by 가또블랑코

مشکل صفائی کے منصوبوں کو آسانی سے سر انجام دینے کی سات آسان تراکیب

usranaz usranaz
Loading admin actions …

ایمانداری کی بات یہ ھے کہ کچھ صفائی کے منصوبے دوسرے منصوبوں سے سخت اور مشکل ھوتے ہیں؟اگرچہ اس کے لئے ہم میں سے بہت سے لوگ اس صفائی پر پورا دن خرچ نہیں کر تے۔ زیادہ تر لوگ ڈشوں کو دھونے کے ساتھ صوفے کے پیچھے دھول مٹی کو صاف کرتے ہیں۔جی ھاں ! اس میں شک نہیں کہ کچھ صفائی کے سادہ اور آسان منصوبے زیادہ اہمیت کے حامل ھوتے ہیں لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ مشکل صفائی کے منصوبوں کو نظر انداز کر دیں۔

خوشقسمتی سی آج کے اس مضمون میں ایسے مشکل صفائی کے منصوبوں کے لئے نہائت آسان تراکیب پیش کی گئی ہیں جن سے آپ بغیر سخت محنت کے آسانی سے صفائی کر سکیں گے۔ تو بغیر کسی وقفہ کے ان تجاویز پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

1۔ گہرائی میں : اوون کی صفائی

classic Kitchen by Intoto Kitchens Salisbury
Intoto Kitchens Salisbury

Tradition with stripey glass splashback

Intoto Kitchens Salisbury

اوون کی صفائی کرتے وقت اس بات کو ذہن نشین رکھیں کہ یہ کاربن، چکنائی اور زنگ سے بھرا ھو سکتا ھے، بہت سے لوگ اس کی صفائی کے لئے سوڈا اور گرم پانی کو استعمال کرتے ہیں۔ اوون کی آسان صفائی کی ترکیب یہ ھے کہ آپ میٹھا سوڈا اور گرم پانی کا پیسٹ بنا لیں اور گندی اور بگڑی ھوئی جگہوں پر اس پیسٹ کو لگا کر کچھ دیر کے لئے چھوڑ دیں۔مثال کے طور پر رات کے وقت اس پیسٹ کو لگا لیں اور پوری رات اس پیسٹ کو لگا رہنے دیں۔

اگلے دن صبح اُٹھ کر اس کو گرم پانی سےدھو لیں، آسانی سے آپ کا اوون چمک اُٹھے گا۔

2۔ پورے ٹوائلٹ کی مکمل صفائی

ٹوائلٹ کے باؤل سے شروع کریں۔ ٹوائلٹ کلینر کو اس کے کناروں کی گہرائی میں لگائیں تا کہ یہ بہتا ھوا نیچے کی طرف چلا جائے۔ٹوائلٹ برش کی مدد سے باؤل کے یر حصے کو اچھی طرح سے رگڑ لیں اور ساری گندگی کو رِم کے نیچے بہ جانے دیں۔

ٹوائلٹ کے ڈھکن کو بند کر دیں اور ٹوائلٹ کلینر کو 15 منٹ تک اپنا کام کرنے دیں۔جب تک یہ ٹوائلٹ باؤل کے اندر گندگی کو صاف کرے،اتنی دیر میں آپ اس کے بیرونی حصے کو ڈیٹول کلینر سے صاف کر لیں۔ اس کے اوپر والے حصے سے شروع کریں اور صفائی کرتے ھوئے نیچے آئیں۔ اسفنج اور گرم پانی سے اس کے بیرونی حصے کو صاف کریں۔

ٹوائلٹ رم کا ڈھکن کھولیں اور باؤل پر کام شروع کر دیں۔ بہت سا پانی اور برش کی رگڑ سے ساری گندگی منٹوں میں بہ جائے گی۔اور آپ کا ٹوائلٹ صاف شفاف نکل آئے گا۔

