خواب گاہ میں بیڈروم کے ساتھ باتھ روم کے 8 جدید ڈیزائن

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

خواب گاہ میں بیڈروم کے ساتھ باتھ روم کے 8 جدید ڈیزائن

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
 Bathroom by DK architektura wnętrz
Loading admin actions …

باتھ روم گھر کے سب سے خاص کمرے میں سے ایک ہے. یہاں آرام اور احساسات کا کامل مجموعہ ہے جو ہمیں مطلق امن کی حیثیت سے ملتا ہے (یا ہونا چاہئے). اسی صلاحیت کا یہ حق ثابت ہوتا ہے کہ، گھر میں تقریبا چھپے ہوئے ہونے کے باوجود، ہم سب نے اپنی ذاتی جگہ میں ایک چھوٹے سے باتھ روم کا خواب دیکھا ہے: بیڈروم. اور اپنے بستر سے دو قدموں کو شاور (یا غسلہب) رکھنے کے لۓ ان زندگیوں میں سے ایک چھوٹی خوشی کے طور پر اس کو بہترین سمجھا جا سکتا ہے.

آپ کے کمرے کی تقسیم جیسی بھی ہے ۔ اگر آپ اس میں باتھ روم کو شامل کرنے کے لئے اپنی جگہ بڑھانے کے بارے میں سوچ رہے ہیں۔ تو آپ کو کام کرنے کے لیے جانے سے پہلے تجاویز کے سلسلہ میں اکاؤنٹ بنانا ہوگا. اس کے لیے ہم آپ کو بتائیں گے۔

شروع کرنے سے پہلے مجھے کیا جاننا چاہئے؟

سب سے پہلا مرحلہ یہ ہے کہ آپ کمرے کے اندر باتھ روم کے اندر جہاں باتھ روم چاہتے ہیں۔ اسے دیکھ سکیں. تاہم، اس کو شروع کرنے سے پہلے یہ لازمی /ضروری ہے کہ ایک ایسے سلسلے کے قواعد و ضوابط کو دریافت کریں جن کا  آپ کو احترام کرنا چاہیے: پہلی بات یہ ہے کہ یہ عام وینٹیلیشن سسٹم سے لیس ہونا ضروری ہے۔ اگر دوسری صورت میں کسی ونڈو کو انسٹال کرنے کا امکان نہیں ہے۔ تو اس تصویر کے ڈیزائن کے طور پر، بیڈروم خود ہی کافی ہو گا.

کم از کم ضروریات کے مطابق گھروں کے ڈیزائن اور معیار کی ضمانت، چھت اور پنچ کے درمیان کم از کم اونچائی تقریبا 2.20 میٹر ہے۔  کم از کم ایک باتھ روم میں ایک سنک، ایک ٹوائلٹ اور شاورکسی بھی صورت میں ضروری سمجھا جائے یہ معمار کو مثالی طور پر آپ کے تمام قانونی طریقہ کار میں رہنمائی دینے اور اس طرح کے کام کو انجام دینے کے لئے ضروری اجازت دیتا ہے.

خلا/جگہ اور باتھ روم کی حیثیت کا مطالعہ کریں

ہمارے کمرے کا سائز ایک واضح حالت ہے یہ ذکر کرنے کے لئے کوئی کم اہم نہیں ہے. اگر ہم سکریچ سے شروع ہو جائیں گے تو ہمارے باتھ روم کے اندر ایک باتھ روم کی تعمیر، منصوبہ بندی اور تقسیم کرنے کی منصوبہ بندی کرنا آسان ہوگا. اگر یہ آپ کا معاملہ نہیں ہے تو، پہلی چیز اس چھوٹے سے استعمال شدہ کونے کا پتہ لگائنے  کا ہے۔  لیکن ساتھ ساتھ اس میں نیا سنک بنانے کی بہت سی صلاحیتیں ہیں. آخری کام متبادل کا انتخاب ہے۔ یہ ایک ایسا عمل جس سے کسی کو خاص خوشی نہیں ہوتی لیکن یہ اس لیے بہتر ہو جاتا ہے کہ ہر بار ہم افراتفری کے اس منظر کا جائزہ لیں۔ جس میں ہم اپنے مستقبل کے بیڈروم کا نقطہ نظر پیش کرتے ہیں.

ایک عملی تجویز: شاور تک براہ راست رسائی

تمام مسائل کے حل کے ساتھ آخر میں یہ وقت کام کرنے کے لئے نیچے آیا.اب  ہم ڈیزائن کے بارے میں بات کرتے ہیں۔ جس میں مستقبل کے باتھ روم کی تصویر اور باقی بیڈروم کے ساتھ اس کا تعلق بتایا گیا ہے. جیسا کہ ہم نے کہا جشن اور خوشی کا سبب یہ ہے کہ بستر سے شاور اور شاور سے صرف چند سیکنڈ میں بستر تک منتقل ہوجائیں. اس کے لئے ضروری ہے کہ ہمیں ایک دوسرے کے قریب بہت ساری منظرنامہ رکھنا پڑے گا۔ اور اس تصویر میں ایک اور عملی ڈیزائن کا انتخاب کریں.

