by Barbecue

باربی کیو کے لئے اینٹیں لگائیں – قدم بہ قدم

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

ظاہر ہے ہر چیز خریدی جا سکتی ہے۔ آپ مخصوص اسٹور میں جا سکتے ہیں اور مکمل، تیار مصنوعی باربیکیو خرید سکتے ہیں اور یہ دیکھنے میں ایسا لگے گا جیسے آپ نے اپنے باغ میں کام کروایا ہے۔ یہ بالکل بہترین ثابت ہوگا ہوگا او اس میں آپ اپنے خاندان اور دوستوں کے لئے کچھ لاجواب کھانے بھی پکا سکتے ہیں۔ جبکہ، اگر یہی باربیکیو آپ خود سے تیار کرتے، تو اس بات کے امکانات زیادہ ہوتے کہ ہر چیز جو ممتاز ہوتی اسے آپ بہتر طور پر جانتے۔ اس کے علاوہ یہ اپنے آپ میں منفرد ہوتی، اس جیسا کوئی باربیکیو نہیں ہوتا۔

کیا آپ نے پہلے کبھی اس قسم کا کام نہیں کیا؟ یہ ضرورت سے زیادہ مشکل نہیں ہے، اور ہم امید کرتے ہیں کہ اگر آپ یہاں بتائے گئے اقدامات پر عمل کرینگے، تو آپ کم وقت اور کم خرچے میں اسے تعمیر کرلینگے، جیسا کہ استعمال میں آنے والے مواد بہت سستے ہیں (مٹی، بجری، سیمنٹ، اینٹیں، پانی اور گرل) دھات جہاں آپ پکائیں گے)۔

پہلا قدم۔ ٹھوس سلیب تیار کریں

ہم نے پہلے سے ہی آپ کو بتا دیا ہے کہ جو مواد آپ استعمال کرینگے وہ سستے اور با آسانی ساز باز ہوجانے والے ہیں، اس کا یہ مطلب نہیں کہ ایک بار آپ نے انہیں اکٹھا کرلیا اور اپنا باربیکیو تعمیر کرلیا تو ان کا وزن زیادہ نہیں۔ حقیقت میں، یہ ایک کام ہے اور اسے سہارے کے لئے پختہ بنیاد کی ضرورت ہے۔

تو، یہ ضروری ہے کہ ایک بار آپ نے باربیکیو کی جگہ سوچ لی، تو مٹی کواچھی طرح صاف کرلیں، اسے چند سینٹی میٹر کاٹیں اور کھودیں، اور وہاں مزاحم ٹھوس سلیب رکھیں، جو، سیمنٹ کے کچھ حصے، بجرے اور پانی سے مل کر بنا ہوتا ہے۔ اگر خود سے لگانے والا سیمنٹ استعمال کرنا ممکن ہے اوراگر آپ کو اس فرش کو خود سے برابر نہ کرنا پڑے، تو آپ اسے کام کے اختتام پر کھلی ٹھوس چیز یا ٹائلوں سے ڈھانک یا اس پر صرف بجری بھی ڈال سکتے ہیں۔

دوسرا قدم۔ کام شروع کریں

جب دو دن گزر جائیں، کم از کم، چولہا سوکھ چکا ہوگا اور آپ اس پر کام شروع کرسکتے ہیں۔ پہلے سے، آپ نے اپنے مستقبل کے باربیکیو کا ایک خاکہ تیار کیا ہوا ہوگا، جتنا چھوٹا بھی ہو، مواد کی مقدار کے اندازے کے لئے کافی ہوگا اور پھر اپنا کام شروع کرنے کے لئے، بغیر کسی چیز کو برجستگی کے لئے چھوڑتے ہوئے۔ اسی لئے کہتے ہیں، کہ خاکہ آپ کا مخصوص تمعیراتی منصوبہ ہے اور اس کے ساتھ آپ اس ابتدائی مرحلے سے مدد حاصل کرسکتے ہیں اور جب تک آپ اپنا شہانہ کام مکمل نہیں کرلیتے۔

یہ تین طول و عرض میں منتقل کرنے کی بات ہے جو آپ نے سادے کاغذ پر بنایا تھا اور اس کے لئے آپ کو بنیاد سے شروع کرنا ہوگا۔ اینٹوں کی پہلی صف چولہے پر لگائیں، اپنی باربیکیو کی تصویر بناتے ہوئے اور ہر اینٹ کو درمیان سے ایک یا دو سینٹی میٹر کی دوری پر ملحقہ سے علیحدہ رکھیں۔ اور سب سے اوپر اپنے بنائے ہوئے زاویے پر زیادہ توجہ دیں۔ اگر آپ چاہتےہیں کہ یہ سیدھا رہے، جو سب سے زیادہ عام ہے، تو اسے بخوبی چیک کریں۔

تیسرا قدم۔ تعمیر شروع کریں

آپ کے پاس سب کچھ ہے: منصوبے، مواد، اور اوزا، جو اس وقت لکڑی کے تختے، ملانے کے لئے ایک بالٹی اور ایک سطح جتنا آسان ہے۔ ویسے کیا آپ نے کبھی ہاون دستہ بنایا ہے؟ بہت آسان ہے، ایک بالٹی میں سیمنٹ، پانچ یا چھے چمچ مٹی اور پانی ڈالیں۔ اسے ہلاتے رہیں جب تک یہ لوچدار نہ ہوجائے۔ اب وقت آگیا ہے ان اینٹوں کو جوڑنے کا جو آپ نے چولہے پر آراستہ کی تھی اور جائیں اوپر اٹھانے والا کام کریں۔

