modern Living room by Cano y Escario Arquitectura

آپ کے گھر کو کم پیسوں میں فرنش کرنے کے لیے 7 تجاویز

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

ہمارے گھر کوفرنش کرنا ہمیشہ ایک ایسا کام ہے جو ہمیں جوش و جذبہ اور حوصلہ افزائی دیتا ہے. عام طور پر یہ شروع ہوتا ہے، کسی طرح سے، ہماری زندگی میں ایک نیا مرحلہ ،یا یہ ایک مکان کی جگہ کو اپنے گھر میں تبدیل کرنے کے لئے ، اپنے گھر میں تبدیل کرنے کے لیے۔. لیکن آپ کی گھرکی فرنشنگ اس طرح سے ایک سادہ کام نہیں ہے، کیونکہ ہم پہلے سوچتے ہیں، کیونکہ اس کا تعلق مستقل طور پر چھوٹے فیصلے لینے سے ہے جو ہماری زندگیوں پر آنے والے سالوں میں اثر انداز  ہو سکتا ہے. لہذا، اگر ہم صحیح طریقے سے گھر کو پیش کرنے کا کام نہیں کرتے ہیں، تو یہ کام مشکل اور پریشان کن ہوجاتا ہے.

اس فرنشنگ سے بچناایک  ڈراؤناخواب بن جاتا ہے، اچھی منصوبہ بندی ضروری ہے کیونکہ اس سے ہمیں اخراجات کو کنٹرول کرنے میں مدد ملے گی اور مختلف عناصر کی تلاش کے عمل کے دوران ہمیں زیادہ  محنت نہيں کرنی پڑے گی. ہمارے لازمی طور پر لینے کا پہلا قدم، اس وجہ سے، بجٹ کا جائزہ لینا ہے کہ آیا یہ اپارٹمنٹ کو پورا کرنے کے لئے دستیاب ہے. عام طور پر، گھر کو فرنش کرنے کے لئے دستیاب رقم محدود ہوتی ہے،  جب فرنشننگ کا مرحلہ عام طور پر دوسرے مراحل کے بعد ہوتا ہے جس میں اعلی سرمایہ کاری (گھر کی خریداری، کرایہ جمع کی ترقی، منتقل اخراجات، وغیرہ) شامل ہیں. اگر آپ اپنے آپ کو اس صورت حال میں پاتے ہیں، تو ہم اپنی اس خیالات کی کتاب میں آپ کو کچھ نصیحتیں اور تجاویز پیش کرتے ہیں تاکہ آپ کے گھر کو فرنشننگ کرنے کے عمل کو آسان اور موثر بنایا جاسکے، جس کے نتیجے میں ذاتی اور استقبالیہ اندرونی حصہ حاصل ہو جس میں آپ ہر گزرتے دن کے ساتھ انجوائے کر سکیں۔

​1- ضروریات کی ایک فہرست بنائیں

ایک بار جب ہمارے گھر کی فرنشنگ کے لئےایک بجٹ دستیاب ہے، جیسا کہ ہم نے پہلے ہی ذکر کیا ہے، وہ پہلا مرحلہ ہے جسے ہمیں لازمی طور پر لے جانا چاہیے، ہمیں ان عناصر کی ایک فہرست تیار کرنا پڑے گی جو ہمیں ضرورت ہے، ترجیحات کا آرڈر قائم کرنا ہوگا. اور ایسا نہیں ہے کہ گھر میں موجود تمام فرنیچر برابر ہیں. گھر میں رہنا شروع کرنے کے لئے ضروری چیزوں کو منتخب کریں، جس میں ہم 'ترجیحات' شامل کر سکتے ہیں تاکہ گھر آرام سے حاصل ہو،یہ ضروری ہے. جب ہم خود کو ایک خالی گھر کے سامنے دیکھتے ہیں تو یہ اور بھی زیادہ اہم ہے جیسے کینوس اور اسکوائر آرکیکٹیکٹورا کی طرف سے پیش کردہ ایک تجویز،ایک بار جب ہم نے اچھے گھر میں سرمایہ کاری کی ہے تو ہمیں اسے آہستہ آہستہ  بھرنے کے بارے میں سوچنا چاہئے نہ کہ پہلے دن ہی سب کچھ ریڈی کرنا چاہیے۔  