3۔ پالتو بلی کے چھوٹے باکس کی صفائی

یاد رکھیں کہ بلی کے رہنے باکس میں پیشاب اور گندگی جمع ھو جاتی ھے جو آپ کے لئے نقصان دہ ثابت ھو سکتے ہیں۔اسی وجہ سے اس باکس کی صفائی بہت اہمیت رکھتی ھے۔ ان پاکس سی صفائی سے پہے اپنے ھاتوں پر ربڑ کے دستانے اور منہ پر ماسک پہن لیں۔یہ ماسک آپکو خطرناک وائرس ٹیکسوپلامیسس سے متاثر ھونے سے بچاتا ھے جو کہ بلی کے پیشاب سے پھیلتا ھے،

اگرآپ حاملہ خاتون ہیں تو اس کام کو ہرگز مت کریں۔

بلی ہر روز کم از ایک بار ضرور اپنے باکس کے پیڈ میں پیشاب کرتی ھے اس لئے اس کی بد بُو سے بچنے کے لئے ہفتے میں ایک بار اس کی صفائی ضرور کریں۔

اس کے پرانے پیڈ کو باہر پھینکیں۔ اس کے باکس کی صفائی کریں، نیا پیڈ ڈال کر خوشبُو ڈال دیں۔ یہ یاد رکھیں کہ اس سارے کام کے دوران ربڑ کے دستانے اور ماسک کا استعمال ضرور کریں۔

بلی کے پیڈ باکس کو گھر کی ردی ٹوکری میں مت پھینکیں بلکہ اسے گھر سے باہر کوڑے دان میں اس دن پھینکیں جس دن کوڑے دان کی گاڑی اس کو لینے کے لئے آئے۔

اب آپ اس بلی کے باکس کو اندر سے اچھی طرح صاف کر لیں اس کے بیرونی حصے کو اسفنج اور برتنوں والے صابن سے دھو لیں۔ویکیوم کلینر سے اس کے اندرونی حصے کو صاف کر کے گرم پانی سے دھو لیں۔

اس باکس کی اندرونی چیزوں کو صابن اور سرف سے دھو کر اچھی طرح خشک کرنے کے بعد بلی کے رہنے والے باکس میں رکھ دیں۔ اس روٹین کو ہفتے میں ایک بار ضرور دہرائیں۔

4. نالیوں کی صفائی

  by deVOL Kitchens
deVOL Kitchens

The Chester Kitchen by deVOL

deVOL Kitchens

آ پ کو اس کام کے لئے ان چیزوں کی ضرورت ھو گی۔

1  ۔   1/2 کپ میٹھا سوڈا

2.  • 1/2 کپ سرکہ

3  • لیموں  کا رس (اختیاری)

4  • پیمائش کرنے والی کپ.

مرحلہ 1: گندی نالی کا ڈھکن ہٹا دیں.

مرحلہ 2: میٹھا سوڈا کا ایک 1/2 کپ پیمائش کریں.

مرحلہ 3: زیادہ سے زیادہمیٹھے سوڈے کو اس نالی کی تہ تج پہنچائیں۔

مرحلہ 4: سفید سرکہ کا ایک 1/2 کپ کا پیمانہ کریں اور اسے بیکنگ سوڈا کے اوپر ڈرین والی نالی میں ڈال دیں.

یہ مرکب ڈرین کی نالی کو کھانے والی کسی بھی چیز  سے دور کرتی ھے۔ اس کے اندر کی جمی چکنائی اور گندگی کو گلاتی ھے اور باہر نکالتی ھے۔. کسی بھی ناخوشگوار بد بو سے نمٹنے کے لئے اس مرکب کے اوپر لیموں کا رس نچوڑ دیں، بد بُو غائب ھو جائے گی۔

یہ سفارش کی جاتی ہے کہ آپ اس عمل کو مہینے میں ایک مرتبہ ضرور کریں.

