modern Garden by Gregory Phillips Architects

شیشے کی کھڑکیاں اور سطحیں صاف کرنے کے 7 منفرد اور

Amjad Ali Amjad Ali
Google+
Loading admin actions …

گھر میں شیشے کی کھڑکیاں اور شیشے کی دیگر سطحیں مثلا شیشے کے میز اور فریم غیرہ کو باقاعدہ اور تفصیلی صفايی کی ضرورت ہوتی ہے۔ غفلت کی صورت میں یہی خوبصورت اور نمايشی اشیا آپ کے ليے ندامت اور خفت کا باعث بن سکتی ہیں۔ شیشے کے تمام لوازمات اہل خانہ کی نفاست اورجمالیاتی ذوق کی نمايندگی کرتے ہیں اور انکی دیکھ بھال اور باقاعدہ صفايی منظم معمولات کی دلیل ہوتی ہے۔ شیشے کو صاف کرتے وقت زہن میں رکھیں کہ شیشے کو مستقل خراشوں سے بچانے کے ليے اس کو تیزدھار یا نوکدار اشیا کے ساتھ صاف کرنے سے اجتناب کریں۔

عمومی اونچايی کی کھڑکیاں

  by Plantation Shutters Ltd
Plantation Shutters Ltd

Cafe Style Shutters for Bay Windows

Plantation Shutters Ltd

کم یا عمومی اونچايی کی کھڑکیوں کی صفايی زیادہ آسان ہوتی ہے۔ اور اس مقصد کے ليے زیادہ تگ ودو نہیں کرنی پڑتی ہے۔ ایک عدد وايپر کے اسفنج کوگیلا کرکہ پہلے گرد وغبار دھو ڈالیں اور اس کے بعد خشک کپڑے کے سات صاف کردیں۔ گیلے کپڑے کیساتھ پہلے صاف نہ کريں بلکہ سب سے پہلے گرد وغبارجھاڑ لیں۔

شیشے کے چھت اور سن روف

modern Dining room by Designcubed
Designcubed

Courtyard House – East Dulwich

Designcubed

اونچی کھڑکیوں اور شیشے کے سن روف کو صاف کرنے میں احطیاط سے کام لیں۔ اگر آپ کو کسی معاون کی مدد میسر نہیں تو صفايی کرنے والے پیشہ ور  ماہرین سے رابطہ کریں۔ کیوں کہ اونچے مقامات کی صفايی کے ليے میز یا سیڑھی کا استعمال خطرناک ہوسکتا ہے۔

پھسلنے والے دروازوں اور کھڑکیوں کی صفايی

اگر آپ اپنی مدد آپ کے تحت شیشے کی بڑے سطحوں کی صفايی کرنا چاہتے ہیں تو اس کے ليے اونچے اور بڑے سايز کے وايپر یا خشک برش استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے ليے آپ کو سیڑھی یا اونچے میز پر کھڑے ہونے کی ضرورت نہيں ہوگی۔

غسل خانے کے شیشے اور آينے

modern Bathroom by Studio TO
Studio TO

Small Bathroom Redesign

Studio TO

غسل خانے میں نمی اور بخارات کے مسلسل اخراج کی وجہ سے  اسکے شیشے اور آينے صاف کرنے کی ضرورت جلدی اور باقاعدہ پیش آتی رہتی۔ غسل خانے کے شیشےاور آینے صاف کرنے کے ليے پہلے سپرے کے ساتھ ھلکی پھوار کے بعد خشک کپڑے کے ساتھ خشک کردیں اور پھرگیلا کپڑا پھیردیں۔ ذیادہ چمک کے ليے کاغز کا استعمال مفید رہتا ہے۔

شیشے کی سیڑھیاں

 Corridor & hallway by Celia Sawyer Luxury Interiors
Celia Sawyer Luxury Interiors

Fairways at the Bishops Avenue

Celia Sawyer Luxury Interiors

شیشے کی سیڑھیاں ایک بالکل نیا اوراچھوتا خیال ہے۔ شیشہ جتنا گندہ ہوگا اتنا ہی اس پر پھسلن ہوگی کیوں کہ ربڑ کے چپل اور بغیر چپل کے پاوں شیشے پر زیادہ رگڑ کے حامل ہوتے ہیں۔ شیشے کی سیڑھیاں صاف کرنے کے ليے برش اور ڈٹرجنٹ کا استعمال کارآمد رہتا ہے۔ اور خشک کرنے کے ليے وايپر کا استعمال کریں۔

شیشے کے میز

  by Duffy London
Duffy London

Megalith Table

Duffy London

شیشے کے ٹاپ والے میزوں پر کھانے پینے کی اشیا رکھنے سے اس پر داغ دھبوں کا پڑنا ناگزیر ہے۔ سب سے پہلے کويی حفاظتی کپڑا زیادہ مفید رہتا ہے۔ جبکہ صفايی کے ليے گیلے کپڑے سے صفايی کے بعد خشک کپڑ ےکے ساتھ خشک کردیں۔ زیادہ گہرے داغوں کے ليے سرکہ، لیموں وغیرہ بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

آينوں کی صفايی

eclectic Living room by ARKITEX INTERIORS
ARKITEX INTERIORS

Private Residence in Beykoz

ARKITEX INTERIORS

آينے صاف کرنے کے ليے دوہرے صفايی کی ضرورت ہوتی ہے۔ پہلے گہرے داغ دھبوں کوصاف کرنے کے ليے گرم پانی سے شیشہ کو دھو لیں۔ اور بعد میں گیلے کپڑے یا کاغزکے ساتھ نرمی کے ساتھ رگڑیں۔ آينوں کو صاف رکھنے کے ليے ان کو تیل اور ہیر کریم کی چکنايی سے بچايے رکھیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!