by MyBath

شاور کےعلاقے کا احاطہ کرنے کے7 شاندار طریقے

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

باتھ روم گھر کے ہمارے پسندیدہ علاقوں میں سے ایک ہے. ہم اسے امن کے ساتھ ،  صفائی کے ساتھ اور جسم کی پاکی کے لیےبھی تسلیم کرتے ہیں،. اور گھرمیں  شاور میں گرم پانی کی ایک دھار کے نیچے جانے کے بجائے کچھ چیزیں زیادہ خوشگوار ہیں. شاور کا لطف اٹھائیں جب ہم ایک مشکل دن کے کام سے پہلے موسیقی کے سیٹ کے ساتھ اٹھتے ہیں. آپ جانتے ہیں کہ ہم کیا کہہ رہے ہیں، ٹھیک ؟

یہ ناقابل یقین محسوس ہوتا ہے کہ ایک سادہ عنصر جیسے شاور ہمیں روزانہ بہت اطمینان بخشتا ہے. اور یہ  کہ بعض اوقات دن کی تفصیلات ہیں جن میں فرق پڑتا ہے.ہومیفائی پر ہم یہ تسلیم کرتے ہیں اور چاہتے ہیں کہ آپ  مکمل طور پر شاور کا انتخاب کرتے وقت یا آپ کے باتھ روم کے اس علاقے کوکور کرنے والے عناصر یا مواد کو منتخب کرتے وقت ان امکانات کو جان لیں. یہ اختیارات مختلف ہیں، سب  فوائد اور نقصانات کے ساتھ (جیسے کہ منطق ہے). لہذا ہم امید کرتے ہیں کہ خیالات کی یہ کتاب آپ کو اس بات کا فیصلہ کرنے میں مدد دے گی کہ کہ کون سامواد ہے جو آپ کو بہترلگتا ہے، آپ کے ذائقہ کے مطابق ہےاور آپ کی ضروریات کو پورا کرتا ہے.

​1. گلاس کی سکرین کے ساتھ

  by SILVERPLAT
SILVERPLAT

Box doccia su misura

SILVERPLAT

شیشے کے منقسم آج  سب سے زیادہ استعمال عناصر میں سے ایک ہیں، شاور کے علاقے کو کور کرنے کے لئے. وہ روایتی پردے سے کہیں زیادہ حفظان صحت کے مطابق اور صاف ہیں لیکن ان کے لیے سادہ پردے سے کہیں زیادہ بڑی اقتصادی قیمت بھی ضروری ہے. اس کے علاوہ شاور کے سائز اور اسکرین کی قسم پر منحصر ہے کہ ہمیں ایک پیشہ ور کی کتنی ضرورت ہوگی.

لیکن مکمل گلاس اسکرین کا یہ متبادل  سب سے خوبصورت اور کامیاب ہے کہ ہم عملی طور پراسے کسی بھی قسم کے باتھ روم کے لئے منتخب کر سکتے ہیں. یہ ایک جدید تفصیل ہے جس میں روشنی  پانی کے کسی بھی قطرے کو چھوڑے بغیر ان میں سے گزر جائے گی، جگہ بہت زیادہ بڑھ جائے گی اور اگر ہمارا شاور چھوٹا ہے تو ہمیں اتنا برا نہیں لگے گا.

​2. ایک vinyl کے ساتھ

  by studioviro
studioviro

​render fotorealistico box doccia

studioviro

اگر ہمارے پاس مکمل یا درمیانے سائزکا گلاس ہے تو ہمارے شاور کے لئے ایک اور اختیار ایک وینائل ہے جو ہماری رازداری کی حفاظت کرتا ہے. بہت سے لوگوں کا گلاس اسکرین یا مکمل طور پر شفاف سکرین کا انتخاب نہیں کرتے، کیونکہ وہ شاور لیتے  وقت زیادہ پرائیویسی اور پناہ گاہ کی تلاش کرتے ہیں.

شاور یا شاور کو تبدیل کرنے کے بغیر اس کے لئے ایک اچھا متبادل اس کے وسط میں ایک وینایل رکھنا ہے. یہ مثال سٹوڈیوورو کے ہاتھ سے آئی ہے اور یہ سب سے بہتر ہے جو روشنی اور جدیدیت کے احساس کے ساتھ ہماری رازداری کو محفوظ رکھے. ہم اس عنصر کو صرف بصری جمالیاتیات کے لۓ منتخب کرسکتے ہیں، کیونکہ وہ کسی بھی دوسری چیز کی طرح آرائشی عنصر ہیں. اور بہت خوبصورت!

​3. پلاسٹک کی سکرین کے ساتھ

اب تک ایسا لگتا ہے کہ ہم صرف گلاس سے بنی اسکرینوں کے وجود کا حوالہ دیتے ہیں، لیکن یہاں زیادہ اختیارات ہیں. سستے اور پس منظر میں وہ اختیارات جوپلاسٹک اسکرینز کے ساتھ  بالکل وہی کام کرتے ہیں. آپ کے پاس رنگ اور ساخت دونوں میں سے منتخب کرنے کے لئے لامحدود قسمیں ہیں، کیونکہ آپ انہیں تصویر کی طرح 100٪ شفاف، دھندلے یا مکمل طور پر مبہم  کر سکتے ہیں. یہ ذائقہ میں جاتا ہے!

