eclectic Living room by Design Studio Details

صاف اور منظم گھر کے لئے 7 عادات

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

جدید زندگی کے ساتھ ہر گزرتا  دن تیز سے تیزتر ہو رہا ہے، آپ کے پاس صفائی کےلیے گھنٹے خرچ کرنے کا وقت نہیں ہے اور نہ ہی آپ ایک بکھرے ہوئے گھر میں چیزوں کی تلاش میں وقت ضائع کرسکتے ہیں. لہذا، ہم نے آپ کو 7 چیلنج طریقے بتانے کا فیصلہ کیا جو آپ کے گھر کی صفائی اور منظم کرنے میں آسان اور کم وقت میں کر سکتے ہیں. اپنے گھر میں صاف،ستھرا، خوبصورت اور آرام دہ ماحول پیدا کرنے کے لئے ان پر عمل کریں جو آسانی سے برقرار بھی رکھے جا سکتے ہیں.

6. لانڈری کا خیال رکھیں.

ایک سجیلی ویکر ٹوکری کو باتھ روم میں گندے کپڑے رکھنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے جن کو دھویا جا نا ہو. یہ باتھ روم کو صاف رکھے گی، اور ایک بار جب کپڑے دھودیے جائیں تو یقینی بنائیں کہ انہیں خشک کرنے کے لئے مناسب جگہ پر پھیلائیں.

7. صفائی کی منصوبہ بندی پر عمل کریں

روزانہ کی منصوبہ بندی – ویکیوم فرش، وینٹیلیٹ کمرہ، چیزوں کو اپنی صحیح جگہ پر رکھیں

ہفتہ وار منصوبہ – ڈٹرجنٹ اور پانی اور صاف باتھ روم کے ساتھ صاف فرش

دو ہفتہ وار منصوبہ – بستر کے لینن اور تولیے کو تبدیل کیا جانا چاہئے

مہینے کی منصوبہ بندی – باورچی خانے کی الماریاں منظم کریں،  لائبریری سے مٹی  اورفانوس صاف کریں

​1. سب کچھ اس کی جگہ ہونا چاہئے.

چابیاں، جوتے، بل، اور دیگر روزانہ ضروریات کو منظم کرنے کے لئے ایک مخصوص نظام کا فیصلہ کریں. اگر ضرورت ہو تو سستے پیگز(چھوٹے سٹینڈ) یا سادہ الماری نصب کریں. اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ ہر بار جب آپ اس کی جگہ سے چابی لاتے ہیں، تو آپ اسے اسی جگہ واپس بھی رکھیں. اس طرح، صبح جلدی کے دوران آپ کو اہم چیزوں کے لئے تلاش کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی.

​2. کل کے لئے انتظار نہ کریں.

اگر آپ کو تھوڑا سا وقت ملتا ہے تو، کل کے لئے انتظار نہ کریں. جتنا زیادہ آپ اپنےکاموں کو  جیسے صفائی یا منظم کرنے کوملتوی کیا، تو آپ ان کو کرنے کے لیےکم توانائی یا انہیں کرنے کی مرضی نہیں مل سکے گی. اور اس کے  بعد میں یہ مایوسی کا سبب بن جائے گا. تو، پھر موجودہ وقت کی طرح کوئی اور وقت نہیں! یہ خوبصورت لونگ روم ڈیزائن سٹوڈیو کی تفصیلات پر داخلہ آرکیٹیکٹس کی طرف سے ڈیزائن کیا ہے.

​3. ہر دن صاف باتھ روم.

باتھ روم بہترین نظر آتے ہیں جب وہ صاف ستھرے اور منظم ہوتے ہیں اور یہ آپ کا روزانہ کا معمول ہونا چاہیے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس ٹوائلٹ کی اشیا کا بندوبست کرنے کے لئے شیلف یا لوشن موجود ہے، اور سپنج کے ساتھ سنک کے ارد گرد کسی بھی بقایا مانندہ ذرات کو صاف کریں. یہ صرف چند سیکنڈ لے گا. آپ چمک رکھنے کے لۓبے بی آئل کے ساتھ نلوں کو بھی پالش کرسکتے ہیں.

5. کھانے کے بعد صفائی.

ہر کھانے کو ختم کرنے کے بعد، واشر میں برتن ڈالیں اور بقایاجات کوڈسٹ بن یا تھیلوں میں یا ردی کی ٹوکری ڈال دیں. ذرات کو  میز پر مت چھوڑیں کیونکہ وہ کچھ وقت بعد خراب ہو جائیں گے اور بیماریوں کے جراثیم کو فروغ دیں گے. 

​4. اپنے بیڈروم کوہوادار بنائیں.

 اپنے بستر کی کھڑکیوں کواٹھنےکے بعد کھول دیں، تاکہ تازہ ہوا اور سورج کی روشنی اس جگہ پہینچ کراسے تازہ دم کر سکے اور کیڑوں کے انفیکشن کو روک سکے. اس طرح کمرے کو چھوڑ دیں، آپ غسل کریں اور ناشتا سے لطف اندوز ہوں. اس کے بعد، کام کے لئےجانے سے پہلے، کھڑکیوں کو بند کریں. ہر دن 10 منٹ تک ایسا کرنا کافی ہے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!