modern Houses by ELK Fertighaus GmbH

پاکستانی گھروں کے 8 شاندار ڈیزائن

FarzanaZahoor FarzanaZahoor
Google+
Loading admin actions …

اس زندگی میں کچھ تجربات کے مقابلے میں ہمارا پہلا تجربہ یہ ہو سکتا ہے جب ہم اپنا پہلا گھر خریدتے ہیں.اس فیصلےکے آخر میں اس طرح کی خریداری میں سرمایہ کاری کی جانے والی تمام کوششوں کا اندازہ لگایا جارہا ہے اور نئے گھر کے دروازوں کو کھولنے کے لیے نئے امتیازات کو جنم دیتا ہے. لیکن سڑک (فیصلہ) آسان نہیں ہے اور جب ہم نے پہلے سے ہی فیصلہ کیا ہے تو سب سے اہم سوال پیدا ہوتا ہے کہ آپ کو کس طرح کے گھر خریدنے کی ضرورت ہے؟ کم سے کم زیادہ جدید  یا شاید دہاتی؟ویسے  امکانات میں اس طرح کے گھر جو آرکیٹیکچرل پیشکشوں میں شامل ہیں۔ آج ہم چاہتے ہیں کہ آپ ایک پاکستانی گھر کے خواب کو پورا کریں۔ شاید یہ آپ کی ضرورت نہیں ہے نہ ہی  آپ اس کے بارے میں سوچتے   تھے. کیونکہ یہ  آپ کی توقعات اور بجٹ میں فٹ نہیں بیٹھتا ہے۔ جب تک آپ خیالات کی اس کتاب میں آتے ہیں۔ بڑےاور  وسیع  کھڑکیوں کے ذریعہ اندرونی اور بیرونی حصوں سے منسلک ہوتے ہیں جو ہر ایک کی شکل میں بار بار پیچیدہ چھتوں اور ابتدائی طور پر بڑے خاندانوں کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ہر پاکستانی گھرمیں کچھ خصوصیات اور مشترکہ فضیلت شامل ہیں۔

 ان لوگوں کے لیے جو اب بھی بغیر فیصلے کے ہیں۔ ان لوگوں کے لئے جو صرف ایک اہم منصوبے پر  گھر خرید رہے ہیں۔یا صرف ان لوگوں کے لئے جو ان کی تجدید کرنا چاہتے ہیں۔ پھر ہم نے 8 پروپوزل کا ایک مجموعہ جمع کیے ہیں۔ جس سے آپ کو اس قسم کے مکانوں سے محبت ہو گی  جیسے ہم  کرتے ہیں! تو آئیے شروع کرتے ہیں۔

سجیلے مکانات

ایک پاکستانی گھر کی تعمیر عمارتوں کی تعمیر کے مقابلے میں ایک وسیع پیمانے پر وسیع جگہ رکھتا ہے جو بیرونی حصے کا حصہ ہے۔ وہ یہ ہیں: پورچ بالکنی اور چھت۔ اس صورت میں  تصویر کے ڈیزائن نے فیصلہ کیا ہے کہ اس کے تمام حصوں میں سے ایک پر مبنی ہے۔ یہاں سے پورا منظر گھر کے سامنے سے کھولتا ہے.اگر آپ باغ کو انسٹال کر کہ گھر کے پچھواڑے کو سجانا چاہتے ہیں اس قسم کی تقسیم دلچسپ ہے اور اس قسم کی تعمیر کا  ہر عنصر بہت اہمیت رکھتا ہے.

بڑی چھتوں اور واحد چھوٹی ساخت کی چھت  اس قسم کے گھروں کی تعمیر کا بھی حصہ ہیں.تصویر میں اس طرح کی  تعمیر میں موجود آرکیٹیکچرل ڈیزائن اور ہاؤسنگ شیلیوں کی ایک بہت اچھی مثال ہے۔ کیونکہ یہ ماڈل گیٹ کی چھتوں کے ساتھ معیاری گھر سے دور ہوتا ہے اور یہ سب اُس وقت ذہن میں آتا ہے جب ہم ایک پاکستانی گھر کے بارے میں سوچتے ہیں . اس میں داخلی فن تعمیر کو اٹھایا گیا ہے جیسا کہ یہ باہر سے زیادہ سے زیادہ مقامی تقسیم برقرار رکھنے کے لیے ایک اٹاری تھی۔  اس کے سامنے اس عظیم افتتاحی داخلہ  شکریہ کے قابل ہے.

ایک خوابوں والا گھر

colonial Houses by Canexel
Canexel

Fachada delantera

Canexel

لیکن ہم اس معیاری ڈیزائن میں واپس آتے ہیں۔ اس تصویر پر ہم سب ایک پاکستانی گھر کے ساتھ  ہیں.جو ایک یا دو فرشوں کی تعمیر کا احاطہ کرتا ہے جو چھت کے ساتھ ساختہ/ملی ہوئی چھت اور اس کے سامنے اور پیچھے پورچ کے لئے محفوظ جگہ ہے۔ جو تقریبا ہمیشہ ایک  باغ کے ساتھ آتی ہے. ونڈوز  ایک اور اہم عنصر ہے۔ اس کے لیے  ہمیشہ درمیان والی جگہ ضروری  نہیں ہے۔ اور اس کو حصوں میں تقسیم کیا جانا چاہئے۔ سب سے بڑی نیچے والی منزل ہے۔  خاص طور پر اگر چھت ایک تصویر میں ماڈل کی طرح واضح انداز میں  نظر آتی ہے.

