راہ داری اور دالان by o2-architectes

گھر کا کام جن سے ورزش ہوتی ہے!

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ایک معمولی زندگی کے ساتھ، ہم میں سے اکثر کچھ کھیل یا جسمانی سرگرمی کے لئے تھوڑی ہی وقت نکال پاتے ہیں جو ہماری جسمانی فٹنس کی دیکھ بھال کرے گی. اور پھر اچانک چھوٹا سا پیٹ، اسٹاک  تھائیز یا ہپ پرچربی ابھر آتی ہے جو  پہلے نہیں تھی. اگرچہ مطلع کیا جاتا ہے، ہم اس بات کو نہیں جانتے ہیں کہ ہم  بہت ضروری کھیل / مشق کے لئے تھوڑا سا وقت چل سکتے ہیں جو ان ناپسندیدہ مہمانوں کو دور کرے گی.

لہذا، آج کا ہومیفائی کا معتبر مضمون خاص طور پر آپ کو دکھائے گا کہ آپ منظم طور پر گھر کا کام کیسے کرسکتے ہیں جو آپ کے جسم کے لئے حیرت انگیز کام کریں گے. باغبانی یا باورچی خانہ کے کام، باغ میں پودوں کو صاف کرنا، غرض ہر قسم کے گھر کے کام جو آپ کی فٹنس کے لئے سنہری طور پر کچھ شاندار جسمانی مشقیں پیش کرتی ہیں. متجسس؟ مزید پڑھیں!

​1. اس چربی کو صاف کریں.

ویکیوم کلینر کا استعمال کرتے ہوئے سختی سے، آپ  30 منٹ میں تقریبا 130 کیلوری جلاتے ہیں. یہ برا نہیں ہے، ہے نا؟ یہ آدھے گھنٹے پانی میں جمناسٹکس کرنے کے برابر ہے. یہ ہپس اور رانوں کو ٹون کرتا ہے.

​2. اسے استری کریں ..

ہم سب کو استری کرنے کی ضرورت ہے. تو ہماری جسمانی فٹنس کے ساتھ اچھی عمر کے استحکام میں یہ مدد کیسے کر سکتی ہے؟ بہت زیادہ… … مثال کے طور پر اگر ہم اپنے پیر کی انگلیوں پر کھڑے ہو جائیں تو، پنڈلیوں کو کشیدگی مل جائے گی… ایک اچھا طریقہ! اگر ہم ایک سٹول استعمال کرتے ہیں اور اپنی انگلیاں اس کے کنارے پر ڈالتے ہیں اور اپنے جسم کو تھوڑا سا جھکاتے ہیں تو ہم جسم کے استحکام کے لۓ کم کرتے ہیں، یہ ایک اور حیرت انگیز مشق ہے. اگر ہم 10 سیٹوں میں یہ تین دفعہ کرتے ہیں تو نتائج ضرور ہماری  پنڈلیوں پر نظر آئیں گے!

یہ بیڈروم میں مساوی طور پر اچھی طرح سے کام کرتا ہے اگر ہم استری کونکال دیں تو…

… اور باورچی خانے میں بھی کھانا پکانے کے دوران!

​3. صحت کے لیے سیڑھیاں چڑھیں.

آپ کے گھرآرکیٹیکچرل ڈیزائن  میں سیڑھی ہے؟ کامل! ٹانگوں کے لئے سیڑھیاں  بھی  معجزہ سے کم نہیں ہے. اگر آپ سیڑھیاں چڑھتے  اور اترتے ہیں تو ممکنہ طور پر جب بھی ضروری ہو تو آپ کی ٹانگیں ضرور آپ کا شکریہ کریں گی. نہ صرف اس طرح کی مشق ٹانگوں اور پٹھوں کو مضبوط بناتی ہیں، جم کے لامحدود دوروں کو بھی آپ سے دور کرتی ہیں. کیا یہ حیرتناک نہیں ہے؟

​4. ایک سبز ہیک.