5. اپنے ویکیوم کلینر کی صفائی کریں۔

آپ کو ان چیزوں کی ضرورت ھو گی:

• کوڑے کا تھیلا

• پرانے کینچی یا سوئی دھاگہ

. کپاس کا پیڈ

• الکوحل صاف کرنے والا

• پانی کا ذریعہ

صفائی کرنے والے کپڑے یا کاغذ  کےتولیے.

مرحلہ 1: ویکیوم کی تھیلی کو باہر نکال لیں اور اسے ردی کی ٹوکری میں خالی کر دیں۔

مرحلہ 2: ہر چیز کو لے علیحدہ علیحدہ کر دیں تا کہ ہر حصے کی صفائی اچھے طریقے سے کی جا سکے۔

مرحلہ 3: کینچی یا سوئی دھاگے کے ساتھ، آپ کے ویکیوم کلینر کے بیٹر بار میں جو کچھ بھی ہوا ہے اسے احتیاط سے کاٹ دیں.

مرحلہ 4: ڈیٹول یا الکوحل کو کپاس پیڈ پر لگائیں اور اس کے بعد ویکیوم کلینر کے نچلے حصے پر اس کو رگڑیں. یہ فوری طور پر خشک ہو جائے گا اور آپ کے ویکیوم کی دھول مٹی کو صاف کر دے گا۔.

مرحلہ 5: اگر ممکن ہو تو، ویکیوم کی تھیلی کو دھو لیں اور خشک کر لیں اس بات کو یقینی بنائیں کہ اس سے پہلے کہ آپ اس تھیلی کو واپس لگائیں وہ مکمل خشک ھو چکی ھو۔

مرحلہ 6: مکمل مائکروفیر میں ڈوبے کپڑے کے ساتھ پوری ویکیوم کلینر کو مکمل طور پر صاف کریں.

مرحلہ 7: مینوفیکچررز کے ہدایات کے بعد کسی بھی فلٹر کو تبدیل یا صاف کریں اور یہ یقینی بنائیں کہ یہ آپ کی مشین پر واپس آنے سے پہلے مکمل طور پر خشک ہے. یاد رکھیں کہ سڑن مشین میں بڑھ سکتی ہے.

6. ڈش واشر کو صاف کریں

آپ کو ان چیزوں کی ضرورت ھو گی۔

.  سفید سرکہ

• میٹھا سوڈا

• لیموں کا رس

• کپڑے یا نرم صافائی والا کپڑا

• دانتوں کا برش

• دانتوں کی پکس (ٹوتھ پکس)

مرحلہ 1: اپنے آخری بار دھونے کے بعد  ڈش واشر کو خالی کریں اور تمام ریک، برتن ٹرے اور ٹوکری کو ہٹا دیں.

مرحلہ 2: اس بات کا یقین کرنے کے لئے ھاتھ ڈال کر چیک کریں  کہ تمام سوراخ کھلے ہیں اور پانی آزادانہ طور پر ان کے ذریعہ باہر نکل جاتا ھے. اگر اس کی جالی کے سوراخ آپ کو بند میلں تو ٹوتھ پکس کی مدد سے ان کے سوراخ کو کھول دیں۔ اس کے علاوہ آپ اس کو صاف کرنے کے لیئے دانتوں کا برش بھی استعمال کر سکتے ہیں۔اس کو صاف کر کے اپور پانی بہا دیں۔

مرحلہ 3: ڈش واشر کے دروازے کے نچلے حصے کی صفائی کریں کیوں کہ یہاں گندگی آسانی سے جمع ھو جاتی ھے۔ اس ڈش واش کے فرش کی جانچ پڑتال کریں، پانی کے اخراج والی نالی کے ارد گرد صفائی کریں، اس ھصے میں جہاں بھی آپ کو گندگی نظر آئے آپ اسے صاف کریں اگر آپ کے ڈش واشر میں فلٹر ہے تو اسے بھی صاف کر دیں یا تبدیل کر دیں۔، اپنے سنک کے حصوں کو ہٹا دیں اور الگ الگ کریں. میٹھا سوڈا پیسٹ کے ساتھ دھونے کے لئے ایک دانتوں کا برش کا استعمال کریں، یا صابن کو گرم پانی کے ساتھ استعمال کریں اور سن گندگی کے ملبے کو صاف کر دیں۔

