رہنے کا کمرہ  by BENCHMARK DESIGNS

۲۰ منٹ میں گھر کیسے صاف کیا جائے؟

Resham Ejaz Resham Ejaz
Loading admin actions …

گھر صاف کرنا خاصا مشکل کام ہو سکتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ کئی لوگ بہانے گھڑ گھڑ کے اس کام میں دیر کرتے رہتے ہیں۔ مسئلہ یہ ہے کہ ہم صفائی کا کام مہینے کے اختتام کے لیے رکھ چھوڑتے ہیں جب یہ سب جمع ہو کر پہاڑ سر کرنے جیسا لگتا ہے۔ مگر یہ بوجھ ہلکا کرنا آسان ہے گو آپ ہر دن 20 منٹ صفائی کو دیں۔ گھر کا کام جمع نہ کریں۔ ہر دن تھوڑا تھوڑا کام کریں تا کہ ایسا کام جمع نہ ہو پائے جو ایک وقت میں آسانی سے کیا جا سکتا ہے۔ اس طرح کام خوفناک انداز میں بڑھے گا نہیں اور آپ ک گھر ہفتے کے ہر دن صاف ستھرا نظر آئے گا۔ آپ کو سارا کام ایک ہی دن میں کرنے کی ضرورت نہیں۔ بجائے سارا گھر ایک ہی دن صاف کرنے اور اگلی بار صفائی ہونے تک اسے گندا ہونے دینے کے، آپ کو ہر دن ۲۰ منٹ صفائی کرنی چاہیے، اور آپ دیکھیں گے کہ آپ کو گھر ہر روز صاف رہے گا۔

داخلی ہال کی صفائی

داخلی ہال زیادہ تر ایک گھر کے گندے ترین حصوں میں سے ایک ہوتا ہے اور یہ شرم کی بات ہے کیوں کہ یہ آپ کے گھر کا پہلا تاثر ہوتا ہے۔ یہ اس وجہ سے ہے کیوں کہ ہم عموما ہر چیز، جیس کہ جوتے، جیکٹیں، چابیاں، بیگ اور ہیلمٹ گھر میں داخل ہوتے ہی داخلے پر رکھ چھوڑتے ہیں۔ مگر تھوڑی سی تنظیم اور پابندی کی مدد سے اس سے بچ جا سکتا ہے۔ داخلے پر درست فرنیچر رکھیں جیسا کہ جوتوں کے ریک اور دیواروں پر لگے ہک جہاں آپ سامان پھینکنے کے بجائے اچھے سے رکھ سکیں۔ ہر چیز کو فورا اس کی جگہ پر رکھنے کی عادت بنا لیں۔

فرنیچر اپنی جگہ پر ہونا چاہیے

پہلا اصول یہ ہے کہ جو چیزیں کمرے کا حصہ نہیں انہیں روز واپس رکھیں اور کمرے میں صرف تب تک رہنے دیں جب وہ استعمال میں  رہی ہوں۔ اگر ایسا نہ کی گیا تو ان کی وجہ سے گند پھیلے گا۔ اس کے علاوہ کمرے میں کسی بھی نئے فرنیچر کے اضافے یا پرانے کی ترتیب میں تبدیلی پر اسے اچھے سے ترتیب دیں تا کہ کمرہ صاف لگے۔

دو صفائیوں کے درمیان بڑا وقفہ نہیں آنا چاہیے

 رہنے کا کمرہ  by Scale Inch Pvt. Ltd.
Scale Inch Pvt. Ltd.

Living Room Interior Design in Bangalore

Scale Inch Pvt. Ltd.

فرش کی صفائی اور ڈسٹنگ ہر چند دن بعد کی جانی چاہیے۔ اگر آپ فرش ہفتے میں چند بار تھوڑا بھی صاف کریں تو آپ کو ہفتے کے اختتام پر رگڑائی نہیڑ کرنی پڑے گی۔ اسی لیے دو صفائيوں کے درمیان بڑا وقفہ نہیں آنا چاہیے۔

خواب گاہ کو مت بھولیں

کیوں کہ خواب گاہ ایک ذاتی جگہ ہے جو مرکزی منظر سے چھپی ہوئی ہوتی ہے، ہم اس کی صفائی  شروع کرنے میں باقی گھر سے بھی زیادہ دیر لگاتے ہیں۔ ہر جگہ کپڑے پھیلے کیوں کہ آپ کو پاس کپڑے جگہ پر رکھنے کا وقت نہیں ہوتا۔ بستر کی سائیڈ ٹیبل فالتو چیزوں سے بھری۔ سب کچھ بے ترتیب ہوتا ہے۔ کمرہ صاف رکھنا عادت ہونی چاہیے، اس سے آپ کا کام کہیں زیادہ آسان ہو جائے گا۔