​4. فولڈنگ دروازے

دوسرا شاندار انتخاب تہوں والے دروازے ہیں جیسے کہ دوسرے کمرے کا داخلہ. یہ ایک ہی دروازہ ہوسکتا ہے جو باہر کی طرف کھلتاہےیا پھر دو جو ہم مثال کے طور پراس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں. یہ ایک ایسا اختیار ہے جس میں ہم بہت سی مختلف قسمیں اور سٹائل کو بھی تلاش کریں گے، لیکن جو کچھ بھی ہو  وہ سبھی ایک ہی فنکشن کو مکمل کرتے ہیں: شاور کو  مکمل طور پر بند کرنے کے لئے تاکہ پانی باہرجانے سے جتنا ممکن ہو بچ جائے.یہ ایک اصل، پرکشش اور فعال متبادل ہیں جو ان تمام باتھ روموں میں فٹ ہوجائیں گے جن میں تعمیراتی شاور یا زمین کی سطح پر کیبن ہے.

​5. تمام زندگی کا پردہ

  by Cenquizqui
Cenquizqui

Baño de Recamara Secundaria Santa Fe

Cenquizqui

اگر ہم شاور کا احاطہ کرنے کے طریقے کے بارے میں بات کر رہے ہیں تو ہم خیالات کی اس کتاب میں روایتی شاور کے پردے میں پیچھے نہیں نکل سکتے. یہ پوری فہرست کا سب سے بڑا اختیار ہے لہذا اگر ہمارے پاس بہت زیادہ بجٹ نہیں ہےتو یہ سب سے بہترین آپشن ہے.یہ تب بھی بہتریں ہوگا اگر ہمارے پاس کوئی ریٹرو عناصر موجود ہیں۔اگر ہمارے پاس کوئی رسٹک سٹائل کا باتھ روم ہے یا پھرچھوٹوں کا باتھ روم جس کے لیے ہم رنگین ڈرائنگز کے ساتھ پردے کا انتخاب کرتے ہیں تا کہ ہمیں ایک خوبصورت بچوں کا ایریا مل سکے۔ ایسے ہی جیسا کہ ہوسکتا ہے، آپ کے پاس منتخب کرنے کے بہت سے ماڈل ہیں، یہاں تک کہ جیسے ہم  تصویر میں دیکھتے ہیں جیسے روایتی رہنے والے کمرے کے پردہ کی طرح. آپ اپنے باتھ روم کی تصویر کو تبدیل کرنے کے لئے بناوٹ اور پیٹرن کے ساتھ کھیل سکتے ہیں . لیکن یاد رکھیں: آپ کو انہیں اکثر دھونا چاہیے.

​6. شاورکا ایک کام

اگر ہمارے پاس ایک اعلی بجٹ ہے اور ہمارے پاس اس کو خرچ کرنے کے لیے جگہ بھی ہے کیونکہ ہمارےپاس ایک بڑے طول و عرض کا باتھ روم ہے… تو کیوں نہ ایک شاور سائٹ بنائی جائے؟ یہ اس قسم کی ساخت کا رسٹک سٹائل کی طرح ڈیک ایریا ہوگا جسے ہم تصویر میں دیکھ سکتے ہیں اوریہ ہمیں پسندآیا ہے. پتھر اور لکڑی، اینٹیں، ٹائل… یہ سبھی چیزیں اور بہت سی دیگراشیا اس قسم کےشاور کے لئے کامل ہیں، جو آپ کے اپنے ذائقہ کے مطابق ممکن ہو سکتے ہیں. وہ آپ کے باتھ روم کے ایک کونے کے طور پربہت خوبصورت ہو سکتا ہے. اورآپ؟آپ یہ کیسے کریں گے؟

​7. کسی بھی چیز کے بغیر، قدرتی

  by Pietre di Rapolano
Pietre di Rapolano

Travertine bath in Michael Bay home in Los Angeles

Pietre di Rapolano

جی ہاں. ہم آپ کو یہ خیال خیالات کی اس کتاب کو بند کرنے کے لئے پیش کرتے ہیں اور یہ کہ ہم میں سے بہت سے لوگ اس بات کا یقین نہیں کرسکتے ہیں کہ یہ شاور کے علاقے پر مشتمل ہے. اس میں پانی اور نمی کے لئے زمین میں بہت ساری جگہ اور مواد کا ہونا ضروری ہے، اور اس پانی کی نکاسی کے لئے ایک نظام تا کہ باتھ روم میں پانی اکٹھا نہ ہو پائے۔ یہ واقعی ایک حقیقی آپشن، خوبصورت اور شاندار بھی ہے اگر یہ لاس اینجلس میں اس باتھ روم کی طرح  بھی سراہا جاتا ہے.یہ شاور کے نیچے جانے کے لئے 100٪ قدرتی اور آرام دہ راستہ ہے. بے شک، جگہ غائب نہیں ہوگی!

  by MyBath
MyBath

MYBATH BUCKET & SPOON

MyBath
modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!