اگر آپ نے ہاون دستہ نہیں بنایا، تو اس کا مطلب کہ آپ نے اینٹوں کی دیوار بھی کھڑی نہیں کی۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ اینٹ پر ہاون دستہ رکھنے کے بعد، اگلا رکھیں جو توجہ کے ساتھ اس پر ختم ہوجاتا ہے۔ اس بات کا خیال رہے کہ، آپ اسے سیدھ میں رکھیں، چاہیں تو سطح اور باقی تمام چیزوں کا استعمال کریں جو آپ ضروری سمجھتے ہیں اور اسے بغیر کسی ڈر کے ہلائیں اور ٹھیک کریں۔ اپنے لکڑی کے تختے کے ہینڈل کے ساتھ چھوٹی رنگ آمیزی کے ساتھ کھیلنا بہترین ہوتا ہے۔ یقیناََ جب آپ اس قطار تک پہنچیں گے جو اس بلندی جتنا ہوگا جہاں آپ نے آگ جلانے کا سوچا ہوگا، آپ پہلے ہی اس مقام تک پہنچ گئے۔

چوتھا قدم۔ آگ کے لئے جگہ تعمیر کریں

اگر یہ آپ کا پہلا کام ہے، تو پہلی بار آپ ہاون دستے کے ساتھ سہمنٹ لگائیں اور اینٹیں رکھیں، مناسب یہ ہے کہ اپنی زندگی بکثرت سے مشکل نہ بنائیں۔ شک نہ کریں کہ یہ آپ کے لئے ممکن ہوگا کہ آپ اوون بنانے کے لئے خود سے گنبد بنا لیں، مثال کے طور پر۔ یا مکمل کرنے کے لئے قدم رکھا اہرام شکل چمنی کے ساتھ تیار کریں۔ کار آمد اور موجودہ باربیکیو کا کام بنائیں۔ یقین مانیںاگر ہم آپ سے کہیں کہ یہ ممکن ہوسکتا ہے، لیکن ہم آپ کو کچھ اور آسان کا مشورہ دینگے اور اسے وقت کے ساتھ ساتھ آپ نظر ثانی بھی کرسکتے ہیں۔ ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں اس جگہ کو بند کرنے کو جہاں آپ جلانے کی لکڑی رکھیں گے اور آپ آض کو چکور شکل میں بنائیں گے، سرکشی اینٹوں کے ساتھ پیچھے کی دیوار بنانا اور دونوں اطراف کی، ان اقدامات کو چھڑتے ہوئے، تاکہ آپ کم مواد استعمال میں لائیں۔ اور منطقی طور پر سامنے کا چھال لکڑیاں رکھنے، گرل لگانے، پکانے اور راکھ صاف کرنے کے لئے کھلا ہے۔

پانچواں قدم۔ گرل لگائیں

تعمیراتی مرحلے میں آپ آگ والی جگہ پر کچھ لوہے کی گرل لگا سکتے ہیں۔ اس کے لئے یہ ضروری ہے کہ انہیں ایک ہی وقت میں سہارا دیا جائے جیسا کہ ہم اینٹوں کے درمیان ہاون دستہ رکھتے ہیں۔ جبکہ، ہم ایک اور انتخاب دیتے ہیں جو لمبے عرصے میں بہت عملی ثابت ہوگا۔ ایک بار ہاون دستہ سوکھ جائے، آپ مختلف اونچائیوں پر دونوں اطراف میں  دیوار گیری کے جوڑے لگا سکتے ہیں۔ تا کہ ہم ان پر کچھ ہلنے والی گرل لگا سکیں، جو ہمیں مختلف بلندیوں پر لگانے کی اجازت دینگی اور اس کی وجہ سے مختلف درجہ حرارت پر کھانا پکانے کی بھی جب باغ میں ہمارے کھانے پکانے کی بات آئے تب۔

چھٹا قدم۔ بار بی کیو کو مکمل کرنے کے لئے اس پر دوبارہ کام کریں

لیکن ان تیز ہلنے والی گرل کولگانے سے پہلے، ہم آپ کو ایک تجویز دینگے جس سے آپ کا کام تعمیراتی پیشہ وروں جیسا نظر آئے گا۔ اس سے پہلے کے ہاون دستہ حتمی طور پر سخت ہوجائے، آپ کو اینٹوں کے درمیان تمام جوڑوں کا ایک بار جائزہ لے لینا چاہئے، دونوں افقی اور عمودی طور پر۔ با آسانی انگلی ڈال کر، اچھا ہوگا اگر آپ کام کرنے والے دستانے پہن لیں تو، اور تمام اضافی چیزوں کو نکال دیں، اس کے علاوہ انہیں ہموار بھی کردیں اور ہاون دستے کو اوتل شکل دی دیں۔ اور آخر کار، ہر چیز کو ایک کامل شکل دینے کے لئے پورے کام کو کھردرے بال والے برش سے ایک ہاتھ مار دیں، اور نیچے گرے ہوئے ہاون دستے کے تمام ناگزیر ڈھیر اور دھبے صاف کردیں۔

مزید جانیں: باغ کا چھجا اور آپکے سوالات، جانیں ۵ متاثر جوابات!

کیا آپ کے پاس باغ ہے؟ کیا آپ کے پاس بار بی کیو ہے؟ کیو نہیں؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!