعب ایک شاندار، خوبصورت اور بہت جدید ترین ماحول پیدا کرنے کا انتظام کرتا ہے.

​2. گلاس کیوب

minimalistic Bathroom by Empresa constructora en Madrid
Empresa constructora en Madrid

Tabiques traslúcidos en plato de ducha

Empresa constructora en Madrid

 اس قسم کے شاور کے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ ہمیں اس کو سونے کے کمرے میں ضم کرنے کی اجازت دیتا ہے، جیسا کہ ہم اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں. یہاں انہوں نے ایک گلاس کیبن کو شاور کی ٹرے کی حفاظت کے لئے منتخب کیا ہے، جو کہ دھندلے گلاس کا حصہ ہے، جوسونے کے کمرے، اور ایک اور شفاف گلاس، جو باتھ روم سے منسلک کرتا ہے. یہ شیشہ مکعب ایک شاندار، خوبصورت اور بہت جدید ترین ماحول پیدا کرنے کا انتظام کرتا ہے.

​3. چھوٹے باتھ روم کے لئے

اطالوی شاور چھوٹے غسل خانے میں نصب بھی کیے جا سکتے ہیں، اگرچہ اس صورت میں ہمارے پاس ان کے مقام کا انتخاب کرنے کے زیادہ امکان نہیں ہونگے. لیکن ہاں، ہمیں ذہن میں رکھنا ضروری ہے کہ یہ روایتی  سے سائزمیں تھوڑا بڑا ہے، جس میں عام طور پر 80 × 80 سینٹی میٹر یا 90 × 90 سینٹی میٹر کے درمیان سائز ہے. اور آخر میں ہم یہ نہیں بھول سکتے کہ اگر یہ بہت چھوٹا ہے تو یہ زیادہ امکان ہو گا کہ پانی باقی کمرے میں بکھر جائے گا. لہذا، اس طرح کے معاملات میں شاور کوکھلا مت چھوڑیں اور ایک اسکرین کو انسٹال کریں جو جتنازیادہ ممکن ہواسے روک دے.

​4۔ خود کی جگہ

چلنے والی شاور کے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ اس کی پیروی کرنے اور کسی بھی مرحلے پر عمل کرنے سے، وہ شاور رومز بن سکتے ہیں. وہ باتھ روم میں سادہ عنصر نہیں ہیں، لیکن آپ کے لیےکچھ اور بھی ہیں. اس قسم کا احساس حاصل کرنے کے لیےآپ بھی اس تصویرجیسا کام کر سکتے ہیں. ایک دیوار بنائیں جو بصری طور پر شاور کو الگ کرتا ہے، تاہم، باقی کمرے کے ساتھ شاور کو شیئر کرتا ہے.

​5. آرام کا معاملہ

scandinavian Bathroom by SUELOS Y PAREDES SIN OBRAS
SUELOS Y PAREDES SIN OBRAS

Baño revestimiento vinílico_SUELOS Y PAREDES

SUELOS Y PAREDES SIN OBRAS

لیکن اگر ہم اس قسم کے شاور برتن کو انسٹال کرتے وقت فوائد کے بارے میں جب بات کرتے ہیں تو ہم اس تک رسائی کو بھول نہیں سکتے ہیں. لوگوں کے لئے نقل و حرکت کے مسائل کے ساتھ یا جو بزرگ کے ساتھ رہتے ہیں،ان واک ان شاورکی واقعی میں سفارش کی جاتی ہیں. 

​6. پاک جدت

modern Bathroom by BATH
BATH

Serie Colors Granito

BATH

 کچھ لوگوں کا دعوی ہے کہ اطالوی شاور کی اصل رومیوں کی ایجاد کردہ ہے، لیکن سچ یہ ہے کہ اس سے کوئی فرق نہیں کہ وہ کتنے سال کی عمر میں ہیں، یہ ڈیزائن آج بھی جدت سے متفق ہیں. روشنی، اخلاقی اور بہت ہی شاندار، یہ رجحان یہاں رہنے کے لئے ہے.

​7. رنگوں کا امتزاج

modern Bathroom by Bernadó Luxury Houses
Bernadó Luxury Houses

Baño – The White House

Bernadó Luxury Houses

ایک اور ڈیزائن جو ہمیں کھلے منہ کے ساتھ چھوڑتا ہے. یہاں باتھ روم کے اندرایک کیبن ،ایک قسم کی الماری کو شاور کے لئے  تیار کیا ہے. اس شاور میں ایک شدید اور گرم سنتری رنگ میں ایک اسکرین کو شامل  کیا گیا ہے، پانی کی لیکج یا چھینٹوں کا کوئی مسئلہ نہیں ہے. 

​8. تمام سٹائلز کے لئے مناسب

modern Bathroom by Trestrastos
Trestrastos

Baño con mosaico hidráulico

Trestrastos

 کم سے کم  اور جدید ترین سجاوٹ سٹائل کے علاوہ، اطالوی شاور کسی بھی سٹائل کے ساتھ ٹھیک رہتے ہیں، جیسا کہ اس مثال سے ہمیں پتہ چلتا ہے کہ ایک وسیع خاکی رنگ کی ٹائلز نے شاور کے لئے استعمال ہونے والی جگہ کوکور کیا ہوا ہے. نتیجہ، جدید اور روایتی انداز کا ایک کامل مرکب ہے.

​9. مواد کا مرکب

اور ہم مختلف انداز کے بارے میں بات کرتے رہیں گے، کیونکہ اس صورت میں ہم ایک خاص بحیرہ روم کی ہوا کے ساتھ ایک باتھ روم ظاہر کرتے ہیں جو اطالوی شاور میں کوٹنگ اور موادکو شامل کرنے میں کامیاب رہا ہے. باتھ روم کو ایک ہلکا بھورا رنگ کا رنگ پینٹ دیا ہے جو گرمی اور توانائی لاتا ہے، جبکہ شاور کی دیواروں پر سفید ٹائلنگ کے ساتھ اہتمام کیا گیا ہے. پلیٹ کو ایک لکڑی کے قالین سے ڈھک دیا گیا ہے جو کسی ناپسندیدہ پھسلن سے بچتا ہے. 

​10. تھوڑا اوپر

modern Bathroom by CECILIA POZZI INTERIORISMO
CECILIA POZZI INTERIORISMO

Baño PRINCIPAL. CECILIA POZZI INTERIORISMO

CECILIA POZZI INTERIORISMO

 آخر میں، ہم ایک ڈیزائن کے ساتھ الوداع کہتے ہیں جس کی ہم بالکل ایک واک ان شاور کے طور پر درجہ بندی نہیں کر سکتے ہیں. تھوڑا سا بلند، اس قسم کے شاور اطالوی شاورجیساہی بصری اثر دیتے ہیں، اگرچہ اس کا ڈیزائن کم خطرہ والا ہے. ان لوگوں کے لئے جو بالکل واضح طور پر نہیں دیکھتے ہیں کہ شاوراور سنک فرش کا اشتراک کرتے ہیں.

ہم سفارش کرتے ہیں کہ آپ باتھ ٹب یا شاورکے مضامین میں شاور کے فوائد کے بارے میں پڑھتے رہیں ، فائدے اور نقصانات.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!