scandinavian Bedroom by homify

۲۰ شاندار خوابگاہیں ۶ مربع میٹر سے کم جگہ پر مشتمل

Shahtaj Shahtaj
Loading admin actions …

گھر کے ہر ایک کمرے کی مخصوص کشش ہوتی ہے لیکن، یا تو اسکی مطلع نوعیت کی وجہ سے یا اسکی جگہ پناہ گاہ کے طور پر، خوابگاہ کو الگ توجہ درکار ہوتی ہے۔ اگر آپ ان سب میں یہ کچھ طول و عرض شامل کردیں گے، تو چھوٹے خوابگاہ کو پرکشش بنانے کا کام اور بھی دلچسپ ہوجائیگا جس میں، ہر تفصیل کا انتخاب، انتہائی احتیاط اور اعتراف سے کیا جانا چاہئے۔

گزشتہ کئی دہائیوں کی رہنے کی سطحوں کو کم کرنے کی رغبت جگہ میں کمی کے لئے ہے جو اگرچہ خوابگاہ کے لئے وقف ہے، یہاں تک کہ، اس کا بھی مثبت نتیجہ ہے۔ پیشہ وروں نے منفرد جگہیں بنانے کے لئے اپنی قابلیت کو سالوں تک نئے منظرناموں کی خدمت میں لگائی ہیں۔

اس آئیڈیابک میں ہم پیش کرتے ہیں چھوٹے خوابگاہوں سے خواب تک کا سفر، نئی حقیقت کے مطابق پیدا ہونے والی دلفریب پیشکش اور ساتھ ہی تجاویز جو آپ کے خوابگاہ کی سجاوٹ میں موجودہ جگہ کے سب سے بہتر استعمال میں بہت کارآمد ہیں۔

۱۔ بے انتہا خیال

scandinavian Bedroom by homify
homify

Apartamento da Glória

homify

چھوٹے خوابگاہ کے دلکش ڈیزائن کو حاصل کرنے کے لئے، دوسری چیزوں میں، کوشش اور لگن درکار ہے۔ ایسا ذاتی ماحول بنانا جو متاثر کن اور آرامدہ ہوں بہت اہم ہے۔ اسے حاصل کرنے کے لئے، یہ ضروری نہیں کہ بہت سے عناصر کا سہارا لیا جائے، لیکن، بلکہ احتیاط اور درستگی کے ساتھ ان کو منتخب کریں، کسی بھی صورت میں، انکی شرکت مکمل طور پر اہم ہو۔

۲۔ اسٹوریج کے حل

چھوٹی جگہوں میں تنظیم بنیادی ہے۔ ایک چھوٹے خوابگاہ میں ترتیب برقرار رکھنے کے مقامی تاثر کو نقصان نہ پہنچانے کی کلید ہے، تو اسٹوریج کے حل کی کوشش کریں یہ اس بات کی ضمانت کرنے کے لئے ضروری ہے۔ فائدہ حاصل کریں، مثال کے طور پر، پلنگ کے نیچے کے حصے کی جگہ پر ایک چھوٹی الماری لگانا ایک معقول آئیڈیا ہے۔

۳۔ اپنے چھوٹے خوابگاہ کو گہرائی دینے کے لئے دیوار پر تصویر لگائیں

۴۔ کھلے تصور پر توجہ مرکوز کریں

جگہوں کا انضمام، جو کھلا تصور بھی کہلاتا ہے، جبر کا احساس ختم کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے جب طول و عرض اتنی سخی نہ ہو جتنی ہم چاہتے ہیں۔ جگہوں کو محدود کرنے والی ظاہری رکاوٹیں ہٹانا آپ کے چھوٹے خوابگاہ میں زیادہ کشادگی کرنے میں آپ کی مدد کرینگے۔

۵۔ اپنے چھوٹے خوابگاہ کو منفرد شناخت دینے کے لئے بلندی پر موجود جگہ کا فائدہ اٹھائیں

۶۔ آپ کے خوابگاہ میں اونچا پلنگ جگہ کو اسٹوریج کے لئے بچاتا ہے

scandinavian Bedroom by fpr Studio
fpr Studio

Suíte Bailarina

fpr Studio

۷۔ اگر آپ کمرے کو بانٹنا چاہتے ہیں تو، فرش بستر خوابگاہ کی افقی جگہ کی اصلاح کرنے کا مثالی ذریعہ ہے

۸۔ عناصر کا سائز کم کردیں

جب خوابگاہ چھوٹا ہو، ایسے فرنیچر کا انتخاب کرنا ضروری ہے جو اسکے طول و عرض کو اپناتا ہے تاکہ غیر ضروری بوجھ میں نہیں پڑنا۔ چھوٹے والے کمرے میں کچھ جگہ خالی رکھنے اور حرکت پذیری کی اجازت دیتے ہیں۔

۹۔ جگہ کو محدود کرنے والے عناصر کو بر طرف کردیں

روشنیاں خوابگاہ کی ڈیزائن میں ضروری عنصر ہے، لیکن جب پیمائش محدود ہو، آپ کو پرکشش اور فعال ڈیزائن بنانے کے لئے صنعت کاری استعمال کرنی ہوگی۔ پلنگ کے لیمپ کو آرائشی شمع دان سے تبدیل کرنا ایک بہترین متبادل ہے قربان کرنے نہیں اندوز کرنے کے لئے یہاں تک کہ روشنی کے لئے جگہ کا ایک سینٹی میٹر۔