اگر آپ کے پاس گرین انگوٹھے ہیں اورآپ باغ میں باقاعدگی سے کام کرتے ہیں، تو آپ جانتے ہیں کہ آپ کو ورزش کرنے کی ضرورت نہیں ہے. باغبانی کے نصف گھنٹہ میں اپنے سینے کو پرسکون کرنے کے علاوہ، آپ کو تقریبا 200 کیلوری جلانے میں مدد ملتی ہے. باغ کا کام خاص طور پر موثر ہوتا ہے ایک ورزش کے طور پر جس میں آپ کسی پھول کی کونپل کو پانی لگاسکتے ہیں ، خاص طور پر  ایک مشق کے طور پرجب آپ کو پانی کا کین اٹھا کر کافی فاصلی چلنا پڑتو ہو۔ اب آپ جانتے ہیں کہ باغبان اتنے متناسب کیوں لگتے ہیں، ٹھیک ہے؟

​5. آپ کے پسینے کے ساتھ منحصر ہے!

اگر آپ کی بیرونی خالی جگہوں پر قابل اطمینان لان شامل ہے تو فورا آپ  زمین کی تزئین کے ڈیزائنرز کا شکریہ اداکریں. یہی وجہ ہے کیونکہ لان کو صاف کرنا ایک بہت اچھی ورزش ہے. کوئی بھی جس نے اسے پہلے کیا ہے، جانتا ہے کہ اس کے لیے کتنی کوشش کی  ضرورت ہوتی ہے اور اس وجہ سے یہ جسمانی مشق کیسے ہوسکتی ہے. جب آپ خاص طور پر ایک مشکل پہاڑی یا سلوپ میں لان بناتے ہیں تو آپ  زیادہ کیلوری جلاتے ہیں- 30 منٹ میں لان موو کرنے کے 30 منٹ جاگنگ کرنے کےہیں. تاہم، چیلنج اپنے آپ کو ہائڈریٹڈ رکھنا ہے.

بیج بونا بھی پسینہ کا کام ہے اور اس کے ساتھ بھی کم اجرت نہیں ہے!

​6. جب آپ دھونے جاتے ہیں…

یہاں پر یہ ہے کہ آپ زیادہ تر وقت باورچی خانے کےاندرکام کرتے ہیں یا باورچی خانےمیں برتن دھوتے ہیں. اس طرح آپ اپنے پیٹ اور ہپس کو مضبوط بناتے ہیں، گھٹنے کو تھوڑا سا موڑیں اور آہستہ آہستہ بٹ پر دائیں پاؤں کو بلند کریں. اوراب آپ  بائیں پاؤں پر آگے بڑھیں. آسان ہے نا؟ اب بائیں سائیڈ پر آپ کے بائیں پاؤں کے ساتھ اسی طرح دوبارہ کریں. یہ ہر طرف سے کم از کم آٹھ مرتبہ آپ کے پیٹ اور  جسم کو کم کرنے میں بہت فائدہ دے گا. 

​7. بہبود کی حمایت.

کھڑکیوں کی صفائی کرتے ہوئے،… . 

باتھ روم میں بڑی ٹائلوں والی دیوار کا علاقہ… .

..… یا  آئینے جن کو باقاعدگی سے صاف کرنے کی ضرورت ہے، ہمارے پاس ایک اور مشق ہے جو ہماری پیٹھ کو بہت فائدہ دیتی ہے.

صفائی کے دوران ریڑھ کی ہڈی کو موڑنے کے لئے ضروری نہیں ہے. بلکہ، سپائن کو سیدھا رکھ کےکام کرنا  بہتر ہے اور ہماری پسلیوں کو شولڈر بلیڈز یا انگوٹھوں  پر گھمانا بہترہے. اس سے ہم ورٹبرل کالم کو نقصان سے بچا سکتے  ہے. اس کے علاوہ، فوری طور پر یا تھوڑی دیر بعد جھک کر کھڑا ہونا بھی آپ کی کمر پر اثر انداز ہوتا ہے. آپ کی کمر کو سیدھا رکھ کر فرش پرسکواٹ کرنا بہت بہتر ہے. یہ واقعی پنڈلیوں اور رانوں میں بھی مدد کرتا ہے. ایک آخری ٹپ: مشقیں جب آپ اپنی انگلیوں کی ٹپ پر کھڑے ہوتے ہیں تو یہ آپ کے پاؤں پر فلیٹ کھڑے ہونے کے مقابلے میں زیادہ مؤثر کیلوریز کو برن کرتی ہیں. 

سمارٹ ہیک، ہے نا؟

آپ  ان کے علاوہ اور کونسی ورزش کرتے ہیں؟ تبصرے میں ہمارے ساتھ اشتراک کریں!
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!