مرحلہ  4 : پانی کے اخراج کی نالی  کے ارد گرد دھونے کے لئے اپنے دانتوں کا برش اور بیکنگ سوڈا پیسٹ کا استعمال کریں. کسی بھی غذا کے حصوں کو ختم کریں جو ارد گرد پھنسی ھو اور ناخوشگوار بو پیدا کر رہی ھو،

مرحلہ 5: سفید سرکہ میں ایک نم کپ کپڑے اور لیموں کا رس کے چند حلقوں کے ساتھ اس کی سیل کو صاف کر کے دھو لیں. چھوٹی جگہوں کے لئے ایک دانتوں کا برش استعمال کیا جا سکتا ہے.

مرحلہ 6: برتن ہولڈرز اور ریک چیک کریں کہ کہیں ان میں کھانے کے ٹکڑے تو پھنسے ھوئے نہیں ہیں۔ ان کو اچھی طرح دھو ئیں۔اگر یہ بہت ذیادہ گندے ہیں تو آپ ان کو سرف اور دانتوں کے برش سے اچھی طرح رگڑ کر دھو سکتے ہیں یا پھر میٹھے سوڈے کا مرکب ساری رات لگا کر چھوڑ دیں اور صبح اس کو دھو لیں۔

مرحلہ 7: سفید سرکہ کے ساتھ آپ کے ڈش واشر (خالی) کے ایک چکر کو چلانے سے مشکل پانی کے داغ / پیمانے کو ہٹایا جا سکتا ہے. سر کہ کے 2 کپ اس کے نچلے حصے میں  ڈالیں اور مشین کو توانائی کی بچت یا کم دھونے پر خالی چلائیں. مشین کو درمیان میں روک دیں اس طرح سرکہ نچلے حصے میں پہنچ جائے گا اور اپنا کام شروع کر دے گا۔اس کو اس حالت میں 20 منٹ تک رہنے دیں پھر مشین کو چلا دیں تا کہ وہ اپنا چکر پورا کر لے۔

اس عمل کو ڈش واشر کی اچھی صفائی کے لئے آپ مہینے میں ایک سے دو بار دہرا سکتے ہیں۔

7. اپنے گھر کو مکڑیوں سے نجات دلائیں۔( بغیر کسی کیڑے مار دوائی کے)

modern Garden by Cue & Co of London
Cue & Co of London

Open-Plan Kitchen/Living Room, Ladbroke Walk, London

Cue & Co of London

مکڑیاں زیادہ تر تاریک کونوں میں چیزوں کے پیچھے اپنے جالے بناتی ہیں۔جیسے کتابوں،الماریوں اور کپڑوں کے پیچھے۔ مکڑیوں کے جالے آپ کے گھر کی شان و شوکت خراب کر دیتے ہیں۔ اس کے لئے آپ کو اپنے کونوں کی صفائی،الماریوں کی پیچھے کی صفائی کے کو  کثرت سے کریں تا کہ مکڑیاں اس جگہ پر اپنے جالے نہ بُن سکیں۔

کیا آپ کے گھر یا اپارٹمنٹ کے بیرونی پہلوؤں کے ارد گرد بہت سارے پتے، جھاڑیاں، لکڑی کے انبار، گھاس پھوس اور سامان موجود ہیں؟ یہ مکڑیوں کے لئے پسندیدہ جگہیں ہیں! اپنے گھر کے ارد گرد اور بیرونی جگہ کو صاف ستھرا رکھیں اور گھاس پھوس اور لکڑیوں کو ختم کر دیں. تا کہ آپ کے گھر کے ارد گرد مکڑیوں کو گھر بنانے کے لئے جگہ نہ مل سکے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!