mediterranean Bathroom by Molins Interiors

بیڈروم میں باتھ روم کو ضم کرنے کا طریقہ

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

اگرچہ آج یہ روز کا کام لگتا ہے کہ باتھ روم ، سونے کے کمرے  کے ساتھ واقع ہیں لیکن کچھ عرصہ پہلے تک یہ سہولت صرف بہترین ہوٹل کے عیش و آرام میں حاصل تھی. چیزوں نے بہت کچھ تبدیل کردیا ہے اور آج کل یہ نیا گھر تلاش کرنا مشکل ہے جس میں ماسٹر بیڈروم میں باتھ روم تک براہ راست رسائی نہیں ہے. حقیقت یہ ہے کہ یہ صرف بڑے گھروں کے بارے میں نہیں ہے، اس میں چھوٹے سے  سونے کے کمرے میں بھی باتھ روم کی جگہ کے مسائل کا مثالی حل ہوسکتا ہے.

ڈیزائن کا انتخاب کرتے وقت ہم ایسا کرنے کے بہت سے اختیارات ڈھونڈتے ہیں: شیشے کی دیواریں، سلائڈنگ دروازے، کم دیواریں، پانی کی گہرائی کی جگہ… امکانات بہت مختلف ہیں، لہذا ہم نے یہ مضمون مکمل طور پر ڈیزائن کی مثالوں کے ساتھ تیار کیا ہے کہ اس میں سونے کے کمرے میں باتھ روم ضم کرنے کا طریقہ عملی، اصل اور فعال طریقے سے بیان کیا گیا ہے۔ 

​ایک گلاس کی دیوار

مربوط باتھ رومز میں سب سے زیادہ عیش و آرام کے رجحانات میں سے ایک گلاس کیوب ہیں، جس میں باتھ روم جسمانی طور پر الگ  ہے، لیکن بظاہر نہیں. ایک انٹرمیڈیٹ اور زیادہ سستا اختیار یہ ہے کہ ہم فوٹو گرافی میں تلاش کریں. شاور کا علاقہ گلاس تقسیم کے ساتھ موصل ہے، جیسا کہ ٹوائلٹ کے علاقہ ہے، جو ایک  سلائڈنگ گلاس دروازے سے بند کیا گیا ہے. درمیان میں، ٹوائلٹ کا علاقہ سونے کے کمرے میں کھلا ہے. 

​ایک دیوار جس نے ہیڈ بورڈ اور باتھ روم کا اشتراک کیا ہے

 اس اختیار میں سے ایک جو ہماری توجہ پکڑرہا ہے، اس بڑے بیڈروم میں ہے، جہاں دو کمروں کو الگ کرنے کے لئے نصف دیوار کواستعمال کیا گیا ہے. ایک طرف، دیوار بستر کے ہیڈ بورڈ کے طور پر کام کرتی ہے، دوسری طرف مکمل باتھ روم کو ضروری رازداری دیتی ہے. کھلے ہونے پر، قدرتی روشنی جو بیڈروم کو روشن کرتی ہے وہ ہی باتھ روم میں بھی جاتی ہے.

​کپڑوں پر براہ راست رسائی کے ساتھ شاور

اس باتھ روم کو حیرت انگیز انداز میں کمرے میں داخل کیا گیا ہے. شاور کے لئے جگہ ڈریسنگ روم کے درمیان ہے، جو  بغیر کسی ٹرانزیشن، سلائڈنگ گلاس اسکرین اور باقی باتھ روم کے ساتھ  الگ ہے، جس سے دوسرے دروازے سے براہ راست  رسائی حاصل کی جا سکتی ہے. 

​فرش جگہوں کا نشان لگاتا ہے

 اس گھر میں بیڈروم اور باتھ روم کے درمیان کوئی علیحدگی نہیں ہے. دروازہ غائب ہو گیا ہے اور اگرچہ دونوں جگہوں کے درمیان جگہ موجود ہے، علیحدگی کو فرش کے استعمال سے نشان زدہ کیا گیا ہے. بستر کے علاقے میں استعمال شدہ لکڑی سے باتھ روم میں ایک عظیم ہائیڈرولک ٹائل فلور بن جاتا ہے.

​ایک خفیہ دروازہ

باتھ روم یہاں پانی کی سطح پر لیکن اصل میں اس کی رسائی میں واقع ہے: ایک پناہ گزین دروازے کے ذریعہ جو باتھ روم کی طرف جاتا ہے. بہترین جاسوسی فلموں کی قابل حیرت انگیز پیشکش. 

​سونے کے کمرے میں ایک باتھ روم کھلتا ہے

eclectic Bedroom by Donaire Arquitectos
Donaire Arquitectos

Hotel EME in Seville, Spain

Donaire Arquitectos

 جیسا کہ ہم نے متعارف کرایا، ہوٹل سب سے پہلی جگہیں ہیں جن میں باتھ روم کو بیڈروم میں شامل کیا گیا تھا اور اس وجہ سے وہ اب بھی، ایک طرح سے، ان کو ضم کرنے کے لئے سب سے زیادہ جدید ہیں. اس مثال میں ہم ایک بڑے کمرے کو تلاش کرتے ہیں جس میں کالم  سوٹ کے مختلف استعمال کا نشان لگاتے ہیں: رہنے والا کمرہ، بیڈروم اور باتھ روم.

​دو حصوں میں ایک باتھ روم

scandinavian Bathroom by decoraCCion
decoraCCion

Baño integrado en dormitorio

decoraCCion

یہ کمرہ ایک سولومینک فیصلے تک پہنچ گیا ہے: غسل ٹب اور ٹوائلٹ اصل باتھ روم کے اندر رہتا ہے، اور دروازے کے ساتھ ایک بند جگہ میں واقع ہے، جبکہ سنک سونے کے کمرے میں داخل ہوتا ہے. تاہم باتھ روم کے حصول کے تمام عناصر، تقسیم کے وجود کے بغیر یا نہیں فرش کا اشتراک کرتے ہیں. ظاہر ہے، فرش کی تبدیلی اور ٹائل کا  لکڑی بن جانا سونے کے کمرے میں جانے کا راستہ بناتا ہے۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!