modern Garage/shed by FG ARQUITECTES

گیراج خریدنے سے پہلے کن چیزوں پرغور کرنا چاہیے

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

کیا ہم گیراج خریدیں؟ یہ سوال بڑے شہروں میں یا رہائشی علاقوں میں بھی بہت سے گھروں میں پیدا ہوتا ہے. پارکنگ کے مسائل کا دن بدن بڑھ رہے ہیں، اور مشکل  دن کے کاموں کے بعد گٍھر آنے کے بعد کچھ چیزیں جو درد سر ہیں ان میں ایک سڑک پر پارک کرنے کے قابل ہو جانا ہے.

ایسا وقت بھی ہوتا ہے جب ہمارے پاس پہلے ہی گیراج ہے اور ہم ان کا آرام سے استعمال کرتے ہیں، لہذا اگر ہم گھر میں ایک دوسری گاڑی خریدیں اور اچانک ہمیں پارکنگ کے بارے میں فکر کرنا پڑے تو، دنیا ہم پر گر پڑتی ہے اور ہم گیراج کی جگہ تلاش کر تے ہیں.

اب تک وضاحت کی گئی ہے کہ ہم گیراج کیوں خریدیں، لیکن اب سے ہم آپ کو یہ بتانا چاہتے ہیں کہ یہ کس طرح کرنا ہے، ممکنہ دھوکہ دہی اور لازمی بیوروکریٹک طریقہ کار دونوں کو کیسے پورا کرنا ہے .

​غیر قانونی تنظیموں پر توجہ

آج کی دنیا میں دھوکہ دہی کے دوست معاشرے کے کسی بھی علاقے میں ہیں، اور یقینا وہ بھی جو آپ کو ایک گیراج فروخت کرنا چاہتے ہیں ان میں بھی شامل ہیں. آپ کو مستقل بد اعتمادی میں زندگی گزارنےنے کی ضرورت نہیں ہے، لیکن آپ کو محتاط ہونا ضروری ہے، اور اس معاملے میں اسے حاصل کرنا آسان ہے.

آپ کی ضرورت کے علاقے میں پارکنگ کی خالی جگہوں کو  تلاش کرنے کے بعد، آپ نے آخر میں یہ سوچنا ہے کہ کیا یہ آپ کی ضروریات اور آپ کے بجٹ میں فٹ بیٹھتا ہے. آپ نے اسے دیکھا ہے، آپ نے بیچنے والے سے بات کی ہے اور آپ نے  فروخت پر بھی بحث کی ہے. ٹھیک ہے، اس بات کو یقینی بنائیں کہ سب کچھ ترتیب میں ہے. اس سلسلے میں سب سے زیادہ موثر ہے کہ گیراج کے بارے میں پراپرٹی رجسٹری میں سادہ نوٹ کی درخواست کریں. وہاں وہ آپ کو مطلع کریں گے کہ مالک اور وہ شخص جس کے ساتھ آپ ٹرانزیکشن پر دستخط کرنے جا رہے ہیں وہی شخص ہے. اور آپ بھی پیشگی ادائیگی کر سکتے ہیں اور مثال کے طور پر اگر آپ گیراج کو آپ کی ادائیگیوں کے ساتھ اپ ڈیٹ کر کے کمیونٹی کے صدر سے پوچھیں، اگرچہ اگلے مرحلے میں آپ کو معلوم ہو گا کہ یہ الزامات سے مکمل طور پر پاک ہے.

​گیراج خریدنے کے لئے پہلا مرحلہ: مکمل سند

modern Garage/shed by FG ARQUITECTES
FG ARQUITECTES

Garage façade

FG ARQUITECTES

ایک بار جب آپ ہر چیز کو صاف دیکھتے ہیں اور آپ اس بات کا یقین کر رہے ہیں کہ آپ اسے رسمی طور پر شروع کرنا شروع کر دیں گے. اگر یہ ایک ریل اسٹیٹ ایجنٹ ہے تو سب کچھ بہت آسان ہو گا، لیکن یہ ممکن ہے کہ آپ ایک نجی فرد سے ڈیل کریں. لہذا، شاید اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ ٹرانزیکشن کی توثیق اور بیچنے والا  پیچھے نہیں ہٹے، پیسے آپ  اقساط میں پیش کر سکتے ہیں. اگرچہ اس کے لئے یہ  معاہدے پر دستخط کرنا دلچسپ ہے جس میں عزم اور ادائیگی درج کی گئی ہے.

اور اس کے بعد آپ کو ایک نوٹری میں رسمی طور پر کرنا ہوگا. نوٹری میں اس دستاویز میں شمولیت شامل ہوسکتی ہے جس سے ثابت ہوتا ہے کہ ریل اسٹیٹ یا پارکنگ کی جگہ جو آپ نےخریدی ہے وہ چارجز سے پاک ہے، یہ ہے کہ آپ نے قرض کے ساتھ  یا دھوکہ دہی سے جائیداد نہیں خریدی ہے. اگر نوٹری کو کیڈسٹری رجسٹری میں غیر ادا کیے چارجز یا ٹیکس کا پتہ چلتا ہے تو آپ آپریشن کو روک سکتے ہیں. دوسری طرف، اگر سب کچھ درست ہے تو، آپ اپنے نئے گیراج اور چابیاں کے ساتھ نوٹری کو چھوڑ سکتے ہیں، ہاں باقی اتفاق شدہ قیمت اور نوٹریال آفس کی فیس ادا کرنے کے بعد.

