by Admonter Holzindustrie AG

لکڑی کی سطحوں کو صاف اور برقرار رکھنے کا طریقہ

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

ہم لکڑی کے استعمال کو پسند کرتے ہیں کیونکہ یہ قابل تجدید، نامیاتی اور اقتصادی وسائل ہے. یہ عظیم مواد(لکڑی) سبزیوں کی ابتدائی خام مال میں سے ایک ہے جس کا انسان نےسب سے زیادہ اور تاریخی استعمال کیا ہے۔ پہلے ہی سے اس کو فیشن کے طور پر استعمال کیا جاتا رہا ہے.اوراس طرح  لکڑی کی خوبصورتی سے انکار کرنا مشکل ہے یہ  ہمیشہ کمرے میں گرم اور خوش آمدید رابطے لاتا ہے.

اگرچہ یہ سچ ہے کہ نرم لکڑی کے درمیان فرق ہونا چاہئے جیسے برچ یا پائن۔ اور سخت لکڑی، مثلا اون یا آبنوس جیسے عام طور پر ہم ایک بہت مزاحمت اور ورسٹائل مواد کو تلاش کرتے ہیں۔ اسی طرح اسے خوبصورت فرنیچر بنانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. الزبتھ سٹائل میں اس طرح اسکینڈنویان ایئر کے ساتھ جدید کابینہ اور داخلہ فرشوں کا احاطہ کرنے اور چھتوں پر رکھنے کے لئے دیکھا جاتا ہے کہ  یہ کتنی درست ہے. ہم نے پہلے ہی آپ کے لیے خیالات کو اس کتاب میں وقف کر دیا ہے. لیکن ہمیں یہ نہیں بھولنا چاہیے کہ لکڑی ایک قدرتی مواد ہے اور اس طرح اس میں  وقت کے ساتھ تبدیلی ہوتی ہے.پہلے لکڑی کا نیا یا پرانا ہونا ضروری نہیں تھا. اس کے برعکس آج پُرانی لکڑی ایک وسائل ہے جس کو اس مواد کی خاصیت کی بنا پر سجاوٹ کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اور ہم اس کے ساتھ تعمیرکر کہ فرنیچر کونئی زندگی اور جادوئی نظر دیتے ہیں. لیکن اس کی خوبصورت استعداد مادی دیکھ بھال کے خلاف نہیں جاتے ہیں. لکڑی کو بحالی کی ضرورت ہوتی ہے جو ہم ہمیشہ اپنے فرنیچر کو نہیں دیتے اور یہ ان کے لئے بنیادی ہے۔ آج ہم اچھی حالت میں لکڑی کے سطحوں کو رکھنے کے لئے کچھ چالوں/خیالات کے بارے میں بات کرنا چاہتے ہیں اور اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ یہ فرنیچر بہت سے سال تک ہمارے ساتھ محفوظ رہیں.

فرش

صرف لکڑی کے فرشوں کو خاص توجہ کی ضرورت نہیں وہ بپہلے ہی  گرم اور خوش آمدید ہیں. اس کی بحالی پیچیدہ نہیں ہے لیکن اسے بعض دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے:

1. روایتی صفائی کی مصنوعات کو مسترد کریں: یہاں تک کہ جو صرف لکڑی کے لیے استعمال ہوتی ہیں ان کا استعمال بھی نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ اگر آپ ان کو استعمال کریں تو کم مقدار میں کریں۔ 

2. سرکہ کا استعمال کریں: پانی کی بالٹی میں سرکی (سیب ) کا ایک ٹکڑے کو ہفتے میں ایک بار استعمال کرنے  سے آپ کی لکڑی کی منزل/سطح کو روشن کرنا ممکن ہوسکتا ہے.

3. زیتون کا تیل: زیتون کے تیل کی خصوصیات پر زور دینا ضروری نہیں ہے۔  ہم پہلے سے ہی اس کے بارے میں  جانتے ہیں ہم آج ایک نیا اضافہ کرنے جا رہے ہیں. زیتون کا تیل ایک روایتی وارنش کے مقابلے میں لکڑی کے لیے زیادہ بہترین ہے۔ لہذا تین یا چار مہینے بعد اس کا چھڑکاؤ کر لکڑی کی سطح کو کپڑے کے ساتھ رگڑنے کا خیال بُرا نہیں ہے۔  بہت زیادہ یا زیادہ سے زیادہ لکڑی کو فروغ دیتا ہے. لہذا ہر تین یا چار مہینے میں زیتون کے تیل میں چھڑکا ہوا کپڑے کے ساتھ ہماری منزل کو رگڑنے کا برا خیال نہیں ہے. اس سے لکڑی میں چمک پیدا ہوتی ہے۔

