industrial Kitchen by deVOL Kitchens

کچن کی الماریاں کیسے پینٹ کی جايں؟ چند مفید مشورے

Amjad Ali Amjad Ali
Google+
Loading admin actions …

باورچی خانے کی الماریوں کو پینٹ کرنے کے ليے خصوصی توجہ، منصوبہ بندی اور مہارت کی ضرورت ہوتی ہے۔ کچن میں پینٹ کرتے وقت فرش، چھت اور فرنیچر کے ساتھ رنگوں کے  امتزاج کو مد نظررکھنا پڑتا ہے۔ اور رنگوں کے انتخاب سے پہلے کچن میں موجود چکنے بخارات اور سخت جان میل کچیل کا خیال رکھنا پڑتا ہے۔ ایک معیاری باورچی خانے کی صفايی میں پکے اور معیاری پینٹ کا استعمال سمجھدار خانہ داری کا نمونہ ہوتی ہے۔ homify.pk کی طرف سے آج کا مضمون باورچی خانے کی الماریوں اور کیبنٹس کے ليے معیاری پینٹ کے انتخاب پر ہے۔

پینٹ سے پہلے

classic Kitchen by Intoto Kitchens Salisbury
Intoto Kitchens Salisbury

Tradition with stripey glass splashback

Intoto Kitchens Salisbury

رنگ یا پینٹ کرنا ہمیشہ ایک پیچیدہ اورمحنت طلب کام ہے۔ باورچی خانے میں پینٹ سے پہلے ماربل، ٹايلز اور شیشے وغیرہ کو محفوظ رکھنے کے ليے انھیں کم قیمت سلوشن ٹیپ، اخبار یا استر سے ڈھانپ دیں۔ اور کھانے پینے کی تمام اشیا کو فی لوقت باورچی خانے سے نکال دیں۔

پینٹ سے پہلے کرنے کے کام

classic Kitchen by homify
homify

Modern Classic Kitchen

homify

پینٹ سے پہلے باورچی خانے سے تمام اہم اوزار اور اشیا نکال دیں۔ باورچی خانے کے برتن، دراز، میز، کرسیاں اور دیگر قابل استعمال اور قابل ترسیل اشیا باہر نکال دیں۔ اور جو اشیا آپ نکال نہیں سکتے ان کو ڈھانپ دیں۔

الماریوں پر نشان لگايں

eclectic Kitchen by Johnny Grey
Johnny Grey

Edenbridge

Johnny Grey

رنگ کرنے سے پہلے اور درازوں اور الماریوں کو ہٹانے سے پہلے الماریوں اور کھڑکیوں پر نمبر یا نشان لگايں اور ان نشانات کو رنگ سے بچانے کے ليے ماسکنگ ٹیپ لگايں تاکہ رنگ کرنے کے بعد دوبارہ تنصیب میں آسانی ہو۔

چکنايی ہٹا دیں

classic Kitchen by Rencraft
Rencraft

Timeless Greys

Rencraft

پینٹ سے پہلے باورچی خانے سے گریز، چکنايی، تیل وغیرہ اچھی طرح صاف کرلیں۔ میل کچیل کو دھوڈالیں کیوں کہ ان سب کی مجودگی میں رنگ گل سڑ جاتا ہے اور اچھی طرح سے نہیں جمتا۔

رگڑایی کریں

باورچی خانے میں پینٹ سے پہلے ریگ مال یا کسی بھی کھردرے کپڑے یا برش کے ساتھ تمام الماریاں، دراز، دیوار اور تمام رنگنے والی اشیا کوھموار کرکہ خوب صاف کردیں۔ رنگ ھموار اور صاف سطحوں پر خوب جمتا ہے۔

معیاری پینٹ کا انتخاب کریں

industrial Kitchen by deVOL Kitchens
deVOL Kitchens

The Arts and Crafts Kent Kitchen by deVOL

deVOL Kitchens

ہمیشہ معیاری پینٹ کا انتخاب کریں۔ پینٹ خریدتے وقت تسلی کرلیں کہ پینٹ جلد خشک ہونے والی ہو اور اس میں کیمیکل اور ماحول دشمن مادے کم سے کم مقدار میں ہوں۔

دراڑوں کو بھر دی

پینٹ سے پہلے ضروری ہے کہ صفايی اور پالش کے بعد تمام دراڑوں اور درزوں کو مخصوص مادوں کی مدد سے بھردیں۔ اس طرح آپ اپنے پھٹے پرانے اوزار اور دیواروں کی پردہ پوشی کرسکتے ہیں۔

پینٹ سے پہلے صفايی کرلیں

موثر اورپايیدار پینٹ کے ليے ضروری ہے کہ آپ پہلے صفايی کرلیں۔ تمام الماریوں، کھڑکیوں اور درازوں سمیت ہر اس چیز سے گرد و غبار، زنگ اور داغ دھبے وغیرہ صاف کرلیں۔ کیوں کہ گرد وغبار کے ساتھ آپ جتنا بھی معیاری پینٹ کریں گے، اس کی خصوصیات زايل ہوجاينگی۔

پینٹ کو میکس ہونے سے بچايں

country Kitchen by Luxmoore & Co
Luxmoore & Co

Cottage Kitchen By Luxmoore & Co

Luxmoore & Co

جس مقام پر رنگ تبدیل کرنا مقصود ہو، اس جگہ پر رنگوں کی بد صورت اور بے ترتیب میلاپ سے بچنے کے ليے بارڈر پر ٹیپ یا اخبار وغیرہ لگا کر ہموار اور سیدھی بارڈر قايم کریں۔

معیاری پینٹ کا انتخاب کریں

colonial Kitchen by Pixers
Pixers

Fancy Wood

Pixers

ہمیشہ کوشش کریں کہ پینٹ معیاری ہو۔ اس طرح آپ باربار کی سرمایہ کاری اور مشقت سے بن جايں گے۔ 

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!