راہ داری اور دالان by Arq. Rodrigo Culebro

سوراخ کے ساتھ دیواروں کو سجانے کے لئے 16 خیالات (جو کہ بہت جدید نظر آتے ہیں)

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

کلاسیکی فن تعمیر میں ایک ایسا عنصر موجود ہے جس میں دیوار یا دیوار کی سطح پر کھلا سوراخ ہوتا ہے اور عام طور پر ایک نصف دائروی آرک کی طرف سے تاج کیا جاتا ہے.  یہ سوراخ ایک مجسمہ یا مذہبی تصویر رکھنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. اس تصور سے، جدید فن تعمیر نے اسے کچھ اور زیادہ آسان بنا دیا ہے کہ سجاوٹ کے ماہرین نے اسے گھروں کے ڈیزائن میں شامل کر دیا ہیے اس طرح، بہت سے گھروں کی دیواروں میں مربع سوراخ آرام  سے تلاش کیاجا سکتا ہے جس میں آرائشی اشیاء، آرٹ کے کام یا قیمتوں کے جمع کرنے کی جگہ ہوتی ہے. کبھی کبھی، ان سوراخ کی ساخت کو جگہ سےبہتر فائدہ اٹھانے کے لئے ایک شیلف کی شکل میں بنایا جاتا ہے. اور ایک تصویر کے طور پریہ ایک ہزار الفاظ کے قابل ہے، پھر تیار رہیں، ہم  تشہیر کرنے کے لئے جگہ کے ساتھ 16 دیواروں کے سوراخ آپ کو دکھاتے ہیں!

​1. سجیلا ڈویژن

شروع سے، ہم ساختی دیواروں کے درمیان اختلاف کر سکتے ہیں، جو باہر سے علیحدگی کو الگ کر دیں اور مختلف داخلہ کمرہ بنانے کے لئے ذمہ دار ہیں. یہ وہ جگہیں ہیں جہاں ہم کرایسا سکتے ہیں، بھاری دیواروں کو نقصان پہنچانے کے خطرے کے بغیر، آرائشی یا افتتاحی جیسے آرائشی سوراخ اور دیگر زیورات بناتے ہیں.

​2. علیحدہ جگہیں

دیواروں میں سوراخوں کے فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ ہم اس شیلف سے بچ سکتے ہیں جو کمرے کی جگہوں کے باہری حصوں سے جا ملتے ہیں. یہ دیوار کے اندر استعمال ہونے والی جگہ ہے. 

3. ایک سوراخ سے زیادہ

 سوراخ صرف جگہوں کو پر رکھنے کے لئے استعمال نہیں کیے جاتے ہیں. کچھ معاملات میں انہیں ایک خاص کردار عطا کیا جاسکتا ہے اور ان کے ساتھ ایک خوبصورت اور معقول جگہ کو بنایا جاسکتا ہے کہ یہ خود بخود آرائشی عنصر بن جاتا ہے.

​4. اچھی طرح سے روشن جگہیں

اس دیوارہٹ کر ان جگہوں کو صاف کیا جا سکتا ہے اوران میں سایہ والےعلاقوں کو تعمیر کیا جا سکتا ہے. اگر ہم سوراخ کے اندر ایک روشنی کا منبع رکھتے ہیں تو ہم اس کی موجودگی اور ان کے مواد میں اضافہ کرتے ہیں، اور ان کو بھی زیادہ آرائشی بناتے ہیں.

​5. کھڑکیوں کے نیچے ایک جگہ

 سوراخ کا انتخاب خاص طور پر ہمارے ذائقہ اور ایک مناسب دیوار کی دستیابی پر منحصر ہوتا ہے. اس تصویر میں، کھڑکی کے نیچے  جگہ کو ایک ہی طرز میں قدرتی پتھروں سے سجایا گیا ہے جو کہ ایک شیلف پیدا کرنے کے لئے منتخب کردہ جگہ تھی.

​6. کوریڈور کی یکسانیت کا توڑ

بڑی اور تنگ دیواروں کے معاملے میں بھی،یکسانیت اور توجہ کی کمی کا اثر ہو سکتا ہے. بس ایک لچکدار کھوکھلی سطح ، جو کچھ دوسرے سجاوٹی عنصر کے ساتھ لکڑی سے ڈھک دی گئی ہے،  ایک رگڑ پیدا کرتی ہے جو زیادہ متحرک ہوتی ہے. 