۱۰۔ آپ کے چھوٹے خوابگاہ کی ہر انچ قیمتی اسٹوریج کا حل بن سکتا ہے

۱۱۔ عملی اور فعال سجاوٹ استعمال کریں جو آپ کے چھوٹے خوابگاہ میں کشش کا اضافہ کرتا ہے

scandinavian Bedroom by J
J
J

۱۲۔ مقیاسی فرنیچر دیواروں کے ساتھ منسلک

معیاری فرنیچر چھوٹے خوابگاہ کے لئے بہترین وسائل ہے۔ دیوار سے لگے رہنے سے موجودہ جگہ کے زیادہ سے زیادہ استعمال کی ضمانت دیتا ہے اور کمرے میں تنظیم کی حتمی ضامن ہیں۔

۱۳۔ سفید رنگ کا استعمال روشن جگہوں کا مترادف ہے اور، چھوٹے خوابگاہوں کو، بصری کشادگی کا عظیم احساس پیدا کرنے میں مدد کرتا ہے

۱۴۔ مقامی حدود کے خلاف کی صنعت کاری

scandinavian Bedroom by YAM Studios
YAM Studios

Clapham Common Flat 2

YAM Studios

یہ واضح ہے کہ تنظیم چھوٹے خوابگاہوں کے لئے ایک اہم عنصر ہے، جبکہ اسکی ضمانت دینا آپ کی سوچ سے زیادہ آسان ہے۔ بڑی الماریوں یا الماریوں کا سہارا لینا ضروری نہیں، کبھی کبھی نخرے باز کوٹ ریک آپ کی ترتیب کو قائم رکھنے میں مدد کرسکتی ہے بغیر زیادہ جگہ کو گھیرے۔

۱۵۔ مختلف سطحیں

جب ہم جگہ کی پیش کار کرگی کی بات کرتے ہیں، تو اپنے آپ کو افقی یا عمودی منصوبوں تک محدود کرنے کی کوئی ضرورت نہیں۔ ان دونوں کا ملاپ آپ کو موجودہ میٹر میں سے زیادہ سے زیادہ حاصل کرنے کے لئے۔ ایک چھوٹے خوابگاہ کے ڈیزائن کئی سطحوں میں تقسیم ہیں، جیسے، یہ ہمارے کہنے کی ایک بہت توضیحی مثال ہے۔

۱۶۔ کسی بھی خوابگاہ کے لئے پرسکون مثالی ماحول پیش کرنے کے علاوہ سفید کے ساتھ، ٹھنڈے رنگ بھی عظیم مقامی احساس فراہم کرتے ہیں

۱۷۔ اگر آپ کے چھوٹے خوبگاہ کی چھت زیادہ اونچی نہیں ہیں، تو چھوٹے پلنگ کا انتخاب کریں

۱۸۔ کم زیادہ ہے

چھوٹے خوابگاہوں میں خاص کشش ہوتی ہے ، جو دوسری چیزوں کی نسبت، دستیاب وسائل کے کامیاب انتظام کا نتیجہ ہوتا ہے۔ اتنا زیادہ کہ 'کم زیادہ ہے' کے فائے پر زور دیتے ہیں، جو منملسٹک انٹیرئیر میں بہت پایا جاتا ہے، جو آپ کے لئے بہے ہی لچسپ اوزار بن جائیگا تا کہ آپ اپنے خوابگاہ سے بہت محبت کریں اس کے سائز کے قطع نظر۔

۱۹۔ اس کے طول و عرض کو نظر انداز کرنے کے لئے خوابگاہ میں مرکزی نقطہ لگائیں

scandinavian Nursery/kid’s room by MONOstudio
MONOstudio

Dom w Zielkonkach

MONOstudio

۲۰۔ جب جگہ مسئلہ نہ ہو

کیوں نہ وہ جو اپنے خوابگاہ کی پیمائش کو محدود کرتے ہیں؟ ہمارے چھوٹے خوابگاہ کے جائزے کے مطابق ہمیں قول کے بالکل مخالف نقطہ نظر سے پیشکش بچانا بہت دلچسپ لگا۔ اگر کمرے کی جگہ کشادہ ہو تو، آپ ہمیشہ بقیہ جگہ کو ایک بہترین مطلع کرنے کی جگہ بنانے کے لئے لامحدود کرسکتے ہیں۔ اس ڈیزائن میں، پیتل کی سلاخیں استعمال کرتے ہوئے آئیڈیا متجسم کیا گیا جو ظاہری سرحد پر مشتمل ہیں جو باقی کا خوابگاہ استعمال کرتے ہیں۔ نتیجہ؟ ایک انوکھا، رومانوی اور خوبصورتی سے بھر پور۔

اگر آپ مزید متبادل جاننا چاہتے ہیں تو، ہماری آئیڈیابک پڑھنا نہ بھولیں: ۵ مختلف دہاتی دیوان خانوں کے دلفریب نظارے

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!