چھوٹے سے غسل خانہ میں باتھ ٹب کے سات دلکش انداز، آپ کی پریشانی کا حل

Request quote

Invalid number. Please check the country code, prefix and phone number
By clicking 'Send' I confirm I have read the Privacy Policy & agree that my foregoing information will be processed to answer my request.
Note: You can revoke your consent by emailing privacy@homify.com with effect for the future.

چھوٹے سے غسل خانہ میں باتھ ٹب کے سات دلکش انداز، آپ کی پریشانی کا حل

usranaz usranaz
Modern bathroom by FrameWork設計事務所 Modern
Loading admin actions …

ہم میں سے بہت سے لوگ ذندگی کے عیش و آرام سے لطف اندوز ھونے کے لئے نہانے کے عمل کو ضروری گردانتے ہیں کیوں کہ یہ روز بروز بڑھتی ھوئی مشکلات کو دور کرنے اور آرام حاصل کرکے تازہ دم ھونے میں مدد دیتا ھے۔اب کیا کیا جائے اگر غسل خانے کا سائز یا اس کا ڈھانچہ نہانے کے دوران مناسب سہولت فراہم نہ کر سکے۔؟ لیکن پریشان نہ ھوں۔ ہم آپ کو ایسے سات طریقوں کے بارے میں بتائیں گے جن سے آپ اپنے غسل خانہ کے ایک ایک انچ سے فائدہ اُٹھا کر اس میں نہابے کے ٹب کو نصب کرسکیں گے۔ جس سے نہانے کے دوران ہر بار صابن کی جھاگ سے لطف اُٹھانے کا موقع مل سکے گا۔اس مقصد کے لئے باتھ ٹب کے ڈیزائنر ھوش کی پروفائل کا دورہ کرنا مت بھولیں۔

آج کے اس آئیڈیا بُک میں ہم آ پ کے لئے چھوٹے غسل خانوں میں غسل کے دوران پیش آنے والے مسائل کا حل پیش گے۔جس سے آپ نہانے کے دوران آرام اور سکون حاصل کرنے کے ساتھ نہانے کے باتھ ٹب سے بھی بھر پُور لطف اندوز ھو سکیں گے۔ 

1. مختصر نوعیت کا نہانے کا ٹب

جب آپ کا غسل خانہ مختصر نوعیت کاھو تو اس میں بڑے باتھ ٹب کی جگہ چھوٹے سائز کا باتھ ٹب نصب کریں۔ اس سے غسل خانے کے ماحول میں روانی اور کشادگی ظاہر ھو گی۔

2. سیدھی لائن میں

اس مختصر غسل خانے میں ایک مستطیل نُما باتھ ٹب کا انتخاب کیا گیا ھے جس سے غسل خانے کے باقی لوازمات کو ایک لائن مین ترتیب دیا گیا ھے۔ اس ترتب میں غسل خانہ نہ صرف خوبصورت نظر آتا ھے بلکہ کشادہ اور منظم ترتیب بھی پیش کر رہا ھے۔

3. چھوٹا مگر گہرا

اس غسل خانہ میں جگہ کی کمی کے باعث بڑا باتھ ٹب نصب نیں کیا جا سکتا لیکن چھوٹا مگر گہر ے باتھ ٹب کے انتخاب سے بڑے سائز کے باتھ ٹب کی کمی کو پورا کیا جا سکتا ھے۔ یہ نہ صرف دلکش ڈیزائن پیش کرتا ھے اس کے ساتھ غسل خانہ کو بھی خوبصورت انداز بخشتا ھے۔  

4. لمبے کی بجائے چوڑا

اگر آپ کے غسل خانہ میں لمبے باتھ ٹب کی گنجائش نہیں ھے تو اس میں چھوٹا باتھ ٹب نصب کریں لیکن اس کی گنجائش بڑھانے کے لئے اس کے ڈیزائن کو چوڑا رکھیں۔جیسا کہ اس ماڈل میں دکھایا گیا ھے۔

5. فرش سے متصل باتھ ٹب

اس طریقہ کار  کو غسل خانے کے بہترین آئیڈیاز میں تصور کیا جاتا ھے۔ باتھ ٹب کی سطح کو فرش کی سطح کے ڈیزائن سے ہم آہنگ رکھیں اس سے غسل خانہ میں واضح طور پر کشادگی پیدا ھو گی۔

6. باتھ ٹب کے لئے ایک الگ سے کمرہ

سکینڈینیویائی سٹائل کے اس غسل خانے میں باتھ ٹب اور شاور کے لئے الگ سے کمرے کو ترجیح دی گئی ھے،جہاں پر ہم ایک مختصر سا غسل خانےکا سیٹ اپ بنا کر ساتھ میں شاور کو بھی نصب کر سکتے ہیں۔

7. ترچھا ڈیزائن

اس غسل خانے میں باتھ ٹب کے لئے ایک ترچھےسٹائل کا انتخاب کیا گیا ھے جو کہ ایک منفرد اور دلکش منظر پیش کر رہا ھے۔

Modern houses by Casas inHAUS Modern

Need help with your home project?
Get in touch!

Discover home inspiration!