classic Living room by illiz architektur Wien Zürich

گھر کے قالین کو مکمل طورپرصاف کیسے کریں

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

قالیناصل میں، آپ کے گهر کی صفائی شروع کرنے کے لئے کوئی منفرد لمحہ یا زیادہ سازگاروقت نہیں ہے. حقیقت یہ ہے کہ اس دن کے علاوہ جو ان کو سالانہ کلین اپ اپ کروانے کے لئے پیشہ ور افراد کےپاس لے جانے کے لئے منتخب کیا جاتا ہے، حقیقت یہ ہے کہ قالین کی باقاعدہ حفظان صحت کے مطابق دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے، جیسے ہمارے فرنیچر یا سجاوٹ کے کسی دوسرے عنصر کے ساتھ. اگرچہ، قالین کے معاملے میں، شاید اس کی ٹیکسٹائل کی خاصیت کی وجہ سے، زمین پر اس کی جگہ، اس کے پتے اور ہر قسم کی اشیاء اور مائع کے پھیلاؤ،کی وجہ سے اس کی صفائی اکثر ضروری ہوتی ہے، کیونکہ وہ نظر انداز کرنے پر پوشیدہ کیڑوں کی مثالی پناہ بن سکتے ہیں.. تو تاخیر نہ کریں،  آپ کے قالین کی صفائی کے بارے میں سوچنے کے لۓ  اب بھی اچھا وقت ہے.

​1. طویل بالوں والے قالین صاف کرنے کا طریقہ

اس قسم کے قالین سب سے زیادہ پرکشش ہیں، خاص طور پر بچوں اور پالتو جانوروں کے لئے. یہ گھر میں آپ کے پسندیدہ مقامات میں سے ایک ہیں. اور وہ دونوں بچوں اور پالتو جانور جب گندی جگہوں پر جاتے ہیں اور کسی بھی چیز سے متاثر ہوتے ہیں. مختصر میں، لمبے بالوں والی قالین خوبصورت ہیں، لیکن انہیں ہمیشہ صاف ہونا چاہئے. یہاں تک کہ گردکے ساتھ اس میں آپ کے بال بھی پھنسے ہوسکتے ہیں، جو بچے اور پالتو جانوروں کی طرف سے بھی نگلنے میں مشکلات پیدا کرسکتے ہیں. لہذا آپ کوان کو باقاعدہ طور پر دھونا ضروری ہے اور ان اقدامات کے تحت یہ ایک بہت مؤثر ذریعہ ہے. اسے بالکنی یا چھت پر لےجائیں، اب اسے لکڑی کی چھڑی کے ساتھ دھول اور دیگر ذرات سے آزاد کریں. اور پھر سپرےبوتل  میں، سفید سرکہ کا چھٹا حصہ اور پانچواں حصہ پانی ڈالیں. بغیر خوف کے چھڑکیں، فکر مت کریں، اسے ہوا میں اچھی طرح سے خشک کریں اور سورج کی روشنی میں میں  سرکہ کی بوختم ہو جائے گی، اور آپ کا قالین صاف، خوبصورت اور محفوظ ہو جائے گا.

​2. قالین کی پیشہ ورانہ بحالی

  by Alfombras Toledo
Alfombras Toledo

Alfombra moderna

Alfombras Toledo

تصویر میں ہم کمپنی الفومبرس ٹولڈو کی طرف سے تجویز کردہ رنگوں سے بھرا ہوا ایک جیومیٹرک مرکب کے ساتھ جدید قالین دیکھتے ہیں. بلاشبہ، اس کے تمام کرومیٹک پھیلاؤ اور اس کا آرام دہ حجم بلکل صاف ہوجائے گا . اس قسم کی مکمل صفائی حاصل کرنے کا واحد طریقہ یہ ہے کہ اسے دوبارہ سے ری سٹور کیا جائے، سال میں کم از کم ایک بار. اس قسم کے اداروں میں دستیاب صنعتی مشینری مثالی حالات میں اس قسم کے ٹیکسٹائل کو دھونے کے قابل ہے، لیکن اس کے علاوہ وہ اس طرح سے ان کی دھلائی کرتے ہیں جو انہیں بعد میں مکمل طور پر خشک کرنے کی اجازت دیتا ہے. ایک چیز جو اتنی ہی ضروری ہے جتنی کہ صفائی،کیونکہ گیلا قالین  کچھ بھی بن سکتا ہے،جیسے کہ بدبواور ممکنہ بیماریوں کا ایک مرکز.

​3 قالین کی سب سے زیادہ گھریلو حفظان صحت کےمطابق بحالی

تاہم،  سالانہ پیشہ ورانہ صفائی کافی نہیں ہے. جیسا کہ ہم کمرے کے فرش کو صاف کرتے ہیں یا فرنیچر سے دھول کو صاف کرتے ہیں، قالینوں کو  بھی  باقاعدگی سے صاف کیا جانا چاہئے. مارکیٹ میں مخصوص آلات موجود ہیں. اگر ان میں سے ایک خریدا جاتا ہے تو، یہ بہتر ہے کہ تازہ ترین ورائٹی کا ایک خریدا جائے جو بھاپ کے ساتھ کام کرے، اور دوسروں کو تھوڑا سا پرانا بھی لیا جا سکتا ہے، جو اپنے کام کو شیمپو کے ساتھ انجام دے، اور کچھ نمی بھی پیداکرسکتا ہے. اگرچہ ان آلات کا استعمال کرنے سے قبل یہ لازمی اور کسی بھی صورت میں ضروری ہےکہ قالین کو خالی کیا جائے اور اسے ایک فاسد سپرے سے صاف کیا جائے. صرف ان دو آپریشن کے ساتھ،  بار بار، ہم ہمارے ٹیکسٹائل کی قالین کی سب سے زیادہ آسان دیکھ بھال کرسکتے ہیں.

