Bathroom by BARASONA Diseño y Comunicacion

۱۰ حیرت انگیز ہموار فرش والے شاور

Resham Ejaz Resham Ejaz

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.
Loading admin actions …

عام واک ان شاور شاندار ہوتے ہیں مگر جب آپ کو ان میں قدم رکھنا پڑے تو یہ تھوڑے خطرناک بھی ہو سکتے ہیں، خاص کر تب جب صبح کے وقت آپ ابھی نیند میں ہوں۔ ان شاور کے شاندار ڈبوں سے مزید فائدہ اٹھانے کا ایک بہترین راستہ فرش ٹرے ڈیزائن ہے۔ یہ سننے میں شاید بہت جدید اطالوی شاورز میں یہ ڈیزائن کئی سالوں سے چلا آ رہا ہے اور یہ تو سب جانتے ہیں کہ ہمارے اطالوی بھائی بہن فیشن کے کتنے دلدادہ ہیں۔ بہترین باتھ روم حاصل کرنے کا راز اس کی طرف توانائی مرکوز کرنا ہے اور یہی وجہ ہے کہ ٹرے کی اونچائی، شاور کے شیشے اور ٹائلیں سب کے بارے میں تفصیل سے سوچنے کی ضرورت ہے۔ اس بات سے کوئی بھی باتھ روم ڈیزائنر انکار نہیں کر سکتا۔

اگر آپ چند بے حد شاندار شاور دیکھنا چاہتے ہیں جو آپ اپنے نئے باتھ روم میں لگا سکیں تو ہمارے ساتھ چلیے۔ ہم 10 بہترین ڈبے والے شاور لائے ہیں اور ہم جانتے ہیں آپ انہیں بہت پسند کریں گے۔

۱۔ گہرا اور پراسرار

دیوار پر لگی چمکتی سیاہ ٹائلیں، کرسٹل جیسی شفاف شاور کی سکرین جو نظر بھی نہ آئے اور فلیٹ ٹرے کا سیدھا ڈیزائن سب اس دلکش سیاہ باتھ روم کو شاندار بناتے ہیں۔

۲۔ سادہ کیوب

 Bathroom by Empresa constructora en Madrid
Empresa constructora en Madrid

Tabiques traslúcidos en plato de ducha

Empresa constructora en Madrid

خوبصورت! نہایت سادہ، تازہ اور باترتیب۔ یہ شاور کا ڈبا صبح صبح گسنے اور تازہ دم ہو کر نکلنے کے لیے بہترین ہے۔ سفید ٹرے کی بدولت یہ روشن نظر آتا ہے۔

۳۔ چھپا ہوا

چھوٹے باتھ روم میں بھی فرشی ٹرے شاور کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ کم قیمت میں جگہ سمٹ گئی ہے اور پانی کا بہاؤ آسان ہو گیا ہے۔

۴۔ شاہانہ سنگ مرمر

اس سے برا کیا ہو گا کہ آپ اپنے شاہانہ باتھ روم میں جائیں اور آپ کے قدم سنگ مرمر کے علاوہ کسی اور چیز سے ٹکرائیں؟ اسی لیے سنگ مرر سے بنا شاور کا ہموار فرش بہترین ہے۔ سنگ مرمر کسی صورت بھی برا نہیں لگ سکتا۔

۵۔ نفاست سے مکمل کردہ

 Bathroom by SUELOS Y PAREDES SIN OBRAS
SUELOS Y PAREDES SIN OBRAS

Baño revestimiento vinílico_SUELOS Y PAREDES

SUELOS Y PAREDES SIN OBRAS

اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ شاوہ ٹرے کو مزید پرکشش کیسے بنائیں تو اس سے بہترین تجویز اور کوئی نہیں۔ سادہ بے ترتیب ڈیزائن والی ٹائلیں یہ کام آسان کر دیں گی اور پیروں کے نیچے بھی اچھی محسوس ہوں گی۔

۶۔ فیشن ایبل جدت

 Bathroom by BATH
BATH

Serie Colors Granito

BATH

یہ نچلی شاور کے ڈبے کی ٹرے کتنی ہموار نظر آتی ہے! واہ! نکاسی کے انتظام اور نظروں سے تقریبا اوجھل دیوار کے ساتھ یہ جدید ہے اور باتھ روم کے عام شاور کے ساتھ بھی ذرا بری نہیں لگ رہی۔

۷۔ رنگوں کا ملاپ

 Bathroom by Bernadó Luxury Houses
Bernadó Luxury Houses

Baño – The White House

Bernadó Luxury Houses

اگرآپ کو لگتا ہے کہ بغیر سیڑھی والا واک ان شاور بہت سادہ اور غیر ذاتی ہو سکتا ہے تو شاید آپ غلط ہیں۔ آپ ایک منفرد اور ڈرامائی سکرین چن کر اسے دلچسپ بنا سکتے ہیں۔

۸۔ پلکیں جھپکائیں اور یہ غا‏ئب

 Bathroom by Trestrastos
Trestrastos

Baño con mosaico hidráulico

Trestrastos

اگر اس کی پچھلی دیوار پر ڈیزائن نہ ہوتا تو ہمارا خیال ہے کہ آپ کو یہ شاور بالکل بھی نظر نہ آتا۔ کیوں کہ یہ فرش کے ساتھ ہموار ہے۔ شفاف سکرین بھی اپنے ہونے کا پتا نہیں دیتی اور یہی وجہ ہے کہ ذیزائن والی دیوار لازمی تھی۔

۹۔ قدرتی حسن

قدرتی پتھر کی ٹائلیں، بھورا سرخ رنگ اور شاور کے لیے لکڑی کا ہموار فرش سب قدرت اور نباتاتی ڈیزائن کی گواہی دیتا ہے۔ ہمیں یقین ہے کہ یہ لکڑی پیروں کے نیچے اچھی معلوم ہوتی ہے اور پانی سے خراب بھی نہیں ہوتی۔

۱۰۔ سادہ اور پیارا

 Bathroom by CECILIA POZZI INTERIORISMO
CECILIA POZZI INTERIORISMO

Baño PRINCIPAL. CECILIA POZZI INTERIORISMO

CECILIA POZZI INTERIORISMO

اس واک ان شاور میں ایک چھوٹی سی سیڑھی ہے۔ مگر یہ ان عام سیڑھیوں جیسی ڈرامائی بالکل نہیں۔ تو ہمارا خیال ہے کہ یہ ان لوگوں کے لیے بہترین ہے جو ہموار فرش ابھی نہیں چاہتے۔ آپ کو ماننا ہی ہو گا کہ یہ شاور بہت لمبا اور بڑا نظر آتا ہے، نہیں؟

باتھ روم کے بارے میں مزید جانئے: باتھ روم میں واشنگ مشین چھپانے کے ۶ شاندار طریقے۔

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!