بڑے باغات کے ساتھ گھر

باغ  پاکستانی گھر میں بنیادی ہوتا ہے۔ اور اس کی ساخت  اس گھر کی  طرح کی تعمیراتی خصوصیات کے طور پر ہے. اس وجہ سے یہ ایک بڑی جگہ (اور اضافی، کیوں نہیں؟) بنانے کی ضرورت کے علاوہ کسی دوسرے خاندان کے لئے جو پاکستانی خواب کے نمونے کی نمائندگی کرتا ہے. بڑی عمارات کو جھکانا اور ممکنہ طور پر مکمل شہری طرز سے دور ہونا آج بھی ممکن ہے. اس کے علاوہ  بڑے باغ کو  گھر کی حفاظت کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا تھا اس گھر کی خوبصورتی اور توجہ کے لیے  اس کے ارد گرد بنایا جاتا تھا.

کثیرمنزلہ گھر

اس موقع پرجب آپ کو پہلے سے ہی اس بات کا احساس ہو چکا ہے کہ اس قسم کی تعمیر میں لکڑی کا اہم کردار ہے. یہ مواد ایک آرام دہ اور خوشگوار احساس کا داخلہ  کا انتظام کرتا ہے۔ جس کی  پہلی مثال میں انہیں 20 صدی میں عام خاندان کے لیے گھر بنایا گیا.جیسا کہ ہم نے کہا اس کی تعمیر میں بڑی خالی جگہیں ہوتی ہیں۔ عام طور پراسے دو منزلوں میں تقسیم کیا جاتا ہے۔ جس میں ایک بڑی تعداد میں کمے ہوتے ہیں. اس معاملے میں  گھر کے سامنے سبز جگہ کی دستیابی صرف لکڑی پینٹنگ اور سرخ ٹائل پر روشنی ڈالتی ہے.

امریکی گھروں کے دیگر تصورات

industrial Houses by miba architects
miba architects

LARA RIOS HOUSE: Fachada. Vista nocturna

miba architects

اس میں پاکستانی مکانوں کے جدید تصور کا خیر مقدم کیا ہے اور دریافت کیا گیا ہے – دوسرے نظریات جس سے تعمیرات جیسے تصویر ابھرتی ہے.دو کیبلوں کے ساتھ زیادہ چھتیں اور کلاسک ٹائل کے ساتھ  اس کی ساخت کے جوہر کو محفوظ رکھتے ہیں۔ لیکن اس میں اب نئے مواد اور فارم متعارف کرایا جارہا ہے.یہ کنارے دوسرے کے اوپر جُڑے ہوتے ہیں اور ان کی ظاہری شکل کےعدم اطمینان سے مطابقت رکھتے ہیں.بے شک  ایک پھولوں والے باغ کی موجودگی سے ہمیں ابدی سمر سے لطف اندوزہونے کےلیے ایک چھت ہے۔

فلیٹ کی چھتیں

جو پاکستانی گھروں میں رہتے ہیں۔ اُن کے  پسندیدہ ماڈل میں کم چھتوں کے ساتھ بنےگھر ہیں۔ تصویر میں موجود ایک گھر  کی طرح  کم اور غیر معمولی اور مقبول. ہم اس دو منزلہ گھر کے ڈیزائن کے طور پر لے سکتے ہیں۔ جہاں ایک بار پھرچھتیں ایک دوسرے سے مسلسل جڑے ہونے کی پیروی نہیں کرتی۔ لیکن اس جگہ پر اور امکانات بھی جگہ لے لیتے ہیں اوپری اور کم فرش والی چھت اور سامنے کا باغ پاکستانی خوبصورتی کو ظاہر کرتی ہیں.

خوبصورتی کا اندازہ لگایا گیا ہے

اگرچہ بڑی چھتیں غائب/ختم ہوسکتی ہیں۔ کیونکہ یہ  بڑی جگہیں حاصل کرتی ہیں اور قدرتی روشنی سے فائدہ اٹھانے میں بھی ایک پاکستانی گھر کی ترجیحات ہیں۔ تاہم اس وقت مختلف فن تعمیر کے ذریعے ظاہر ہوتا ہے. کہ یہ ماڈل اپنے آبائی ماحول کے ساتھ گھریلو زندگی کے ساتھ شفاف چہرے کے ذریعہ متحد کرتا ہے۔ جہاں افقی لکڑی دونوں مقامات کے درمیان حد مقرر کرتی ہیں.دو فرش اور بہت زیادہ داخلی خالی جگہیں جو باہر کی طرف سے ہیں۔ ان کو گھر کے اس ماڈل کے اوپروالے حصے میں چھت کے ساتھ منسلک کیا گیا ہے۔ لہذا ہم اسے ایک گاؤں/دہاتی طرز کے گھر کے طور پر غور کر سکتے ہیں۔

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!