​2- آپ کے پاس پہلے کیا ہے، اسے مت بھولیں

 اگر گھر بالکل مکمل طور پر خالی نہیں ہے یا آپ کے پاس دوسرے گھر سے آنے والا فرنیچر ہے یا، بس، آپ کے پاس پہلے سے ہی گھر میں تھا یا انہوں نے آپ کو دیا ہے، سب سے پہلی چیز جو آپ کو کرنا چاہئے، ان چیزوں کی ایک چھوٹی انوینٹری بنانی ہے جو آپ کے پاس پہلے ہی ہیں . آپ کو یہ  ضروری کرنا ہے تا کہ اس فرنیچر کو جس کی آپ کو اپنے آپ کی تکمیل کرنے کے  لیےضرورت ہے، اس کی دستیاب جگہ دیکھی جا سکے، جوان جگہوں پر رکھا جائے گا. اس کے لئے، ایک  منصوبہ بندی کے ساتھ، عام اقدامات کے ساتھ، گھر کی بڑی مدد ہوگی. یہ کام احتیاط سے کریں کیونکہ آپ فرنیچر خریدنے میں جلدی سے بچیں گے، اور اس کے ساتھ، آپ کوان ٹکڑوں کو بھی رکھنا ہے جنہیں آپ نے ابھی کئی سالوں کے لئے گھر میں فٹ نہیں کیا تھا۔

​3- فراہم کی جائے

modern Living room by FingerHaus GmbH
FingerHaus GmbH

VIO 302 – Wohnzimmer

FingerHaus GmbH

فرنشنگ کے اس مرحلے کے بہت سے پہلوؤں میں تناسب موجود ہونا ضروری ہے. فرنیچر کے سائز اور اس کمرے کے طول و عرض کے درمیان تناسب جو ہم پیش کرتے ہیں. منتخب عناصر کی قیمت میں تناسب ، یہ کہنا ہے کہ فرنیچر کے مختلف ٹکڑوں میں سرمایہ کاری ہمیشہ بجٹ کے مطابق ہونی چاہیے، سادہ فرنیچر لیکن کافی معیار کے ساتھ. سٹائلسٹ تجویز کے لحاظ سے تناسب اور توازن بھی. اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو ہر ایک فرنیچر کے لئے ایک آرائشی طرز پر شرط لگانا پڑے گی، لیکن آپ ڈیزائن اور رنگوں کے درمیان ہم آہنگی کو دیکھتے ہیں، تاکہ اس طرح کے کمرے کی شکل  آئے جیسا  ہم اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں. 

​4- کثیر المقاصد فرنیچر میں سرمایہ کاری

  by Allnatura
Allnatura

Funktions-Couchtisch Lucido

Allnatura

عام طور پر، آپ کو ذہن میں رکھنا چاہئے کہ اس ابتدائی مرحلے میں جہاں ہمارے پاس بہت محدود بجٹ ہے، آپ کو صرف ہر کمرے کو آرام دہ اور پرسکون رکھنے کے لئے لازمی طور پر فکر مند ہونا چاہئے اور لازمی اشیاء کے ساتھ سجاوٹ کو مکمل کرنا چاہئے. بعد میں جب وقت ہوگا، فرنیچر کے نئے ٹکڑوں کو شامل کرنا  آپ کی ضروریات پر منحصر ہے. اس معنی میں، اگر فرنیچر کے وہ ٹکڑے  جو آپ کی ترجیحات کی فہرست میں پہلے رکھےہیں، وہ لچکدار اور کثیر فعال ہیں، یہ آپ کو انہیں ہر کمرے میں استعمال کرنے میں آسان بناتی ہیں. بدلتے ہوئے فرنیچر، تصویر کی کافی میز، یا کثیرالمقاصد  امکانات کے ساتھ صوفا  جوہم نے آپ کو گزشتہ تصویر میں دکھایا ہے، یا مختصر، فرنیچر جس میں ایک ہی ٹکڑا  کئی ضروریات کو پورا کرنے کی اجازت دیتا ہے.

