by Walter Knoll

ہم صوفا کے لئے کونسا رنگ منتخب کرتے ہیں؟

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

یہ وقت رہنے والے کمرے کے لئے ایک صوفا خریدنے کا ہے اور ابدی سوال پیدا ہوتا ہے کہ ہم صوفا کے لئے کونسا رنگ منتخب کرتے ہیں؟ سب سے آسان بات یہ ہے کہ آپ تین کلاسک رنگوں پر فیصلہ کرتے ہیں: سیاہ، بھورا رنگ یا بیج. یہ رنگ اچھی وجہ سے سب سے زیادہ عام ہیں:یہ سٹائل سے باہر نہیں جاتے ہیں اور اس لیے، جب ہم اس طرح کی ایک بڑی سرمایہ کاری کرتے ہیں، صوفا خریدنے کی طرح،تو ہم ایک ماڈل پر فیصلہ کرکے یقین کرتے ہیں  کہ یہ ہم ایک طویل وقت، رجحانات سے آزادانہ طور پر حاصل کر رہے ہیں.

تاہم، صوفوں کے لئے رنگ پیلیٹ بہت وسیع ہے. اصل اور برقی رنگ کے ساتھ ایک صوفے کا انتخاب اسے کمرے میں قابل توجہ بنا دے گا. یہ، ایک مسئلہ بننے سے دور، ایک فائدہ ہوسکتا ہے، کیونکہ صوفا دوبارہ تیار کرنے کے علاوہ کمرے میں ایک دوسرا کردار ادا کرے گا، لہذا ہمارے پاس بہت کم لاگت میں ایک نیا کمرہ ہوگا.

آپ ایک کلاسک صوفے یا زیادہ خطرناک اختیار کا انتخاب کرتے ہیں، ہومیفائی پرہم آپ کو کچھ صوفے دکھاتے ہیں جن سے آپ کو اپنے کمرے میں سب سے زیادہ مناسب رنگوں کا انتخاب کرنے میں  مدد ملے  گی اورایک طرح سے ذاتی اور منفرد ماحول پیدا ہوجائے گا. اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ ایک رنگ کا صوفا کمرے کے لیے حقیقی ستارہ بن جائے گا، کیونکہ یہ سب کی آنکھوں کو اپنی طرف متوجہ کرے گا. لیکن ہمیشہ اس طرح کے ایک بڑے حجم کے ساتھ آپ جلد ہی اس سے تھک جاتے ہیں۔

  by Loft Design System Deutschland
Loft Design System Deutschland

Modell Nr. 21 SAND STORM

Loft Design System Deutschland

فيروزی

ہومیفائی پر ہمیں خطرات پسند ہیں، لہذا ہم فیروزی نیلے صوفے سے شروعات کرتے ہیں. یہ ایک نیا رنگ ہے، جس میں توانائی، خوشی، بلکہ پرسکون اور اطمینان بھی منتقل ہوتاہے. یہ رنگ ہے جو ہمیں موسم گرما کے تالابوں کی یا د دلاتا ہے اور ہمیشہ ہمیں اچھا محسوس ہوتا ہے. یاد رکھیں کہ اس مثال میں کشن جو صوفےکا احاطہ کیے  ہوئے ہیں وہ بھی اسی رنگ کے ہیں، لیکن اس کے برعکس قالین اور دیوار کے ساتھ، سرمئی ٹون کے ساتھ کنٹراسٹ بنایا گیا ہے. آسمانی نیلا اچھی طرح سے بھورے، بیج اور گرے کلر سے بھی جڑ جاتاہے، لہذاانہیں بہت زیادہ لکڑی کے ساتھ کمرے میں رکھنے سے مت گھبرائیں: یہ بہت اچھا لگے گا.

دوسری صورت میں، دیکھنے میں یہ بہت متاثر کن ہوسکتا ہے، آپ اسی رنگ کے بجائے ہلکے رنگ کے کشن کی سے اس احساس کو کم کر سکتے ہیں. 

​ایپل سبز

 ایسڈ رنگ کے ساتھ جاری رکھنےکے لیے اس وقت ہم ایپل سبزکا انتخاب کرتے ہیں. یہ ایک خوشگوار اور بہت جدید رنگ ہے. اگر ہم اس ٹون میں ایک صوفا پر فیصلہ کرتے ہیں تو ہمیں ذہن میں رکھنا چاہیے کہ یہ  نقطہ نظر صرف جدید سیلون، avant-garde لائن کے لیے موزوں جبکہ کلاسک لائن خالی جگہوں کے لئے موزوں نہیں ہے. سب سے اچھی چیز یہ ہے کہ ہم  اسے خام رنگوں کے ساتھ ملاتے ہیں، اگرچہ یہ آبرگائن اور گارنیٹ رنگوں کے ساتھ بہت اچھا ہے.

​سرخ کا جذبہ

 Living room by chus

ریڈ پہلا رنگ تھا جس نے صوفا کی حیثیت چیلنج کی. اس حقیقت کے باوجود یہ اب بھی ایک خطرناک، جارحانہ اور بہت ہی ذاتی رنگ ہے. ایک سرخ صوفا کبھی بھی توجہ میں آئے بغیر نہیں جاتا اوراس کا ارادہ بھی نہیں رکھتا. یہ ہماری آنکھوں کو اپنی طرف متوجہ کرنے اور تمام مہمانوں کو فروغ دینے کے لئے کمرے میں ہے. ریڈ جدید سیلون کے لئے ایک بہترین رنگ ہے اور ایک سجاوٹ جس میں سیاہ اور سفید کا جذبہ ریڈ کے اہم شراکت دار ہوں گے. ایک بہت خوبصورت اور جدید ترین اختیار، ایک زبردست اور دلفریب نظارے کے ساتھ جو ہم پر بھی ایسے ہی اثرات چھوڑتا ہے.  

