by Schmidt Küchen

باورچی خانہ میں سٹوریج کے حل کے لئے دلچسپ تجاویز جن کو دیکھ کر آپ کو یقین نہیں آئے گا

usranaz usranaz
Loading admin actions …

اس بات سے قطع نظر کہ آپ کا باورچی خانہ چھوٹا ھے یا بڑا، آپ کو ہمیشہ اس میں زیادہ سے زیادہ سٹوریج کو استعمال کرنی چاہیئے۔کیا ہم ٹھیک کہ رہے ہیں۔؟مسئلہ یہ ہے کہ، آپ یہ کیسے کر سکتے ہیں؟ ٹھیک ہے، باورچی خانے کے سٹوریج میں پیشہ ورانہ باورچی خانے سے متعلق منصوبہ ساز اس میں ھونے والی جدت سے فائدہ اُٹھاتے ہین جیسے جدید اور معیاری الماریوں کو دیوار کے اوپر نصب کرکے سٹوریج کی زیادہ سے زیادہ جگہ بنا کر اسے کشادہ بناتے ہیں۔اگر آپ کو یقین نہ آئے تو خود اس تجویز کو اپنا کر دیکھ سکتے ہیں، مزید مفید اور دلچسپ تجاویز کے لئے ہمارے اس مضمون کو غور سے پڑھیں۔

1۔ جھٹ میں صفائی

  by Schmidt Küchen
Schmidt Küchen

Wiederbelebung eines wertvollen Platzes

Schmidt Küchen

باہر سے یہ الماریبالکل سادہ سی نظر آرہی ھے لیکن جب آپ اس کو کھولیں گے تو اس میں گہرائی میں مختلف درازیں نظر آئیں گی جن میں چیزوں کو رکھنے کے لئے تقسیم کی گئی ھے۔لیکن یہاں کچھ خاص اضافی عناصر نظر آرہے ہیں، ردی کے بیگ اور سنک سپونج کے لئے ایک ٹرے مختص کی گئی ھے۔یہ ایک متا ثر کُن ڈیزائن ہے، کیونکہ یہ ایسی چیزوں کو ہمیشہ محفوظ رکھتے ہیں جو ہمیشہ کھو جاتی ہیں!

2۔ چھوٹی الماریوں کے لئے کامل.

  by Schmidt Küchen
Schmidt Küchen

Wiederbelebung eines wertvollen Platzes

Schmidt Küchen

ایسی چھوٹی الماریوں کے بارے میں کیا خیال ھے جن کو کھولنے سے اس میں شیلفوں کی تعداد کو بڑھا کر سٹوریج میں اضافہ کیا گیا ھو؟ چھوٹی الماریوں کے لئے یہ ایک کامل ڈییزائن ھے جس میں آپ بڑی بوتلوں اور صفائی کے کیمیکل کو سنبھالنے کے لئے کالمی شیلف کو نصب کر سکتے ہیں۔ جو کہ سادہ الماری میں رکھنے سے گندگی پھیلنے کا اندیشہ ھوتا ھے۔ جب کہ یہ ایک بڑی بوتلوں کو محفوظ کرنے کا بہترین حل ھے۔

3۔ ردی کی ٹوکری کے لئے؟

  by Schmidt Küchen
Schmidt Küchen

Vom Schmuddelkind zum Glanzstück

Schmidt Küchen

کوئی بھی شخص گندی ردی کی ٹوکری اور شاپر بیگ کو اپنے باورچی خانے میں رکھنا پسند نہیں کرتا۔لیکن اس شاندار ڈیزائن کی بدولت یہ گندگی نظر نہیں آئے گی۔یہ سادہ سی الماری ھے جس میں مختلف درازوں میں تقسیم کی گئی بِن بنائی گئی ہیں جس میں آپ باورچی خانہ کے شاپرز اور گندگی کو پھینک کر آسانی سے چھپا سکتے ہیں اور ان ردی کے بن کو صاف کرنا بھی نہائت آسان ھے

4. آسان ری سائیکلنگ.

  by Schmidt Küchen
Schmidt Küchen

Vom Schmuddelkind zum Glanzstück

Schmidt Küchen

جس طرح اپ ردی کے لئے بِن کو استعمال کرتے ہیں اُسی طرح آپ الماری کی دراز میں مخصوص درازوں کو ترتیب دے سکتے ہیں جن میں دوبارہ استعمال میں لائی جانے والی چیزوں جیسے بوتل اور جار وغیرہ کو محفوظ کر سکتے ہیں۔لیکن یہ ایک مشکل کام ھو سکتا ھے لیکن ان دلچسپ تقسیم کی گئی درازوں کی بدولت آپ آسانی سے گندگی اور بے ترتیبی کو پھیلائے بغیر دوبارہ استعمال کرنے والی چیزوں کو آسانی سے خوبصورت انداز میں محفوظ کر سکتے ہیں۔

5۔ سادگی میں خوبصورتی ھے۔

  by Schmidt Küchen
Schmidt Küchen

Es sind eben die Kleinigkeiten, die den Unterschied ausmachen

Schmidt Küchen

اگر آپ کے پاس زیادہ بڑا باورچی خانہ نہیں ھے یا اس میں سٹوریج کی زیادہ گنجائش نہیں ھے تو کچھ چھوٹے اور سادہ حل کے بارے میں کیا خیال ھے جیسے اس ماڈل میں چھوٹی سے سکورر ٹرے دکھائی گئی ھے۔ الماری کے ایک سائیڈ پر ایک چھوٹی سی پلاسٹک کی ٹوکری نصب کی گئی ھے تو آپ سنک کی سپونج اور صابن کو محفوظ کر سکتے ہیں مزید اس کے نیچے ہُک پر دانتوں کا بُرش لٹکا کر سٹوریج کی جگہ کو سادگی سے بڑھایا جا سکتا ھے۔

6۔ خوبصورتی سے چھُپائیں

  by Schmidt Küchen
Schmidt Küchen

Funktionen nach Maß: SCHMIDT Küchen räumt im Spülen-Unterschrank auf

Schmidt Küchen

ہم اس مضمون کو ختم کرتے ھوئے آخر میں آپ کو کیبنٹ کے دروازے کی ایک تصویر دکھاتے ہیں۔جو کہ ہمیں یہ بتاتی ہیں کہ چیزوں کو کس انداز میں محفوظ کر کے چھپایا جا سکتا ھے۔ جب اس کے دروازے کو بند کیا جاتا ھے تو یہ محسوس ہی نہیں ھوتا کیہ اس کے اندر کیا کچھ محفوظ کیا گیا ھے،یہ ایک ھوشیاری سے محفوظ کرنے کا دلچسپ سٹوریج خیال ھے۔اور باورچی کانے کی زندگی کو سہل بنانے کا خوبصورت انداز ھے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!