by Sapere di Casa - Architetto Elena Di Sero Home Stager

ایک شاندار الماری کیسے ڈیزائن کریں

Farheen Farheen
Google+
Loading admin actions …

ایک بڑی اور شاندار الماری صرف آپکا خواب نہیں ہونی چاہیے۔ اگر آپ خود اس کی تیاری میں حصہ لیں تو یقینا ایک شاندار الماری بنا سکتے ہیں۔ ہم آپکو ایک مکمل گائیڈلائن فراہم کرنا کرنا چاہتے ہیں کہ الماری کیسے بنتی ہے اسلیئے ہم اسٹیپ بائی اسٹیپ چلیں گے جیسا کہ بڑھئی اپنے گاہکوں کو بتلاتے ہیں، تو اپنے تباہ حال اور بکھرے بیڈرومز کو اللہ حافظ کہیں اور ایک منظم زندگی کو خوش آمدید۔۔

۶۔ترتیب پرغور کریں

classic Dressing room by Rash_studio
Rash_studio

Гардеробная

Rash_studio

اگر آپکے گھر میں کوئی عجیب سا کمرہ ہےتو آپ اس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ آپ اس ترتیب کی الماری بنا سکتے ہیں۔ یہ آجکل بہت رواج میں ہیں اور آپکو بہت فائدہ دیں گی۔

مزید شاندار آئیڈیاز کے لیئے اس مضمون کو دیکھیں: شاندار الماریاں جو آپ چھپانا نہیں چاہیں گے

آہ! یہ تو یک دم غائب ہوگئی۔ پردوں کا شکریہ ادا کریں جو کہ ایک خوبصورت اور شاندار وضع فراہم کرتے ہیں۔ اب آپکو سمجھ آیا کہ ہم کم بجٹ پر کیوں توجہ دے رہے تھے؟

۳۔شیشہ لگانا نہ بھولیں

کیا آپ گھر چھوڑ سکتے ہیں یہ دیکھے بغیر کہ گھرٹھیک ہے یا نہیں؟ یقینا نہیں۔ اسلیئے آپکو ایک پوری لمبائی کا شیشہ لگانا ضروری ہے کہ الماری کیسی لگ رہی ہے۔

۱۔ کاغذ پر اپنی مرضی کے مطابق ڈیزائن بنائیں

modern Dressing room by deinSchrank.de GmbH
deinSchrank.de GmbH

Begehbares Ankleidezimmer

deinSchrank.de GmbH

خود سے بنانے سے پہلے، ایک دفعہ میگزینز اور اخباروں کے ڈیزائن دیکھ لیں۔ اس سے آپکو اندازہ ہوجائے گا کہ آپکو کیا کیا چاہیے۔ شیشے کے دروازے، درازیں،روشنیاں۔ان میں سے کیا چاہیے اسکی لسٹ بنا لیں۔

۲۔اپنی ضرورت کے مطابق جگہ کو ڈیزائن کریں

اگلا مرحلہ یہ ہے کہ آپکو کیا کیا اسٹور کرنا ہے ؟ آپ کے پاس کس طرح کے کپڑے ہیں انکی ایک لسٹ بنا لیں تاکہ آپکو اپنی ضروت کا اندازہ ہوسکے اور آپ اسکے مطابق درازیں اور ریلنگز لگا سکیں۔

۴۔اپنے بجٹ سے زیادہ نہ جائیں

آپ کے بھلے بہت زیادہ بجٹ ہو لیکن آپ پھر بھی کم بجٹ کی اشیا دیکھنے کی گریز نہ کریں، آپ حیران ہوجائیں گے کہ اشیا کتنی خوبصورت اور کارآمد ہوں گی۔ اگر آپ کے پاس پیسے بچ جائیں تو موسم کے نئے کپڑوں کو خوش آمدید کہیں۔

بس تھوڑی دیر انتظار کریں ایک شاندار بیڈ کے ساتھ کی الماری آپکی منتظر ہے۔

۵۔ شاطرانہ حل کی طرف توجہ دیں

بہت سے لوگ اسٹوریج آئیڈیاز پیش کریں گے تو صرف انکی طرف دھیان نہ دیں۔ کیونکہ الماری کو صرف شیلفوں سے نہیں بھرا ہونا چاہیے آپ اس میں اور بھی فائدے مند اشیا نصب کرسکتے ہیں جیسے کہ جوتے کے خانے وغیرہ

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!