​گیراج خریدنے کے لئے دوسرا مرحلہ: ٹیکس کی ادائیگی

ٹیکس ادا کرنے کے لیے اس تاریخ تک پہنچنے کا دورانیہ، آپ کی خریداری کی تاریخ سے 30 دن کی مدت ہے. اور مقدار خود مختار کمیونٹی پر منحصر ہے جہاں آپ رہتے ہیں اور اگر یہ نیا یا سیکنڈ ہینڈ گیراج ہے.

نئے تعمیراتی گیراجوں کے لئے، سب سے پہلے چیز VAT ادا کی جاتی ہے جسے فروخت کی رقم میں شامل کیا گیا ہے. اور یہ (VAT)ویٹ 21 فی صد ہے جو صرف گیراج یا 10٪ خریدنے والے افراد کے لئے جو گھر کی خریداری میں شامل کرتے ہیں. اور یہ بھی ہر خود مختار کمیونٹی میں متغیر دستاویزی قانونی حقوق (آئی اے جے ڈی) پر ٹیکس ادا کرنے کے لئے ضروری ہے، لیکن یہ زیادہ سے زیادہ آپریشن کے مجموعی حصے میں سے 1٪ ہے.

اور سیکنڈ ہینڈ گیراج کی خریداری کے لئے یہ ضروری ہے کہ دوسرے ٹیکس کے ساتھ اقتباس کریں. خود مختار فطرت میں ٹرانسفر ٹیکس (آئی ٹی پی) ہے اور اس کی فی صد ایک علاقے سے ایک دوسرے سے مختلف ہوتی ہے، لہذا یہ ہر کمیونٹی کی ویب سائٹ کی جانچ پڑتال اور اس کے متعلقہ فارموں کو ڈاؤن لوڈ کرنے کا بہترین طریقہ ہے.

​گیراج خریدنے کے لئے تیسرا قدم: رجسٹر میں رجسٹر کریں

ایک بار جب آپ ٹیکس کی تصفیہ کے ساتھ رسید اور ٹیکس ایجنسی میں مہربند خریداری کا کام کرتے ہیں تو، آپ تقریبا مکمل کر چکے ہیں. بس زمین کی رجسٹری پر جائیں اور اپنے حصول کو اپنے نام میں درج کریں. آپ متغیر فیس ادا کرنے جا رہے ہیں لیکن آخر میں آپ کا یہ کاغذ ہے جو آپ کی خریداری کریگا. مستقبل میں ایک ریکارڈ جس میں آپ اسے فروخت کرنا چاہتے ہیں، آپ کو نقل و حمل میں ٹرانزیکشن کو دوبارہ کر سکتے ہیں یا آپ کرایہ پر ڈال سکتے ہیں. اب تک ہم نے آپ کو تمام طریقہ کار سے آگاہ کیا ہےجو آپ خود کر سکتے ہیں، لیکن اگر آپ چاہیں تو، نوٹری کے ساتھ پہلا مرحلہ چھوڑ کر، باقی آپ آرڈر کرسکتے ہیں اور ایک ایجنسی کی خدمات کو حاصل کرسکتے ہیں. ظاہر ہے کہ وہ ان کے کام کو متعلقہ شرح کے مطابق چارج کریں گے، لیکن وہ تمام بیوروکریٹک طریقہ کار کو مکمل کرنے کے بارے میں پریشان ہونگے.

​گیراج کا اشتراک کرنے کا اختیار

modern Garage/shed by Kopron S.p.A.
Kopron S.p.A.

Portoni Sezionali per garage

Kopron S.p.A.

شہروں کے بعض علاقوں میں پارکنگ کی دشواری واقعی خوفناک ہے اور وہاں لوگ گیراج سے لطف اندوزہونے کے لۓ ادا کرنے کے لئے تیار ہیں. لہذا بعض اوقات اگر کئی گاڑیوں کے لئے گیراج کا اشتراک کرنا ممکن ہو تو، ممکن ہے. یہ کہنا ہے کہ، اگر ہم نے مرکز میں گیراج خریدا ہے، لیکن ہم صرف اسےصرف رات میں استعمال کرتے ہیں، شاید ہم اسے دن میں اور اس علاقے میں  کسی کو کام کرنے والے گھنٹوں میں کرایہ پر دے کرکام چلاسکتے ہیں. خریداری کے بعد پیسے کی وصولی کا ایک حل، یا صرف مفت دیکھ بھال اور کمیونٹی کی لاگت حاصل کرنے کے لئے. 

​گیراج کو سجانا

modern Study/office by EXA4 AEC Soft & Services
EXA4 AEC Soft & Services

Reconversión de un Garaje en Estudio y Gimnasio – Diseño 3D -

EXA4 AEC Soft & Services

 یہ اختیار صرف ان لوگوں کے لئے جائز ہے جنہوں نے اپنے انفرادی گیراج کو خریدا ہے. اگر ایسا ہے تو، وہ منطقی طور پر  کر سکتے ہیں جو وہ پسند کرتے ہیں. موٹر سائیکل یا جم کے سامان کے لئے ایک جگہ کو وقف کرنے کے لۓ، اسٹوریج کا علاقہ بنانے یا محفوظ کرنے کے لۓ اسے پینٹنگ کرنا وغیرہ.

 کہا گیا ہے، یہ ایک انفرادی گیراج ہے اور ہر کوئی اسے اپنی مرضی کے طور پر استعمال کرسکتا ہے، حقیقت میں، آپ کو ہومیفائی میں زبردست گیراج ملیں گے.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!