​4. عام داغ اور موثر علاج

classic Living room by illiz architektur Wien Zürich
illiz architektur Wien Zürich

Sanierung Jugendstilvilla in Perchtoldsdorf

illiz architektur Wien Zürich

کونہے جس سے قالین پر پانی کا گلاسنہ گرا ہو؟ یہ پانی ہے جبکہ اسے خشک  کرنااچھا ہے. لیکن اگر یہ کافی، رس، چاکلیٹ  یا کولڈ ڈرنک کا ایک گلاس ہے. سب سے پہلے جلدی سے پہلے، اور اگرچہ آپ کچھ جگہ پڑھیں گے جن میں امونیا مداخلت کرتی ہے تو  یہاں ہم آپ کو ایک دوسرے طریقہ جو کہزیادہ صحت مند اور کم خطرناک ہے، دینے  جا رہے ہیں.آپ نے کمرے کے قالین پرکولڈ ڈرنک گرا دیا. سب سے پہلا قدم، جذب کرنے والا باورچی خانے کا کاغذلے کر اسے اس میں جذب کریں تا کہ مائع زیادہ مت پھیلے، . پھر داغ پر تھوڑا سا  آکسیجنڈ پانی ڈالیں. آپ دیکھیں گے کہ  داغ سے بلبلے اٹھیں گے، یہ اچھا ہے. یہ فکسنگ نہیں ہے، اور اس سپنج کا شکریہ آپ اسے دور کرنے کے قابل ہو جائیں گے. اس کے بعد، تھوڑا سا صفائی جھاگ اور صاف سپنج کے ساتھ اس کے اثرات کو بڑھائیں. اگر آخر میں آپ اس کو ویکیوم سےصاف کرتے ہیں، تو آپ دیکھیں گے کہ اس کی باقیات موجود نہیں ہیں اور اگر وہ باقی رہیں تو تھوڑا سا جھاگ، سپنج اور ویکیوم دوبارہ استعمال کریں.

​5. ایرانی قالینوں کو صاف کیسے کریں

modern Living room by Room Global
Room Global

Reforma vivienda en el Barrio de Gracia en Barcelona

Room Global

ہم نے پہلے ہی کہا ہے کہ وسیع پیمانے پر ٹیکسٹائل کے قالین، عام طور پر اون کے بنے ہوتے ہیں۔ عام طور پر انہیں سال میں ایک بار دھونے کے لۓ لے جانے کا مشورہ دیا جاسکتا ہے.مگر یہ سفارش اصلی ایرانی قالینوں پر لاگو نہیں ہے. اگر اورینٹ کے روایتی عمل کی ان کے بنانے میں پیروی کی جاتی ہے تو، اس قسم کے قالین کی اون کو بہت ہی منفرد انداز میں رنگا جایا ہے، اتنا ہی ہے کہ بھیڑکی اون کی قدرتی چربی برقرار رکھی جاتی ہے، تاکہ وہ پانی اور گردسے محفوظ رہ سکیں. اس طرح، ایک اچھا ایرانی قالین  لانڈری میں لے جانے کے لۓ کم از کم پانچ سال لے سکتا ہے، اور کچھ دو گنا تک بھی.

​6. اور، قدرتی ریشوں کا قالین؟

  by Mundoalfombra
Mundoalfombra

Alfombra de fibra de sisal. Modelo Menorca.

Mundoalfombra

بوری، سیسل یا بانس جیسے مواد ہمارے گھر میں مختلف قالین رکھنے کا ایک اچھا انتخاب ہیں. جب اون گرمی کا احساس فراہم کرتی ہے، تو یہ دوسرے جمالیاتی طور پر اس کے برعکس، مثلا ایک کمرہ ٹھنڈا بن سکتا ہے، اگرچہ وہ فرش کا ایک اچھا  موصل نہ بنیں. اور جب مختلف مواد سے نمٹنا ہو، تو ان کی دیکھ بھال بھی مختلف ہے. اس صورت میں، ان کو بہت صاف رکھنے کے لئے اہم اوزار، ایک طرف ویکیوم کلینر، جس کو ہمیشہ قالین کے دونوں اطراف  جانا پڑتا ہے. اگر ان ریشوں پر نشان موجود ہیں تو،ان کو دور کرنے کے لیے نمک کے پانی کا استعمال  دونوں اطراف کرنا بہتر ہے، ، اور پھر انہیں مکمل طور پر خشک ہونے دیں.

​7. اگر آپ کو بہت صفائی کرنا پسند نہیں تو، وینائل قالین کا انتخاب کریں

  by latiendawapa
latiendawapa

Alfombras de vinilo

latiendawapa

پلاسٹک کی اشیاء، بنیادی طور پر پولیپروپلین، کبھی ہموار، کبھی کام کے مواد کے ساتھ بنایا گیا نیا قالین، اس کے جمال اور اس کی فعالیت دونوں کے لئے، داخلہ سجاوٹ میں بے شک ایک رجحان ہیں. لیکن اس کی جدیدیت کے علاوہ، اس کی فضیلت  بغیر کسی شک کے یہ ہے کہ یہ قالین کی وہ نوعیت ہے جو اس وقت مارکیٹ میں موجود سب سے زیادہ آسانی سےصاف کی جا سکتی ہے. لہذا اگر  بات جدت کی ہے اور آپ گھریلو کاموں میں بہت زیادہ غلام نہیں ہیں تو،یہ وینائل قالین آپ کے لیے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!