​5- نرم کشن اور قالین استعمال کریں

اگر ہم اشیاء کے بارے میں بات کرتے ہیں تو، سب سے اہم ان میں کشن اور قالین ہیں،جو کسی خود سے عزت مند رہائش گاہ کے لئے کامل ہیں. یہ عناصر نہ صرف سجاتے بلکہ کمرہ کو آرام دہ اور پرسکون بنا دیتے ہیں، وہ رنگ کا ایک نوٹ متعارف کراتے ہیں، تازہ پرنٹس کو شامل کرتے ہیں، قالین کے معاملے میں، جگہ کو زیادہ آرام دہ اور پرسکون بنا سکتے ہیں یا بہت سے استعمال کے ساتھ رہنے کے لئے ہمیں مدد کرتے ہیں. وہ ایسی چیزیں ہیں جو رہائش گاہ کو مزید لچکدار بنانے کے لئے بھی کام کرسکتی ہیں تاکہ ان کی فوری طور پر دوبارہ تعیناتی کے ساتھ، آپ قالین کی طرف سے احاطہ کیے گئے علاقوں کو کم کر کے جگہ میں اضافہ کرسکتے ہیں. تخیل کا استعمال کرتے ہوئے ضروری ہے  بڑے پیمانے پر پیسہ خرچ کئے بغیر ہمارے گھر کے امکانات کو بڑھانے کے لئے وسائل استعمال کرنے کے بارے میں سوچیں.

​6- DIY دماغ

تخیل کو جو کچھ بھی ہمارے ہاتھ میں ہے اس سے فائدہ اٹھانے پررکھنا چاہئے اور ہم اس گھر کوفرنش کرنے کے لۓ فائدہ اٹھا سکتے ہیں، ہم پیسہ بچانے کے لۓ دوسرے عناصر میں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں؛ مثال کے طور پر، جب فرنیچر غیر دلچسپ ہو جائے  تو ہم اسے تبدیل یا بحال کر سکتے ہیں. اس رویے کے ساتھ، ہم فرنیچر کے ایک پرانے ٹکڑے کو نئی زندگی دے سکتے ہیں، فرنیچر کا حصہ حل کرنے کے لۓ، جو ماحول سے متعلق ایک معقول فیصلہ کا مطلب بھی رکھتا ہے. 

​7- اسٹوریج علاقے بنائیں

 اپنی اسٹوریج کی جگہ بنانا آسان ترین اور سب سے زیادہ مفید کاموں میں سے ایک ہے جو ہم اس DIY ذہنیت (خود تخلیق کریں) کے ساتھ شروع کر سکتے ہیں، یہاں تک کہ اس قسم کے کام  پہلے کیے بغیر بھی. پیلز کا استعمال کرتے ہوئے، جو ان دنوں فیشن میں ہیں، پھل کے بکس  جیسے ہم یہاں دیکھ سکتے ہیں یا کوئی دوسرا عنصر جو مزاحم اور مستحکم ہے، ہم  اس سے فرنیچر بنا سکتے ہیں جو گھر میں آرڈر کو برقرار رکھنے میں مدد دیتا ہے. کتابچے، شیلف، فرنیچر، شومیکر وغیرہ. وہ آپ کے گھر کو منظم کرنے اور اصل میں بہت ہی ذاتی اندرونی حصے بنانے کے لئے بہت اچھے اتحادی ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!