ہماری پہلی تجویز تمام فعالیت ہے:اس  شیشے کو ناپسندیدہ کردیا جاتا ہے اور دونوں جگہوں کو الگ کرنااس کام کو پورا کرنے تک محدود نہیں ہے۔ یہ شاور کو بند نہیں کرتا اور صرف چند مراحل میں براہ راست تک رسائی حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے. آپ کیا سوچتے ہیں؟

شاور، سطح پر بہترین

 Bathroom by Urban Cape Interiors
Urban Cape Interiors

Wandsworth London, Detached House Refurbishment and Design

Urban Cape Interiors

باتھ روم کے جدید ڈیزائن میں چلنے والی بارشیں/شاور ایک رجحان بن چکا ہیں. اس کا فائدہ یہ ہے کہ اس تک غیر جانبدارانہ طور پر رسائی حاصل ہوتی ہے۔ اس کے ڈیزائن اور نظریات میں تمام اختیارات مطمئن ہیں اس سے جگہ کو بہتر طور پر فائدہ مند بنایا جاسکتا ہے۔ یہ باتھ روم کی ایک پرکشش تصویر فراہم کرتا ہے. پھر کیوں نہیں اس بات کو یقینی بنایا جائے ۔ کہ جگہ کو زیادہ پانی سے بچانے کے لیے ایک ڈھال ہو۔

خلائی طور پر خلا/جگہ تقسیم کریں

جو جگہ باتھ روم پر قبضہ کرتی ہے وہ کنارے پربھی  قبضہ کرتی ہے، اگر یہ تقسیم کے درمیان بند نہیں ہوتا تو آپ کو اسے کمرے کے باہر سے بظاہر الگ الگ طریقے سے الگ کرنا ہوگا. جدید ڈیزائن میں کھلی تصور کی تقسیم کی جاتی ہے۔ اس طرح کی ڈھیر خالی جگہیں ہیں جو سجاوٹ کے لیے استعمال کی جاتی ہیں یا ٹھیک ٹھیک لیکن مؤثر حصوں کو منتخب کرنے کے ساتھ ساتھ حدود کو محدود کرتی ہیں. یہ ایک ایسا اصول ہے جو تصویر کے ڈیزائن پر عمل کرتا ہے جہاں سنک کا علاقہ اہم علیحدہ لائن بن جاتا ہے. ایک بہترین حل اگر ہم نے اپنے بیڈروم کے سامنے باتھ روم کو بنایا ہے.

باتھ روم چھپائیں

جیسے ہی ہم سونے کے کمرے میں داخل ہوسکتے ہیں، ہم شاید اس بات کا پتہ لگیں گے کہ باتھ روم واقع ہے (یہ مشکل یا تو، صحیح نہیں ہے؟) اس وقت ہم اسے آخری کونے میں رکھنا چاہتے ہیں، تقریبا تقسیم کے ذریعہ پوشیدہ ہیں، لیکن گلاس کا استعمال کرتے ہوئے آپ کی تقسیم کے. اس طرح، وہ خلا کے ساتھ کھلی بات چیت کرتا ہے جہاں، سب کے بعد، وہ ہے: بیڈروم. اس ڈیزائن کے فوائد یہ ہے کہ، اس طرح کے شفافیت کے باوجود، انشورنس جو ہر باتھ روم کو دیکھتا ہے اس کا خیال رکھا جاتا ہے.

غسل ٹب چھپانے کے لئے تقسیم کے استعمال کریں

 Bedroom by The Bazeley Partnership
The Bazeley Partnership

Sundown, Widemouth Bay, Cornwall

The Bazeley Partnership

ہم نے اس بات کے بارے میں بات کی کہ دونوں کمروں کے درمیان الگ الگ (جسمانی یا آرائشی) کو ڈھونڈنا ضروری ہے کہ یہ خراب جگہ ہےیا ٹھیک ۔ جب باتھ روم بند ہو تو ہم بعض عناصر کو چھپانے کے لئے اس حالت کا فائدہ اٹھاتے ہیں جو ہم نظر میں نہیں ڈالنا چاہتے ہیں: مثال کے طور پر سنک یا غسل ٹب. ہم نے اس ڈیزائن کو انگلشٹیم بازلی پارٹی سے منتخب کیا ہے کیونکہ باتھ روم کو  محدود کرنے کے باوجود گلاس/شیشہ اور ایک رولر شٹر کا انتخاب کرتا ہے جو چھٹیوں کو چھپا دیتا ہے.

بصری کنکشن دونوں کمروں کے درمیان برقرار رکھا جاتا ہے۔ جبکہ یہ باتھ روم کے جسمانی عناصر کو چُھپانے یا ظاہر کرنے میں استعمال کیا جاتا ہے۔

باتھ اور سونے کے کمرے

جب بیڈروم کچھ چوکائی میٹر پر جا رہا ہے تو ہم تصویر کے ڈیزائن کی تقسیم پر غور کر سکتے ہیں: ایک باتھ روم جو کمرے کی جگہ میں داخل ہوتا ہے لیکن اس کی حاصلیت پر ہوتا ہے اور اپنی جسمانی حدود کی حفاظت کرتا ہے. انفرادی کمرہ، لیکن متضاد.

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ  بیڈروم کے اندر باتھ روم نصب کرتے وقت ڈیزائن کے امکانات بہت سے اور مختلف ہیں. مقامی پابندیاں بہت زیادہ اثر انداز ہوں گی۔ لیکن آخ میں ہمیں ایک ڈیزائن کا انتخاب کرنا ہو گا۔  آپ ہماری اگلی پوسٹ میں زیادہ خیالات پڑھ سکتے ہیں:

بیڈروم میں باتھ روم کیسے مربوط ہے؟

کیا آپ اپنے کمرے کے اندر باتھ روم نصب کرنے کی جرات کرتے ہیں؟

 Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!