​جامنی

جامنی یہ نمونہ ہے جس میں ایک رنگا رنگ صوفا کچھ نہیں ہے اس تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ صرف یہ سب سے زیادہ جدید سیلون برداشت کرسکتے ہیں. یہاں ایک بینگن رنگ کا صوفا رہنے کے کمرے کے کلاسک اور خوبصورت ماحول پر زور دینے میں مدد دے رہا ہے. بھورے اور چاندی کے رنگوں کے ساتھ ساتھ خام، جامنی رنگ ایک بہت اچھا انتخاب ہے اور ان لوگوں کے لئے مناسب ہے جو رنگ کا ایک نوٹ چاہتے ہیں، لیکن روشن شیڈز سے بچیں.

​براؤن زمین

  by Ámbar Muebles
Ámbar Muebles

Sofá Moderno Josef

Ámbar Muebles

اور سب سے زیادہ حد تک رنگوں کی کلاسیکس سے: رنگ بھورا ایک بہت قابل قدر اختیار ہے، خاص طور پر جب ہم آرام دہ اور پرسکون اور خوبصورت چمڑے کے صوفا کے لئے انتخاب کرتے ہیں. یہ رنگ ہے جو ہمیشہ کمرے کے ساتھ اچھی طرح جاتا ہے، جو کچھ بھی سجاوٹ ہے، اگرچہ اس کا نقصان یہ ہے کہ یہ کبھی کبھی تھوڑا بھاری لگتا ہے. یہ نرم ٹونز، نیبو ییلوز، فیروزی، گرین کے ساتھ مل کر بہترین لگتا ہے…  

سرمئی

گرے ایک اور ٹون ہے جو کبھی بھی انداز سے باہر نہیں نکلتی ہے. یہ صنعتی سٹائل کے اندرونی حصون کے لئے ایک بہترین رنگ ہے، کیونکہ یہ دکھنے میں دھات جیسا ہے. اس کے علاوہ، یہ رنگ تقریبا ہر چیز کے ساتھ ملتا ہے. تاہم، یہ زیادہ سے زیادہ بھی خوشگوار ہوسکتا ہے، لہذا یہ رنگ چمک دینے کے لئے غلط نہیں ہے، جیسا کہ اس کرمنس ماڈل میں، جس نے ہماری توجہ کو غیر منظم زاویہ کی وجہ سے پکڑا ہے، لیکن اس کے علاوہ اس کے سٹیل پلیٹ لال مین کلر کیے ہوئے . ، فریم میں ڈال دیا گیا ہے، اس صوفے  کی اصل ٹانگیں بن جاتا ہے.

​بیج

بیج کے بارے میں کیا کہنا ہے… یہ صوفوں کا قزاقانہ رنگ ہے! لہذا اگر آپ اس اصل ٹون کا انتخاب کرتے ہیں تو آپ یہ غلط نہیں کریں گے، اگرچہ آپ کبھی بھی غلط نہیں کریں گے: بیج ہر چیز کے ساتھ جڑ جاتا ہے اور ہر کسی رنگ کو یکجا کرنا قبول کرتا ہے. یہ سب سے زیادہ کلاسک کمرہ اور چھوٹے کمروں کے لئے جدید ترین اور مثالی طور پر روشن ہے، کیونکہ یہ ایک ہلکا رنگ ہے جوجگہ کو بڑھاتا ہے.

​سیاہ

 ہم سیاہ کے بارے میں زیادہ کچھ نہیں کہہ سکتے جو  ہمیں پتا نا ہو. یہ کلاس کے ساتھ ایک خوبصورت رنگ ہے اور یہ  ہر چیز کے ساتھ اچھے سے چل جاتا ہے. جب ہم صوفا کے لئے رنگ منتخب کرنا چاہتے ہیں تو یہ ہمیشہ ایک اچھا اختیار ہے. اگر ہم اس کے ساتھ واضح سجاوٹ کے ساتھ، دیواروں کے لئے کریم یا سفید رنگ کا انتخاب کریں تو یہ زبردست لگے گا، لیکن اندھیرے کے کمرے میں یہ ضروری ہے کہ اس کی طرف سے یہ ہلکا سا روشن ہو اور کم جگہ گھیرتا ہو۔

​سفید

 اس کی بنیادی اور تقریبا ایک ہی خرابی یہ ہے کہ یہ شہد کی مکھیوں کی طرح داغوں کومتوجہ کرتا ہے، لیکن اس چھوٹی سی تفصیل کے علاوہ، جس میں یہ  دیگر رنگوں کے ساتھ شریک ہوتا ہے جیسے کہ بیج کلر، تو سفید کا انتخاب اچھا ہے اور کسی بھی رنگ کو قبول کرتا ہے. حقیقت میں، جب تک آپ کا کمرہ اس میس وین ڈی روہے سے چھوٹا  ہے تو روشن رنگ کے کشن کے ساتھ  اپنے سفید صوفا کا فائدہ اٹھائیں. اثر خوشگوار اور روشن ہوگا.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!