by HORM.IT

ہوم ڈیزائن کے لئے فینگ شوئی کی 5 تجاویز

NM's NM's
Google+
Loading admin actions …

فینگ شوئی کا فن چین کی اصل روحانی آرٹ ہے، جس کا بنیادی مقصد اورکام، چیزوں اور ماحول کے انتظام سے، ماحول کے ساتھ توازن پیدا کرنا ہے، مثلا مثبت توانائی کو بہتر بنانے اور منفی اثرات کو کم کرنے کے لئے.

چینی میں، فینگ کا لفظ ہوا یا سانس لینے کا مطلب ہے، اور لفظ رئی کا مطلب پانی کا ذریعہ ہے، اور یہ مجموعہ آگہی دیتا ہے کہ ایک فرد  اور ایک غیر مستحکم عنصر چل رہا ہےاور اسے قدرت کے ساتھ ہم آہنگی میں رہنا ضروری ہے. اور گھر بھی، ان عناصر کو ختم کرنا  مثبت توانائی کے بہاؤ کو فروغ دینے کے لئے ضروری ہے جو گھر کی ہم آہنگی میں شراکت یا اسے خراب کرسکتے ہیں.

لہذا، فینگ شوئی کے اشارے فرنیچر، فرنشننگ اور زیورات کے لحاظ سے اختیارات کے بارے میں  آرکیٹیکٹس اور داخلہ سجاوٹ کے ماہرین کے کام کی رہنمائی میں بہت مفید ہیں ےہومیفائی کے آج کے آرٹیکل میں، ہم آپ کو فینگشوئی آرٹ کی پانچ تجاویزکو آپ کے گھر میں مثبت توانائی کے بہاؤ کے لۓ بتائیں گے. ہمارے ساتھ ان کو جانیے۔

​1. کونوں میں فرنیچر کی تقسیم

گھریلو ماحول میں مثبت توانائی کے بہاؤ کو فروغ دینے کے لئے فرنیچر فینگ شوئی کے مقاصد میں سے ایک ہے. فینگ شوئی آرٹ میں  چیزوں کے کناروں اور کونوں کی وضاحت دینا ان سے بچنے کے لئے ضروری ہے، جو توانائی کے ہم آہنگ بہاؤ کو توڑنے کے لۓ ہے. اگر ممکن ہو تو کونوں کے بغیر فرنیچر کا انتخاب کرنا بہتر ہے، یا آپ کونوں کو چھپا کر فرنیچر کی تقسیم پر کام کرسکتے ہیں.

ہمارے سامنے ڈیزائن میں، ہم ایک ہی سطر میں تیز کناروں یا کونوں کے بغیر، اوپری توانائی کے طور پر سجاوٹ دیکھ سکتے ہیں، مثبت توانائی کے ہم آہنگ بہاؤ کو فروغ دینے کے لئے یہ ضروری ہے.

​2. پر تشدد اور اداس تصاویر سے بچیں!

تصویروں کا استعمال یہ ہوتا ہے کہ تصاویر، پینٹنگز یا پوسٹر کو دیوار کو سجانے کے لئے اور گھر کی ماحول کو مزید استقبالیہ بنانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے. فینگ شوئی آرٹ  کے مطابق، پرتشدد اور اداس  تصاویر، جو بعد میں گھر کے ماحول پر اثر انداز ہوسکتی ہیں، اس سے بچنے کی ضرورت ہے اور اس سے اندر کا ماحول خراب ہوسکتا ہے، جس سے  اس کے باشندوں پر منفی اثر ہوتا ہے. غم اور جارحیت کے احساسات سے مزین تصاویر کے بجائے ان تصاویر پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے جو آرام، تفریح اور خوشحالی کا احساس دیتی ہیں.

​3. بیڈروم میں آئینے

  by HORM.IT
HORM.IT

WOODCLOCK Wall clock

HORM.IT

چیزوں کے درمیان جو آپ کو فینگ شوئی آرٹ کے مطابق گھر میں رکھنے سے بچنا چاہیے،  وہ سونے کے کمرے میں آئینے ہیں. چونکہ ان کی عکاس سطحیں مسلسل افراد کی طرف آپ کی توانائی کو ریورس کریں گی، اور آپ آرام دہ  اور پرسکون  محسوس کرنے کی بجائے مزید تھکاوٹ محسوس کریں گے.

اگر آپ سونے کے کمرے میں آئینے سے بچنے سے قاصر نہیں ہوسکتے ہیں تو، کم از کم انہیں دروازوں پر یا کھڑکیوں کے سامنے رکھیں، کیونکہ یہ باہر کی توانائی کی عکاسی کرتا ہے، اور اسے براہ راست بستر کے سامنے آنے سے بچا نا چاہیے.جیسے کہ کہا گیا ہے، یہ مسلسل توانائی کی عکاسی کرے گا جو تھکاوٹ کا باعث بنتی ہے.

​4. گھڑیاں جوکام نہیں کرتی

  by Buru Buru
Buru Buru

Orologio Draw up

Buru Buru

وہ گھڑیاں جو مثبت توانائی کو دبانے کے علاوہ اور کچھ نہیں کرتیں، فینگ شوئی کے مطابق انہیں گھر سے دور رکھنا چاہیے، جن گھڑیوں نے ٹوٹی ہوئی یا غیر منحصر بیٹریوں کی وجہ سے کام کرنا بند کر دیا ہے، ان کی مرمت کروائیں،  یا انہیں ہٹا دیں.

گھڑیاں  ہمیں وقت کے بہاؤ کی پیمائش کرنے میں مدد دیتی ہیں، لیکن فینگ شوئی آرٹ کے مطابق، ان کے پاس گھر میں پاور سائیکل پر اثر انداز ہونے کی صلاحیت بھی ہے. توانائی کے ہم آہنگ بہاؤپراثر انداز ہوتے ہوئے، اور وہ جو کام نہیں کرتے وہ بہاؤ کو روکیں گے. لہذا گھر میں کام کرنا بند کروانے والی گھڑیوں سے بچنے کے لۓ یہ سب سے بہتر ہے. 

​5. سیاہ فرنشنگ

  by Gingerlily
Gingerlily

Charcoal silk bed linen

Gingerlily

سیاہ بستر کی چادریں، کمبل اور دیگر چادروں کے لئے دیکھیں جو سیاہ ہیں، اور فوری طور پر ان سے چھٹکارا حاصل کریں. فینگ شوئی آرٹ کے مطابق، بستر لینن، سیاہ کمبل، کمبل یا دیگر سیاہ شیٹس گھر کے ماحول اور اپنے باشندوں کے موڈ پر خراب اثر رکھتی ہیں. اگر آپ انہیں اپنے گھر میں نہیں رکھ سکتے ہیں یا نہیں چاہتے ہیں تو، آپ ان رنگوں کو مختلف رنگوں کے ساتھ ملا سکتے ہیں جو نرمی اور لگاوٹ کا احساس دیتے ہیں، جیسے سفید تکیا اور گلابی چراغ اس بیڈروم میں نظر آتے ہیں.

modern Houses by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Discover home inspiration!