​7. داخل کرنے کے لئے روشنی کے لئےسوراخ

 آرائش سے باہر ایک فنکشن روشنی کو گزر دینے کے لۓ ہے. بیرونی دیواریں جو گھر کی بنیادی ساخت میں مداخلت نہیں کرتی ہیں ان سے ہمروشنی  کے لۓ فائدہ اٹھا سکتے ہیں جو روشنی کو گزرنے اور چھوٹے داخلہ باغ کو روشن کرنےکی اجازت دیتا ہے

​8. چمنی کے لئے ایک سوراخ

گرمی کے ایک متبادل ذریعہ کے طور پر، ہم دیواروں میں سوراخ سے بھی ایک چمنی نصب کرنے کے لۓ فائدہ اٹھا سکتے ہیں. اور لازمی طور پر لکڑی کی لاگ ضروری نہیں؛ آگ کوایتھنول سے جلا سکتے ہیں اور یہ بلکلویسی ہی ہوتی ہے جیسے لکڑی سے حاصل ہوتی ہے. 

​9. فرق یا وقفہ؟

 کبھی کبھی ایسا  نہیں ہوتا. ہمیں مختلف اجزاء کے آرائشی حصے اور بڑے داخلوں کے درمیان فرق کرنا چاہیے جو تقریبا ایک مکمل دیوار کو توڑکر بنائے جاتے ہیں، جس میں نئی جگہیں بنائی جاتی ہیں جو ایک کمرے سے دوسرے تک ایک نیا قدم بناتے ہیں. 

​10. سوراخ کے لئے فرنیچر

دوسرے معاملات میں، سوراخ ہمارے ذریعہ نہیں بنایا گیا ، لیکن اس گھر کی دیواروں اور ستونوں کی ساخت کی طرف سے بنا دیا گیا ہے. اگر جگہ کافی بڑی ہے تو، ہم اسے اس گھر کے ہال میں  فرنیچر کا داخلے کا ٹکڑا رکھنے کے لئے اس کا استعمال کرسکتے ہیں. 

​11. بہت زیادہ آرٹ

  نچس کی ابتدائی تقریب کو بحال کرنے میں، ان میں سے کچھ کو پینٹنگز یا آرٹ کے کاموں کو ظاہر کرنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے، جس کے لیے ہمارے پاس خصوصی رغبت ہے.

​12. قدرتی سوراخ

فرقوں کے عظیم فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ آپ کو اس کے ارد گرد کچھ بھی منتقل کرنے کی ضرورت نہیں ہے. یہ خود ساختہ ہے جو بہت سے معاملات میں سہولت فراہم کرتا ہے اور اس جگہ کی موجودگی میں ہمیں صرف اس چیز کو پورا کرنا ہوگا جو ہم سب سے زیادہ پسند کرتے ہیں، مثال کے طور پر تصاویر اور تصویروں کے لئے ایک لکڑی کا شیلف.

​13. جب دیوار غلط ہے

 اگر آپ ماحول کو علیحدہ  دیوار بلند کرتے ہیں، اس تصویر کے طور پر، جہاں دیوار سیڑھی  کے علاقے کو الگ کر دیتی ہے، آپ اسے کچھ سوراخ بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں اور انہیں چھوٹی نمائش میں تبدیل کر سکتے ہیں جو گھر کے ان کونوں کو تھوڑی زیادہ زندگی دیتے ہیں. 

14. ماحول کی ایڈجسٹمنٹ

 جیسا کہ ہم نے پہلے ہی کہا ہے، کبھی کبھی گھر کی  ساخت کی وجہ سے فرق پہلے ہی دیا جاتا ہے. اس صورت میں، اس سیڑھی کے نیچے سوراخ ہے جو ایک چھوٹے سے کتابچے کو فٹ کرنے کے لئے حوصلہ افزائی کرتا ہے، اس کے آگے آرام دہ اور پرسکون صوفہ کے ساتھ، ہم ایک پڑھنے کے لیے کمرہ بناتے ہیں. 

​15. الماریوں میں چراغ

 جب آپ کی دیواروں پر ایک الماری کی طرف سے مکمل طور پر قبضہ کر لیا جاتا ہے، تو آپ اس کے فلیٹ ڈھانچے کو توڑنے کے لئے  بعض شیلف کھولیں جو کبھی کبھار آرائشی امکانات پیش کرتے ہیں. 

​16. حوصلہ افزائی کا ایک ذریعہ

 اگر اپنی دیواروں کو سجانے کے لئے آپ کو اس خیال نے نئی سوچ دی ہے  تو، اب یہ آپ کی باری ہے کہ صحیح جگہ کا انتخاب کریں اور فیصلہ کریں کہ آپ اس میں کیا کرنا چاہتے ہیں. ہم سفارش کرتے ہیں کہ آپ ہمیشہ خوبصورتی پر شرط لگائیں. یہ کبھی مایوس نہیں کرے گی.

آپ کو ان میں سے کونسا آئیڈیا سب سے زیادہ پسند آیا؟ کمنٹس میں ہمیں بتائیں۔
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!