میزیں اور کاؤنٹر

لکڑی کی میزوں کو اچھی حالت میں رکھنا آسان کام نہیں ہے ۔ اسے صاف کرنا اچھی حالت میں لکڑی کی میزیں رکھنا ہمیشہ آسان نہیں ہے. ان کو صاف کرنے زیادہ ضروری ہوتا ہے کیونکہ اس پر ہی ہم سب چیزیں جیسا کہ گرم برتن گیلے شیشے کے گلاس  رکھتے ہیں ۔ یہ سچ ہے کہ لکڑی ایک طویل عرصے تک استعمال ہونے والا مواد ہے جو سب کچھ رکھتا ہے۔ بلکہ بہت سنجیدہ ہے. وقت کے ساتھ، اگر ہم محتاط نہیں ہوں گے  تو اس کی  سطحیں  (ٹیبلز یا انسٹی ٹاپ) نشانوں سے بھرجائیں گی. اگر یہ نشان زیادہ اور تازہ ہیں تو ہم ان کو دو طریقوں سے ختم کر سکتے ہیں۔

1. ان کو حذف کریں: ہم ایسے  ان کو ختم کرنے کا مطالبہ کرتے ہیں۔  کیونکہ ہم کلاسک سفید کو صاف کرنے کے لیے کسی دوسرے طریقے کا مشورہ نہیں دیں گے۔

2. کارک کے ساتھ ان کو رگڑیں: کارک کی لکڑی کو رگڑنے کے بغیر سطح کو ہٹا دیا جاتا ہے۔  اگر کبھی ایسا نہیں ہوتا تو ہم کوسر/کُھردری  سطحوں کا استعمال کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر ایک سکور. یہ لکڑی کو اس طرح سے رگڑ دے گا کہ آخر میں سارے نشان ختم ہو جائیں گے۔ اگر دوسری طرف کچھ وقت کے لئے سطح پر نشان رہ گیا ہے تو ایک نئی تکنیک کی کوشش کی جائے گی: میئونیزکے ساتھ ! خراب حصہ کا احاطہ کریں اور اس پر میونیزس کو لگا دیں ایک دن کے بعد کپڑے کے ساتھ رگڑ کر اس حصے کو صاف کر دیں۔

باورچی خانے کے برتن

دھات یا پلاسٹک کے مقابلے میں باورچی خانے میں لکڑی کے برتن کے استعمال کے بہت سے فوائد ہیں.کیونکہ یہ باقی برتنوں کے برعکس زیادہ آرام دہ ہوتے ہیں اور ان کا استعمال باورچی خانے کو مثالی بنا دیتا ہے۔ تاہم ان کی دیکھ بھال کرنا بھی ضروری ہے۔ 

1. برتنوں کے لیے  ڈش واشر کو بھول جائیں یا انہیں طویل عرصے تک پانی میں چھڑکیں.ورنہ ان کے استعمال سے  نہ صرف وہ خراب ہو جائیں گے بلکہ وہ صفائی کی مصنوعات کو اپنے اندر جذب کرسکتے ہیں۔ جیسے ہی ہم ان میں کھانا پکاتے ہیں تو وہ کھانے میں سامل ہو سکتے ہیں۔

2. نیبو/لیموں کے ساتھ: یہ مشورہ بنیادی طور پر لکڑی کے برتنوں کے لیے  ہے. اس کے علاوہ گہری صفائی کے لیے کوئی اور طریقہ نہیں ہے۔ لیموں کے ساتھ رگڑنے سے ان کی سطحوں کو اچھی طرح سے صاف کرنے کے علاوہ  بیکٹریا بھی ختم  کیا جا سکتا ہے۔

فرنیچر

  by LIGNUM Möbelmanufaktur
LIGNUM Möbelmanufaktur

Exklusive Anrichte in zeitloser Eleganz

LIGNUM Möbelmanufaktur

لکڑی کا فرنیچر وقت اور دھول کے ساتھ نیچے سے ٹوٹ جاتا ہے۔ اگرچہ ہم مناسب دیکھ بھال نہیں کرتے تو اس  کی رنگت بھی خراب  ہو جاتی ہے. یہاں زیتون کے تیل کے ساتھ تین تجاویز ہیں جن سے آپ کو اپنے فرنیچر کو کامل  بنانے میں مدد ملے گی۔

1. آئل اور نیبو/لیموں: آدھا کپ لیموں کا رس اور آدھا کپ زیتون کا تیل ملائیں اور اس مرکب میں  کپڑے کو ڈبو کر اس  سے فرنیچر صاف کریں. فرنیچر صاف اور چمکدار ہو جائے گا۔ 2. تیل اور ڈرنک: اس مرکب سے صاف کرنے کے بعد تھوڑا گلیسرین سے مسح کرنا آسان ہے۔ جو ایک حفاظتی تہہ بنائے گا اوراس سے  لکڑی کی چمک برقرار رہتی ہے.

3. تیل اور الکوحل: اس مرکب کے استعمال کے  ساتھ ہم اپنے لکڑی کے فرنیچر پر موجود خرونچوں کو بھی ختم کر سکتے ہیں۔ میں استعمال کے ساتھ پیدا خروںچ بھی شامل کر سکتے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!