ساتھ ساتھ صفائی کریں

باورچی خانے کا ایک عالمگیر اصول ہے:  ساتھ ساتھ صفائی کریں۔ جس کا مطلب یہ ہے کہ کوئی بھی سامان اور جگہ استعمال کرنے کے فور بعد صاف کریں، اور ہم سب کو اپنے گھروں میں اس اصول کی پیروی کرنے کی ضرورت ہے۔ کچن کو صاف رکھن ضروری ہےکیوں کہ اس سے صفائی کا کام بڑھ کر مشکل نہیں لگتا۔ کھانا تیار کرتے اور پکاتے وقت سارا سامان اور جگہیں فورا صاف کرنی چاہیئں۔

کچن کے فرش کی صفائی

 دیواریں by The Market Design & Build
The Market Design & Build

Beautiful flooring for the finishing touch

The Market Design & Build

کھانا پکاتے وقت صرف پلیٹیں، کاؤنٹر اور چولہا ہی گندا نہیں ہوتا، بلکہ کچن کا فرش بھی گندا ہوتا ہے۔ اسی وجہ سے یہ ایک عملی حل ہے کہ کچن میں صفائی کا سامان آپ کی دسترس میں ہو تا کہ آپ کچھ بھی نیچے گرنے پر فورا اسے صاف کر سکیں۔ اس سے داغوں سے بھی بچ سکیں گے۔

باتھ روم کی صفائی

جس چیز کی صفائی کا ہمیں سب سے زیادہ خیال رکھنا چاہیے وہ ٹوائلٹ ہے۔  ہر استعمال کے بعد ٹوائلٹ کو فلش کرنا چاہیے اور ضرورت کے وقت اس کا برش استعمال کرنا چاہیے۔ یہ عادت بچوں میں شروع سے ڈالیں۔ ہفتے میں ایک بار کسی بلیچ والے محلول سے فرش صاف کریں۔ اگر آپ کے خاندان میں 4 سے زیادہ افراد موجود ہیں تو آپ کو زیادہ بار صفائی کرنا ہو گي۔

باتھ صاف کرنا

 غسل خانہ  by HollandGreen
HollandGreen

Georgian House Renovation and extension

HollandGreen

ہر دو ہفتے بعد کسی اچھے محلول سے واش بیسن، باتھ ٹب اور نلکے صاف کرنا بھی ضروری ہے۔ اگر آپ ماحول دوست ہونے کے ناطے خطرناک کیمیکلز سے بچانا چاہتے ہیں جو زمین اور پانی کو خراب کر دیں تو آپ سرکے اور بیکنگ سوڈا سے صفائی کر سکتے ہیں۔

شیشوں کی صفائی

آپ کو ہر ہفتے شیشے کی کھڑکیں صاف کرنے کی ضرورت نہیں۔ جی! اگر بارش نہیں ہوتی یا ارد گرد کسی عمارت کی تعمیر کا عمل جاری نہیں ہے تو آپ کی کھڑکیاں اتنی جلدی گندی نہیں ہوں گی۔ اگر تعمیراتی دھول یا بارش ہوتی ہے تو آپ جتنی مرضی صفائی کر لیں کھڑکیاں ایک ہی دن میں دوبارہ گندی ہو جائیں گی۔ پڑوسیوں کے کچھ کہنے یا کسی کے پاگلوں کی طرح شیشے صاف کرنے والی باتوں کی پرواہ نہ کریں۔ سکون کی سانس لیں اور یہ شیشے ہر مہینے صاف کریں۔

فرش کی صفائی

اگر آپ گھر میں جوتوں سمیت نہیں چلتے تو آپ کا فرش جلدی گندا نہیں ہو گا۔ مگر اگر آپ کے گھر میں کوئي چھوٹا بچہ یا پالتو جانور ہے تو آپ کو شاید ہر چند دن بعد فرش صاف کرنا پڑے۔ عام حالات میں ہفتہ وار صفائی کافی ہے۔ اگر آپ پونچا بھی لگائیں تو ایک ہفتے سے بھی زیادہ صفائي چل سکتی ہے۔

امید کرتے ہیں آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہو گا۔ مزید تجاویز کے لیے دیکھیے: ایک شہری خوابوں کا گھر۔

آپ ہم سے کون سے تراکیب جاننا چاہیں گے؟
 مکانات by Casas inHAUS

Need help with your home project? Get in touch!

Request free consultation

Discover home inspiration!